www.rideicon.com
Onko ihmisillä kiinnostusta tollasiin? Suomestahan noita ei saa.
04 636 zx-r -> 05 cbr 1000rr -> 01 Hayabusa
on... ja jossain oltiin tietäwinään jotta Duelli toisi maahantiedä sitten.
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Mjaa, ei niiden sivuilla ainakaan mitään puhuta. Mun ymmärtääkseni noita ei täällä vielä ole.
Oon jo kauemmin katellu noita iconin vaatteita, mutta enpä oo vielä jaksanut tilata... Parhaimman näköisiä prätkäkuteita noi kyl on.
Todella hienoja riepuja ovat, onko kellään tietoo minkä hintasii?
Heinäpään Härkä, zx-10r
Iconin ajohousut pitäs saada kaupunkipyöritykseen mutta enpä ole vielä saanut aikaiseksi tilata tavaraa.
Motorcycle Superstoresta saa Iconin ajokamppeita. Puljusta on lisää juttua täällä.
Pain is just weakness leaving the body
No joo noita, kun sais rapakon tälläpuolen![]()
Saksalainen GF-Bikerpoint toimittaa Iconin kamoja. Valikoima ei taida olla ihan yhtä hyvä kuin motorcycle superstoressa...
Pain is just weakness leaving the body
Ei kuulemma duell tuo maahan, eikä ole aloittamassakaan... No jospa joku ymmärtäis alkaa tuomaan noita suomeen. Vois olla ihan hyvin kysyntää??(samu69 @ Elo. 04 2005,22:06) kirjoitti
On ne kyllä hianoja. Hauskaa kun on BLING-niminen tuotesarja, löytää ittelleen heti näihin gold-frontseihin sopivat kamat...![]()
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
Niinhän tässä oli ajatus, paitsi että kun otin ICONiin yhteyttä niin ilmoittivat että eivät kaipaa edustajia täältä.(GIXXXERI @ Elo. 05 2005,11:40) kirjoitti
itse tilasin tästä paikasta takin, siellä ei ole montaa eri mallia iconin takkeja ,mutta kannattaa kysyä emaililla, niin saattaa löytyä.takille ei tullut paljon hintaa kun pyytää että lähettää sen lahjaksi ei tartte maksaa tulleja ja veroja.
flying brians
Nostetaan tätä miljoona vuotta vanhaa ketjua, kun kerran tarvetta on.
Onko kellään kokemusta Iconin hanskoista? Tarvisi tietää niiden kokoluokituksista, verrattuna suomalaisiin kokoihin (8,9.10 jne.). Tämä malli kiinnostaa tällähetkellä, kun saisi Saksasta 100€:lla *hanskat
Eli kun randomilla joutuu tilaamaan, niin vastaisiko esim. XL kokoa 10?
Liian pieni allekirjoitus poistettu.
Mulla on Heldit, jotka on L/9 eli veikkaisin et osuit oikeaan.
Mulla on Iconin hanskat (olikohan Merc tjsp). XL on hyvä, vaikka monesti mulle riittää 9,5 tai L, joskus jopa 9. Eli ainakin tämän mallin kanssa jos on kahden vaiheilla niin kannattaa ottaa isompi.(Max Power @ Huhti. 20 2010,14:31) kirjoitti
Superbikers myy Iconin kamoja. Itse ostin sieltä viime syksynä hanskat kokoa L, suomalaisittain taidan päätyä normaalisti kokoon 9,5.
Honda CB 1100 SF X-Eleven
Mulla on noista se vanhempi malli. normaalisti hanska kokoa L tai 9-10. Toi L on aika stans tiukka ja peukku ihan snadisti lyhyt. XL sopis mulle paremmin. Jostain luinkin, että noissa on aika knafti mitoitus.(Max Power @ Huhti. 20 2010,14:31) kirjoitti
Kiitokset vastanneille! XL-kokoiset lähti tilaukseen fc-motolta, joten katsellaan mitä sieltä tulee ja onko ne viikon päästä ostetaan/myydään -palstalla![]()
Liian pieni allekirjoitus poistettu.