Vihdoinkin löyty PAIKKA josta näitä saa,siis kahvat tankkiin,tilaus lähti saksaan
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
Juupa juu.. Tuo tankinkorkin kaulus onkin tankissa kiinni (ainakin Hondassa) kolmella M4 pultilla. Niille kun laitetaan noin paljon vipua, niin morjens.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
+1(antti @ Huhti. 16 2010,08:30) kirjoitti
![]()
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Yllättävän paljon kestää moisetkin pultit... Mulla oli Jammussa jalkatapit yhdellä M6 pultilla per tappi kiinni ja hyvin kesti... Paljolti kiinni siitä millainen pultti sattuu olemaan, jos Kiinan paskaa niin ei kestä, mutta jos lujuus vähintään 10.9 tai enempi niin kestää hyvinkin(TunturiTT @ Huhti. 16 2010,09:22) kirjoitti
M4 ruuvi 8.8 kestää 390 kg vetoa. M6 vastaavasti 900 kg. Kyllähän 3 ruuvia kestää aika hyvin jos vaan muut paikat kestää.![]()
Joo joo, kyllä se vetoa ja kiertoa kestää, mutta se intian tina, mitä ne pultit ovat, menettää kierteensä vedettäessä. Voi toki vaihtaa kovemmat pultitkin (tosin ovat erikoismallia), mutta seuraavaksi kierre korkkaa tankista; suo siellä..
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
mun kyytiläiset istuu takapenkillä eivätkä roiku kahvoissa, ja painavat onneks vaan 50-60 kiloa niin ei pelkoa pulttien katkeamiseen. ja onneks on noi pukit niin ei tarvi nostaa pyörääkään taljalla noista kahvoista...
Honda cbr 954 rr -03
kyykyllä kunnes maha ei enään mahu kyytiin
Polo on myyny vastaavaa aika pitkää..(grandi67 @ Huhti. 16 2010,08:01) kirjoitti
https://www.polo-motorrad.com/en....or=shop
998R-02
1098s-07