Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Millä paloilla kitkaa lisää. Valmistajat lupaa 9 hyvää ja 10 kaunista ominaisuutta.

    Yhet tämmöset (SBS RS) ajoin loppuun, mutta ero Hotan vakio(sintteri)paloihin oli mitätön.
    http://www.sbs.dk/index.dsp?area=168

    Ja kadulla kurvaillaan, eli ultimaattiset racinkipalat ei toimi.
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  2. #2
    Viikko sitten vaihdoin EBC:n double H palat omaan FJR:ään ja olen ollut pirun tyytyväinen. hyvä tuntuma ja pysähtyy tuokin "matkalehmä" todella hienosti.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  3. #3
    EBC Double-H

    Multakin ääni noille paloille, 33e pari stormilla. -08 busan jarruteho parani vrt vanhoihin alkuperäsiin paloihin.

    - Pasi
  4. #4
    Lainaa (_paffa @ Huhti. 20 2010,13:35) kirjoitti
    EBC Double-H

    Multakin ääni noille paloille, 33e pari stormilla. -08 busan jarruteho parani vrt vanhoihin alkuperäsiin paloihin.

    - Pasi
    Kävin sitten eilen hakemassa moiset ja iskin samoin tein paikoilleen.
    Täytyy sanoa että tuolla 66 euron satsauksella pyörä muuttui täysin, alkuperäisillä paloilla ei olut mitään tuntumaa. 13 tonnia ajetut alkuperäiset olivat saman paksuiset kuin nämä, kertoo lienee materiaalin kovuudesta jotain. Ennen 2 sormen jarrutus meinas jarrua jonkun verran, painoi sitten kovaa tai ei ja jos tahtoi tosissaan pysähtyä, tarvittiin koko kättä.

    Nyt toimii tunnokkaasti niin kuin jarrujen kuuluukin, lisäksi 2 sormee riittää koko touhuun.

    Suosittelen tätä temppua, jos hiukkaakaan tuntuu puulta nuo jarrut, hatuttaa kun en aikaisemmin tullu ajatelleeksi, että pelkillä paloilla saa näin paljon muutosta aikaan.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  5. #5
    No höh!
    Minä kanssa ruuvasin nuo palat keulaan, pesin jarrut ja vaihdoin nesteet... tulos:
    Ei oikein mitään muutosta jarrutuntumassa!!??
    Tosin kilometrejä ei ole vasta kuin muutama sata, että jospa ne siitä tekeentyy.
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  6. #6
    Kylläkait se tuntuma paranee pojat, kun otatte vanhat ohkaiset pois ja laitatte uudet paksut paikoilleen.

    Ei siinä, kyllä minäkin laitoin EBC:t viimeksi kun paloja vaihdoin ja olin ihan tyytyväinen. Nykyään on Brembot, jotka raiskaavat levyjä vaarallisen kovalla voimalla, joten en jaksa uskoa, että paloilla saisi tuntumaan paljoa aikaiseksi.
  7. #7
    Onhan se mahdollista että orggis palatkin on olleet jo "HH" luokkaa, kun kerran ovat sintterit, jolloin toisiin "HH" paloihin vaihtaminen tuskin tuo kovin suurta eroa.

    Jos asiain laita on ollut näin ei suurta parannusta ole enää saatavissa pelkällä palan seoksella - ainankaan paloilla joita ei tarvitse ajaa kuumaksi.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  8.  
  9. #8
    Siis siitähän tämä mielenkiinto heräs kun kävin koeajamassa uutta 600 Hornettia ja sen jarrut tuntui todella hyviltä.
    Vanhaan malliin verrattuna kaikki komponentit oli identtiset, ainakin päällepäin. Ainut ?-merkki oli palat.
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex