Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Moro,

    tarkoituksena olisi siis asentaa pyörään kahvalämppärit. Ongelma tulee siinä kun en tiedä miten nuo kahvakumit lähtee irti, voisiko joku auttaa tyhmempää?

    Tarkoituksena olisi ostaa vain vastukset alkuperästen kumien alle.
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  2. #2
    itse juuri neljään pyörään kahvalämppärit asentaneena voin todeta, että paineilmaa puhaltamalla tuppien alle ne saa kohtuu kivuttomasti vedettyä irti. Ainakin omissa pyörissä paineilma irroitti mukavasti entiset liimaukset millä tupet oli tangossa kiinni.
    2017 SuperDuke GT 2018-
    1996 Kawasaki ZZR-1100 2008-2018
    1993 Honda CBR 600 F 2000-2008
  3. #3
    Lainaa (Hornis @ Touko. 10 2010,10:27) kirjoitti
    itse juuri neljään pyörään kahvalämppärit asentaneena voin todeta, että paineilmaa puhaltamalla tuppien alle ne saa kohtuu kivuttomasti vedettyä irti. Ainakin omissa pyörissä paineilma irroitti mukavasti entiset liimaukset millä tupet oli tangossa kiinni.
    +1 Toimii!
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  4. #4
    Lainaa (Hornis @ Touko. 10 2010,10:27) kirjoitti
    itse juuri neljään pyörään kahvalämppärit asentaneena voin todeta, että paineilmaa puhaltamalla tuppien alle ne saa kohtuu kivuttomasti vedettyä irti. Ainakin omissa pyörissä paineilma irroitti mukavasti entiset liimaukset millä tupet oli tangossa kiinni.
    Täytyy kokeilla tätä. Vielä sen verran millä kumit kannattaa liimata paikoilleen?
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  5. #5
    Ja jos ei löydy paineilmaa niin homma onnistuu myös ihan ruuvarilla.
    Pieni ruuvari tangon ja kahvakumin väliin, sitten tujaus CRC:tä ja ruuvarin pyöräytys tangon ympäri, niin johan läks
    ZH2 2020
  6. #6
    Jos naarmutta haluaa, niin tosiaan CRC:tä vaan muovipillillä sinne väliin, lähtee kumit mäkeen kuin varkain.
  7. #7
    Milläs ne kumit sitten saa liimattua kiinni? Minun pyörään kun on lämmittimet laitettu edellisen omistajan toimesta mutta kahvakumit tuntuu olevan irti.
    Honda VFR 800 -06
  8. #8
    Lainaa (Kiskis @ Touko. 10 2010,14:07) kirjoitti
    Milläs ne kumit sitten saa liimattua kiinni? Minun pyörään kun on lämmittimet laitettu edellisen omistajan toimesta mutta kahvakumit tuntuu olevan irti.
    Hiuslakka kuulemma toimii
    ZH2 2020
  9. #9
    Sokeri kuulemma toimii myös. Loraus virvoitusjuomaa (ei kevyt), ravista ja kaada pois.
    Laita kumi paikalleen ja anna kuivua - sokeri tahmeuttaa kumin kiinni.
    ZZR 1200
  10. #10
    Laitoin itselle lämppärit (DICEn valmiit tupit), liimaamalla ne ensin molemmat tavallisella kontaktiliimalla, mutta vasen eli metallistatankoa vasten tuleva ei pysynyt, joten liimasin sen kaksikomponentti-liimalla (epoksilla). Hyvin on pysynyt pari kuukautta.

    Lämmitystehoa vaan saisi olla enemmän!
  11. #11
    oxfordin kahvalämppäreiden mukana tuli pikaliimaa, jolla kahvat laitettiin kiinni. Oxfordeja voi kyllä suositella ainakin lyhyen kokemuksen perusteella. Lämmitystehoa on sen verran, että täysillä ollessa ei voi kahvasta avokäsin pitää kiinni eli just sopivasti Suomen kevät keleille.
    2017 SuperDuke GT 2018-
    1996 Kawasaki ZZR-1100 2008-2018
    1993 Honda CBR 600 F 2000-2008
  12. #12
    Lainaa (Kiskis @ Touko. 10 2010,14:07) kirjoitti
    Milläs ne kumit sitten saa liimattua kiinni?
    Spraymaali (vannehopea) pelittää hyvin. Paras tietysti olis vetää tuppiliimalla kiinni mikä on melkeimpä erikeepperin tapaista tököttiä.
  13. #13
    Lainaa kirjoitti
    oxfordin kahvalämppäreiden mukana tuli pikaliimaa, jolla kahvat laitettiin kiinni. Oxfordeja voi kyllä suositella ainakin lyhyen kokemuksen perusteella. Lämmitystehoa on sen verran, että täysillä ollessa ei voi kahvasta avokäsin pitää kiinni * eli just sopivasti Suomen kevät keleille.
    +1
    Jawa250 -> Yamaha350R5 -> Ariel350 -> piitkä tauko...
    500GSE-94 -> GSX1100F-94 tallissa.
    DL650V-Strom-09 -> DL1000 V-Strom-14 ajossa
    Reissublogit https://motobalkan2019.blogspot.com
    lisää blogeja tarkastelemalla profiilia
  14. #14
    Ostaa BMW:n, ei ongelmia, kahvalämppäreiden suhteen! Yksinkertaisen helppo asennus, vain avain virtalukkoon ja kas; kahvat lämpenevät, parilla eri tehollakin tai sit ei ollenkaan!
  15.  
  16. #15
    Lainaa (Eagle-no2 @ Touko. 11 2010,19:45) kirjoitti
    Ostaa BMW:n, ei ongelmia, kahvalämppäreiden suhteen! Yksinkertaisen helppo asennus, vain avain virtalukkoon ja kas; kahvat lämpenevät, parilla eri tehollakin tai sit ei ollenkaan!
    Seuraavaksi pyöräksi tosiaan himottaisi tuo bemmun F800R on niin helvetin makee peli et muuta ei voi sanoo
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008