Nyt tuli tuokin jo 30. kertaa järjestetty tapahtuma nähtyä osallistujan vinkkelistä. Oli aika mukavaa ajella "suljetuilla" kaduilla letkassa kohti Lietoa. Itse palveluksen jätin väliin. Mukava kokemus vaikka sää oli hieman harmaa.
Oli pakko käydä vetämässä pieni lenkki sateessa ennen kotia ja löysin itseni kuraiselta soravellitieltä jostain paimion ja Liedon väliltä. Hauskaa oli.![]()
Mopoton
Jeps, Kupittaalla ja Liedossa käytiin ihmettelemässä jo ties kuinka monetta kertaa. Melkein teki mieli kyseenalaistaa touhun mielekkyys, kun siinä kentällä tönötettiin ja kastuttiin läpimäriksi goreista huolimatta
Kotimatkalla meinasi tulla meikäläisestä jauhelihaa kun Vahdon/Ruskon nurkilla oli aikas komia töyssy asfaltissa. Kävi tuuri että oli risteyskohta (eli paljon tilaa) ja sain pienellä vemputuksella pyörän takaisin hallintaan, olisin muuten mennyt cebarilla ihan rehellisesti pöpelikköön...
Sydän hakkasi aika kivasti tapauksen jälkeen![]()
Nöpö.
Jep, liekö sama töyssy johon mä kippasin cebarilla kolme vuotta sitten *(Feline @ Touko. 08 2010,18:33) kirjoitti
*(joo, on sielläpäin varmaan useampia, Vahdontiellä)
Mies ajo sitten vääntyneen ja erittäin jäykän kaasukahvallisen cebun kotiin ja mä ajoin miehen rykkösellä *Ei siis käyny pahemmin, lonkka, ranne ja pää otti osumaa...
Niin ja sitten aiheeseenLähtisin kans mielelläni "tyttöporukkaan" ajelemaan. Miksei miehiäkin mukana, mut oma ukko ja viisi lasta on jo valmiiksi
eukut pystyyn:
Yksin tullu ajeltua, kun miehellä nykyisin vain ratapeli *
-Nonni, se o rikki ny-
- Yamaha r6r -06 (kilvetön) "Martta"
- Triumph Street TripleR-09, Matt Blazing Orange = "Oiva"(myyty -10)
-CBR600F -05 ("Poju" myyty -07)- *GPZ500S-91("Pinksu" myyty-06)
Ilmeisesti mukavia ajokelejä tiedossa loppuviikosta *Mahtaisko joku lähteä seuraks ajelee tässä joku päivä? Saa ihan vapaasti ilmoittautua *
(Nii nenna, jäi sit ne viime perjantain päristelyt päristelemättä, uus yritys?)
Heiii, tänään olis tosi komee keli ja mahikset lähteä ajelemaan!! Kuka lähtee kaveriksi?? Ystävän piti lähteä, mut sil tuli sitten muuta(Jansku8 @ Touko. 12 2010,12:41) kirjoitti
Esim klo 16.30 eteenpäin olis passeli![]()
-Nonni, se o rikki ny-
Minä voisin lähteä kierrokselle. Täytyy käydä vähän pesemässä tuota pärrää kun se on viimekertaisen kuravellipolun jälkeen aika härskissä kunnossa. Mistä seurue lähtee liikenteeseen? Kuka osaa hyviä reittejä?
Edittiä sen verran, että tuo 16.30 on hieman liian aikaisin. Ehkä 17.30 olisi itselleni sopivin...
Mopoton
Höh, hiljasta onNo, mut tämä tyttö lähtee nyt kiertää ton Askainen-Mermasku plaa,plaa lenkin...Lupailin jo ukkokullalle, että pääsee rantaan mun mopolla
(klo18)
Ajelkaahan nätisti![]()
-Nonni, se o rikki ny-
Ei ehtiny tällä kertaa mukaan, kotona kun vielä istun ja alan vasta pian lähtöä tekemään...(Soli @ Touko. 12 2010,16:38) kirjoitti
Mopoton
Mie lähen heti ajelee kun ukko on pessy pärrän ja vaihtanu kytkinvaijerin *ei oo tullu piiiiiitkään aikaan käytyy ajamas,kyydis vaa kykkiny =/ Aahtelin tänää ehtool käydä ajaa tost vahdontietä paatisille, siit vaiks orikedon kautta oharille ja himaan...ei se kai niin pitkä lenkki oo mut käyn tsekkaa ku en oo ikinä kayny vahdolja jos ny joku tajus mitä lenkkiä oon suunitellu
kukaan halukas lähtee messiin?
Mistä lähdet ja mihin aikaan? Tulen mukaan jos ehdin, pitää käydä pansiontien Motorinnin kautta vetämässä suurimmat kurat pois pyörästä...(nenna @ Touko. 12 2010,17:43) kirjoitti
Mopoton
no siin kuninkaanväylän ja kuninkojantien kulmas on se talouspörssi ni sii vois treffata?! ku tuun kuiteski raisiost.. pääsen varmaa 7-puol 8 aikoi vast lähtee, jos menee myöhäsempään ni siirtyy perjantaille kun en tie kauanko tuo ukko sählää vaijereittensa kans![]()
Menihän tuo lenkki itekseenkin![]()
Mutta, mutta... Olisko huomenna joku lähdössä? Vaikka puolenpäivän aikaan?
-Nonni, se o rikki ny-
Luulin etten ehtisi ollenkaan nauttimaan päivän ajokeleistä mutta ehdinpä kuitenkin ysin jälkeen pienelle lenkilleIttekseni tosin, kun missasin hyvät ajoseura ilmoitukset :/
Ja mä voin kyl lähtee mielellää huomenna seuraksi ajelemaan, jos nyt ei aivan kaatamalla sada.
Ei ihan eilinen sääennuste pitänyt
Mut lämmin on ja sade ainakin nyt loppunut.
Mihin sitä sit suuntais? Oot/teko Kakskerran-lenkkiä ajanu? Entäs Hepojoen?
Treffattaisko missä? Mulla ei sinänsä väliä, Kustavintien läheisyydestä starttaan...Olisko toi klo 12 hyvä?
-Nonni, se o rikki ny-
Huhuu....![]()
-Nonni, se o rikki ny-
Mä voin ainakin lähteä kruisailemaan. Jos vaik Kakskertaan mennään ajelemaan ni onko Hirvensalon sillan jälkeen tuleva grilli kohtauspaikka?
Ducati Streetfighter 1098 '10
ex Ducati Monster S2R 1000 '07
Paikka ok, mut nyt en kyllä 12:sta ehdi(Mikuni @ Touko. 13 2010,11:34) kirjoitti
Olisko 13 tai sit vaikka 16.30? Muuta ohjelmaa tos välis...
-Nonni, se o rikki ny-
Mä hyppään mukaan seurueeseen jos passaa. Olen siinä grillillä klo 13. Pyörä on musta Yamaha TDM900 ja asusteena musta goretex oranssilla kypärällä.(Soli @ Touko. 13 2010,11:44) kirjoitti
Edit: Ja kokoontuminen siis ilmeisesti tällä grillillä: Google Maps
Mopoton
1300 sopis mainiosti.
Siis klo 13.00![]()
-Nonni, se o rikki ny-
Aamu-uninen kun oon ehdin foorumiin vasta just. vieläkö kerkee mukaan? Soli, tulen kans Maskusta, oltaisko voitu vaiks tavata jo matkan varrella? Mistä päin tuut?
Olisko 12.45 esim. Raisio Centerin piha?(Jansku8 @ Touko. 13 2010,12:17) kirjoitti
-Nonni, se o rikki ny-
Missasin nyt ajelut, pahoitteluni etenki solille kun jouduit turhaa oottaa! kävin centerin pihassa pyörähtää mut tulin vähän myöhässä ja olit jo ehtiny lähtee. Nii sii käy ku ei osaa ottaa huomioon ajoaikaa, jos viel jää ensin traktorin taakse ja sit letkan sunnuntai-ajelioitaToivottavasti parempi onni ens kerralla.
Oisit pyrähtäny viel tuonne grillille, varmaan oisit saanu kiinni meiät vielä. Kiitokset seurasta, hauskaa oli. Ekat kruisailut kunnon mutkateillä ni hieman oli hakemista itellä mut tästä se lähtee...
Hei, ei mitään. Mä olin itseasiassa 5 min myöhässä ja luulin sinun jo menneen... Ja juu ooteltiin viel vartin verran grillillä..Ens kerralla sitten(Jansku8 @ Touko. 13 2010,13:35) kirjoitti
Kiitokset myös omasta puolesta, kivaa oli, kun vauhti oli sopivaa![]()
-Nonni, se o rikki ny-
Millasta vauhtia ajelette? Mietin vaan että uskaltaisko sitä ite joku kerta mukaan sitten..
Rajotusten mukaan mentiin (tietenkin). Ei tarvinnu hampaat irvessä yrittää roikkua perässä, et kyllä tuonne hitaammatkin sopii![]()
Kiitos Solille ja Mikunille seurasta. Oli kyllä mukava se Kakskerran kierros, kaksikin kertaa.
Mentiin Mikunin kanssa sitten vielä Paimiosta Lietoon ja takaisin Paimioon. Siinä oli sellaista hieman nopeampaa, mutta loivempaa mutkanautiskelua.
Huudellaan täällä sitten aina kun on mahiksia lähteä lenkille ja omasta puolesta kaikki on tervetulleita mukaan. Vauhtia ei tosiaan ole liiaksi ja aina voi sopia odottelupaikat etukäteen jos haluaa ajaa eri kovaa/hiljaa.
Mopoton
Mä voisin sitte viikonloppuna vaikka uskaltautua mukaan, jos joku on lähdössä. Ajokokemusta takana vasta noin 1000km joten mutkissa en kyl miljoonaa vedä mutta ehkä mä sit pärjään kuitenki!![]()