Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 125:sta
    no en ole itse nyt kotona vaan mutsilla...illemmalla menos vast kottii....
    no huomen töitten jälkee sit autost kii ja menoks...kattoo mitä sanoo... ^_^ vai sanooko yhtään mitään...
    Samat sanat. Höh. Menee kaikki hyvät pamsuläpät, jotka ehdin keksimään ihan hukkaan.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    haha no eiks blondi vitsit mee kans? blondi ku olen
    olen näköjää prätkähiiri... ja eiku hanat auki! ^_^
    Lainaa (PoS @ Touko. 09 2010,14:54) kirjoitti
    Samat sanat. Höh. Menee kaikki hyvät pamsuläpät, jotka ehdin keksimään ihan hukkaan.
    käyköhän tässä niin että ollaan keskenään kertomassa niitä jossain kuppilassa

mulla on onneks pari hyvää läppää varalla niin voin toimitella niitä viikon päästä jos oot kotiutunu mutsiltas, pamsu
    Honda cbr 954 rr -03

kyykyllä kunnes maha ei enään mahu kyytiin
    Lainaa (tiikerililja_87 @ Touko. 09 2010,14:33) kirjoitti
    naapuri nimittelee mua aina pamsuks... :S
    sulla kun avatar puuttuu ni tässä --->
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
    Olisinpa Porvoossa
    YZF1000R
    ...hmm...olikohan tuo aloitusviesti sittenkin ujohko treffi-ilmoitus...
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
    no eipä ollu olen varattu joten turha mitää yrittää... ^_^
    "tuuttaa varattua" ; )
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
    Lainaa (tiikerililja_87 @ Touko. 09 2010,16:38) kirjoitti
    no eipä ollu olen varattu joten turha mitää yrittää... ^_^
    varattu... nou hätä, mä en oo mustasukkanen
    Honda cbr 954 rr -03

kyykyllä kunnes maha ei enään mahu kyytiin
    Johan on kaikki ukot sekasin heti, kun daami tarvii apua mopon kanssa..
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
    haha siltähän tuo näyttää... tosin sain sen sen verran kuntoo et on enää säädöostä kii...tukehtuu... ^_^ no keskiviikkona sit ku on luvattu yli 20 astetta :P
    Oli sitten mopottimen kanssa niin tai näin...
    Mikäs päivä se eilen olikaan.. aprill... eiku Äitienpvä

Öööh, totas... jokos fillari ees yskii? En heitä tähän naisnäkökulmaan mitään, mut jos tää kaikki oli ns. feikki... niin WTF??? *

Ai, että enää nyt "säädöistä" kiinni? Joopa, joo.... *
    Siel on "säätöö" jo kahdelta päivältä.

Eiku Moderaattorille ilmoitus, että sulku päälle

Sellaista ongelmaa ei ole, mitä emme ratkaise...(lähes) siinä myös feikki paljastuu...

No mites se nyt kuntoon tuli??? Tulikos vaan puristukset yhtäkkiä takasin, mutta nyt sitten vaan kone tukehtuu
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
    * *Paineet tuli ja tulille lähti * * *
    Voe, mahoton... * *

Taitaa olla "se siitä" -- opiksi...

Moro,

Mie oon tottunu ropaamaan noita vanhoja paskoja niin voin tulla tuota sunki vehettä vilaseen... saman kylän veronmaksaja kun olen... laita viestiä jos tarttet apua. Olis joskus edes hyvä syy lähtee ajeleen

tosin, mun vehe on vanha muttei paska... vaikka täällä noin tuhat muuta on eri mieltä
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    ei siis lähe polkemalla koska ei oo kunnol puristuksii...tais se käynnistyspolkimen mekanismi olla hajalla...mut mäkistartil onnistu melkee
    Lainaa (MatkaUkko @ Touko. 10 2010,16:38) kirjoitti
    Oli sitten mopottimen kanssa niin tai näin...
    Mikäs päivä se eilen olikaan.. aprill... eiku Äitienpvä

Öööh, totas... jokos fillari ees yskii? En heitä tähän naisnäkökulmaan mitään, mut jos tää kaikki oli ns. feikki... niin WTF??? *

Ai, että enää nyt "säädöistä" kiinni? Joopa, joo.... *
    Siel on "säätöö" jo kahdelta päivältä.

Eiku Moderaattorille ilmoitus, että sulku päälle

Sellaista ongelmaa ei ole, mitä emme ratkaise...(lähes) siinä myös feikki paljastuu...
    nii siis mikä on/oli feikki? en oikee ymmärtäny...johtunee kai siit et oon blondi
    Lainaa (tiikerililja_87 @ Touko. 10 2010,19:27) kirjoitti
    mut mäkistartil onnistu melkee
    oikein kun yrittää niin kyllä se siitä vielä onnistuu...
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
    jep et kiitos vaa kaikille avusta,vinkeistä ja ideoista...taas viisastuin monella tiedolla Huomenna sitte purkaa ja kattoo mikäs siel käynnistyspolkimes on vikana... nii eiköhän se siit
    * Jooh... eiku syömään * * *Purkaa taas... johan sä hitto vieköön sait tietoo, että lähtee ku tönäsee..... ehkä sun "saittis"on toisaalla. *

Oot saanut aivan seikkaperäiset ohjeet, tms... tiedot joita olet antanut, niin siltä kohalta lähtee varmasti. WTF???

Kysyy hän: Feikki, blondi, etc.... Kait siel Porvoos joku käypi ratasta rukkaamas...

no siis täytyyhän se korjata jos siel on käynnistyspolkimes jotain häikkää...ja feikit sul on sanonko missä...
    ....juuh... koitas vaan koota ittes... mene sinne fillarille
    Tätä topiccia seuraa useita... nyt ei elwistelyt auta.
    Mikä pamela!? MISSÄ!!??

Mistä tässä topikissa oli kyse...?
    Litranen sisävessa
    Mistä kyse? Mutterinväännöntarpeellisuudensuhteestaomaanjohdan taan.....WTF?

The End

Kelaa alkuun...

Kai tämäkin jonkin sarjan ennätys sarallaan, "puristusten puuttumisen" analysointi käynnistyspoljin viaksi vei vain 20 päivää...
  30.  
    Kyl saitin lukeneena ukot heittää hivennen läppää... taitaapi alkaa ihan kohta... aikansa ihmetelleet.
Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen