Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 168:een 168:sta
    Huoh. Vein tänään 19.7. korjaamolle, osat maalaamatta. Pikku kilkeet saadaan kiinni.

Jotain positiivistä, ei voi vaihtaa pyörää kun vasen kylki on ruvella.

KORJATAAN TILANNE klo 13:00: Katteet olivat saapuneet korjaamolle aamulla ja ne asennetaan odottaessa.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Venakopan tiiviste ja pari muuta tiivistettä. Löytyi heti hyllystä. Ja jos löytyy heti hyllystä niin en ala edes vertaamaan ulkomaan nettikauppojen hintoihin.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Venakopan tiiviste ja pari muuta tiivistettä. Löytyi heti hyllystä. Ja jos löytyy heti hyllystä niin en ala edes vertaamaan ulkomaan nettikauppojen hintoihin.
    Sama. Olikohan toissa kesänä kun hain venttiilikopan tiivisteen tuolta riumppiin, oli hyllyssä ja hintaa kolmisen euroa enemmän kuin ulkomailta tilattuna.
    Trumpan 1050 koneen venttiilikopan tiiviste tosin on melko yleisosa. Se kun taitaa käydä kaikkiin 1050-kuutioisiin.
    Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
    Nyt täytyy antaa kukkasia Biketeam Vantaalle / BMW organisaatiolle. On tullut talven aikana nojailtua muutaman kerran heidän tiskiinsä. En tiedä onko marmoria vai melamiinia, mutta toiminut on. Olen entistänyt 35 vuotta vanhaa BMW R65:sta. Kysellyt pieniä ja vähän isompia nippeleitä. Osa on löytynyt suoraan hyllystä ja niille joita ei ole löytynyt, on katsottu toimitusaika ruudulta. Pisimmillään toimitus kestänyt 8 arkipäivää (Saksa) ja lyhyin vuorokausi (Ruotsi). Aina on kuitenkin arvio pitänyt. Ja kyseessä museopeli jonka valmistus loppunut...
    Eikä hinta ole poikennut mitenkään merkittävästi keskisen euroopan tai eteran hinnoista. Välillä on jopa halpuus päässyt yllättämään merkkituotteen ostajan...
    Viimeksi muokannut: Fireball; 29.04.2022 klo 10:20.
    Fireball
    Kiitokset Vantaan toimipisteelle joustavasta huoltoajan järjestämisestä. Loma saattoi jatkua sujuvasti sen johdosta.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Ikäväkseni täytyy antaa risuja Tampereen/Pirkkalan Biketeamille. Ensimmäinen vaihto meni kyllä ruusujen merkeissä ( RF900--->FZS1000), mutta seuraava ei sitten mennytkään ( FZS1000--->GSX1400). Tein kaupat syksyllä -20 ja ajoin vesisateessa suoraan talviunille. Seuraavana kesänä tappelin käyntihäiriöitten kanssa mitkä ilmeni koneen lämmitessä. Pyörä kävi Ylöjärveläisellä Suzuki -gurulla joka ei löytänyt vikaa ja käski vain tankata tuoretta bensaa... No tuoretta bensaa on mennyt jo kymmeniä tankillisia ja vika oli edelleen päällä viime kesänä. Mopoon on nyt vaihdettu vaihteen asentotunnistin, tulpat ja ilmanpaine anturi viimeksi syksyllä. Kevään tullessa näkee oliko siitäkään mitään apua. Mikäli ei niin sitten kokeillaan puolien vaihtoa. Mutta pointti on se että vika oli jo silloin kun ostin pyörän ja olen nyt kaksi kesää tapellut sen kanssa ja Biketeamissa vain todettiin viime kesänä että ei kuulu heille " tässä kun on niin paljon jo vettä virrannut Tammerkoskessa" totesi myymäläpäällikkö jonka kanssa tein aikoinaan kaupat.
    Tästä risuja helvetinmoinen nippu.
    Ex Kawasaki KLE 500
    Ex Yamaha Super Tenere 750
    Ex Kawasaki ZR7-S
    Ex Yamaha FZS1000
    Ex Suzuki RF900R
    Ex Yamaha FZS1000
    Suzuki GSX1400
    Risuja tampereen myymälälle.
    Tehtiin jo kaupat uudesta ajamattomasta pyörästä ja maksut oli maksettu.
    Pyörää hakemaan ja vaihdokki peräkärryyn. Ajomatkaa liikkeeseen 500km suuntaansa.
    Paikanpäällä sitten alkaa tämå vaihdokin syynääminen.(18v vanha käyttöpyörä jossa yli 60tkm. Mittarissa)
    Pyörässä oli käytön jälkiä ja näistä alkoi myyjät 2kpl kovasti kritisoimaan ja kohta se oli jo tuomittu kolaroiduksi ja minä olen ottanut kuulemma valokuvat sellaisesta kulmasta ettei näitä jälkiä näy ja jättänyt mainitsematta että olisi kipattu pyörä.
    Itse näitä pieniä naarmuja ole edes ajatellu sen koommin kun olleet siinä jo varmaan silloin kun ite pyörän käytettynä ostanu
    Aika äimänä olin ja mietin onko tää jotain piilokameraa vai oonko eksyny jonneki jankon betonille.
    Meni sen verran tunteisiin että purin kaupat. Olisivat halunneet rahaa 750€ lisää vaan tuo koko tilanne oli niin nöyryyttävän oloista hommaa etten halunnu tätä kaupantekoa jatkaa.
    Ehkä ihan hyvä niin ei tarvi tuossa puljussa mahd. Takuuasioista tapella
    Varmaan samanmoista touhua olisi sekin
    Saipahan ajaa sen 1000 kilsaa ransitilla prätkää ulkoiluttaen ja polttaa 100 litraa dieseliä.

Mut joo en asioi toista kertaa
    Harmi kun muut puljut ei myy uutta triumphia
    Myyjällä ilmeisesti tullu vähä moka vaihtopyörän hinnottelussa ja ei ole selkärankaa sitä myöntää, niin koitetaan asiakkaan syyksi laitella.
    Eikä myöskään minkäänmoista pahoittelua mistään tästä vaan kyllä se annettiin ihan meikäläisen niskaan koko kura.
    Viimeksi muokannut: Henri; 25.04.2025 klo 18:51.
    Lainaa Henri kirjoitti Katso viesti
    Pyörää hakemaan ja vaihdokki peräkärryyn. Ajomatkaa liikkeeseen 500km suuntaansa.
    Paikanpäällä sitten alkaa tämå vaihdokin syynääminen.(18v vanha käyttöpyörä jossa yli 60tkm. Mittarissa)
    Pyörässä oli käytön jälkiä ja näistä alkoi myyjät 2kpl kovasti kritisoimaan ja kohta se oli jo tuomittu kolaroiduksi ja minä olen ottanut kuulemma valokuvat sellaisesta kulmasta ettei näitä jälkiä näy ja jättänyt mainitsematta että olisi kipattu pyörä.
    Itse näitä pieniä naarmuja ole edes ajatellu sen koommin kun olleet siinä jo varmaan silloin kun ite pyörän käytettynä ostanu
    Aika äimänä olin ja mietin onko tää jotain piilokameraa vai oonko eksyny jonneki jankon betonille.
    Meni sen verran tunteisiin että purin kaupat. Olisivat halunneet rahaa 750€ lisää vaan tuo koko tilanne oli niin nöyryyttävän oloista hommaa etten halunnu tätä kaupantekoa jatkaa.
    Saipahan ajaa sen 1000 kilsaa ransitilla prätkää ulkoiluttaen ja polttaa 100 litraa dieseliä.

Myyjällä ilmeisesti tullu vähä moka vaihtopyörän hinnottelussa ja ei ole selkärankaa sitä myöntää, niin koitetaan asiakkaan syyksi laitella.
    Eikä myöskään minkäänmoista pahoittelua mistään tästä vaan kyllä se annettiin ihan meikäläisen niskaan koko kura.
    Vaan oishan ton kaupan saanu pelastettua jos ois myyjällä ollu pelisilmää tai halua. pahoitellu tilannetta että tällästä röhlömiä käyny sen sijaan että ylimielisesti aletaan mollaamaan.
    Ei mulla muutamasta satkusta talouteen niin isoa lovea tule.

Vaan ilmeisesti se palvelun taso tulee si ihan naaman perusteella.
    Tällänen pipopää tulee marmoritiskille niin ei se oo tullu muutaku koittaan koijata.

Kaverilla kävi entisaikoina (2000-luvun taite) vähän vastaava homma. Kaveri oli vaihtamassa pari vuotta vanhaa pyörää toiseen ja liike oletti automaattisesti sen olevan siisti ja uudenveroinen niillä kilometreillä ja vuosilla. No pyörähän oli kötöstelty ja sätöstelty ja kerran jo kolarikorjattukin. Liikkeen hemmo ei ollut oikein iloinen asiasta ja jonkinlaiseksi tappeluksi se meni etänä luvatusta välirahasta huolimatta.

Osa pyörän ostajista on tarkka jokaisesta naarmusta ja toiselle ei mitään väliä millainen rysä pyörä on. Kaverilla on yksi pyörä, joka etempää näyttää ihan semi ok, mutta kun menee lähemmäs, tekee mieli ottaa pari askelta taaksepäin.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Joo ei toi varmaan herkku paikka oo myyjällekään älytä tuota asiaa että ny on tullu luvattua liikoja.

Olin liikkeeseen yhteydessä että tosta pyörästä kiinnostunu ja mul ois tällänen vaihdokki vm.07 ja kuvat perään.
    Vähä aikaa puhelimessaki puhuttiin ja myyjä et toi on vissii iha hyvässä kunnossa. Juu on.
    Tarjous läpsähti nopeesti ja tuumailin et iha ok tulee joku 1000-1500€ takkiin verrattuna jos myisin ite pois.
    Eiku nimet alle ja rahat tilille ja noutopäivää sopimaan.
    Ajat kärry perässä 6h ja si kuulet että paskaa tänne tuomassa ja paskaa puhunu. Sieppoo seki aikalailla.
    Olisi tietenkin äärimmäisen mielenkiintoista nähdä ne myyjälle pyörästä lähetetyt kuvat, ja sitten vertailuksi sellaisia missä erityisen selvästi näkyy ne "vauriot" mistä myyjä nillitti.
    Oishan tossa ollu myös mahdollisuus että en olisi heille jättänyt ollenkaan tuota 'verkonpainoani' ja maksanut erotuksen. Karavaanissa olis ollu kahelle pyörälle tilaa.
    Mut toi ei kyl mun mielestä myyjän puolelta mee kovin hyvin että saahaan uuden pyörän ostaja tossa vaiheessa purkaan kauppa.
    Olisivat syyttelyn sijaan keskittyneet ratkaisemaan ongelman.
    Ehkä se asenne olis ollu sit eri kun olisin ollu hellyhansen takissa tukka sliipattuna tämän renttu lookin sijaan.

No pitää tämä jo yrittää alkaa unohtelemaan mielestä ja keskittyä nettimoton selaukseen millon alkaa tulla käytettyjä myyntiin
    Oishan tossa ollu myös mahdollisuus että en olisi heille jättänyt ollenkaan tuota 'verkonpainoani' ja maksanut erotuksen. Karavaanissa olis ollu kahelle pyörälle tilaa.
    Mut toi ei kyl mun mielestä myyjän puolelta mee kovin hyvin että saahaan uuden pyörän ostaja tossa vaiheessa purkaan kauppa.
    Olisivat syyttelyn sijaan keskittyneet ratkaisemaan ongelman.
    Ehkä se asenne olis ollu sit eri kun olisin ollu hellyhansen takissa tukka sliipattuna tämän renttu lookin sijaan.

No pitää tämä jo yrittää alkaa unohtelemaan mielestä ja keskittyä nettimoton selaukseen millon alkaa tulla käytettyjä myyntiin
    Myyjä käytti klassista kikkaa, kun kerran kaveri on tullut kaukaa, pyörä kärryssä hakemaan uutta, niin ei se kehtaa ilmankaan lähteä. Vedetään hyvityshintaa alas ja katetta paremmaksi mutta nyt kohtasi kovemman.
    Tuossa kaiketi oli jo tehty sopimus, joka sitoo molempia osapuolia ja rahakin vaihtoi omistajaa.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Minulla jäi kaupat tekemättä Bike Teamin kanssa pari vuotta sitten, kun heidän hyvityshinta vaihtopyörästä oli peräti kaksi tonnia pienempi mitä kilpailevan liikkeen tarjous. Jollain se Bike Teamin lasipalatsi pitää rahoittaa.
    -- Brake later and open the gas earlier --
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Tuossa kaiketi oli jo tehty sopimus, joka sitoo molempia osapuolia ja rahakin vaihtoi omistajaa.
    Sitoo jos tavara on siinä kunnossa kuin sovittu. Muuten ruvetaan puhumaan petoksen yrityksestä.

”Onko pyörä siisti ja hyväkuntoinen?” ”Juu on tietty” (kipattu reuhka ja tupruttelee öljysavua, kuvat otettu ehjältä puolelta)

”Viekö Audi öljyä?” ”En oo ainakaan huomannut” (pari litraa menee tonnille ja pitää saada äkkiä pommi kiertoon käsistä pois)

Muinaisina aikoina joskus 90-luvulla kaveri ajoi 500km hakemaan ärräsuikkaa jota myyjä kehui huippuyksilöksi ja muutenkin maasta taivaaseen. Kaveri sanoi, että olisi vetänyt turpaan jos myyjällä ei olisi ollut pikkupoika mukana.
    Viimeksi muokannut: B12; 27.04.2025 klo 14:17.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Taitaa uudet Triumphit käydä kaupaksi kuin pihu näinä aikoina
    Street Triple R(old)+F650 GS"Katrin" / 15 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  18.  
    Kuulostaa ikivanhalta kierolta etäkauppatavalta. Kauppa tehdään puhelimen kautta, kysellään ympäripyöreitä kauppatavaran kunnosta ja sovitaan "tiukkahinta".
    Kun osapuolet sitten kohtaavat valmiin kaupan muodollisuuksia tekemään, niin toinen osapuoli tosiasiallisesti aloittaakin uudelleen kaupanteon, toisen luullessa että kauppa on jo sovittu.
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456