Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
    Joo kiitos ajoseurasta. Itse ajoin vielä Espoossa käytyäni kotiin Karkkilaan muutaman mutkan kautta, eli minulle vähän tutummalla suunnalla (mm. Nummi, Pusula, Nummi-Pusula, Marttila, Koisjärvi).

Yhteensä taisi tulla minulle tänään kilsoja ainakin 350 km...

Toivottavasti saadaan varikolle liputettukin kehiin mahdollisimman pian...
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
    Onhan Raaseporin ja Inkoon puolellakin mukaan tulijoita. *
    Tällä kertaa jäi huomaamatta tuo lähtö, koska ei tule ihan joka päivä luettua näitä juttuja. Ehkä lähtöajan voisi sopia vaikka viikon etukäteen, jotta mahdollisimman monella olisi mahdollisuus sovittaa se kalenteriin?

Vinkki: Inkoo-Raasepori-Salo-alueelta *löytyy myös mukavia mutkateitä.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
    Lainaa (Tachometer @ Huhti. 25 2010,19:41) kirjoitti
    Joo kiitos ajoseurasta. Itse ajoin vielä Espoossa käytyäni kotiin Karkkilaan muutaman mutkan kautta, eli minulle vähän tutummalla suunnalla (mm. Nummi, Pusula, Nummi-Pusula, Marttila, Koisjärvi).

Yhteensä taisi tulla minulle tänään kilsoja ainakin 350 km...

Toivottavasti saadaan varikolle liputettukin kehiin mahdollisimman pian...
    Eiköhän sitä ole jossain vaiheessa lähtöruudukossa taas. Oli vaan pirun hyvää porukkaa tänään, fiilis oli vähän liian hyvä
    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
    Bombertore: Mie jatkoin veturina siit mihi sie jäit Oli fagervikissa tosi routainen tie.. mutta fiskarssin tie oli hyväs kunnos. Eli ei muuta ku äkkiä takaisin remmiin, niin päästään ajeleen!

---------------------------

Mattipoeka

KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

www.mattipoeka.com
    Lainaa (mattipoeka @ Huhti. 25 2010,20:38) kirjoitti
    Bombertore: Mie jatkoin veturina siit mihi sie jäit Oli fagervikissa tosi routainen tie.. mutta fiskarssin tie oli hyväs kunnos. Eli ei muuta ku äkkiä takaisin remmiin, niin päästään ajeleen!
    Juu kohta on puoli päivää kärsitty kohtuu kauan sai ajella lappu taskussa, eli 38 vuotta, pakkohan se on joskus laitettava kuivumaan
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Tsemiä kärsijälle, jossain toisessa kohtaa kärsijöitä olisi voinut olla enemmän... mutta kiitos siitä 10 kilsan ajoseurasta, lähdettiin jatkamaan seuraaviin kinkereihin kesken "neuvottelun".
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
    Lainaa (bombertore @ Huhti. 25 2010,20:48) kirjoitti
    Juu kohta on puoli päivää kärsitty * kohtuu kauan sai ajella lappu taskussa, eli 38 vuotta, pakkohan se on joskus laitettava kuivumaan
    WTF? Nää ajeluthan näyttää lähteneen hyvin käyntiin *
    Montako päivää jäljellä?

Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -12
    Yamaha FZ 1-Naked -10
    Honda CB 600 F Hornet -08
  8.  
    Lainaa (riittaliisa @ Huhti. 25 2010,21:27) kirjoitti
    Lainaa (bombertore @ Huhti. 25 2010,20:48) kirjoitti
    Juu kohta on puoli päivää kärsitty * kohtuu kauan sai ajella lappu taskussa, eli 38 vuotta, pakkohan se on joskus laitettava kuivumaan
    WTF? Nää ajeluthan näyttää lähteneen hyvin käyntiin *
    Montako päivää jäljellä?
    Heh heh, varokaa sinivuokkoja,niitä on joka mutkan takana. Eiköhän loppukevät mene ketjuja rasvatessa, siis polkupyörän. Ja
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12