Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Vaihdoin vaimentimilliset putket ja taisi ne vanhat olla aika äänekkäät. Nyt kuulee selvästi kun nokkaketjut rallattaa.

    Katselin korjausoppaasta että sen mukaan pitää koko kone irroittaa ja purkaa. Onko tohon mitään oikotietä tai onko tiedossa missä paikassa kannattaisi homma teettää.

    Löysin myös kikkakolmosen jossa kiristäjiä jatketaan, onko kellään kokemusta moisista.

    Juu, tiedän että kun venyy tarpeeksi niin joutuu vaikeuksiin mutta ei tässä vaiheessa kautta voi laittaa pyörää pitkäksi aikaa remonttiin.

    Vai vaihtaisko vanhat putket takaisin...
    Sytytä miehelle nuotio, hänellä on lämmin koko illan.
    Sytytä mies, hänellä on lämmin lopun ikäänsä.
  2. #2
    Venakopat eivät lähde irti mylly rungossa. Laahaimet voi joutua myös uusimaan, joten purkuun menee osa alakertaakin, roottorin puoli ja kytkin puoli.
    Ketjun katkaisemalla voi ketjut vaihtaa venakopan kautta, mutta silloin vanhat laahaimet jää koneeseen, nekin kun kuluvat käytössä.
    Paljonko koneella on kilsoja takana?
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  3. #3
    No eihän tolla ole ajettu kun 100 000km.
    Sytytä miehelle nuotio, hänellä on lämmin koko illan.
    Sytytä mies, hänellä on lämmin lopun ikäänsä.
  4.  
  5. #4
    Noilla kilsoilla nokkaketjut alkavat olla jo venyneet orgiskiristäjien ulottumattomiin.
    Pitempivartisilla kiristäjillä saa hieman lisäaikaa, mutta ei se ongelmaa poista lopullisesti. Halvin tapa se on tekohengityksistä, mutta jos meinaat pyörää pitempään pitää, niin ei paras tapa.
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91