Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 72:een 72:sta
    Lainaa (jamas @ Touko. 02 2010,12:43) kirjoitti
    Lainaa (Eroz @ Touko. 02 2010,12:08) kirjoitti
    Yleensä kovaääninen "PÄIVÄÄ" auttaa.
    Tämä auttaa vaan valmiiksi vittuuntuneen myyjän muuttumista entistä mulkummaksi...
    Se vaan ei mene allek kaaliin että miksei niitä hommia voi tehdä ilman mielenosoitusta ja loppuun saakka,, vaikkapanyt esim huoltoa. Ihan samanhintaista työ ja asiakkaan eurot on. Hyvintehty työ kilisyttää kelloja kauemmaksikin.

Mutta taitaa se vain olla niin että liikaa rahaa liikkuu markkinoilla ja sen saaminen on kanssa liian helppoa.

Kolme kertaa olen pyörän liikkeestä ostanut eripuollta Suomea ja koskaan ne ei ole menneet loppuunsaakka silleen sujuvasti. Kai se vika on sitten huonossa asiakkaassa. Pärstäkertoimessa tai homeisissa ja huonoissa euroissa,, vaimitensenyt meni.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
    Lainaa (C-A-D @ Touko. 02 2010,13:29) kirjoitti
    Lainaa (jamas @ Touko. 02 2010,12:43) kirjoitti
    Lainaa (Eroz @ Touko. 02 2010,12:08) kirjoitti
    Yleensä kovaääninen "PÄIVÄÄ" auttaa.
    Tämä auttaa vaan valmiiksi vittuuntuneen myyjän muuttumista entistä mulkummaksi...
    Mitä, mitä? Ei nyt ymmärrä. Ei kenenkään tartte sietää / kattella huonoa palvelua. Sitä kun esittää asiansa asiallisesti ja vaikka tarvittaessa kuuluvasti, niin sillä pitää saada ihan yhtä asiallista palvelua. Onhan se nyt Pe***le, jos täällä tarttee miettiä millä vilungilla saat asiallista, hyvää palvelua.
    Tietysti tarvii ja kuuluu jokaisen saada hyvää palvelua.. yksi sukulaiseni on vaan juuri näitä PÄIVÄÄ NYT MINÄ TULIN KAUPPAAN JA VAADIN HETI PALVELUA tyyppejä, ja se tyyli saa kyllä mukavankin myyjän vittuuntumaan, vaikka he ovat palveluammatissa ja asiakas aina oikeassa, kyllä heidänkin työtään pitää kunnioittaa eikä käyttäytyä kun maailmanomistaja.
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
    Kannattakohan tähän nyt sotkea tasa-arvoasioita. Raha ei haise, se on nyt sama tuleeko rahat mies vai naismotoristilta.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
    Lainaa (polip @ Touko. 02 2010,08:13) kirjoitti
    Miesmyyjät selvästi ihastuivat sinuun ja halusivat antaa puvun
    lahjaksi,et vaan ymmärtänyt viestiä,joten palvelu oli ykköslaatua.
    Jätkien täytyi tietty maksaa ostoksensa.
    Ehei, ystäväiseni! Minuun ei kukaan ihastu kun olen sen verran vanha mummu ja joo, jätkät maksoivat ostoksensa. *

Oliskohan pitäny tyrkätä ne ajokamppeet jonkun miesasiakkaan eteen ja maksattaa sillä, kun palvelu miehille pelasi niin hyvin.
    No kuitenkin,löysin palvelua ja hyvää sellaista lähempää, Viialassa Kataforissa oli todella mukava asioida. Asiallista henkilökuntaa ja *. pöh.

On ihmisiä, joiden seurassa kesät ovat aina kuumempia, seikkailut suurempia ja tähdet lähempänä.
    Potaskaa on jauhettu pari sivua mutta mitään faktaa ei taida alkuperäiseen aiheeseen löytyä?

Nimim. Itsekin aikoinaan lehteen päättynyt huonosta mp-asiakaspalvelusta.
    Joskus kauan sitten koettua.. *Stormilla odotin vuoroani ja myyjän vapauduttua kerroin, että halusin ostaa kypärään(jonka olin heiltä, samalta myyjältä juuri hankkinut) tumman visiirin. Myyjä etsi sopivan visiirin ja alkoi tämän jälkeen kertomaan ominaisuuksista yms. taka-alalla olevalle miehelleni.. Kysyin kaikenlaista visiireistä ja pinlockeista samalla ja taas (mies)myyjä lateli vastaukset miehelleni, ihan kuin en olisi ollut olemassa. Mieheni tajusi tilanteen ja hiipi koko ajan kauemmaksi ja siinäkin tilanteessa myyjä jatkoi juttua hänelle, kunnes tajusi(?) ettei miestäni kiinnostanut viisiirit pätkän vertaa. Siinä vaiheessa olin taas näkyvä asiakas. Jee..

Myös BW:ssä ensimmäistä moottoripyörää etsiessä myyjä kysyi, miten voi auttaa. Siinä vaiheessa ihan jees. Kerroin, että pyörän merkki/malli ei ole ihan vielä selvillä, kun vaihtoehtoja on niin monia. Kerroin kuitenkin jotain suuntaa, mitä pyörältä hain. Tähän odotin sitten myyjän esittelevän sopivia vaihtoehtoja ja kertovan enemmän pyörien ominaisuuksista, mutta ei. Hän vain tokaisi ei niin iloisella naamalla; "Jos sä et tiedä minkälaisen pyörän haluat, mä en voi sua auttaa".... * No, enpä ole tuon kommentin jälkeen harkinnutkaan pyöräkauppaa kyseisessä putiikissa!

Sen verran olin hämmästynyt molemmissa tilanteissa, että en tajunnut heittää hyvää vastinetta. Nykyään myyjät eivät pääsisi noin helpolla.
    FZ1-S Varsinainen Suomi
    Bw:ssa olen kerran käynyt enkä toista kertaa mene. Puoli tuntia palloilin sisällä ainoana asiakkaana, paikalla oli neljä myyjää jokainen omassa kopissaan puoli unessa. Oli sitten pakko käydä kysymässä yhdeltä että myydäänkö täällä moottoripyöriä. Sitten pääsi koeajolle. Kävin polttamassa vähän takanakkia ja sitten pyörä takas liikkeeseen. Olisin ostanut kyseisin pärrän jos ei olisi ollut niin surkeaa palvelua.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
    FN'stä ei kokemuksia, mutta..
    Mulla on vain hyviä kokemuksia moottoripyöräliikkeistä, Vaasan ja Sjoen. Palvelua oon saanut aina eikä kertaakaan ole tullut tunnetta että katsoisivat nenänvarttapitkin naisasiakasta. Hyvä mieli aina jäänyt. Osia ja varusteita tullut haettua ja vaikka muutaman kerran on pitänyt miettiä vaihtoehdoista minkä hankkii, aina oon saanut hyvät ohjeet/neuvot.

Ja vähän OT: Yhden toisen liikkeen kanssa täällä, josta saa mm. auton varaosia, jäi kerran paha maku. Omaan kotterooni oon ennemmin käynyt hakemassa osia sieltä yksin ja homma toiminut suht ok, mutta kerran oli Bölli mukana. Menin tiskille ja myyjä kyseli siltä auton tietoja mun ohi. Minä vastasin pariin kysymykseen ja kun kysymykset osoitettiin yhä sille, nostin kädet pystyyn ja annoin sen hoitaa osan hankinnan. Joko myyjä ei tykännyt palvella naista tai sitten meikäläisen pärstäkerroin ei miellyttänyt..

Sieppasi todella tuo dissaus, oikeastiko vaatii karvapallot housuihin että tietää mikä auto on kyseessä tai mitä on siihen hakemassa..
    "On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
    * * * *
    Kawasaki GPZ500S -88 : 2010
    Yamaha FZS600 Fazer -99 : 2011->
    Lainaa (Mouru @ Touko. 07 2010,13:57) kirjoitti
    ...oikeastiko vaatii karvapallot housuihin että tietää mikä auto on kyseessä tai mitä on siihen hakemassa..
    Yleisesti tunnustetusti ja omienkin havaintojesi perusteella - onhan noista on iso apu siinä(kin) hommassa
    <p>2002-2014</p>
    Ottamatta kantaa alkuperäiseen tapaukseen vaan yleisesti ottaen huolloista jne.

Tilaamattomia LISÄtöitä ei tarvitse maksaa. Jokaiseen lisätyöhön täytyy olla tilaus asiakkaalta, ennen kuin näitä voidaan laskuttaa.

Sekä tuo hinta-arvion 15% mahdollinen ylitys koskee vain alunperin tilattua työtä. Huoltofirman tekemiä lisätöitä ei voida sisällyttää tämän 15% piikkiin.

Ja tämähän pätee pärrähuolloista siivouspalveluihin jne.
    <p>FZ1-N -08</p><p><strike>Z750 -05</strike></p>
    Lainaa (nato26 @ Touko. 07 2010,13:50) kirjoitti
    Bw:ssa olen kerran käynyt enkä toista kertaa mene. Puoli tuntia palloilin sisällä ainoana asiakkaana, paikalla oli neljä myyjää jokainen omassa kopissaan puoli unessa.
    Omalta kohdalta tuommoisen ennätys tapahtui Forssassa, siinä matkakeitaan vieressä olevassa mopokaupassa.

Ainut heppu kaupassa, koko ajan 3-4 säätäjää tiskin takana ja lopuksi nojailin tiskiin lompakko kourassa - joka vielä sekään ei aiheuttanut mitään refleksiä.
    Ilmeisesti pilugihvien surffaaminen oli niin oleellista että sitä ei voinut keskeyttää edes rahan vastaanottamisen ajaksi.

Tuommoisen huomioiden en tunne mitään sääliä kotimaisia yrittäjiä kohtaan tilaillessa kamaa netistä.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  12.  
    Onko tähän topicciin *otsikkokin muuttunut? Eikä tarkennusta edelleenkään juttuun?
    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123