Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Hei!

Uutena tulevana moottoripyöräilijänä tiedustelisin tälläistä asiaa että mikä moottoripyörä kannattaa ostaa? Ensimmäistä pyörää olen siis etsimässä, enkä moottoripyöristä tiedä oikeinkaan paljoa.
    Mitkä merkit on luotettavia, mitkä huonoja? Mitä kannattaa ottaa huomioon pyörää etsiessä?
    Käytettyä siis katselen, ja hinta ehkä max 3000e.
    NUO kun luet niin kyseleppä sitten lisää....
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (Willi Tähti @ Maalis. 27 2010,12:59) kirjoitti
    NUO kun luet niin kyseleppä sitten lisää....
    ,,,ei taida enää kyseltävää löytyä,,,,tuon opuksen jälkeen.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed

"Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
    ABSI pyörä
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Puolueellinen mielipide, Yamahan FZS600, saa alle 3000. Luotettavia, helppoja käsitellä, tehoa riittää useammaksikin ajokaudeksi. Itse vietin neljä ajokautta kyseisen pyörän puikoissa enkä niitä pois vaihtaisi
    Yamaha FZS 600 -99 -> Yamaha FZS 1000 -04 -> Yamaha XJR 1300 -01
    Lainaa (jerek88 @ Maalis. 27 2010,12:51) kirjoitti
    Hei!

Uutena tulevana moottoripyöräilijänä tiedustelisin tälläistä asiaa että mikä moottoripyörä kannattaa ostaa? Ensimmäistä pyörää olen siis etsimässä, enkä moottoripyöristä tiedä oikeinkaan paljoa.
    Mitkä merkit on luotettavia, mitkä huonoja? Mitä kannattaa ottaa huomioon pyörää etsiessä?
    Honda CBR 600:n olen ainakin minä todennut erinomaiseksi pyöräksi aloittelevalle motoristille. Se on helppo hallita ja se menee suurinpiirtein sinne minne käsketään!

Eikä vikojakaan ole ilmennyt. Jos tiedät Hondan ruohonleikkurit niin laatukamaahan nekin on...
    Honda CBR 600f 1991. Tuollanen pyörä jäi käteen, ensivaikutelma 50km ajon jälkeen ainakin ok

Tällainen kysymys heräsi mieleen, että kuinka pääsee tavaralokeroon vai onko tuossa edes sellaista?
    Lainaa (jerek88 @ Maalis. 27 2010,12:51) kirjoitti
    Hei!

Uutena tulevana moottoripyöräilijänä tiedustelisin tälläistä asiaa että mikä moottoripyörä kannattaa ostaa?
    ...
    Ei moottoripyörää 'kannata' ostaa millään mittarilla, kyse on enemmän siitä että haluatko omistaa ja ajaa, vai etkö halua.

Neuvo: 2-3 kertaista budjettisi, valikoima paranee.

Ja osta sen minkä itse haluat, paskat muiden neuvoista.

-J-
    Lainaa (GSXR_JaP @ Huhti. 16 2010,22:57) kirjoitti

-J-
    Tuossa oli se tärkein neuvo. Osta se mikä polttelee ja elä sen kanssa...
    Joo - loppujen lopuksi, ei se pyörä mikään järkiostos ole, vaikka sitä voi toki itselleen erilaisilla järkisyillä toki perustella. Ennemmin, mieti, millaiseen käyttöön tulee, minkä tyylisestä tykkäät ja ehkä se, minkä verran olet valmis ropaamaan sen kanssa ja siltä pohjalta oman pään mukaan.
    Suzuki Intruder M800 K9 **For Sale**
    Sen takiahan sitä haluaa kuulla motoristien mielipiteitä että pystyy täyttämään toiveensa ja saa sen mitä haluaa. Itselleni minä sen pyörän ostin enkä muille tai muiden takia tai muiden mielipiteiden mukaan.

Lainaa (jerek88 @ Huhti. 17 2010,23:58) kirjoitti
    Sen takiahan sitä haluaa kuulla motoristien mielipiteitä että pystyy täyttämään toiveensa ja saa sen mitä haluaa. Itselleni minä sen pyörän ostin enkä muille tai muiden takia tai muiden mielipiteiden mukaan.
    Haluat muiden mielipiteen mutta et tee päätöstä muiden mielipiteiden mukaan?

Mitä olet sillä pyörällä tekemässä? Matkaa/nurkka-ajelua/rataa vai meinasitko olla sellainen "bomber"?
    I'm Rick James, Bitch.

Kawasaki Gpz750 vm. 1984
  14.  
    Lainaa (s&s @ Huhti. 17 2010,00:09) kirjoitti
    Lainaa (GSXR_JaP @ Huhti. 16 2010,22:57) kirjoitti

-J-
    Tuossa oli se tärkein neuvo. Osta se mikä polttelee ja elä sen kanssa...
    Aina voi käydä niin, että se luotettavaksi tunnettu ja täällä kehuttu ei ehjää päivää näe ja se kaikista huonoin Italialainen vie sinut maailman ääriin ja takaisin ilman murheen häivää.
    Moottoripyörän ostaminen on aina tunnepeliä.