Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 46:een 46:sta
  1. #31
    Ihan soiva peli tuo bilteman etupukki on. Pikkusen painaa etuakselin pultteja renkaanvaihtohommissa, mutta aina olen onnistunut renkaan saamaan ilmaan tuon kanssa ja kummit vaihdettua..

    Ja halapa *
    YCC #4
  2. #32
    Tietääkö kukaan saako Motonetin takapukkiin lankarullista nostavaa lisäpalaa vai käykö jokun muun ? Vakiona L-palat
    Solifer 4 Seed -73
    Suzuki GT 550 -73
    Suzuki GS 500 -78
    Suzuki GS 1000 -80
    BMW K 100 -84
    Suzuki GS 500 -76
    Suzuki GSX 750 ES -87 nyk.
    Suzuki GSF 750 F -07
    Solifer SM -75 nyk.
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -07 nyk.
  3. #33
    Tuossa on mallia tuosta edellä mainitusta ebayn pukista.

    Kuten ABBAssakin, lisätyökalulla tai vaikka auton tunkilla moottorin alta ylös ja molemmat pyörät ovat ilmassa.








    t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  4. #34
    Ja tässä "tee se itse"-versio edellisestä.
    Tarvikkeisiin meni rahaa *jotain pari kymppiä...





    - Kari
    BMW HP2 Megamoto -07
  5. #35
    Täällä myös Abban pukista tehty itse oma versio. Tänään tuli valmiiksi ja rahaa meni tosiaan se pari kymppiä noihin rautoihin. Oon aika varma että kestää aika paljo paremmin ku tehdastekonen vaikka ruma onkii.



    Yamaha YZF-R1 -00
    Yamaha TZR 125 -90 (ex)
    Honda Monkey -95 (ex)
  6. #36
    Ittellä etukolmiosta nostava pukki mallia Motonet *
    ja siihen lisäksi Bilteman y-tuki heittämällä. Toimii omiin tarpeisiin

  7. #37
    Ostin bikeliftin emäputkesta nostavan mallin. Mikäs tuossa on taktiikkana kun nostetaan? Miten pukki tulisi säätää?
    Kokeilin nopeasti muutaman kerran, mutta tuntuu että pukin renkulat "valahtavat" itseeni päin, eli alta pois. Eihä siitä tullut mitään. Kerran sain sen abt ylös, mutta tuntui ettei pukin renkaat olleet tarpeeksi takana.
  8. #38
    Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Motraxin perinteinen teräsputkesta tehty takapukki tuli jokunen viikko sitten, on tukeva ja mopo nousee sillä kevyesti.
    1000
  9. #39
    Lainaa (nuudel @ Heinä. 05 2010,22:14) kirjoitti
    Ostin bikeliftin emäputkesta nostavan mallin. Mikäs tuossa on taktiikkana kun nostetaan? Miten pukki tulisi säätää?
    Kokeilin nopeasti muutaman kerran, mutta tuntuu että pukin renkulat "valahtavat" itseeni päin, eli alta pois. Eihä siitä tullut mitään. Kerran sain sen abt ylös, mutta tuntui ettei pukin renkaat olleet tarpeeksi takana.
    Meinasin tänään kokeilla ajan kanssa, ei kellään ole antaa mitään vinkkiä pukin säädöistä? Tai tekniikasta?
  10. #40
    Kahdella pukilla homma on tukevampaa. Ensin takapukki.
    "Bikelift" pukissa alemman osan säädöt -> sopiva nostokorkeus maasta.
    Ylemmän osan kärsän pituus -> itse pukki ei ole esim. juuri etuakselin kohdalla vaan joko sen etu- tai takapuolella. Katekin sen pituutta saattaa määrätä. Sitten se tappi joka emäputkeen tulee, pitäisi olla juuri sopiva mieluiten. Ei niissä sen kummempia säätämisiä ole kunhan on vain huolellinen ettei kellistä pyörää.
    http://www.youtube.com/watch?v=VZE-wSjrqwI&feature=player_detailpage#t=159s
  11. #41
    Lainaa (lippa @ Heinä. 06 2010,12:26) kirjoitti
    Kahdella pukilla homma on tukevampaa. Ensin takapukki.
    "Bikelift" pukissa alemman osan säädöt -> sopiva nostokorkeus maasta.
    Ylemmän osan kärsän pituus -> itse pukki ei ole esim. juuri etuakselin kohdalla vaan joko sen etu- tai takapuolella. Katekin sen pituutta saattaa määrätä. Sitten se tappi joka emäputkeen tulee, pitäisi olla juuri sopiva mieluiten. Ei niissä sen kummempia säätämisiä ole kunhan on vain huolellinen ettei kellistä pyörää.
    Taisi tuo syy selvitä miksi ei nouse. Sovitepala ei ole sopiva, vaan linksuu selvästi ja seuraava ei mene kuin todella huolella nitkuttamalla sisään. 4 sovitepalaa tuossa tuli, oliskohan yksi jäänyt matkalle... Saako noita ostettua jostain? Vai missä/millä tuota lähtisi ihan vähän pienentämään?

    Kokeilin teipillä tehdä tiukaksi, mutta ei siitä mitään tullut. Kun paketti meni sisään juuri ja juuri, teippi meni lyttyyn kun alkoi nostamaan ja taas linksui.

    Muita ideoita?
  12. #42
    Mittaa se emäputken reijän koko. Ainakin siitä suurimmasta sovittimesta saa sorvaamalla tehtyä sopivan, olikohan liki 30 mm paksu se tappi. Itse tein muistaakseni kupariputkesta holkin yhteen tappiin ja tuli hondaan sopiva.
    Mikä sulla on se reijän koko.
    Mutta jos tuttu sorvaaja niin tee siitä suurimmasta sopiva juuri omaasi.



    http://www.youtube.com/watch?v=VZE-wSjrqwI&feature=player_detailpage#t=159s
  13. #43
    Eipä tullu mittailtua... Tänään kokeilen sitä lähes sopivaa sovitinta hieman kulmahiomakoneella murjoa. Jos ei onnistu, niin sitten koneistamoon seuraava sovitin
  14. #44
    Lainaa (Suzu-ukko @ Huhti. 14 2010,19:54) kirjoitti
    Lainaa (s&s @ Huhti. 14 2010,15:09) kirjoitti
    Lainaa (Waille @ Huhti. 14 2010,11:31) kirjoitti
    En kyllä menis sotkemaan edullista ja tukevaa samaan lauseeseen sen paremmin ku halpaa ja hyvääkään. Reliatecilta saa myös Bike-Liftin pukkeja, jotka on ihan merkkikamaa. Itellä on tällanen RS-17 takana:

    Edessä sitte tollanen t-kappaleesta nostava FS-11:

    Noilla seiso R6 koko talven eivätkä näyttäneet mitään antautumisen merkkejä. Esimerkiksi Reliatecilla takapukki maksaa 69,90 € ja etupukki 139,00 €. Hintaa noilla on toki enemmän ku kaiken maailman halpiksilla, mutta ite ainaki ostan mielummin kerralla sellaset ettei tarvi miettiä että oiskohan jostain saanu paremmat tai mahtaakohan noi nyt kestää.
    Mites nuo takapukin nostotuet, nyt en oikein hahmota miten tuo ottaa kiinni lankarulliin?

    Joo, nyt ei ole hinnan kanssa niin tarkkaa, raja olis suunnilleen satku... Pukin pettäessä vaurioita todennäköisesti korjataan yli satkulla ja sit menee se satku joka tapauksessa kunnon pukkiin.
    Tuollasella takapukilla oma seiso tälläkin hetkellä ja ei se kyllä huteran määritystä mielestäni täytä vaan varsin tukevan oloinen.
    Minullakin tuo kyseinen takapukki ja ei vaikuta minusta mitenkään huteralta tai heikolta nuo muoviosat. Etupukkia en ole vielä ehtinyt tositoimissa testata.
    Better living through racing

    KTM 990 Adv S
    w. Akrapovic, Emig Racing, Excel rims, Renazco seat, Baehr Capo II, Garmin GPSmap 276C
  15. #45
    Lainaa (lippa @ Heinä. 06 2010,22:48) kirjoitti
    Mittaa se emäputken reijän koko. Ainakin siitä suurimmasta sovittimesta saa sorvaamalla tehtyä sopivan, olikohan liki 30 mm paksu se tappi. Itse tein muistaakseni kupariputkesta holkin yhteen tappiin ja tuli hondaan sopiva.
    Mikä sulla on se reijän koko.
    Mutta jos tuttu sorvaaja niin tee siitä suurimmasta sopiva juuri omaasi.
    Kulmahiomakoneella vetelin sopivat siivut pois hieman liian isosta sovitepalasta. Nyt nousee pyörä hyvin ylös
  16.  
  17. #46
    ^ Hyvä, hyvä. Tuo teline auttaa monessa hommassa kunhan sen säätää oikein. Takapukki myös hyvä hankinta.
    http://www.youtube.com/watch?v=VZE-wSjrqwI&feature=player_detailpage#t=159s
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12