Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 86:sta
  1. #31
    Lainaa (C-A-D @ Huhti. 30 2010,18:32) kirjoitti
    Olipa uusi ja yllättävä keskustelun avaus. Varmaan käytit pitkään hakua lukien kaikki 532000 samaa keskustelua ennen kysymystä?
    joo enpä hakenut aiempia keskusteluja,näin uuden kauden alussa olisi hyvä saada ketjujen voiteluasiat kohdilleen ettei ketjujen ja rattaiden myyjät liikaa pääsisi rikastumaan
  2. #32
    Lainaa (malliti @ Huhti. 30 2010,19:02) kirjoitti
    Keppiveto ei sotke ja on varmatoiminen *
    Kiitos! Tulihan se sieltä vaikka vähän kesti!
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  3. #33
    Lainaa (Tympeysmies @ Huhti. 30 2010,19:04) kirjoitti
    Lainaa (malliti @ Huhti. 30 2010,19:02) kirjoitti
    Keppiveto ei sotke ja on varmatoiminen *
    Kiitos! Tulihan se sieltä vaikka vähän kesti! *
    Tuskin oli mikään puimurikuski tuo sentään...

    Näin Suzuki-miehenä (nykyään taas vaihteeksi), voisin sanoa, että kun on kardaani, niin ole murhetta ketjujen rasvaamisesta.
  4. #34
    Nyt saatavilla myös Bemarihenkisille fillaristeille:
  5. #35
    GN4 proilerin kautta ;)
    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84
  6. #36
    Lainaa (Thunderpants @ Huhti. 30 2010,18:32) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 30 2010,18:21) kirjoitti
    Pro-oiler ja Delvac MX 15W-40!
    No, sieltähän se tuli. Kaikkien öljyjen isä, äiti ja velipuoli, Delvakki voitelee isältä pojalle, ketjuun sopivaa ja jotkut laittaa sitä jopa koneeseenkin * * ... ja hernesuodattimet meni tukkoon... *
    Ei kannata laittaa herneita koneeseen. Banaani voitelee kuulemma paremmin. Myos valaanihraa voisi kokeilla.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  7. #37
    sob sob..tuota "valaanihra" nimistystä ainakin meillä käytettiin tuohon sorvipakkaan sopivaan vaseliiniin joka oli valkoista ja sopi suuriin nopeuksiin joten jumalainen voiteluaine jota mikään merkki/huoltokorjaamo ei tahdo käyttää on poissa kuvioista..

    Pakko mietiskellä miksi ihmeessä..siis jos tuo kyseinen voiteluaine on "jumalten eliksiiri" ei suoraan yleistetä ?? sama juttu ruisjauhon kanssa..tai mallaksen... *voihan sen oluen syödäkkin vai miten on ??
    ja vesihän se oli vanhin voitehista ;)



    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84
  8. #38
    Uudet Delvacit kun syksyllä nakkaa koneeseen, niin ne vanhat on helppo levitellä seuraavan ajokauden aikana kettinkien kautta maailmalle => ei tartte jäteöljyjä keräyspisteisiin kuskailla
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  9. #39
    Kyllä kai se öljyä on perinteisesti vitjalle annettu..

    Suihkeena, pensselillä ja rasvarilla. Ja tieteskin tippakannulla sekä
    hätäpäissä öljytikulla.

    Mallia "virallinen", moottori, vaihteisto , 2-tahti, WD40..
    CRF1100L, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  10. #40
    Sianihraa sulattelen kattilassa, sitä sitten sipaisen ketjuille rasvan ollessa kuumaa.
    Hyvää kamaa; ainoa haittapuoli, että pyörän ollessa parkissa, piskit nuoleet ketjuja...



    E: oli mulla asiaakin... Loobmanin avulla menee 80/90W vaihteistoöljyä takarattaalle.



    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  11. #41
    Motorex. Siitä vihreästä purkista. Hyvin pysyy, eikä kerää paskaa...
    KTM 1290 Super Duke R '14
  12. #42
    onks toi loobman vastaava kuin pro-oiler ?
  13. #43
    Lainaa (road closed @ Huhti. 30 2010,22:17) kirjoitti
    onks toi loobman vastaava kuin pro-oiler ?
    Mites sit, paskaako kovin vannetta loobman tai pro-oiler, ja kuinka usein niitä joutuu ketjulle levittämään ?

    Mites sitten toi aiemmin mainittu "keppiveto" -rasva, nimen perusteella taitaa olla suomalainen tuote ?
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
  14. #44
    Lainaa (Thunderpants @ Huhti. 30 2010,18:32) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 30 2010,18:21) kirjoitti
    Pro-oiler ja Delvac MX 15W-40!
    No, sieltähän se tuli. Kaikkien öljyjen isä, äiti ja velipuoli, Delvakki voitelee isältä pojalle, ketjuun sopivaa ja jotkut laittaa sitä jopa koneeseenkin * * ... ja hernesuodattimet meni tukkoon... *
    http://www.pro-oiler.com/faq_htm/FAQ01r6-Oils.htm
    "FAQ r1.6 Oils
    1. What oil should I use in the PRO-OILER?
    The short answer is use any clean motor oil
    Mineral, semi-synthetic, fully synthetic... it doesn't really matter - though synthetic oil's better viscosity index is a marginal advantage"
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  15. #45
    Imeisesti crc:n ketjuöljy on ihan ok? Ostin sitä eilen kun belrayn öljy loppui ja nuo motoliikkeet oli jo kiinni. Lähinnä ihmettelin tuon crc:n öljyn "ohkaisuutta" verrattuna tuohon belrayhin, kuinka tuo crc pysyy ketjuissa ja joutuukohan sitä tiheämmin käyttämään kuin tankkausten väli(n. 200km)?
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  16. #46
    Profi Dry Lube ketjuspray. Olen ollut tyytyväinen tähän.
  17. #47
    Lainaa (CJ @ Huhti. 30 2010,21:51) kirjoitti
    Sianihraa sulattelen kattilassa, sitä sitten sipaisen ketjuille rasvan ollessa kuumaa.
    Hyvää kamaa; ainoa haittapuoli, että pyörän ollessa parkissa, piskit nuoleet ketjuja...



    Vaihteistoöljyä käytän ite.
    DR 650 + XF 650
  18. #48
    Ääni 80/90 vaihteistoöljylle. Ei sotke paikkoja pahasti kun annostelee sopivasti. Vanne helppo putsata roiskeista.
    Joku oileri harkinnassa.
    cb500k-cb750k-cbr1000f-cbr1100xx-zx9r-g450x-gsx1300r-vfr800vtec
  19. #49
    Lainaa (malliti @ Huhti. 30 2010,19:02) kirjoitti
    Keppiveto ei sotke ja on varmatoiminen *
    Sama... *
    Honda CBR 1000F -92
    Suzuki Gsx 600F - 95
  20. #50
    Lainaa (Pikkuhannu @ Touko. 01 2010,17:42) kirjoitti
    Lainaa (malliti @ Huhti. 30 2010,19:02) kirjoitti
    Keppiveto ei sotke ja on varmatoiminen *
    Sama... *
  21. #51
    Motul Road. Tosin tuohon jää kyllä soratieajosta kiinni kaikennäköistä oravaa pienempää..
    Retired
  22. #52
    Wurthin synteettinen kuivarasva, se jossa on prätkän takarattaan kuva etiketissä. Ei sotke ja ketjut kestää piitkään.!


    Ja Guzzi Cali ll:ssa sekä K1200RS:ssä EN käytä tuota! *



    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  23. #53
    Honda Pro, punainen purkki !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  24. #54
    Milloin mitäkin. Yleisimmin Motul Chainlube Roadia. Myös moottoriöljyt (voin myöntää - jopa Delvac!!) olisi hyviä, mutta annostelu on haastavaa ja sotkevat helposti.

    Eräässä huollossa näyttivät pistäneen jotain työkonepuolen grafiittivaseliinia tms, ja se vaikutti pitävän ketjun tosi pitkään kostean oloisena. Ei tarkempaa tietoa tuotteesta, pitääkin joskus oikein selvittää mitä kamaa se oli.

    Ketjuvahat on sitten niille, joille on tärkeintä, että takavanne on säihkyvän puhdas, ja ihan sama kauanko kettingit kestää, kun ajellaan vaan poutaisina iltoina kartsalle ja takaisin.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  25. #55
    Lainaa (CJ @ Huhti. 30 2010,21:51) kirjoitti
    E: oli mulla asiaakin... Loobmanin avulla menee 80/90W vaihteistoöljyä takarattaalle.
    Eikös peräoljy ole vähän paksua loobmaniin? Itse käytän 10w-40:stä tossa värkissä. Pässinvarma systeemi jota voi suositella.
    <br />
  26. #56
    Lainaa (tommie @ Huhti. 30 2010,16:39) kirjoitti
    Teräketjuöljyllä, teboil taitaa olla merkki ja halpaakin on.
    Teräketjuöljy ja vaihteistoölyn sekoitus on jess tavaraa. Tottakai mukana baanalla tota Motulin chain lubea kun tulee pidempiä reissuja heitettyjä...
    Uita ketjut tossa tuhdimmassa teräketju-vaihteistorasvassa (lämmitä rasva / *tee tämä 1-2 kertaa vuodessa), niin ketjut kestää huomattavasti pidempään.
    KTM - Ready To Go
  27. #57
    Lainaa (road closed @ Huhti. 30 2010,22:17) kirjoitti
    onks toi loobman vastaava kuin pro-oiler ?
    Enemmänkin vastaa tippakannua nippusiteillä rungossa...
  28. #58
    Repsol Moto Chain
    Pysyy hyvin, kestää sadetta, on kirkasta, ei sotke
  29. #59
    Lainaa (Sampo @ Touko. 01 2010,10:43) kirjoitti
    Profi Dry Lube ketjuspray. Olen ollut tyytyväinen tähän.
    Sama homma, jo pari kesää tätä käyttänyt ja erittäin hyvä. Ketjut pysyy puhtaina eikä kerää paskaa...
  30.  
  31. #60
    Motulin road-spraytä käytän jo kolmatta kautta. Pysyy lähes epäilyttävän hyvin ketjussa jopa sateella, tosin vanteessa on melko tiukassa.
    GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen