Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 81:een 81:sta
  1. #61
    Lainaa (jaulis @ Touko. 23 2010,20:05) kirjoitti
    Lainaa (Turder @ Touko. 23 2010,19:28) kirjoitti
    Yksi nakujen (varsinkin japsit) heikkous on budjettiluokan ratkaisut mm. alustassa ja jarruissa. Monella merkillä olisi tarjolla kyykyistä sopivat palikat suoraan mutta silti pitää survoa joku kivikautinen takaiskari ilman säätöjä 150hp pyörään. Ok, kustannussyyt varmasti painavat mutta silti.

    Jos saisi sellaisen kilokyykyn tekniikalla ja osilla olevan nakun niin bueno. Italialaiset tätä harrastavat onnistuneesti ja siitä propsit heille
    Aamen.

    Jotenkin tuntuu että suurin osa näistä tehdasnakujen ylistäjistä ei ole ikinä ajanut mitään tuoreemmasta kilosesta tehtyä tappelijaa... Suosittelisin kyllä kokeilemaan, tosin voi olla ettei zetat yms. oikein säväytä enää sen jälkeen, siis jos hengissä vaan selviää... *

    Asiahan on tietysti ihan eri jos erikseen haluaa säyseän nakun kruisailuun. Niitä on hyviä kaupat täynnä.
    Aamen Aamen!!
    Juuri tämä fakta rajaa ainakin omalta ostoslistalta lähes kaikki uudet nakut veks... poislukien MV and SF ym. hipokikkelisvarustellut jopot.
    Eli tarkoittaa sitä, että kaupasta ei saa valmista, se pitää ite duunata valmiiksi. Siis jos hinta halutaan pitää alle 15keur.



    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  2. #62
    Lainaa (shyhander @ Touko. 23 2010,10:42) kirjoitti
    Kuinka paljon nakupyörän "etuvalon ympärille" asennettu sellainen läpinäkyvä kohtuukokoinen pleksi auttaa vaikkapa satasen matkavauhdin sietoa... verrattuna vaikka tuollaiseen varttikatteeseen?

    Visuaalisesti kun nuo nakupyörät vaan vetää puoleensa verrattuna noihin muovikoppaisiin, mutta mitä korttia ajaessa motarilla tuli ajokokemusta niin ei se ainakaan tottumattomalle mitään varsinaista herkkua ollut se ilmavirran rytkytys.
    Itellä on sellainen etuvalon ympärillä oleva pieni pleksi, olisko "Raptor" mallinen, poistaa painetta rinnasta, mutta lisää hieman kypärämelua, kyllä sillä esim. Hki - Hml välin motariakin ajelee, sitten kaipaa jo pikkuteille.
  3. #63
    Lainaa (Vonikka @ Touko. 24 2010,20:57) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Touko. 23 2010,20:05) kirjoitti
    Lainaa (Turder @ Touko. 23 2010,19:28) kirjoitti
    Yksi nakujen (varsinkin japsit) heikkous on budjettiluokan ratkaisut mm. alustassa ja jarruissa. Monella merkillä olisi tarjolla kyykyistä sopivat palikat suoraan mutta silti pitää survoa joku kivikautinen takaiskari ilman säätöjä 150hp pyörään. Ok, kustannussyyt varmasti painavat mutta silti.

    Jos saisi sellaisen kilokyykyn tekniikalla ja osilla olevan nakun niin bueno. Italialaiset tätä harrastavat onnistuneesti ja siitä propsit heille
    Aamen.

    Jotenkin tuntuu että suurin osa näistä tehdasnakujen ylistäjistä ei ole ikinä ajanut mitään tuoreemmasta kilosesta tehtyä tappelijaa... Suosittelisin kyllä kokeilemaan, tosin voi olla ettei zetat yms. oikein säväytä enää sen jälkeen, siis jos hengissä vaan selviää... *
    Höpö höpö, sehän on oma valinta minkä ostaa.. Omassa nakussa vakiona mm. WP:n alusta ja brembon jarrut. Ja edellinen oli kilokyykky ja väitän että vaikka kuinka tehdään uudesta jaappanin tehdaskyykystä tappelija tai mitä vain niin häviää alustassa ja jarruissa 100-0.

    EDIT: mut ok... Pääsääntöisesti olette ihan oikeassa. Zetat ja muut on oikeasti kankeita, raskaita ja ihan peruspalikasta kasattuja mutta sen kyllä huomaa sitten hinnassakin kun alkaa olemaan kunnon palikkaa. Ei ne uudet kilosetkaan ois tuota luokkaa jos ois laatuosia alustoissa jne -> huomioikaapa ducatin. kotarin jne kyykyt jotka ovat ihan eri hinnoissa kun alkaa olemaan kunnollista palikkaa kompromissi ratkaisujen sijasta
    Jep, samoilla linjoilla ollaan. Ainut asia mikä eurotappelijoissa mättääkin on koneet... Kaipaisivat ainoastaan kesyttämätöntä kilosen rivinelkkua, (ja laatikkoa, euroissa kauttaaltaan paskat laatikot käytön herkkyydeltään) niin oltaisiinkin jo aika lähellä taivasta...
    Supermoto
  4. #64
    Menee melkeen myyntipuheen puolelle, mutta sellainen aliarvostetu malli kun Cagivan Raptor 1000 on hyvä combo näitä

    Muoto=Monsterin suunnittelijan kädestä
    Kone=Suitsan TL1000
    Runko= MV Agusta
    harmi ettei tehdä enää. Käytettynä saa.
  5. #65
    Honda XX-05
    Yamaha BT 1100-04.
    Kawasaki VN 900 Classic -08
    Suzuki GR 650 -83
    Yamaha TZR 125 -87
    Tunturi "pappa" -78
    Solifer SM -80
  6. #66
    ei pysty haukkuun. ikäpolvet iski ja joka kerta kun kävin keväällä kyykympää vekotin kokeilemassa sain illalla vetää neopreemi lämpötuet polvien ympärille joten naku tuli tännekin.
  7. #67
    siis. ihan paska.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  8. #68
    Lainaa kirjoitti
    vaikka kuinka tehdään uudesta jaappanin tehdaskyykystä tappelija tai mitä vain niin häviää alustassa ja jarruissa 100-0.
    no tuskin nyt ihan 100-0:lla...

    varmaan jotain 100-90 alustassa ja jarruissa. ja kun motissa on 30 heppaa enemmän, niin sillähän sen paikkaa. ja kyykystä saa keveemmänkin.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  9. #69
    Lainaa (Velu78 @ Touko. 03 2010,20:02) kirjoitti
    Haukkukaa ny p..kele nakupyöriä sen verran ET SAAN TÄMÄN kirotun nakupyöräKUUMEEN POIS!! *Kiitos jo etukätteen!! *
    Jepjep!! No nyt on sit mopo vaihdettu Bulldogiin...et aikas huono suoritus teiltä nakujen haukkujat!!
    Honda XX-05
    Yamaha BT 1100-04.
    Kawasaki VN 900 Classic -08
    Suzuki GR 650 -83
    Yamaha TZR 125 -87
    Tunturi "pappa" -78
    Solifer SM -80
  10. #70
    Lainaa (Turder @ Touko. 23 2010,19:28) kirjoitti
    Yksi nakujen (varsinkin japsit) heikkous on budjettiluokan ratkaisut mm. alustassa ja jarruissa. Monella merkillä olisi tarjolla kyykyistä sopivat palikat suoraan mutta silti pitää survoa joku kivikautinen takaiskari ilman säätöjä 150hp pyörään. Ok, kustannussyyt varmasti painavat mutta silti.

    Jos saisi sellaisen kilokyykyn tekniikalla ja osilla olevan nakun niin bueno. Italialaiset tätä harrastavat onnistuneesti ja siitä propsit heille
    Ei ole enää moderni kun on 2k luvun alusta mutta muuten...
    Niin ja toisten mielestä on ruma *

    Tosimiehen naku *
    <p>Honda CB 1300</p>
  11. #71
    Lainaa (Velu78 @ Kesä. 28 2010,18:16) kirjoitti
    Jepjep!! No nyt on sit mopo vaihdettu Bulldogiin...et aikas huono suoritus teiltä nakujen haukkujat!! *
    No enää ei varmaan sitten tarvitse haukkua

    Hyvä valinta, itselläni on Bulldoggi aavistuksen verran kustomoituna nyt neljättä kesää. Ei tuo täydellinen ole, mutta juurikin keväällä mietin että jos vaihtais johonkin tuoreempaan, mutta en keksinyt mitään mikä kokonaisuutena miellyttäisi enemmän. Tai rahalla tietysti saisi, mutta niinhän se on aina tavallisella kuolevaisella, että lompsa määrää aika paljon.
    Diversion 900 -96
  12. #72
    Kyllä se kuume laskee Suomen normikesässä!
    (Kesä on se vähempi luminen vuodenaika.)
    Pakkasta, navakka pohjoistuuli ja räntäsade!
    Viimestään kun ikää on väh. 2 X ajokortin saanti ikä!
    Siis kun eturauhanen vaivaa...
    virkamies
  13. #73
    Kaikki pyörät on aivan paskoja
    Selkä suorana, elämä edessä, R1 -> R1200 GSA
  14. #74
    Tällei lämpösellä kun on ajopuvussa saavutettu juuri maximi(ihanne?)lämpötila niin ilmavirta ilkeästi jäähdyttää kuskin ihmisen sietämälle tasolle.
    ~SV1000N~
  15. #75
    Lainaa (BlueRoan @ Touko. 07 2010,12:16) kirjoitti
    Työpaikalla vanhempi herrasmies oli kuullut sanan nakupyörä ja ihmetteli, onko nykyään diisselilläkin toimivia moottoripyöriä...
    Niit diisselipyöriä on ollut kauan jo.
  16. #76
    Lainaa (jaulis @ Touko. 23 2010,20:05) kirjoitti
    Lainaa (Turder @ Touko. 23 2010,19:28) kirjoitti
    Yksi nakujen (varsinkin japsit) heikkous on budjettiluokan ratkaisut mm. alustassa ja jarruissa. Monella merkillä olisi tarjolla kyykyistä sopivat palikat suoraan mutta silti pitää survoa joku kivikautinen takaiskari ilman säätöjä 150hp pyörään. Ok, kustannussyyt varmasti painavat mutta silti.

    Jos saisi sellaisen kilokyykyn tekniikalla ja osilla olevan nakun niin bueno. Italialaiset tätä harrastavat onnistuneesti ja siitä propsit heille
    Aamen.

    Jotenkin tuntuu että suurin osa näistä tehdasnakujen ylistäjistä ei ole ikinä ajanut mitään tuoreemmasta kilosesta tehtyä tappelijaa... Suosittelisin kyllä kokeilemaan, tosin voi olla ettei zetat yms. oikein säväytä enää sen jälkeen, siis jos hengissä vaan selviää... *

    Asiahan on tietysti ihan eri jos erikseen haluaa säyseän nakun kruisailuun. Niitä on hyviä kaupat täynnä.
    Tuossahan ei muuten mitään, mut miks niihin pitää aina tunkea joku "predator" maski etuvalon/valojen ympärille yms. muuta yliampuvaa.

    Tyylikkäästi kun joku tekis kyykystä nakun niin huutaen ostaisin pois (toki järkevällä hinnalla)
  17. #77
    Lainaa (jaket @ Touko. 31 2010,23:26) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    vaikka kuinka tehdään uudesta jaappanin tehdaskyykystä tappelija tai mitä vain niin häviää alustassa ja jarruissa 100-0.
    no tuskin nyt ihan 100-0:lla...

    varmaan jotain 100-90 alustassa ja jarruissa. ja kun motissa on 30 heppaa enemmän, niin sillähän sen paikkaa. ja kyykystä saa keveemmänkin.
    Ja vaikka se alusta ei ihan yhtä loistava olisikaan kuin noissa tonnisissa kyykyissä niin kuinka moni orginkaan kuskeista oikeasti vaatisi tuota vielä parempaa alustaa kun vanhasta loppuu ominaisuudet kesken... Veikkaan että suurimmalla osalla vain puhetta ja kikkelin kasvatusta. ;) Rata-ajossa noita eroja saattaa jo huomatakin mutta siinähän täytyykin ottaa huomioon että kyykky on tehty ratakäyttöön, naku taas kaupunkiin ym. kruisailuun. Mikä pakko sellaiseen on Öhlinssiä ym. tunkea kun juuri kukaan asiakaskunnasta ei tule alustan tuomia ominaisuuksia täysin käyttämään, jos edes lähellekään?
    SuperDuke 2011.
  18. #78
    Lainaa (GoA @ Heinä. 04 2010,22:16) kirjoitti
    Lainaa (jaket @ Touko. 31 2010,23:26) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    vaikka kuinka tehdään uudesta jaappanin tehdaskyykystä tappelija tai mitä vain niin häviää alustassa ja jarruissa 100-0.
    no tuskin nyt ihan 100-0:lla...

    varmaan jotain 100-90 alustassa ja jarruissa. ja kun motissa on 30 heppaa enemmän, niin sillähän sen paikkaa. ja kyykystä saa keveemmänkin.
    Ja vaikka se alusta ei ihan yhtä loistava olisikaan kuin noissa tonnisissa kyykyissä niin kuinka moni orginkaan kuskeista oikeasti vaatisi tuota vielä parempaa alustaa kun vanhasta loppuu ominaisuudet kesken... Veikkaan että suurimmalla osalla vain puhetta ja kikkelin kasvatusta. ;) Rata-ajossa noita eroja saattaa jo huomatakin mutta siinähän täytyykin ottaa huomioon että kyykky on tehty ratakäyttöön, naku taas kaupunkiin ym. kruisailuun. Mikä pakko sellaiseen on Öhlinssiä ym. tunkea kun juuri kukaan asiakaskunnasta ei tule alustan tuomia ominaisuuksia täysin käyttämään, jos edes lähellekään?
    Naku kadulle ja radalle.

    -K1300R

    Saksalaiset vääntää tolla powercuppia. Tarpeeksi tehoa ja ajo-ominaisuuksia vähän kokeneemmallekin kuskille.
    "Ei tässä iässä enää jaksa aikuistua..."
  19. #79
    Ei voi haukkua, sori vaan. Ja matkapyöränä menee kans hienosti, vaikkei ylimääräsiä hienohelmatuulenohjainvisiirejä olekkaan

    T: onnellinen nakupyöräkuski ja huomenna kakspäällä retkivarusteet pakattuna nakuun kohti Norweegiaa
    -If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all-
  20. #80
    Pyörä on vähän ku nainen, kun sen päälle nousee, niin sitä toivoo että se on naku!
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
  21.  
  22. #81
    Öljynvaihossa menee muutama minuutti, ei ehi etes remppamallasta siinä välissä sihauttaa Huono!
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123