Hei!
Uutena tulevana moottoripyöräilijänä tiedustelisin tälläistä asiaa että mikä moottoripyörä kannattaa ostaa? Ensimmäistä pyörää olen siis etsimässä, enkä moottoripyöristä tiedä oikeinkaan paljoa.
Mitkä merkit on luotettavia, mitkä huonoja? Mitä kannattaa ottaa huomioon pyörää etsiessä?
Käytettyä siis katselen, ja hinta ehkä max 3000e.
NUO kun luet niin kyseleppä sitten lisää....
<p>Teknik sano ryssä kun saranan näki</p>
,,,ei taida enää kyseltävää löytyä,,,,tuon opuksen jälkeen.(Willi Tähti @ Maalis. 27 2010,12:59) kirjoitti
![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Eipäs vaan TÄMÄ
636 -> 998
ABSI pyörä
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Puolueellinen mielipide, Yamahan FZS600, saa alle 3000. Luotettavia, helppoja käsitellä, tehoa riittää useammaksikin ajokaudeksi. Itse vietin neljä ajokautta kyseisen pyörän puikoissa enkä niitä pois vaihtaisi![]()
Yamaha FZS 600 -99 -> Yamaha FZS 1000 -04 -> Yamaha XJR 1300 -01
Honda CBR 600:n olen ainakin minä todennut erinomaiseksi pyöräksi aloittelevalle motoristille. Se on helppo hallita ja se menee suurinpiirtein sinne minne käsketään!(jerek88 @ Maalis. 27 2010,12:51) kirjoitti
Eikä vikojakaan ole ilmennyt. Jos tiedät Hondan ruohonleikkurit niin laatukamaahan nekin on...
Honda CBR 600f 1991. Tuollanen pyörä jäi käteen, ensivaikutelma 50km ajon jälkeen ainakin ok
Tällainen kysymys heräsi mieleen, että kuinka pääsee tavaralokeroon vai onko tuossa edes sellaista?
Ei moottoripyörää 'kannata' ostaa millään mittarilla, kyse on enemmän siitä että haluatko omistaa ja ajaa, vai etkö halua.(jerek88 @ Maalis. 27 2010,12:51) kirjoitti
Neuvo: 2-3 kertaista budjettisi, valikoima paranee.
Ja osta sen minkä itse haluat, paskat muiden neuvoista.
-J-
Joo - loppujen lopuksi, ei se pyörä mikään järkiostos ole, vaikka sitä voi toki itselleen erilaisilla järkisyillä toki perustella. Ennemmin, mieti, millaiseen käyttöön tulee, minkä tyylisestä tykkäät ja ehkä se, minkä verran olet valmis ropaamaan sen kanssa ja siltä pohjalta oman pään mukaan.
Suzuki Intruder M800 K9 **For Sale**
Sen takiahan sitä haluaa kuulla motoristien mielipiteitä että pystyy täyttämään toiveensa ja saa sen mitä haluaa. Itselleni minä sen pyörän ostin enkä muille tai muiden takia tai muiden mielipiteiden mukaan.
Haluat muiden mielipiteen mutta et tee päätöstä muiden mielipiteiden mukaan?(jerek88 @ Huhti. 17 2010,23:58) kirjoitti
Mitä olet sillä pyörällä tekemässä? Matkaa/nurkka-ajelua/rataa vai meinasitko olla sellainen "bomber"?
Aina voi käydä niin, että se luotettavaksi tunnettu ja täällä kehuttu ei ehjää päivää näe ja se kaikista huonoin Italialainen vie sinut maailman ääriin ja takaisin ilman murheen häivää.(s&s @ Huhti. 17 2010,00:09) kirjoitti
Moottoripyörän ostaminen on aina tunnepeliä.