Eli yhdeksänkymmentä luvun xj-600 malleissa ilmeisesti vakiona 61 hp? kuitenkin näitä saksantuonteja kuristettu verotusteknisistä syistä 50 hp versioiksi saksanmaalla. Mikä lie tuon xj-600 vm-84 mallin alkuperäinen teho- lukema? Onko siis 50 hp versio alkuperäinen vai helvattu soikoon kuristettu tuolla saksan maalla?
Oisiko kellään tietoa vai eikö auta muu kuin alkaa purkutöihin...
Aika moni paikka ilmoittaa 72hp.![]()
GSX-R1100 -96
GSX 750 F -93
Yamaha XJ-900 -84
Honda CB-500 K3 -79
Suzuki Pv 50 -82
Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
Jeps, 84-mallin speksit esim. täällä.
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Voi Timo kun sun pitää saada sanoa jokaiseen topiciin jotain, meneehän ne päivät noinkin(timo1 @ Huhti. 21 2010,17:36) kirjoitti
![]()
Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
^^elähän nyt innostu, luisteissa siellä on reiät, jos on kuristettu ja ei ole paha rasti...
Kiitokset Tampereen miehelle hyvästä linkistä !
Ja edelliselle Provokatiiviselle kirjoittelijalle: Pysytään aiheessa eikä aiheen vieressä !
(Tarkoituksena ei ole sillä pyörällä itseään tappaa vaan säätää se niin, että toimii kuten on alunperin tehtaalla tarkoitettukin. En ole mikään kloppi vaan jo varttuneemmassa iässä. Ja jos mie muijan kanssa haluan ajella kuussatasella mopolla kesäretkiä mutta kaikki tehot tallella niin se mulle suotanee vai mitä oot mieltäTimo)
Ei ollut kuristettu....60 hummaa löytyi takapyörältä...mitä sitten tarkoittaneekin tuo otteessa oleva 37.5 kw NETTOTEHO, siis takapyörätehoa vai moottoritehoa, mutta enempi se oli joka tapauksessa kuin mitä ote lupaa...