Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Hei,

onko ehdotuksia mistä voisi saada Street Tripleen huggerin ja flyscreenin, halvalla tietenkin
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
    Paikalliselta Triumph dealerilta...näin ainakin itse sain.
    eBaystä?
    Never ride faster than your guardian angel can fly!
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
    Mikäli haluat Puigin matalan "pyöreän" flyscreenin niin halvin on MC Scatterilla jonka löydät tästä linkistä. Monella Dealerilla ja muulla liikkeellä samainen screeni on noin 240-250 euroa. Itse tilasin oman uudemman mallisen briteistä ja rahdin kanssa tuli maksamaan noin 145 euroa. Tässä kuva kyseisestä mallista. Tollasen saan hommattua kyllä kaverin kautta ihan tohon samaiseen hintaan eli britti kontaktit hyötykäyttöön *
    Heikosti sopii Speed Triplen screenit Street Tripleen
    oi saakeli mun moka ku menin lukemaan noinki pahoin väärin . No sanotaan näin et sopiihan se kun sen siihen vaa sovittaa ja etenki toi uudempi malli mut jos haluu just täydellisesti originaalin nii sit ei tietenkään.

Huggereita kuulemma samaisesta firmasta löytyy sopuhintaan muovisena, hiilikuituisena ja lasikuituisena. Ja sen verran viel et toi screeni jonka ite tilasin, on lasikuitua. Laatu kuitenki ihan ykköstä. Todella hyvin tehty
    Ja vielä ku halpaa halutaan nii mitä ne sais sit maksaa? Tuolla brittilässä noita on laidasta laitaan
    Ja tuossa speed triplen malli "järkihintaan"=68€ postikuluineen.

<a href="http://cgi.ebay.de/DR463-GFK-MITTELTEIL-TRIUMPH-1050-1055-RACING-05-09_W0QQitemZ120556931592QQcmdZViewItemQQp

tZMotorrad_Kraftradteile?hash=item1c11c0ca08" target="_blank">http://cgi.ebay.de/DR463-G....1c0ca08</a>

Never ride faster than your guardian angel can fly!
    No on todellaki. Mulla on menny toi ihan täysin ohi. Tää Ricambi-weiss on todella luotettava firma. nopeet toimitukset ja aina hyvää tavaraa. tuolta on tullu tilattua moneen pyörään kilkettä. Suosittelen tota firmaa. Nyt harmittaa et toi screeni jostain syystä meni totaalisen ohi
  11.  
    Tosiaan tuo hugger löytyy helposti mutta tuo flyscreen on vähän vaikeampi, tuntuu että UK:ssa hinta on sama joka putiikissa ja ebay:sta en löydä kun yhden.

Lainaa (Harrry @ Lähetetty Huhti. 20 2010,14:44) kirjoitti
    Tiedä *halvasta...
    Omasta mielestä 200€ tuosta on kyllä liikaa, jos saa jostakin 150€ (sis. postit) niin olen tyytyväinen.

Lainaa (Bölli @ Lähetetty Huhti. 20 2010,19:09) kirjoitti
    Tollasen saan hommattua kyllä kaverin kautta ihan tohon samaiseen hintaan
    En viitsi alkaa kyhäämään kun pyörässä on vielä takuuta jäljellä.
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09