Hmmmm... ei minusta hyrrävoimat huojuta ollenkaan, en minä ainakaan huomaa. *(kawabata @ Touko. 04 2010,04:20) kirjoitti
Ja olenkin miettinyt joskus että miksi? Boxereishan ne tuntuvat kyllä selvästi.
Ei kylläkään korkea, ja pitkä akseliväli joka tekee pyörästä vakaan.
Painava mutta ei todellakaan yläpainoinen vaan päinvastoin, joka tekee pyörästä tod hyvän ajaa mutkateilläkin. Eikä painoa huomaa. *
Mu mielestä taas se vanhempi face on premman näköne
WildStar rumble in skräddarskog
ex. busa
K12RS
XJR1300
VTR
HORNET900
SPEEDMASTER
AMM.BONNE
FMX650
CR250
XR250
BETA250
Laittoivat K-pyörissä kampuran ja vaihteiston pyörimään eri suuntiin, kumoavat toistensa hyrrävoimat ja siksi ei keinahda.
Dirty Nasty Furriner
Ok, niinpä tietty..... mikseipä boxerissakin onnistuisi ?
WildStar rumble in skräddarskog
ex. busa
K12RS
XJR1300
VTR
HORNET900
SPEEDMASTER
AMM.BONNE
FMX650
CR250
XR250
BETA250
Lienee lyhyellä kammella kokolailla pienemmät hyrrävoimat eli kai kannattavuuskysymys... ja kun se on kelvannut asiakkaille tommoisenaan viimeiset 90 vuotta niin tarvitteeko sitä hirveitä muutella?![]()
Dirty Nasty Furriner
Tai onko se lähinnä vauhtipyörä kun vaikuttaa kumouksellisesti.
Voisi se kyllä hiukka jo 4-pyttysessä heilahtaa, mut kyllä mua vähä häritsi R 1100 S:ssä heilahtelut että sen jätin pois laskuista viime kesänä ja ostin K-mallin.
WildStar rumble in skräddarskog
ex. busa
K12RS
XJR1300
VTR
HORNET900
SPEEDMASTER
AMM.BONNE
FMX650
CR250
XR250
BETA250
Omistin aikoinaan vuoden 01 12Krs:n ja ajoin sillä silloin 30tkm. Hyvillä renkailla hiton hyvä matkapyörä. Kestää kuormaa eikä ajo-ominaisuudet siitä kärsi, vaikka vetää tuppi nurin autobaanaa. Perä tosin korkkas täysin heti oston jälkeen kun annoin hanaa, oli silloin ajettu n. 15tkm. Meni onneks takuuseen. Huoltoliike (ei ole enää valtuutettu huolto merkille..) oli tyrinyt takuukorjauksen (öljyvuodon poistamisen) ja kasannut väärin perän. Olis maksanut about 3t e, kuulemma...