Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Niin siinä sitten kävi, että Hondamiehestä tuli Trumppakuski. Siihen tarvittiin kevät, pyöräkuume ja eteen osunut lähes virheetön '04 Sprint RS British racing green värisenä. Pari cebaria oli putkeen ennen tätä Englantilaista. Koeajolle lähdettäessä luulin, että pyörä on rikki, kun kone pitää niin jumalattoman kovaa mekaanista ääntä; ei hätää, kuuluu kuulemma luonteeseen!

Nyt on parisataa kilomeetriä takana ja naama entistä leveämmässä hymyssä. Tohon "mutteripussin" ääneenkin alkaa jo tottumaan ja ajossa ei kuule muuta, kun kolmoisen suloista laulua. Vaikka Hondat on loistavia pyöriä (kävin tietty koittamassa mm. XX:n ja Vara-eeron ennen tätä), niin Trumpassa on vaan monta kertaa enemmän tunnetta! Eikä sitten mitään herneitä Hondakuskien suuntaan, mä pidän niitä perinteitä vielä yllä vuoden 1972 CB500 Fourilla, siinäkin tuo tunnepuoli on paremmin kun kohdillaan *

Lisää fiiliksiä ja juttua Trumpan seikkailuista löytyy tuolta blogista, kliks

MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
    Onnittelut komeasta pyörästä, eli tämäkään pyörä ei ole enää "varattu" . . vaan myyty.

nimim. samaa pyörää tiiraillut
    .....
    Hieno valinta, ja vielä oikean värinenkin !!
    Vaikeaa sanoa, miksi näihin Truppiin tykästyy niin, sen täytyy johtua siitä että näissä on se luonne mukana.

Nyt vaan Foorumille ja Klubiiin, niin nähdään tuo livenä jossain kokoontumisessa, tervetuloa.

Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
    ei mun trumppa hondaa äänekkäämpi oo
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Foorumia pukkaa.

Mun Trumppa pitää kivaa ääntä, vuodesta toiseen, en ole huolestunut siitä.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
    Lainaa (mikakoo @ Huhti. 23 2010,16:05) kirjoitti
    Onnittelut komeasta pyörästä, eli tämäkään pyörä ei ole enää "varattu" . . vaan myyty.

nimim. samaa pyörää tiiraillut
    Jep, meni vanhan myymiseen hetken aikaa niin piti pitää tätä varattuna *

Kiitti foorumivinkeistä, noissa ollaankin jo mukana! Tää väri taitaa olla oikeasti aika harvinainen, kuulemma ihan viimeiset '04 RS:t on tehty BRG värillä...

Lainaa (jaket @ Huhti. 23 2010,20:04) kirjoitti
    ei mun trumppa hondaa äänekkäämpi oo
    En tiedä mikä Trumppa sulla on ja mihin Hondaan olet verrannut, mutta mulla eron kuulee vaikka korvat lukossa (CBR 600F vs. 955i). Hyvä verrata, kun Honda odottelee vielä ostajaa noutamaan. Motomarketin huollossa kertoivat, että 955i:t pitää kaikki "rumaa" ääntä ja 1050:set käy jo vähän nätimmin *
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
    954rr verrattuna, mutta se on kyllä aika sepelimylly sekin.

1050 vertasin. osa näistä kolkuttaa pitemmän seisonnan jälkeen kytkintä, jos vetää kytkimen pohjaan, niin hiljenee, mutta se hiljenee myös kun kytkin taas öljyyntyy ja lämpenee
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Samoin se kävi viimetalvenaikaan minullekkin,1000 cbr vaihtui 2001 malliseen sprint st:hen saman värisenä
    Hiukan itsekkin ääntä aluksi kummastelin mutta siihen tottuu...Trummpa on onnistunut yllättämään minut positiivisesti.
    Samat sanat myös Nummikalle, kyllä värillä on väliä...
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
  10.  
    Löytyispä tähän oman "virheettömän" Sprint RS:n kuva, jonka katteet pysyi kasassa ilmastointiteipillä. Mutta hienosti on pelannut, kunhan talvihuollossa muistaa kuivata tulpankolot.
    Liekö tottumiskysymys, mutta en itse ole kiinnittänyt sen kummemmin huomiota koneen tyhjäkäyntiääneen. pyöriihän tuo ihan hyvin, vaikkei mistään silkinpehmeydestä olekaan kyse.

BRG-värikoodihan on salainen, yritin sitä saada pönikän itselleni, mutta en onnistunut.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81