no huomen töitten jälkee sit autost kii ja menoks...kattoo mitä sanoo... ^_^ vai sanooko yhtään mitään...![]()
Samat sanat. Höh. Menee kaikki hyvät pamsuläpät, jotka ehdin keksimään ihan hukkaan.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
käyköhän tässä niin että ollaan keskenään kertomassa niitä jossain kuppilassa(PoS @ Touko. 09 2010,14:54) kirjoitti
mulla on onneks pari hyvää läppää varalla niin voin toimitella niitä viikon päästä jos oot kotiutunu mutsiltas, pamsu![]()
Honda cbr 954 rr -03
kyykyllä kunnes maha ei enään mahu kyytiin
sulla kun avatar puuttuu ni tässä --->(tiikerililja_87 @ Touko. 09 2010,14:33) kirjoitti
![]()
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
...hmm...olikohan tuo aloitusviesti sittenkin ujohko treffi-ilmoitus...
Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
"tuuttaa varattua" ; )
Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
varattu... nou hätä, mä en oo mustasukkanen(tiikerililja_87 @ Touko. 09 2010,16:38) kirjoitti
![]()
Honda cbr 954 rr -03
kyykyllä kunnes maha ei enään mahu kyytiin
Johan on kaikki ukot sekasin heti, kun daami tarvii apua mopon kanssa..![]()
Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
hahasiltähän tuo näyttää...
tosin sain sen sen verran kuntoo et on enää säädöostä kii...tukehtuu... ^_^ no keskiviikkona sit ku on luvattu yli 20 astetta :P
Oli sitten mopottimen kanssa niin tai näin...
Mikäs päivä se eilen olikaan.. aprill... eiku Äitienpvä
Öööh, totas... jokos fillari ees yskii? En heitä tähän naisnäkökulmaan mitään, mut jos tää kaikki oli ns. feikki... niin WTF??? *
Ai, että enää nyt "säädöistä" kiinni? Joopa, joo.... *
Siel on "säätöö" jo kahdelta päivältä.
Eiku Moderaattorille ilmoitus, että sulku päälle
Sellaista ongelmaa ei ole, mitä emme ratkaise...(lähes) siinä myös feikki paljastuu...
No mites se nyt kuntoon tuli??? Tulikos vaan puristukset yhtäkkiä takasin, mutta nyt sitten vaan kone tukehtuu![]()
Suzuki dr-z 400 sm bigbore
KTM r.i.p
MasterStreetRiders
* *Paineet tuli ja tulille lähti
* * *
Voe, mahoton... * *
Taitaa olla "se siitä" -- opiksi...
Moro,
Mie oon tottunu ropaamaan noita vanhoja paskoja niin voin tulla tuota sunki vehettä vilaseen... saman kylän veronmaksaja kun olen... laita viestiä jos tarttet apua. Olis joskus edes hyvä syy lähtee ajeleen
tosin, mun vehe on vanha muttei paska... vaikka täällä noin tuhat muuta on eri mieltä![]()
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
ei siis lähe polkemalla koska ei oo kunnol puristuksii...tais se käynnistyspolkimen mekanismi olla hajalla...mut mäkistartil onnistu melkee![]()
nii siis mikä on/oli feikki? en oikee ymmärtäny...johtunee kai siit et oon blondi(MatkaUkko @ Touko. 10 2010,16:38) kirjoitti
![]()
oikein kun yrittää niin kyllä se siitä vielä onnistuu...(tiikerililja_87 @ Touko. 10 2010,19:27) kirjoitti
![]()
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
jepet kiitos vaa kaikille avusta,vinkeistä ja ideoista...taas viisastuin monella tiedolla
Huomenna sitte purkaa ja kattoo mikäs siel käynnistyspolkimes on vikana...
nii eiköhän se siit
![]()
![]()
* Jooh... eiku syömään * *
*Purkaa taas... johan sä hitto vieköön sait tietoo, että lähtee ku tönäsee..... ehkä sun "saittis"on toisaalla. *
Oot saanut aivan seikkaperäiset ohjeet, tms... tiedot joita olet antanut, niin siltä kohalta lähtee varmasti. WTF???
Kysyy hän: Feikki, blondi, etc.... Kait siel Porvoos joku käypi ratasta rukkaamas...
no siis täytyyhän se korjata jos siel on käynnistyspolkimes jotain häikkää...ja feikit sul on sanonko missä...![]()
....juuh... koitas vaan koota ittes... mene sinne fillarille
Tätä topiccia seuraa useita... nyt ei elwistelyt auta.
Mikä pamela!? MISSÄ!!??
Mistä tässä topikissa oli kyse...?![]()
Litranen sisävessa
Mistä kyse?Mutterinväännöntarpeellisuudensuhteestaomaanjohdan taan.....WTF?
The End
Kelaa alkuun...
Kai tämäkin jonkin sarjan ennätys sarallaan, "puristusten puuttumisen" analysointi käynnistyspoljin viaksi vei vain 20 päivää...![]()
Kyl saitin lukeneena ukot heittää hivennen läppää... taitaapi alkaa ihan kohta... aikansa ihmetelleet.![]()