Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    Hakusessa n.2500e pyörä mikä ei saisi jäädä pariin vuoteen pieneksi ja VFR houkuttelee eniten jo moottorinsa takia. Tuolla rahalla saisi 90-luvun alusta hyväkuntoisenkin.

Mitä mieltä kyseisestä mallista ensimmäiseksi pyöräksi ja paljonko näissä koneet kestävät ilman isompia remontteja?

Onko 172cm lyhyelle liian korkea?
    Loistava valinta...vaarana on se, että vifferi voi jäädä samalla myös ainoaksi tai viimeiseksi valinnaksi...
    Don`t call me, I call you...

VFR750, nuorekas kaks`kymppinen
    Mulla oli tuollainen toisena pyöränä. Ei muuta miinusta kuin paino. Naisihmiselle oli hieman turhan raskas käsitellä muuten kuin ajossa. Pärjäsi sen kanssa kyllä, mutta tarkkana piti olla minne pysäköi jne.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    broidilla on vfr750 vuosimalli "muistaakseni" -91 joka on ykspuolisella takahaarukalla mun mielest se on siistein malli noista vfr:stä ellei osta vanhempaa nakua "jokaisella on oma maku".
    broidin pyörä on ajettu 100tkm ja käy hyvin.
    mä olen 175cm ja ei ole ongelmia ajaa cbr1000f:kään se on hieman leveämpi ja pitempi kuin tuo vfr750.
    oon joskus ajellu vfr:llä ja se on kivapyörä "itekki haaveilen vanhempaa versiota siis vf:ää.
    cbr600 pc-25 taitaa olla aika yhtä korkea mutta tosin ärhäkkäämmällä koneella.
    entiset pelit kawa er-5, honda cbr1000f, cbr600f, cb350s ja nyt vfr750f rc36.
    Vaihtoehtoina oli alkujaan cbr 600, Hornet 600 tai tuo VFR 750 ja taitaa tunteet kallistua VFR:n puoleen. Painoa oli Bikezin sivujen mukaan vm.91 mallille 190kg ja tehoa 112hp(vai hv?), eli ei se paino nyt paha ole, jos vaan paikkaansa pitää.

Mitenköhän vakuutuksien laita uudelle pyöräilijälle 20/60% aloituksilla? Tapiolan hintalaskurit ei oikein näyttänyt pitävän paikkaansa tai sitten en vaan osaa käyttää sitä.

Vifferin koneessa ei pitäis olla mitään rasitetta vielä tuolla 100 tkm:n lukemilla. Ajaa helposti kakskertaa mittarin ympäri...

Jos tuntuu liian korkeelle, niin hajottamolta toinen penkki ja sitä vähän muokkaamaan ja rättikaupasta jotain keinonahkaa päälle.

Tämä on siitäkin hyvä valinta, koska jos mielessä on matka-ajoa tai 2 päällä kulkua, niin kusiaiset tahtoo olla vähän ahtaita, eikä oikeen kanna kolmea laukkua.
    Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
    Täällä on moinen ensipyöränä (-97, mut sama pyörä käytännössä). Ihan kiva laite, ei lähde käsistä, ja ok käsitellä vaikka mittaa onkin vaan 164cm. Toki toi vois olla mulle 1-2cm matalampi kun ei ihan kantapäät yllä maahan yhtäaikaa, mut hyvin oon pärjänny.
    VFR RC36
    Allekirjoittaneenkin seikkailut alkoivat '94 vfr:llä. Loistava pyörä, mutta jos ajamisen helppoutta hakee voisi tuo CBF 600 olla parempi. Vifferissä kyllä ei tartte heti sitten lähteä tehojen puolesta vaihtamaan isompaan. Ja onhan se legenda...
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

'94 VFR -> '98 VTR -> [url="
    Mulla oli kans -92 malli. Toinen pikkumiinus tulee muuten vielä tankoihin tulevasta tärinästä, joka puudutti etenkin kaasukättä. Kaasukäden apurilla siitä vaivasta pääsi . Vifferin koneen soundit ovat kyllä omaa luokkaansa .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Kolmas kesä lähtee 165tkm ajetulla -92 mallisella VFR:llä ostaessa oli 147tkm ajettu ja vähän mietin kaikenlaisia ääniä joita moottori piti... Mutta näköjään ne kuuluu asiaan öljyä ei vielä vie kesän aikana tippaakaan ja mitä ajo ominaisuuksiin tulee niin HUOMATTAVASTI parempi kuin autokoulun kuussatanen kawa. Ehdottomasti suosittelen ensimmäiseksi pyöräksi Itsellä tuskin jää viimeiseksi vifferiksi kunhan saan sen lottovoiton niin päivitän parivuotta uudempaan
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Mulla oli kans joskus tollanen VFR750F, olisko ollu vm -92 tai -93?
    Hemmetin hyvä pyörä, ilo ajaa, kone kestää maailman tappiin (ja ne äänet...) ja pyörä toimii myös kaks'päällä ajaessa.
    Ei voi kuin lämpimästi suositella.

Joo toi laukkurauta sopi muotoihin kuin nenä perseeseen...
    Dirty Nasty Furriner
    Suosittelen ensimmäiseksi pyöräksi ehdottomasti, itellä oli 1992 1 1/4 kautta. Ajoin 63-72tkm ja toimi kuin junan vessa. Johonkin CBR 600F:ään verrattuna huomattavasti raskaampi mutta mukavampi käyttää, ts. käytännön teho eli vääntö on aivan toista luokkaa, tietysti vielä makeilla äänillä. V-koneen miinuksena tai ominaisuutena tulee toi tärinä tietysti, kaasukäsi tosiaan turtuu reilun 100km reissulla mut tauollahan se sit taas tokenee. Kaks päällä ja lauku(i)lla menee ihan kivasti pidemmällekin. Vaihdoin pari viikkoa sitten CBR 1000RR:ään ja tokihan siinä eron huomaa, mutta ekaksi pyöräksi VFR on ihan passeli, kaikki samassa paketissa. CBR:n kova jakkara sopii mun takalistolle paremmin kun VFR:n "sohva", se on oikeastaan keveyden, jarrujen ja tehon (tarpeettoman paljon) ohella ainut mikä CBR:ssä on parempaa.
    BLADE 1K
    Lainaa (Fobba @ Huhti. 25 2010,19:30) kirjoitti
    Loistava valinta...vaarana on se, että vifferi voi jäädä samalla myös ainoaksi tai viimeiseksi valinnaksi...
    höpö höpö, kai sitä nyt voi järkeäki ajaessa käyttää..

kai sitä hengestään pääsee muillaki pyörillä jos haluaa, tehottomimmallakin..

p.s. onko tuo mikään oikea sana tuo "tehottomimmallakin" vai onko oikea muoto tehottomammalla...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
    [QUOTE= (XX-xenon @ Kesä. 20 2010,10:35)]
    Lainaa Fobba,Huhti. 25 2010,19:30 kirjoitti

kai sitä hengestään pääsee muillaki pyörillä jos haluaa, tehottomimmallakin..

p.s. onko tuo mikään oikea sana tuo "tehottomimmallakin" vai onko oikea muoto tehottomammalla... *
    Jos tarkotat tuota monikkoa eli pyörillä, niin kai se oikea versio olis tehottomammillakin
    josko edellä kuitenkin meinattiin että viimeiseksi pyöräksi kun tykkää ajaa sillä, niin ei malta vaihtaa.

itsellä tuo vfr800 malli niin kyllä ei ole harmittanut yhtään hankinta. toimii radalla jotenkuten ettää viitti parina päivänä kesässä käydä ajaan ja kiva ajaa yksin töihin yms matkaa ja kaupunkia, sekä reissaaminen kaksin on helppoo givi wingräkki kiinni laukut paikalleen ja menox. eli toimii vähän kaikessa.
    VFR800 -98
    Lainaa (Staga @ Huhti. 27 2010,21:46) kirjoitti
    Hieno on kyllä pyörä, kestää ajanhammasta tuo muotoilukin ihan vaikka nykysportteihin vertailla. *
  17.  
    Lainaa (veksu @ Kesä. 20 2010,12:45) kirjoitti
    josko edellä kuitenkin meinattiin että viimeiseksi pyöräksi kun tykkää ajaa sillä, niin ei malta vaihtaa.

itsellä tuo vfr800 malli niin kyllä ei ole harmittanut yhtään hankinta. toimii radalla jotenkuten ettää viitti parina päivänä kesässä käydä ajaan ja kiva ajaa yksin töihin yms matkaa ja kaupunkia, sekä reissaaminen kaksin on helppoo givi wingräkki kiinni laukut paikalleen ja menox. eli toimii vähän kaikessa.
    +1, tosin en oo vielä uskaltanu käydä kokeilee uutta vfr1200:sta... Enkä taida uskaltaa ennenku entinen on kokonaan maksettu
    CB125TDC 1983>CX500 1979>VFR800FI 2001>VFR1200FD 2010