Moro
Pitäisi saada lisätilaa Kawa Z750 -05:seen.
Töihin kesä tarkoitus ajella ja työvaateet ja reppu sais mahtua mukaan.Ostin tuon Bilteman tankkilaukun,ja se auttaa pahimpaan hätään,mutta onko sopivaa takatelinettä tai laukkua tuonne taakse?kokeilin hakua mutta Bags-Connection Speedpack takalaukun löysin tuohon.
Oli aika suolaisen hintainen minusta,pitääkö turvautua kiinitysverkoihin ja niillä kamat perään kasaan
Vai onko joku muu ratkaisu?Kamaan noihin on tarjolla kyllä yltäkylläisesti jos vain osaisi etsiä oikeasta paikasta.
Z 750 -05 Myyty
Laittakaapas mitä ratkaisuja on käytössä/minkä valmistajan tuotteita olette Kawaan laitelleet.Takateline laukulla voisi olla ok,mutta tottuukohan silmä siihen.
Ei kuitenkaan mitään retkeilyreppua haluttaisi selkään ottaa
Tuo Bilteman tankkilaukku on kyllä hyvä tilantuoja,mutta ei aivan riittäväJos nurkkiin jäänyt jouten takaboxi/teline niin voi tarjota
![]()
Z 750 -05 Myyty
Moro,
itse hommasin omaani tommoset ->
Stormin sivulaukut
Ihan toimivat. Eivät istu ihan täydellisesti kun zetan takamuovit on niin leveät. Sateella päästää vettä läpi, joten kamat pitää pakata muovipusseihin.
Z750 -08
Oon ite käytelly Zetassa tommosta Kriegan US 20 säkkiä
Vähän työstä riippuen tietty, mutta ainakin toimistorotan päiväkuteet mahtuu tonne mainiosti ja reppua ei erikseen tartte mukaan, koska tuo toimii itse "lähettimallin" selkälaukkunakin olkaremmin kanssa.
+ vesitiivis
+ imo kompaktin näköinen paketti takasatulan päälle
+ irtoaa remmeistään mukaan näppärästi
+ laajennettavissa (erillisillä päätypussukoilla)
+ pysyy tukevasti kyydissä, eikä vaikuta ajoon, ainakaan < 150km/h
- noh, irtoaa remmeistään mukaan näppärästi -> ei voi jättää mopon päälle tavaroita sitäkään vähää mitä takaboxissa
- jos tarvii kyytiläistä viedä, pitää heittää repuksi repsikan selkään ja ottaa remmit pois satulan alta
- sateella voi olla hieman rapainen reppu...
- aika pieni ja päästä avattava, joten kapasiteetti ei ole mahoton
Jep
Molemmat kyllä hyviä vaihtoehtoja,mutta tuo kriegan laukku mieleisempi,tosin isompi saisi hieman olla.Mutta varmaan tuon tankkilaukun kanssa riittävä.Mukaan pitäisi saada mm.termospulloa,eväsrasiaa,turvakengät,työpuku ja ja muuta pientä
Nuo sivulaukut reissuhommiin paremmat luulisin ainakin.
Ja varmaan semmoisetkin hommaan jossainvaiheessa.
Onko vielä ehdotuksia?
Ja jos jouten on taka/sivulaukkua joka istuu Zetaan niin tarjoa
![]()
Z 750 -05 Myyty
Kappan perätelinepaketti tuohon ainakin istuu. Siihen sitten mukaan vielä kova laukku ja avot.
Allright ainakin myy tuota settiä. Itsellä teline kiinni zetassa ja hyvin pelittää. Nyt sitten kesän pidempää reissua varten olen itse katsellut lisäksi juuri tuota Bags-connetionin sarjaa. Tuossapa linkki allrightin sivuille:
http://store.allright.eu/fi/mp_fi/kz443-1.html
Kawasaki Z 750 S ----> Yamaha YZF-R1