Vaihdoin juuri kyseiseen pyörään bel-ray 20w-50 merkkiset öljyt. Vähän laatikko takkuili aluksi mutta olin laittanut hieman yli merkkiviivan, ei muutakuin proppu auki ja viivalle taso.. Nyt pelittää!
Kertokaa omia mielipiteitänne öljymerkeistä vaikka tappeluksi se kumminkin menee..![]()
Älä ainakaan Delvaccia pistä koneeseen!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Yleisesti, märkää ja liukasta ne kaikki on, eri värisissä hienoissa pulloissa MP kauppiaat myyvät VAIN moottoripyörän moottoria voitelevia öljyjä, auto leikkaa niillä HETI kiinni ja autonöljyä ei tod saa laittaa *moottoriin joka on kiinni putkissa tai alumiinissa, sen nyt sanoo järkikin... =) ;) mitä kalliimpaa, sen parempaa... ja motonetista ostaminen aiheuttaa paskahalvauksen mp huollossa....![]()
![]()
ai niin ja se tuttu järkeily meinas unohtuu, jos säästät öljyssä ja otat riskin mottorisi voitelun kanssa, 40 kympin takia niin säästät väärässä paikassa...sitte olet syntinen ja hyljeksitty... oliks tässä jo kaikki pelottelufraasit jos et kanna rahojasi mulle...
terveisn Pm kauppias...ai niin ite ajelen vaan Delvakilla....mut joudun ostaa ainaki kolme konetta sen takia... *
Hyh helvetti, se purkkikin on niin ruman värinen...
Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
Risiiniöljyllä, koska sillä voin säästää pennin.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
castrolia huolossa muistaakseni laitettiin, hyvin on mulla ainakin toiminut![]()
Tero Eskelinen
Tissit...![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
En tiedä sitten tuon purkin ne käteen työnsi kun mp liikkestä kävin hakemassa.. Kerron sitten kun kone kilahtaa..![]()
Motul 5000 Motonetistä ja suodatin samasta paikasta. Hyvin pörisee.
zx9r -00
Luokitus vaikuttaa musta ainakin enemmän "rataöljyiltä" (lue kuumalla kelillä kovia kierroksia), joten tuuthan radalle, nyt se ei oo ainaskaan öljyistä kiinni...(marshall @ Touko. 09 2010,20:16) kirjoitti
Mä vaihtelen tommoset öljyt vasta yleensä heinäkuuksi mottiin![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Laitoin kokeeksi Teboilin superbike 10-40w öljyt. Hyvin tuntuu toimivan...![]()
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Hondan GN-4:ää voin suositella. Saa kahdella eri viskositeetillä. (Vähän aikaa mietin uskaltaakohan Kawasaki puolella Hondaa mainita mutta sitten rohkaistuin...)![]()
ZX-9R -99