Paljonko olette ajaneet omillanne ja onko moottorille tarvinnut tehdä mitään isompia korjauksia normaalien huoltotoimenpiteiden lisäksi?
Käsittääkseni Rotaxin 1000cc moottori on aika kestävän koneen maineessa.
Nimim. kohta 100 000km Tellulla takana pelkällä venttiilien säädöllä...Josko vaikka RSV 1000 R seuraavaksi!
Kawasaki AR125 -> Suzuki GSX750 -> Honda CBR1000 -> Suzuki TL1000S -> Aprilia RSV1000R -> Aprilia Tuono V4R
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Kun muuttelin mailit kilometreiksi niin näytti joku kertovan kaverista, joka on vatkannut Tuonolla yli 120.000 km![]()
Toutes sort affaires
Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
Aprillifoorumilla monet täräytellyt mm. jotain 100 tkm lukemia ja still running strong. Sanoisinpa, että luotettavan puolella selkeesti...Muutamat poratut (1060) poksahdelleet...
T U O N O 2 0 0 5 R
Aprilia Club Finland
Vähän menee alkuperäisen aiheen ohi mutta aikanaan Pegaso-foorumeita seuranneena muistui mieleeni kaveri joka oli ajellut omallaan 160tkm konetta avaamatta eikä vielä ollut mitään ongelmia ilmennyt.
Mielenkiintoiseksi asian tekee vielä se, että noi kilsat ei olleet pelkkää maantie-köröttelyä vaan huomattavalta osin montturypemistä. *
Pegaso IE
Tunnetusti kestäviä laitteita , kestää jopa puolet Japsien rivikoneitten kilometri määristä. joka ei ole ollenkaan huono saavutus. Kun vertaa esim. H-D, Ducati tai KTM
Sulla paljonkin kokemusta Ducateista ja HD:stä? Mulla vaan Ducateista ja muutamasta japsista.Ducati ainakin toistaiseksi johtaa sitä kisaa mitä kestävyyteen on tullut...![]()
Nämä tälläiset kommentit kannattaa jättää täysin omaan arvoonsa.(cool @ Touko. 06 2010,19:24) kirjoitti
Superbike #7
Kyllä kestävyys normi huolloilla on melkein suoraan verrannollinen
koneen kiertämiseen ja viritysasteeseen.
No, näinhän se ainakin tähä asti on ollut, mutta ehkä japsit ovat keksineet jonkin uutuuden. Sehän voi kestää hyvinkin tunnista tuntiin yli 10.000 rpm / min
Edes kaksitahtiset ei kestä tuntitolkulla yli 15.000 rpm / min. Männän ikä on yleensä max 6.5 h ja lakrut 10-11 h. Puhun nyt kokemuksesta kisakoneiden osalta.
Toutes sort affaires
Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
Tähän pätee se vanha totuus että osalla meistä ajajista kestää kaikki ja toisilla ei mikään...
Muutamilla virittäjillä on vissiin ollut konerikkoja jos päästää kiertää liian koville kierroksille eli silloin pitää jo rajottimeen kajota.
Ja provo Cool ille voi sanoa että ei tiedä vielä kuinka paljon kone kestää, kun on vasta max 10v prätkät ollut käytössä![]()
Siinä myynti ilmoitus jenkeistä eli sisään ajettu kampe
linkki
ps. yksi maili on 1.609 kilometriä.
Kyllä Aprilia ST2 on ihan hyvä pyörä jos ei paljon aja eikä pelkää tehdä tien päällä koneremonttia. Honda ST2 on silti paljon parempi.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.