Sivu: 5 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 165:sta
  1. #121
    Lainaa (OldEric @ Kesä. 19 2010,19:11) kirjoitti
    Pyörän saanti paikalleen olikin yllättävän konstikasta, kun käsiä on vain kaksi. Holkit ja jarrusatula tippuivat useita kertoja. Lopulta pyysin poikaani työntämään akselin paikoilleen, kun itse kaksin käsin kannattelin pyörää. *Loppu hyvin, kaikki hyvin.
    On se hyvä kuulla, että en ole ainoa jonka mielestä tuo asennus on yksin aika haastavaa juuri tuon satulan ja holkkien takia. Mä käytin luovasti jalkaa apuna pitämään rengasta oikeassa kohdassa.

    Kesän ainoa pidempi reissu on nyt takana ongelmitta (jos sellaiseksi ei laske sitä, että Trumppa näyttää falskaavan ihan aavistuksen verran öljyä) Vain vajaat 900km, josta onneksi vain n. 150km sateessa. Nuo norsunkorvat muuten pitävät hanskat kokolailla hyvin kuivina ja Hanxin sadehaalari muun miehen. Saappaat oli aavistuksen kosteat tosin.

    Reissun paras pätkä oli tämä:

    http://maps.google.fi/maps?f=....F8&z=12

    Tuosta tosin on 7km soraa, mitä en ollut huomannut reittiä suunnitellessani. Ei se minua haitannut, mutta letkan kahta kustomistia ja yhtä matkapyöräilijää hiukan. Tuota voi jo sanoa mutkatieksi. Aivan loistava tie, mutta hiukan soraa asvaltilla mutkissa. Meno- ja paluupäivät mentiin suunnitellun reitin mukaan, mutta lauantaina käytiin Hangossa ja sitten sateen takia palattiin suorinta tietä sieltä mökille. Hauskaa oli!

    Tänään sää oli aivan optimaalinen. Ehkä sen takia vastaan tuli noin miljoona mopoa. Kasnäsissäkin oli toinenkin seurue 8 pyörän voimin. Lähdettiin samalla lossilla pois.



    Retired
  2. #122
    5500km kohta takana ja on aika katsoa plussat ja miinukset tällä kokemuksella.

    Plussat
    + Loistava allrounder, sopii kenelle tahansa
    + Erinomainen kaupunkiajossa
    + Erinomainen mutkateillä
    + Erinomainen pitkään matka-ajoon. Sellainen 800km / vrk lienee hyvä maksimi ja tankillisella uskaltanee ajaa max 300km
    + Penkki on loistava, ajoasento hyvä
    + Hyvä sorateillä ja metsäautoteillä
    + Painopiste matalalla, erittäin ketterä pyörä
    + Hyvä takajarru
    + Tyylikäs ulkonäkö
    + Luotettava ja toimintavarma, halvat huollot ja renkaat yms.
    + Saatavilla hyvin lisävarusteita

    Siltä väliltä
    * OK valtateillä
    * Kokonaisjarruteho ja tuntuma OK
    * Tehoa ja suorituskykyä on riittävästi Suomen oloihin, mutta..
    * Äänet hienot, mutta hiljaiset
    * Bensankulutus
    * Alusta on OK, mutta parempikin voisi toki olla
    * Välitykset OK, mutta parantaakin vielä voisi

    Miinukset
    - Ikävä ajaa pidempään motarilla (130+ mittarinopeuksissa) etenkin jos tuulee vielä kovasti
    - Painava kunnon maastoajoon
    - Etujarru saisi olla tehokkaampi
    - Tehoa ja vääntöä saisi olla molempia 15 yksikköä lisää (hv/nm)
    - Kuorman teko hiukan hankalaa, etenkin jos pidemmälle pitäisi lähteä
    - Ketjuveto lieveilmiöineen
    - Vaikea pitää puhtaana + ruostuu paikoitellen herkästi
    - Valot huonot
    - Sateella kurastuu kuski kyllä totaalisesti, eli ei suojaa

    Kaiken kaikkiaan hyvät puolet menee heittämällä edelle.
    Retired
  3. #123
    Tuunasin vähän tuota lyhtyä miehekkäämmäksi.

    before


    after




    KTM 690 Enduro R -2014
    Moto Guzzi Griso 850 -2007
    Yamaha XT660 Z Tenere -2009
    Ducati Monster 696 -2008
    Triumph Scrambler -2008
    H-D Sportster 883 L -2007
    Kawasaki ZR-7 -2000
  4. #124
    Toi on vissiin tuo Trumpan oma suojus? Mä en raaskinut moista ostaa, siksi tein itte tuon susiruman. *

    Täytyykin miettiä jos maalaisi mustaksi sen. Muuten olis nyt kaikki OK, mutta edelleen niitä moottorinsuojarautoja ei taida mistään saada. * Niin ja öljynsuodatinta + tulppia pitänee alkaa haalimaan. 10tkm huolto lähestyy uhkaavasti.

    Onko öljyntäyttöaukko muuten tosiaan siellä pakoputkien takana? Aika pitkällä letkulla täytyy valutella. Ilmeisesti pohjapanssarin joutuu irroittamaan, että saa öljyt vaihdettua?

    Koneessa on nyt 15w/50 öljyt ja ajattelin siirtyä 10w/40 öljyihin. Muistaakseni nuo nykyään sekoittuu kyllä (sillä vanhaakin öljyä väkisin koneeseen hiukan jää). On jäänyt talliin 4l Motul 5100:sta ja aattelin sen käytellä pois.



    Retired
  5. #125
    Joo noi Trumpat pintaruostuu käsittämättömän helposti...ruuvien kannat ym. ja pitkään kovalla sateella ajaessa tuppaa moottorikin alkaa sammahtaa, ainakin mun Ameriikka joskus sai kosteutta helposti johonkin sähkölaitteisiin.
    WildStar rumble in skräddarskog

    ex. busa
    K12RS
    XJR1300
    VTR
    HORNET900
    SPEEDMASTER
    AMM.BONNE
    FMX650
    CR250
    XR250
    BETA250
  6. #126
    Itsekin ostin tuon ritilän käytettynä ebaystä kun nuo uusien osien hinnat on ihan kohtuuttomia.



    KTM 690 Enduro R -2014
    Moto Guzzi Griso 850 -2007
    Yamaha XT660 Z Tenere -2009
    Ducati Monster 696 -2008
    Triumph Scrambler -2008
    H-D Sportster 883 L -2007
    Kawasaki ZR-7 -2000
  7. #127
    Juhannus meni. Jokohan se olisi aika vaihtaa pyörää?
    Retired
  8. #128
    2300 km:n reissu meni Scramblerilla mukavasti 28.6. - 2.7.2010.
    http://snipurl.com/z10a
  9. #129
    En saanu tuota Ericin reittiä näkymään, mutta alla räpsy eiliseltä 400 km lenkiltä.

    KTM 690 Enduro R -2014
    Moto Guzzi Griso 850 -2007
    Yamaha XT660 Z Tenere -2009
    Ducati Monster 696 -2008
    Triumph Scrambler -2008
    H-D Sportster 883 L -2007
    Kawasaki ZR-7 -2000
  10. #130
    Mietin tässä jos hakisin Motonetistä 2->1 putken Y haaran ja Simonsin mustan läpivirtausvaimentimen. Täytyis vaan taivuttaa sitä Y haaraa pienempien putkien kohdalta, että putken linja menisi oikein. Sitten hitsauttaisi äänenvaimentimeen kiinnikkeen ja paikat lämpösuojan ruuveille.

    Arrow / Zard on niin pirun kallis. Ei kellään olisi myydä originaaliäänenvaimentimia? Halvalla.

    Edit: 10tkm huolto-osat kipaisin äsken hakemassa talliin. Elokuussa tullee näillä näkymin kilsat täyteen. Tulpat ja öljynsuodatin yhteensä 15,00e. Öljyä löytyy omasta takaa, kun jäi M1800R:n huolto aikoinaan tekemättä. Öljypropun tiivisteen vaihtoa mietin vielä. Ei tietoa koosta. Aika halpaa on.



    Retired
  11. #131
    Lisää mietintää.

    Onko kukaan rakentanut minkäänmoista takapenkin kuuppaa Scrambleriin tai sopiiko esim. Thruxtonin kuuppa tuohon orkkissatulaan?

    Tekisi hiukan mieli tehdä Scrambleristä maalauksen kautta Hurricane.

    http://www.preservedaxisaircraft.com/Finland....452.jpg

    Tuohon tyyliin siis maalausta. Maastoväriä, keltainen viiva jne. Tuo Von Rosenin risti vähän mietityttää, kun sen niin moni yhä käsittää väärin.

    No nää on näitä mietteitä. Saa nähdä toteutuuko mikään. Aika vähän tullut nyt kilsoja työkiireiden ja pikkupojan takia. Reipas 6tkm yhteensä Trumpalla.
    Retired
  12. #132
    Olen itekkin kytänny tuota kuuppaa ebaystä, mutta sopuhintainen kuuppa + satula on vielä löytymättä.
    Orkkissatulaan se tuskin sopii, *mutta sixty8 satulaan kyllä ja ilmeisesti sen saa kiinni myös tuohon scramblirn soloseatiin kun tavaratelineen ottaa ensin pois.

    Tuohon tapaan --> kisa scrambler
    KTM 690 Enduro R -2014
    Moto Guzzi Griso 850 -2007
    Yamaha XT660 Z Tenere -2009
    Ducati Monster 696 -2008
    Triumph Scrambler -2008
    H-D Sportster 883 L -2007
    Kawasaki ZR-7 -2000
  13. #133
    En tiedä mikä valuvika mussa on, mutta pyöräkuume on kaikesta pidättelystä huolimatta siinä pisteessä, että laitoin Trumpan kokeeksi myyntiin. Menee jos menee, jos ei mene niin jatketaan modauksia ja modataan vanhoja nätimmiksi viimeistään talven aikana. En oikein tarkalleen edes tiedä mitä haluaisin seuraavaksi. Ehkä sen Moto-Guzzin tai HooDeen. Ne on vielä kokeilematta. Tai sitten jokin keppivetoinen matkamalli, esim GSX-G Suzuki taikka jotain uudempaa. On tää niin tätä. Joskus tuntuu että olisi helpompaa jos ei olisi tällaista vikaa päässä.



    Retired
  14. #134
    Lainaa (JMN @ Heinä. 19 2010,09:24) kirjoitti
    Tuohon tapaan --> kisa scrambler
    Vasta nyt tajusin kelata alaspäin ja huomasin tuon. Viimeksi katsoin vain sen mattamustan kuvaa. Ihan sairaan hieno!
    Retired
  15. #135
    Lainaa (TwinTenox @ Heinä. 21 2010,02:49) kirjoitti
    En tiedä mikä valuvika mussa on, mutta pyöräkuume on kaikesta pidättelystä huolimatta siinä pisteessä, että laitoin Trumpan kokeeksi myyntiin. Menee jos menee, jos ei mene niin jatketaan modauksia ja modataan vanhoja nätimmiksi viimeistään talven aikana. En oikein tarkalleen edes tiedä mitä haluaisin seuraavaksi. Ehkä sen Moto-Guzzin tai HooDeen. Ne on vielä kokeilematta. Tai sitten jokin keppivetoinen matkamalli, esim GSX-G Suzuki taikka jotain uudempaa. On tää niin tätä. Joskus tuntuu että olisi helpompaa jos ei olisi tällaista vikaa päässä.
    Kiva kuulla, että muutkin tappelee tuon parantumattoman vaihtokuumeen kanssa. Ite kokoelin tuota HD:ta viime kesän ja vaihtoonhan sekin meni. Nyt kiinnostais kovasti hypermotard, mutta siihen ei taas riitä rahavarat.
    KTM 690 Enduro R -2014
    Moto Guzzi Griso 850 -2007
    Yamaha XT660 Z Tenere -2009
    Ducati Monster 696 -2008
    Triumph Scrambler -2008
    H-D Sportster 883 L -2007
    Kawasaki ZR-7 -2000
  16. #136
    Niinpä.. Tällä hetkellä eniten kiinnostaisi noin 100hv keppivetoinen hyvin kiihtyvä mahdollisimman kevyt suht pystyasentoinen naku- tai varttikatettu caferacer. Ei sellaista ole, ellei itse rakenna ja mä olen aika kädetön rakentamaan mitään kunnollista.
    Retired
  17. #137
    Guzzi V7 cafe täyttää osan vaatimuksista. Ihan sairaan hieno livenä, mutta voimaa on kovin vähän. Tuosta keppivedosta minäkin tykkään, mutta vaihtoehtoja on niukasti saatavilla.

    HD:ssä yksi parhaista puolista oli hihnaveto, joka oli käytännössä huoltovapaa.
    KTM 690 Enduro R -2014
    Moto Guzzi Griso 850 -2007
    Yamaha XT660 Z Tenere -2009
    Ducati Monster 696 -2008
    Triumph Scrambler -2008
    H-D Sportster 883 L -2007
    Kawasaki ZR-7 -2000
  18. #138
    V11 mallisarja Guzzilta ja uudet 1100 - 1200 Grisot täyttää kanssa osan kriteereistä. Samoin BMW:ltä voisi hyvällä tuurilla löytyä joku sopiva - ainakin aihioksi.. Kovin kalliita vain molemmat merkit, samoin kuin H-D.

    Toisaalta jos ostaisi 3-4te Suzuki GSX-G:n tähän Trumpan rinnalle ja pitäisi vakuutuksessa vain kesä-elokuun ja koittaisi siitä rakentaa kaunista.. Vois kyllä jäädä yritykseksi.

    Edit: Photoshoppaamalla tuo näyttää niin helpolta.
    http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/GSX_G_Mod_4.jpg

    Myös Thruxton kelpaisi toiseksi pyöräksi, mutta ne on vielä liian kalliita ja mahdollisesti liian tehottomia. (Niin ja kardaanikin puuttuu..) *



    Retired
  19. #139
    Pieni iltalenkki ja uusi erinomaisen mukava pieni kapea soratie bongattu. Nyt onnistui muutama miellyttävä pitkä sladikin jo. Melkoista totutteluahan tämä on, arkuutta lähinnä. Olisikin mielenkiintoista päästä kokeilemaan jollain 100kg kevyemmällä laitteella, että miten paljon helpompaa sillä olisi ajaa. Vai olisiko.

    Reitti: http://maps.google.fi/maps?f=....83&z=11

    Tuo koirakorventie oli se uusi pätkä.
    Retired
  20. #140
    Hanaa vaan sille vehkeelle, itte vetelin superdukella hiekkatiellä kunnon sladeja, voima muuten piisaa Ei tahdo vaan pysähtyä Tollasta rampleria ois hauska koittaa....
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  21. #141
    Alkaa suunnitelma hahmottua loppukaudelle. *

    Vaihtoehdot ovat:

    A) Saan Trumpan myytyä ja ostan jonkun uuden laitteen

    B) Ostan Trumpan rinnalle jonkun uuden laitteen (max 5000e), joka tulee vain yksipaikkaiseksi ja jossa tärkeintä on kiihtyvyys ja mutkatieominaisuudet. (Tarjota saa, mutta täytyy olla jotain muuta kuin peruskyykkä - esim. hyvin rakennettu fighter joka sopii makuuni.) Tässä vaihtoehdossa tosin ongelmana kulut x2. Tai lähes, jos noita pitää eri aikaan vakuutuksessa tai tuota toista vain esim. 3kk / vuosi. Trumppa jäisi tässä tapauksessa suht tuollaiseksi mitä se on nyt.

    C) Trumppa jää ja alan muokkaamaan siitä enemmän mieleistä, enkä osta mitään muuta rinnalle. Tämä modaus alkaa 10tkm huollon yhteydessä, eli n. 1-1½kk kuluttua. Jos näin käy niin:

    Scrambler 10tkm huollon yhteydessä tehtävät muutostyöt:

    Ostoslista:
    - etu- ja takalokasuojat / aihiot (etulokari ylös, takalokaria pienemmäksi)
    - peilit (mustat)
    - takavalo
    - 4x vilkku
    - rekisterikilven teline (omavalmiste?)
    - takapenkin kuuppa
    - jos löytyy niin uusi bensiinitankki
    - Simonsin vaimennin tai x2 ja tarvittavia putkenosia

    Poistetaan:
    - ainakin isompi laukku, mahdollisesti molemmat
    - Brittilippu
    - originaalit lokasuojat, mahdollisesti tankki
    - Corbin satula
    - vakioäänenvaimentimet ja niiden lämpösuojat

    Vaihtoehdot: (kaikissa vakiosatula siis)

    1.) Valko/punainen ratamalli
    - Originaali tankki modaamattomana + uudet lokasuojat valkoisina
    - Takapenkin suoja valkoinen (numerotarrat 13 tai 73), sivupaneelit modaamattomina
    - Uudet vilkut, takalamppu, rekisterikilven teline ja peilit
    - Lampunsuoja maalataan mustaksi
    - Tässä versiossa toistaiseksi pakoputket originaalit

    2.) Mattamusta rottapyörä
    - Tässä (uusi) tankki ilman kilkkeitä ja mattamustana + uudet lokasuojat samaa väriä
    - Takapenkin suoja, mattamusta, sivupaneelit mattamustat
    - Uudet vilkut, takalamppu, rekisterikilven teline ja peilit
    - Lampunsuoja maalataan mustaksi, samoin käsisuojien irrotettavat osat mustaksi
    - Simonsin pakoputkisto
    - Maalataan pohjapanssari mattamustaksi

    3.) Mattavihreä maastomalli
    - Tässä (uusi) tankki ilman kilkkeitä ja mattavihreänä + uudet lokasuojat samaa väriä
    - Takapenkin suoja, mattavihreä, sivupaneelit mattavihreät tai originaalit
    - Uudet vilkut, takalamppu, rekisterikilven teline ja peilit
    - Lampunsuoja maalataan mustaksi, samoin käsisuojien irrotettavat osat joko mustaksi tai mattavihreäksi
    - Simonsin pakoputkisto

    Myöhemmin:
    Öhlinsit taakse, moottorinsuojaraudat, eteen teräspunosletku jarruihin, nappularenkaat kun Misukat finaalissa jne. Mahdollisesti Arrowin putki omavalmisteen tilalle + suutinsarja (?) ja lisäilmapuolen blokkaus jne.

    Uusi tankki tarkoittaa tässä lähinnä jos löytyy Scramblerin Thruxtonin tai Bonnen tankki romikselta tms. Näin jäisi lokarit ja tankki originaaleina talteen.

    Mielipiteitä. Mikä kolmesta Scramblermodista näin mielikuvien tasolla olisi se hienoin?



    Retired
  22. #142
    Tuosta mallia -> Jack Pine

    Valitsisin kuitenkin tuon ratamallin, ihan vaan siitä syystä kun se on itselläkin mietinnässä.

    Jostain foorumilta bongasin, että stongan voi muljauttaa väärinpäin jolloin kahvat on huomattavasti alempana vähän cafe racer henkeen.



    KTM 690 Enduro R -2014
    Moto Guzzi Griso 850 -2007
    Yamaha XT660 Z Tenere -2009
    Ducati Monster 696 -2008
    Triumph Scrambler -2008
    H-D Sportster 883 L -2007
    Kawasaki ZR-7 -2000
  23. #143
    Sä jaksat tehdä pyöristä mieleisiä tai ainakin miettiä mitä pitäisi tehdä . Seuraavaksi sitten jotin customi tai MT-01 niin saadaan hyvää luettavaa.
    Suzuki GSF 1250SA -08
  24. #144
    Lainaa (jammu @ Heinä. 24 2010,00:37) kirjoitti
    Sä jaksat tehdä pyöristä mieleisiä tai ainakin miettiä mitä pitäisi tehdä * . Seuraavaksi sitten jotin customi tai MT-01 niin saadaan hyvää luettavaa. *
    Niin.. Valitettavasti yleensä mä jaksan vain miettiä mitä pitäisi tehdä ja mielestäni ideani usein olisivat hyvän näköisiä. Puuttuu vaan se taito toteuttaa niitä - tai sitten rohkeus edes aloittaa. Scrambleri olisi siinä mielessä kiitollinen aihio, että siinä tarvittavat muutostyöt on suhteellisen pieniä ja yksinkertaisia tehdä, joten ehkäpä rohkenen siitä aloittaa, jos se ei mene ennen kaupaksi.

    Kustomit on jo nähty, mutta MT-01 on ollut aina yks mun suosikkilaitteista. Tosin sellaisen voisin mieluummin ostaa valmiiksi mieleisekseni rakennettuna.

    Jack Pine ei oo ihan se mitä mä haen. Pitäisi ensinnäkin ehdottomasti olla singleseat ja toisekseen pidän tuosta että putket tulee ulos samalta puolelta ja tekee vielä "solmun" matkalla.

    Tässä pari kuvaa joista olen innoitusta hakenut:
    http://www.arpem.com/pruebas....ral.JPG Tämän olin laittanut jo aiemminkin.

    http://1.bp.blogspot.com/_VDCGGB....013.jpg

    http://lh3.ggpht.com/_VDCGGB....ler.jpg Tuosta satula/perä kombinaatiosta pidän kuin hullu puurosta.



    Retired
  25. #145
    Ensinnäkin, kiitos TwinTenoxille että on pitänyt aiheen vireänä.
    Toiseks, niinkuin tuolla ekalla sivulla myös ilmaisin kiinnostukseni heränneen Scrambleriin niin olen nyt kuitenkin (monestakin syystä) päätynyt ratkaisuun että aloin kevyesti "scrämbläämään" jo olemassa olevaa Trumppaani.

    Monenlaista on myös tullut kokeiltua, edellinen Triumppi oli Cafe racer tyyliin rakennettu jne. mutta jo pidemmän aikaa on päällimäisenä ollut toive että olis yx pyörä joka soveltuis mahdollisimman monenlaiseen ajoon, sekä olis vielä vaikka hyvä ja mukava ajaakin. No, tollasiahan löytyy kaupasta mutta kun sitten on vielä ulkonäkövaatimukset (jokaisella omansa), ja kun nyt satun pitämään tuollaisista vähän perinteisemmän näköisistä pyöristä niin . . . siitä se ajatus sit.. jne.

    Kyllä mun täytyy myöntää, vaikka nyt tuntuukin että on kaikkee mitä halusin, että mulla on vähän samanlaista "valuvikaa" tai jotain puutteita koodissa kuin TwinTenoxillakin mutta vielä ei oo tarvinnu alkaa kesken kauden vaihtamaan *








    Tässä edellinen Trumppa cafee lookissa
    .....
  26. #146
    Taisin joskus nettimotosta katsella tuota Mikakoon Cafee kilpuria, mutta sillä hetkellä ei ollut mahdollisuutta ostoon. Erinomaisen tyylikäs peli. *

    Samaa voi sanoa tuosta nykyisestä, mutta väristä en henkilökohtaisesti pidä. Takapenkin päälle vielä kuuppa ja sitten voisi heittää väriksi vaikka oranssin, tai mattamustan noihin nyt vihreisiin osiin siis. Tai mattamusta ja oranssit raidat?

    Mä olen vähän kallistumassa siihen, että pidän originaalin tankin ja värin, eli vaihtoehto 1 - tosin putkiasia on harkinnassa. Sellainen dirttrack bike tyyli olisi mieleen.

    Edit: Huomasin jonkun mp lehden takakannessa sellaiset vilkut, joissa on e hyväksytysti myös takavalo ja jarruvalo. Tuollaiset voisivat olla perän muotoilun kannalta loistavat. Pitänee pistää harkintaan.



    Retired
  27. #147
    Aikani kuluksi taivuttelin tuota molohkoa lampunsuojaa, se on nyt kantikkaan sijaan pyöreä myös alareunastaan. Maalaan sen vielä mustaksi, kunhan kerkeän. Ketjut tuli säädeltyä - viheliäistä hommaa - ja pyörää vähän putsattuakin. Myynnissähän tuo on nyt kokeeksi.



    Retired
  28. #148
    Paljonko pyydät pyörästäsi? Paljonko sillä on ajettu?

    Itse olen ajatellut pitää Scramblerini niin kauan kuin sen saa pidettyä ajokuntoisena eli kenties pari kymmentä vuotta.
    Kun tulen niin vanhaksi, etten uskalla enää ajaa moottoripyörällä, annan pyöräni jollekin neljästä pojastani.
    http://i786.photobucket.com/albums....ute.jpg



  29. #149
    Lainaa (OldEric @ Heinä. 28 2010,20:49) kirjoitti
    Paljonko pyydät pyörästäsi? Paljonko sillä on ajettu?

    Itse olen ajatellut pitää Scramblerini niin kauan kuin sen saa pidettyä ajokuntoisena eli kenties pari kymmentä vuotta.
    Edit: poistettu toimimaton linkki Nettimotoon.

    Tänään tuli pestyä ja vahattua pyörä, sekä maalattua tuo lampunsuoja mustaksi. Huomenna suoja paikolleen ja pari uutta kuvaa tulee myynti-ilmoitukseen sen jälkeen.

    Mulla on edelleen vaihtoehto B se, että ostan tuon rinnalle toisen pyörän ja/tai alan tekemään tuosta mieleistäni. Toisaalta jos tuo menee kaupaksi ja ostan jonkun kahvilaraaserin sen tilalle, niin sitten on kyllä melkein pakko ostaa joku kevyt nappularenkainen valkokilpienska kakkosmopoksi. Sen verta hauskaa on tuo soralla ajeleminen.



    Retired
  30.  
  31. #150
    Kävin vähän ostoksilla. Tosin taisin taas ostaa puolet tavaraa joka jää pysyvästi varastoon. *

    - Mustat peilit - tosin kromivarrella (Motonet)
    - 4kpl midivilkkua (TopMotor)
    - Etulokasuoja Polisport (TopMotor)
    - Ledtakavalo/rekisterikilpiteline Acerbis (PPM)

    Tein kyllä takalokasuojamuunnoksenkin ja pistin paikoilleen sähköja vaille valmiiksi. Sitten loppui usko. Siis omaan luovuuteen, eli en ole varma onko lopputulos onnistunut vai ei... Muutama kuva eri satuloilla:

    Mielipiteitä otetaan vastaan. Eteen olisi siis valmiina samanlaiset vilkut. Tuota Polisportin ylös tulevaa etulokasuojaa en taida saada paikoilleen..



    Retired
Sivu: 5 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen