Fatduc ainoastaan huijaa lambdaa uskomaan seoksen olevan laihemmalla kuin onkaan ja siten lisää hiukan bensamäärää lambdan käyttöalueella. Ei kai varsinaisesti lisää vääntöä tai tehoja, mutta poistaa liian laihan seoksen aiheuttaman käyntihäiriön.
Monster M695 > Triumph Sprint ST
What A.... Vantöfull vöölt.
Jos tää on "oma juttu", niin "kylä lähtee". Ei huooooono.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
mualima on totella ihimeellinensaako noita fatduceja euroopasta mistään
vai ameriikastako pitää hommata ..
yamaha fzr1000-90,suzuki gsx600r-96, suzuki bandit1200-98,honda x11-00,benelli tnt caferacer 1150-05,
ducati monster s4rs testaretta-07,suzuki b-king-08,ducati streetfighter-09 ,ducati multistrada 1200-10, ducati diavel-11, KTM adventure 1190-13
Näin se on(enskaTNT @ Marras. 02 2010,18:28) kirjoitti
Mulla ois yks ihan ylimääränen fatduc o2 manipulator, tilasin sen toissa kesänä mutta en etes käyttänyt kun tulin toiseen ratkasuun. Laitetaan hinnaks 60e (kuluineen jos tarvii lähetellä). Viestiä kehiin jos sopii hieroa kauppoja.
tarvii 2kpl tähän uuteen multiin ...
yamaha fzr1000-90,suzuki gsx600r-96, suzuki bandit1200-98,honda x11-00,benelli tnt caferacer 1150-05,
ducati monster s4rs testaretta-07,suzuki b-king-08,ducati streetfighter-09 ,ducati multistrada 1200-10, ducati diavel-11, KTM adventure 1190-13
1200s, kannattais jo hakea pois kuleksimasta.
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Noniin pistetäänpäs tässä kevään korvilla tänne jotain horinaa.
Tulin tuossa Saksanreissulta. Mukaan tarttui Termin titaaninen kokoränni ecuineen ja racefilttereineen ja Michelin PilotRoad 3 nakit, Puigin isompi plexi ja Daytonan ajosaappaat.
Tosiaan asiaa tarpeeksi tutkailtuani päädyin sen aiemmin tässä threadissa linkittämäni tupla QDn hiilariputken sijaan tuohon Termignoniin. Kyllä se taitaa niin vaan olla että paras lopputulos saadaan tuollaisessa pyörässä sille tarkoitetulla ECUlla jossa on nuo ajomoodit jne huomioitu. Lisäksi löysin kattavan kuvallisen ohjeistuksen noiden kilkkeiden asennukseen, joten kaiken saa itse paikalleenkin. http://www.motljus.com/mts1200termi/...a/Welcome.html
Ensi viikolla varmaankin suuntaan talvisäilytyspaikkaan asentelemaan, päivitetään kokemuksia sen jälkeen!
Tuo plexi vaikutti ulkonäöllään ja ulkomaan foorumeilta luetuilta kokemuksilta. Kuva tässä http://cgi.ebay.co.uk/Double-....8283318
Lisäksi olen senkin takia ajatellut ostaa toisen plexin, jotta tuosta nykyisestä saa sahattua lyhyen mallin. Ajattelin maalata sen sisäpuolelta mustaksi, mikähän spraymaali tässä pysyisi hyvin?
Daytonan ajosaappaisiin päädyin sen takia, että vaikuttivat erittäin laadukkailta saksassa valmistetuilta, ja niissä on 3 cm "korokepalat" sisäpuolella. Näin ei tarvitse enää olla varpaillaan pyörän päällä istuessa.
Että sellaisia hankintoja ensi ajokaudeksi.
Lisäksi olen senkin takia ajatellut ostaa toisen plexin, jotta tuosta nykyisestä saa sahattua lyhyen mallin. Ajattelin maalata sen sisäpuolelta mustaksi, mikähän spraymaali tässä pysyisi hyvin?
Eiköhän siinä pysy maali kuin maali kun vaan muoville tarkotetun pohjustuksen tekee kunnolla.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Meikäläinen maalasi joskus kevariaikoina Cagiva Miton kirkkaan pleksin mattamustaksi sekä sisä, että ulkopuolelta. Ja pysyi kyllä kuosissaan seuraavat 2 vuotta.
Eikä puhettakaan että olis tällä finninaamalla tullu mieleenkään tehdä "pohjatöitä", just maltto sitä spraypurkkia 15sek. ravistella ennen maalausta.![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
No mut jos hiftellä haluu ni pohjat kuntoon ja iha kivaa jäkee ja pysyyvääki yli 2v saa paukku pullosta.(Yamaha1 @ Maalis. 01 2011,20:38) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Viime- ja toissavuotinen koeajo alkoi vaikuttaa.
Kotarini täyttää kohta 7 vuotta ja 55tkm, joten ykköspyörä on päätetty vaihtaa. Eivätkä Mattighofenissa saaneet uutta Advea aikaiseksi, ja muut vaihtoehdot ovat aika painavia (Triumph Explorer, Honda Crosstourer, Yamahan supertennari, onhan niitä). GS olisi tietysti ollut hyvä mutta liian tavallinen, joten nyt tyrkyllä olleista päädyin sitten MTS 1200 tourinkiin. Niukasti kuollutta painoa ja hyvä alusta. Laite tulee ensi viikolla.
SF 1098S
MTS V4S Sport
^ Hieno valinta, mulla on samanlainen.
Lisäperusteluna voi itselle todistella, että jos esim GS:ään haluaa sähkösäätöisen öhlinssin, niin (uuden MP lehden mukaan) saa pulittaa yli 3tonnia että esan saa päivitettyä ducatin tasolle. Eli vakiona laatua, keveyttä ja vähän tehoakin.
Tänään tuli ajettua reilut 40 km ja hauskaa se oli. Ei hiki lentänyt vielä![]()
-