Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Speedmaster kuten mikä tahansa custom on tietysti parhaan näköinen nakuna. Mutta maantienopeuksilla liikkuminen ei yksinkertaisesti ole kivaa, kun rintakehä ja pää meinaavat lähteä irti. Olen päätynyt siihen tulokseen, että pitkille taipaleille on pakko hommata jotain helpotusta.

    Tuulilasit (sekä summer screen että roadster screen) ovat niin dorkan näköisiä, että ne pitäisi melkeinpä kiinnittää vain pitkille taipaleille ja pitää muulloin kaapissa. Miten isotöistä irrottaminen ja kiinnittäminen on?

    Eniten kiinnostaa fly screen, koska sen voisi kuvitella pitävänsä paikoillaan pysyvästi. Se on oikeastaan tavallaan tyylikäs. Mutta onko kyseisellä lipalla miten merkittävä vähentävä vaikutus ajoviimaan – kokemuksia?



  2. #2
    Toi flyscreen on ihan yhtä tyhjän kanssa, paitsi jos tykkää ulkonäöstä.

    Mulla itselläni on tommonen Givin pleksi:



    Tuosta oli kyllä jonkunverran jopa hyötyä, mutta sai mun tapauksessa ilman pyörteilemään niin, että kypärämelu kasvoi entisestään. Ilman mitään pleksejä siis mennään.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
  3.  
  4. #3
    En pelkän ulkonäön takia sitä flyscreeniä laita, joten pitänee miettiä kunnon tuulilasia sitten. Kypärämelusta selvitään kyllä tulpilla. Tarttisi päästä kokeilemaan eri ratkaisuja ennen kuin ostaa.