Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Tämän liikkeen teknisenpuolen kaverit osaa hommanssa.
    Wannabe biker...
    Mulla on vähän toisenlaista kommentia, mutta en viiti nyt tähän niitä tilittää.

Mut sen verran voin sanoa et hommia ei osata.

nimimerkillä viime kesästä meni 2.5kk huoltoon ja toimi sen jälkeen 900km
    --GsxR:iä--
    Lainaa (Poko @ Maalis. 25 2009,21:47) kirjoitti
    Mulla on vähän toisenlaista kommentia, mutta en viiti nyt tähän niitä tilittää.

Mut sen verran voin sanoa et hommia ei osata.

nimimerkillä viime kesästä meni 2.5kk huoltoon ja toimi sen jälkeen 900km *
    Tämähän on risut JA ruusut palstaa... Eli saa kyllä laittaa omat kokemukset ihan reilusti.

Tuollanen ajokauden pilaaminen saattais ottaa päähän kyllä. *
    Wannabe biker...
    Risuja tulee roppakaupalla....valitettavasti.

Termostaatin klemmari oli laitettu puolittain (jos edes sitäkään) eikä lekukaan ollut pohjassa. Nyt vuoti sitten jäähdytysnestettä pakoputkelle ja paloi siihen kiinni...Jopa minä osaan klemmarin laittaa oikein!!

Käytin myös määräaikaishuollossa, jota varten räätälöitiin varta vasten mitä pyörälle saa tehdä ja mitä ei. No mm. venttiilit oli "tarkastettu", vaikka siitä nimenomaan oli puhetta, että ei nyt tehdä, koska oli edellisessä huollossa tarkastettu. Kuinkas tämänkin jäljität onko edes tehty vai vaan lisätty laskulle??

Muutenkin toiminnasta jäi hyvin epämääräinen kuva, sain mm. väärät ylimääräiset avaimet mukaani, jotka tietysti palautin heti takaisin.

Plussaa saavat palvelusta ja laskutuksesta, sen osaavat kyllä..
    <p>Näinkö meille aina täällä käy käy käy..</p>
    Pitäis XX viedä venttiilien säätöön. Ja muutama muukin huoltotoimenpide samalla. Osittain teen hommia itse, mutta venttiilinsäätöä en tee.

Hmm... Tuo Bikeforum ei vakuuta, on vaan sellainen perstuntuma -ei tieto.

Jämsässä HuoltoKaksikossa olen käyttänyt moton pari kesää sitten isommassa huollossa. Silloin siellä *toimi kaikki hyvin. Siellä poiketessa en myöskään nyt saanut vakuuttavaa fiilistä. Mikäs tilanne on nyt?

Ja onkos kolmatta vaihtoehtoa? Tekeekös Kuva Hondaan säätöjä, eli löytyykö sieltä venttiilisäätöpaloja tähän malliin?

Siis: Mihis kantsii viedä moto? Mulla ei ole tuoretta kokemusta.
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
    Tuskin Kuva huoltaa.
    Kokeile mitä sanoo MotoManninen kanavuoresta.
    Ne tekee joitain huoltoja mm talvisäilytysten yhteydessä.

Vaan eipä tuo venttiilien säätö ole mitään avaruustiedettä,joten sen voi ihan hyvin tehdä itse jos on tilat missä tehdä.
    Itse kun tekee, niin tulee... hyvä.
    -Mulle tuli ainaskin...
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
    Pyörä "jäähdytettiin" painepesurilla, manuaali kieltää pesemästä pyörää painepesurilla.

Öljysäiliö täytettiin liian täyteen mittaamatta öljyn tasoa juuri mitenkään --> öljyt pitkin runkoa ja oikeaa kylkeä.

Ketjut laitettiin aivan liian kireälle mittaamatta niitä mitenkään.

"Koeajo" tarkoitti rajoittajalle huudattamista pihassa ja parinsadan metrin pyrähdystä kahva pohjassa.

Lopuksi pyörä "pestiin" vielä kerran painepesurilla --> takapyörän laakeroinnista rasvat veks.

Laittoivat sentään oikeaa öljyä eivätkä nähtävästi rikkoneet paikkoja.

Pytingissä on merkin logo.

En ole viemässä uudelleen.
  8.  
    Kävin kyselemässä kesällä 2009 vilkun peitelevyjä cbr 600f pyörään ks. liikkeessä.
    Myyjä ei ollut moisista peitelevyistä kuullutkaan. Menin kotiin ja googletin ja heti löytyi. Tänä keväänä ostin vilkut ja peitelevyt. Kyselin pari päivää myöhemmin, missä vilkkrele sijaitsee ja mut ohjattiin mekaanikkojen luokse. Kaverit sanoivat, ettei ole mitään tietoa. Vakuuttavaa merkkiosaamista

Jos ei tiedä, voisi ehkä tarjoutua selvittämään. Ja mikä parasta, liike on PRO SERVICE.