Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
  1. #31
    Lainaa (tr3 @ Huhti. 21 2010,09:52) kirjoitti
    Ducati streetfighter. B- King tai Triumph Triple

    siitä joukosta löytyy mielestäni namut .
    Olin keväällä melko samassa tilanteessa kun ketjun aloittaja. Etsin ketterämpää ja tarkoituksenmukaisempaa pyörää työmatkoihin, viikonloppureissuille ja pikkuteille mainion sporttouringin tilalle (BMW K1200S).

    Koeajoin
    SuperDuken jonka laatuvaikutelma oli heikon oloinen. Vika oli luultavasti pyörän omistajassa, 10 tkm ajettu pyörä jossa mittari rikki ja startti toimi joka toisella yrityksellä. En myöskään pitänyt V2:n luonteesta, veto loppui kuin seinään heti kun ehti alkamaan. Huteran oloinen moottoritievauhdeissa.

    B-kingin, polvet ottaa ikävästi tankkiin, varsinkin vakioputkella vastenmielinen powerrangers ulkonäkö, hajuton ja mauton japanialainen. Varmasti sopiva muskelipyörä lyhyelle ja animehenkiselle. Ei tuntunut millään tavoin tehokkaammalta kuin oma BMW. Plussaksi mainittava että ihmeen kevyen oloinen noin painavaksi pyöräksi.

    R 1200 GS tuli myös koeajettua lähinnä mielenkiinnosta. Mainio matkapyörä. Ei kuitenkaan omaan käyttöön, ehkä joskus myöhemmin.

    Speed Triple 1050 tuntui kaikin puolin sopivalta ja koeajo vahvisti asian. Mainio moottorinluonne, tukevan oloinen moottoritievauhdeissa. Ketterä kaupungissa ja mutkateillä, näyttääkin äärettömän hyvältä. Eli tällä mennään ainakin tämä kesä.

    Kylmissä tyypeissä pois karsiutui muuten kiinnostavat Monster, hypermotard ja Street Triple, jotka tuntuivat Speed Triplen jälkeen liian pieneltä.

    XX:n seuraksi ottaisin jonkun muun moottorityypin kuin rivinelosen, jos tarkoituksena oli saada vaihtelua.



    Speed Triple 1050
  2. #32
    Lainaa (Nitro-boNker @ Huhti. 20 2010,20:09) kirjoitti
    Tervehdys nakukuskeille. Nyt iski nakupyörävimma vanhalle ja pitäisi saada xx:n seuraksi pienempi lelu. Joten kysyisinkin suht objektiivisia käyttäjäkommentteja Z-1000 ja CB-1000r käyttäjiltä. Enimmäkseen tulisi yksin ajoon, emäntäkin toki satunnaisesti mukana. Kiits! *
    Jos "muovimopo" kelpaa niin mihin unohtui FZ-1 N? *



  3. #33
    Lainaan nyt tätä ketjua koska itselläni on vastaava tilanne kuin ketjun aloittajalla, eli sopii nakua (1000) pitäisi löytää kyykyn jälkeen. Alle 8000e pitäisi päästä, joten se karsii osan potentiaalisista ehdokkaista kuten yllä mainittu FZ1-N.
    Pitempiä rautaperseajoja ei ole tarkoitus suorittaa ja kyytiläinenkään tuskin on kuin muutaman kerran kesän aikana kyydissä, joten näihin ominaisuuksiin ei juuri tarvitse kiinnittää huomioita.

    Listalle on oikeastaan jäänyt kolme ehdokasta:
    Z1000 (03-06 malli)
    SV1000 nakumalli
    Super Duke (05-06, tämäkin siinä ja siinä, että raaskiiko)

    Ongelmaksi on muotoutunut kyseisten pyörien heikko tarjonta liikkeissä, joten koeajo on hieman työläämpää. Pitäisi siis käydä yksityisten myyjien pyöriä koeajamassa joka taas ei ajatuksena juurikaan houkuttele.

    SV:n nakumallia ei jostain syystä ole juuri yksityisilläkään myynnissä, koko nettimotosta taisi kaksi kappaletta kyseisiä pyöriä löytyä, Z1000 ja SD:tä on ihan hyvin tarjolla. Hieman taas mietittää SD:n kilometrit, eli kannattaako noita 30tkm ajettuja pelejä edes ajatella.

    Sattuuko palstalta löytymään henkilöitä jotka olisivat näitä kaikkia tai edes kahta yllä mainituista koeajaneet jotta hieman vertailua saisi aikaiseksi?
  4. #34
    Lainaa (cripple @ Touko. 28 2010,11:28) kirjoitti
    Lainaan nyt tätä ketjua koska itselläni on vastaava tilanne kuin ketjun aloittajalla, eli sopii nakua (1000) pitäisi löytää kyykyn jälkeen. Alle 8000e pitäisi päästä, joten se karsii osan potentiaalisista ehdokkaista kuten yllä mainittu FZ1-N.
    Mitä? jos FZ1-N on vaihtoehto en tuhlais hetkeäkään?
    NETTIMOTO tämähän ei voi olla edes totta! Tai ainakin asiassa on jotain hämärää oltava *

    No niin siinähän on aivan väärän pyörän tyyppi! tuohan on 600cc ?!



  5. #35
    Lainaa (SAM66 @ Touko. 28 2010,11:43) kirjoitti
    Lainaa (cripple @ Touko. 28 2010,11:28) kirjoitti
    Lainaan nyt tätä ketjua koska itselläni on vastaava tilanne kuin ketjun aloittajalla, eli sopii nakua (1000) pitäisi löytää kyykyn jälkeen. Alle 8000e pitäisi päästä, joten se karsii osan potentiaalisista ehdokkaista kuten yllä mainittu FZ1-N.
    Mitä? jos FZ1-N on vaihtoehto en tuhlais hetkeäkään?
    NETTIMOTO tämähän ei voi olla edes totta! Tai ainakin asiassa on jotain hämärää oltava *

    No niin siinähän on aivan väärän pyörän tyyppi! tuohan on 600cc ?!
    Kuvissa on ainakin FZ6n

    edit: ja ehdit editoimaan jo ite viestiä :P



    ~SV1000N~
  6. #36
    Samaa ilmoitusta ehdin itsekin innostua, kunnes katsoin kuvat.
  7. #37
    Nakupyöristä on vähän kokemusta, mutta SuperDukea koeajaneena voin kyllä suositella japsipyörien rinnalle myös sitä. Moottorin luonne hämää kun se kuulostaa "laiskalta", mutta todellisuudessa se on ihan muuta. Vääntö alkaa jo alhaalta ja moottori kiertää todella iloisesti ja tehoa on omaan makuun ihan riittävästi. Jotkut ovat sitä mieltä että twini on pitkillä matkoilla miellyttävämpi, kuski on paljon vähemmän stressaantunut kuunnellessaan twinin mukavaa soundia, tiedä sitten...
    nyk. BMW R1200GSA Triple Black -17, BMW R1200GS -15, Suzuki GSX1300R Hayabusa -10, Honda CB1300SA -12,Yamaha XJR1300 -09 ja monta muuta...
  8.  
  9. #38
    Lainaa (cripple @ Touko. 28 2010,11:28) kirjoitti
    SV:n nakumallia ei jostain syystä ole juuri yksityisilläkään myynnissä...
    Johtuu siitä, että kyseinen pyörämalli on erityisen maukas

    Itse hain omani briteistä, enkä oo vielä katunu minuuttiakaan.
    Ducati Monster
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12