Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Ostin tuollaisen vm -91 , saksan peli, suomessa vaihdettu kaasarit..
    Toimi mukavasti pari päivää. Nyt tehnyt sellaisen tempun, että rupee käymään huonosti ja tilttaa koneen..hetken ko venailee ja alkaa startata...sahaamalla oikein, niin lähtee käymään..huonosti ottaa varvia..ja uusiutuu ko on jonkin aikaa ajanut: Vikakohteet ??
    - Polttoainesuodatin ? , - Paskaa kaasareissa ?, polttoainepumppu vinoilee ?..tämä on siis talviseisonnan jälkeen ja fillari ostettu MP -liikkeestä..Ideoita tai vastaavia kokemuksia, että tietää mistä alkais rusnaamaan, kiitos
  2. #2
    Lainaa (Pave. @ Huhti. 20 2010,06:21) kirjoitti
    Oletko kokeillut avata polttoainetankin korkin? Onko kuinka paljon alipainetta, eli olisiko jostakin syystä mahdollisesti se ilmaletku tukossa.
    Tekeekö saman tankin ollessa PRI asennossa, mikäli kyseesä on alipainehana?
    Totanoin... eiköhän toss 1200 FJ :ssä oo sähköinen pumppu..pitää alkaa kohtapuoliin kopeloimaan..
  3. #3
    Seisoko kylmässä?
    Oliko tankki täynnä?
    Oliko Masinolia, muuta kosteuden eliminointia?

    Kato, että saa happea,
    vaihda bensat, benssuodatin
    kato tulpat
    …sitten kaasareihin
    ... jotain piti muistaa
  4.  
  5. #4
    Lainaa (seku @ Huhti. 20 2010,09:24) kirjoitti
    Seisoko kylmässä?
    Oliko tankki täynnä?
    Oliko Masinolia, muuta kosteuden eliminointia?

    Kato, että saa happea,
    vaihda bensat, benssuodatin
    kato tulpat
    …sitten kaasareihin
    Oikein arvattu...saksanmaan peli, polttoainepumppu ohitettu letkulla..uus tilauksessa. Nytkun viel ymmärtäis, miten tost sais satulan irti..ei vaikuta normaalilta, ko ei oo mitään mekaanista lukkoa tmv. Sivumuoveja sain sen verran avattua, etta en ainakaan vielä oo löytänyt mitään aukaisukahvaa tmv...jos tähän vielä joku kerkeis vastata..?? * *


    Huomasin, ettei oman pään käyttö oo kiellettyä..selvis..kiitos !