Sivu: 21 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 977:sta
  1. #601
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 26 2011,15:27) kirjoitti
    Juu ruuvisäätöset ovat..

    Venttiilit sekasin niin käy tietysti muutenkin päin mäntyä.
    Se toi vehe kyllä käypi tasaseen tyhjäkäyntiä mutta se kierrosmäärä vaihtelee. Suoraan nopeesta ajosta nii käy 2000rpm, pikku vauhtisen ajon jälkeen 1500rpm ja sitte ku laittaa tulille nii alle 1000rpm. Et sinänsä hieman ihmeellinen.
    Suzuki GSX 750F -94 (turbotettu & ikuisuus projekti)
    Suzuki SV 1000 S -03 ("touring"/katu/näppäily)
    Suzki GSXR 600 -06 (ratalelu)
  2. #602
    Tuolla painiskelin samanmoisten ongelmien kanssa ja samanlainen mopo. Kuntoon tuli perusteellisella kaasareiden läpikäynnillä. *kliks
    Honda CBR1000F 1996
  3. #603
    Lainaa (V071JAK @ Heinä. 26 2011,18:03) kirjoitti
    Tuolla painiskelin samanmoisten ongelmien kanssa ja samanlainen mopo. Kuntoon tuli perusteellisella kaasareiden läpikäynnillä. *<a href="http://www.moottoripyora.org/cgi-bin...f=14;t=129374" target="_blank">kliks</a>
    Ei toimi linkki
    Ihme juttu sinänsä ku eilen kävin ajelee semmoset 220 km matkaa ja sinäsä iha hyvää nopeutta niin ei hävinny yhtään öljyä koneesta.. Hakureissulla 7 desiä 300km matkal, tai sitten siel ei oo ollukkaa eis tarpeeksi öljyä alunalkaenkaan, näyttäny vaa siltä et ollu tarpeeksi ku pyörä vähä kallellaan ollu...
    Suzuki GSX 750F -94 (turbotettu & ikuisuus projekti)
    Suzuki SV 1000 S -03 ("touring"/katu/näppäily)
    Suzki GSXR 600 -06 (ratalelu)
  4. #604
    No jos kerran ölpät konees pysyy niin sit tosiaan reipasta kaasari jumppaa ja taas toimii...
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  5. #605
    No eipäs linkitys onnistunut, aihe löytyy mp-talli osiosta ja otsikolla kaasarit.
    Honda CBR1000F 1996
  6. #606
    Nyt ihan tohon omaan pyörääni liittyen. Tossa säätelin venttiilit ja aattelin et ku *purettuna nii asennan nyt ton hälyttimen toho vehkeesee mallia tällänen Hällyytin

    niin ni tossa on semmoset ohjeet että: jos sammutusnappiin mene 1 kaapeli, niin sammutus toimii maadotus periaatteella, eli hälyn toinen kaapeli maihin ja toinen siihen pyörän sammutuskaapeliin

    TAI

    jos pyörän sammutusnappiin menee 2 kaapelia ja kytkin sulkee virtapiirin sammutettaessa, niin sillon voi kytkeä suoraan kaapeleihin

    mutta

    mie tos kattelin niin siihen menee 2 kaapelia sammutus katkasimeen, mutta RUN asennos kulkee virta läpi ja OFF asennos ei, eli juuri päinvasten ku ohjees lukee.. Siihen katkasimeen menee oranssi/valkoinen (valkonen viiva) ja oranssi/musta (musta viiva). Sen ainaskin kattoin et se oranssi/valk. menee syttypuolille, mustasta ei tietoa

    ELI

    kysymys kuuluu, miten mie saisin tos toimii sen sammutuksen sen hälyyttimen kautta? Hälyyttimen toinen kaapeli oranssi/valk. ja toinen maihin -> virta purkautuu runkoon eikä syttypuolille, toimiva? *
    Suzuki GSX 750F -94 (turbotettu & ikuisuus projekti)
    Suzuki SV 1000 S -03 ("touring"/katu/näppäily)
    Suzki GSXR 600 -06 (ratalelu)
  7. #607
    Oliks niissä venttiileissä heittoa paljokin?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  8. #608
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 27 2011,18:57) kirjoitti
    Oliks niissä venttiileissä heittoa paljokin?
    1:ssä pakoventtiileis vähä liikapaljo väljystä
    2:ssa imussa vähä liikapaljo
    3:ssa pako liia iso
    4:ssa sopivat

    ja neki oli mallia 0.35 väljys pakoventtiileil..

    mites, osaakos kukkaa sanoa mittee toho hälytin pulmaani?
    Suzuki GSX 750F -94 (turbotettu & ikuisuus projekti)
    Suzuki SV 1000 S -03 ("touring"/katu/näppäily)
    Suzki GSXR 600 -06 (ratalelu)
  9. #609
    Lainaa (IhmeJanne @ Heinä. 27 2011,18:53) kirjoitti
    Nyt ihan tohon omaan pyörääni liittyen. Tossa säätelin venttiilit ja aattelin et ku *purettuna nii asennan nyt ton hälyttimen toho vehkeesee mallia tällänen Hällyytin

    niin ni tossa on semmoset ohjeet että: jos sammutusnappiin mene 1 kaapeli, niin sammutus toimii maadotus periaatteella, eli hälyn toinen kaapeli maihin ja toinen siihen pyörän sammutuskaapeliin

    TAI

    jos pyörän sammutusnappiin menee 2 kaapelia ja kytkin sulkee virtapiirin sammutettaessa, niin sillon voi kytkeä suoraan kaapeleihin

    mutta

    mie tos kattelin niin siihen menee 2 kaapelia sammutus katkasimeen, mutta RUN asennos kulkee virta läpi ja OFF asennos ei, eli juuri päinvasten ku ohjees lukee.. Siihen katkasimeen menee oranssi/valkoinen (valkonen viiva) ja oranssi/musta (musta viiva). Sen ainaskin kattoin et se oranssi/valk. menee syttypuolille, mustasta ei tietoa

    ELI

    kysymys kuuluu, miten mie saisin tos toimii sen sammutuksen sen hälyyttimen kautta? Hälyyttimen toinen kaapeli oranssi/valk. ja toinen maihin -> virta purkautuu runkoon eikä syttypuolille, toimiva? *
    Ei ainaskaan onnistunu toi eka suunnitelma. Jos kytki sillei et oranssi/valk. ja maihin, niin poltti sulaketta. Tovin aikaa mietin et minkä takie ei pyörä tarttaa napin kautta tai ei lähe kaukostartillakaa käyntii vaikka pyöritti, sitte hokasin et oli polttanu sulakkeen.

    Tossa oon katellu tota suizan sähkökaaviota ja oon tullu siihen päätökseen et tossa pitää olla suljettu virtapiiri jotta pyörä pysyy käynnis, kun se katkeaa (sivutuki alhaalla->vaihde päälle, tappokatkasija taikka sitte Off/Run nappi) niin sillo pyörä sammuu, eli tulin siihen päätökseen et pitää laittaa vaihtava rele tonne kaapelointiin jota ohjataan hälyllä, eli normaaliasennossaan sulkeva, mut kun saa virtaa niin avaa virtapiirin, joka taas johtaa pyörän sammumiseen.
    Muuten sain jo toimii kaukostartin ja sammutuksen, mutta sammutus vain virtalukon ollessa Off asennossa. Hälytinki menee päälle jos kääntää virta-avainta hälyn olles aktivoituna, ja tärähdyksestä rupee kans huutaa, sai tosin aika paljon heilauttaa enne ku rupes huutaa

    Jos jollakulla on toimivampi idea niin saa ihmeessä kertoa, kaikki neuvot otetaan avosylin vastaan.
    Suzuki GSX 750F -94 (turbotettu & ikuisuus projekti)
    Suzuki SV 1000 S -03 ("touring"/katu/näppäily)
    Suzki GSXR 600 -06 (ratalelu)
  10. #610
    Onko muuten toho pyörään järkeä laittaa vapaammin virtaavaa putkistoa? Mulla nimittäin tallista löytyy toinen alkuperänen putkisto, niin oon funtsinu et tekis pöntöistä läpivirtaavat ja kollektorit kans uusiksi (toinen ottanu osumaa), sekä ottas ne alkupään putkenpätkät veks. Joutus vissiin Dynojettie laittaa paikalleen ton operaation jälkeen, ja penkis käyttää et sais kunnol säätöihin. VV suodattimen hyöty taitas olla aika minimaalinen ellei negatiivinenkin?

    Koitakkee jaksaa näitä meikän kyselyitä, oon sen verra alotteleva motoristi vasta...
    Suzuki GSX 750F -94 (turbotettu & ikuisuus projekti)
    Suzuki SV 1000 S -03 ("touring"/katu/näppäily)
    Suzki GSXR 600 -06 (ratalelu)
  11. #611
    Kaasareita putsaillessani pisti silmään, että neulat alkavat olla vaihtokunnossa.

    Vielä tuo noilla on kuitenkin toiminut. Tyhjäkäynti on hiipunut, jonka takia kaarit avasin. Luultavasti nämä eivät ole syyllisiä tyhjäkäynnin temppuiluun, mutta menevät kyllä vaihtoon. Neulaputket näyttivät olevat silmämääräisesti kunnossa.

    Aika hurjan näköiseksi ovat menneet. Tämä kuva pahimmin kuluneesta yksilöstä...

    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

    Sussu 750F -89
  12. #612
    Samannäköiset löytyi omastakin moposta
    Honda CBR1000F 1996
  13. #613
    Lainaa (V071JAK @ Elo. 04 2011,21:04) kirjoitti
    Samannäköiset löytyi omastakin moposta *
    Oletko vaihtanut uusiin? Jos olet, niin oliko millaset vaikutukset?
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

    Sussu 750F -89
  14. #614
    Onko kukkaan vaihtanna tohon 750:seen 600:n takavermeitä? Ois nimittäin paljo nätimpi perä tossa 600:ssa kuin 750:ssä.. Tankkiin asti näyttäs ainaskin olevan täysin samanlainen. Ei oikein omaa silmää miellytä toi nykynen, on vähä turhan "ritariässämäinen"..
    Suzuki GSX 750F -94 (turbotettu & ikuisuus projekti)
    Suzuki SV 1000 S -03 ("touring"/katu/näppäily)
    Suzki GSXR 600 -06 (ratalelu)
  15. #615
    tää nyt ei varsinaisesti liity seiskapuolikkaisiin gsx ähviin mutta eipä nuo kuussataset sielunelämältään niin paljon seiskoista eroa.

    ongelma siis onpi sellanen, että oman '92 600f:n nelospytty ei sytytä, ei kaiketi ole koskaan sytyttäny. pyörä lojunut vajaan vuosikymmenen tallissa ja sitä on aina sillontällön pyöritelty ja ajettu, mutta hyvin vähällä käytöllä ollut jokatapauksessa. eilen valuttelin sitten moottoriöljyt ulos, kun aattelin että tarvii laittaa uudet mehut tilalle, ja konehuoneesta valui 4 litraa öljyä jonka viskositeetti oli kutakuinkin veden luokkaa, ja ölli myös haisi pirusti bensalle. oma veikkailu olis että nelospytty tulvii ja siksi ei sytytä, ja liiat bentsiinit pääsee hiipimään koneeseen sisälle.

    oisko jollain, joka on enemmän näitä äffiä roplannu, mitään vinkkiä mistä lähtis tuota vikaa paikantamaan? tulpan johdot vaihdoin eilen uusiin ja silti ei nelospytty sytyttänyt. voisko paskasti säädetyn kaasarin sijaan olla jokin stefa/tiiviste paskana ja bensaa pääsee sitäkautta koneeseen sisään? kannattaako alkaa koko laitetta edes korjaamaan vai pitäskö myydä varaosiksi koko rotja pois?
    Naiset ovat kuin joulukuusia: kun olet kaatanut yhden, huomaat että lyhyen matkan päässä olisi ollut paremman näköinen.
  16. #616
    Lainaa (gsx600f @ Elo. 10 2011,19:22) kirjoitti
    oisko jollain, joka on enemmän näitä äffiä roplannu, mitään vinkkiä mistä lähtis tuota vikaa paikantamaan? tulpan johdot vaihdoin eilen uusiin ja silti ei nelospytty sytyttänyt. voisko paskasti säädetyn kaasarin sijaan olla jokin stefa/tiiviste paskana ja bensaa pääsee sitäkautta koneeseen sisään? kannattaako alkaa koko laitetta edes korjaamaan vai pitäskö myydä varaosiksi koko rotja pois?
    Kaasaripaketti irti, ja kaikki putsaten. Mieluummin vielä uudet neulaventtiilit paikalleen. Kummasta päästä konetta lasket tuon nelospytyn? Syttyongelmat johtuvat ihan samasta syystä, joko saa pirusti liikaa kakkua, tai sitten ei ollenkaan.
    Eikä kyse ole säädöistä, vaaan ihan itse p*sk*sta!

    Edit: Jos päädyt myymään, niin voin 500 tarjota, käyntivikaa kun on



    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  17. #617
    vasemmalta oikeelle pytyt niinkuin haynessinkin manuska sanoo, ja niinkuin sytkätulppien johdoissa lukee kaasareita muistaakseni joskus olen roplannut auki ja kiinni ja kökkelit niistä puhdistanut mutta pirustakos tuosta tietää jos sinne on uutta möhnää kertynyt. pitänee viikonlopun aikana ruuvailla irti jos kerkeää, on se vain niin perhanan vittumainen pömpeli kiinnitellä takaisin tuo ilmanputsari *

    edittiä:

    jossain täällä oli joskus jotain puhetta kaasareissa sijaitsevista kumitulpista ja niiden poistamisen tuomista eduista (vai muistankohan ihan täysin väärin), mahtokohan puhe olla pääsuuttimen vieressä olevista kuminappuloista? sanokkee joku jos muistatte



    Naiset ovat kuin joulukuusia: kun olet kaatanut yhden, huomaat että lyhyen matkan päässä olisi ollut paremman näköinen.
  18. #618
    Lainaa (gsx600f @ Elo. 10 2011,22:00) kirjoitti
    vasemmalta oikeelle pytyt niinkuin haynessinkin manuska sanoo, ja niinkuin sytkätulppien johdoissa lukee
    Ihan sillä kyselin, kun näissä pitkään ja paljon seisseissä pahin tahtoo olla tuo ykköspytty, varsinkin jos pyörä on ollut telakalla sivutuella. Suurimmat sakat tahtoo kertyä sinne.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  19. #619
    Lainaa (gsx600f @ Elo. 10 2011,22:00) kirjoitti
    mahtokohan puhe olla pääsuuttimen vieressä olevista kuminappuloista?
    Juurikin niistä on kyse. Niiden alta pitäisi paljastua tyhjäkäyntisuutin.
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

    Sussu 750F -89
  20. #620
    Tartteis vähä neuvoi nuitten kaasareitten synkkaukses niitten purun jälkeen....

    Ekal startil sain käymään tyhjäkäyntiä, ja ku mul oli synkka vehe paikallaan (oma tekonen lauta+putki+öljy viritelmä) niin se heti imas yhden palkin melkein koneeseen asti nii piti sammuttaa vehe, sinänsä outoa koska en ollut koskenut säätöruuveihin ollenkaan kaasareitten purun yhteydessä, eikä kaasareistakaan kyllä löytyny mitään paskaa/muuta syytä huonolle käynnille,että outoa ku ennen purkua oli synkat aika hyvästi kohillaan.

    Noh, menin sitten pöljänä ruuvaileen niitä synkka ruuvei koneen ollessa sammuksis että sais ne palkit pysymään eis mittarin sisällä , niin siitä ne ongelmat vasta sitten alkoivatkin. Pyörästä hävis kokonaan tyhjäkäynnit ja tuskaa saada käyntiin, ja sit ku kävi nii röpöttti aika hyvästi ja sai hinkata tovin aikaa ja houkutella kaasulla käyntiin.

    Aikani siinä säätelin suuntaan jos toiseen, kirosin ja totesin ettei tästä tuu vit**vaa, kahtoin sit huoltomanuskasta että kaasareitten purun yhteydessä pitäs säätää kaasuläpät siihen asentoon että niitten alapuolella olevista 3:sta pienestä reijästä näkyy 1, tein sen, niin sit se meniki vaikeeksi. Eka lähti ihan hyvin käyntiin imu päällä mutta ei käynyt kuin se päällä, laitto imun pois, sammu heti, sen jälkeen vaa yritteli käymään. Välillä pikkusen tupsahtaa, ei väliä missä asennossa imu, taikka pikku kaasulla yrittelee houkutella käymään niin ei vaan lähe ja akkuki jo tyhjeni et pittää laittaa yöksi latuuseen. *

    Tommonen on nyt siis tilanne, oisko mitään kätevää kikkaa tyhmälle neuvoa millä sais helposti/helpommin ton vehkeen säätöihin?

    Ps. Koko purku operaationhan tekiin sen takia koska oli hiton huono lähtee käymään lämpimänä (sai kaasulla houkutella käymään) ja eikä sitten tahtonu pysyä käynnissä.

    Ps. 2 Oma pyöräni (täysin samanlainen vm.-94), lähtee pelkästä napista ongelmitta käyntiin, mutta tämä kaverini pyörä (vm. -93) (ja joka siis nyt nikottelee) oli juuri se että piti kaasulla houkutella käymään lämpimänä, eikä tahtonut pysyä käynnissä.

    Tiedän että sekava viesti näin iltatuimaan ja koko päivän bensahöyryjä hengittäneenä, mut jospa sais selvää, kiitoksia etukäteen..
    Suzuki GSX 750F -94 (turbotettu & ikuisuus projekti)
    Suzuki SV 1000 S -03 ("touring"/katu/näppäily)
    Suzki GSXR 600 -06 (ratalelu)
  21. #621
    Lainaa (IhmeJanne @ Elo. 24 2011,20:41) kirjoitti
    Tartteis vähä neuvoi nuitten kaasareitten synkkaukses niitten purun jälkeen....

    Ekal startil sain käymään tyhjäkäyntiä, ja ku mul oli synkka vehe paikallaan (oma tekonen lauta+putki+öljy viritelmä) niin se heti imas yhden palkin melkein koneeseen asti nii piti sammuttaa vehe, sinänsä outoa koska en ollut koskenut säätöruuveihin ollenkaan kaasareitten purun yhteydessä, eikä kaasareistakaan kyllä löytyny mitään paskaa/muuta syytä huonolle käynnille,että outoa ku ennen purkua oli synkat aika hyvästi kohillaan.

    Noh, menin sitten pöljänä ruuvaileen niitä synkka ruuvei koneen ollessa sammuksis että sais ne palkit pysymään eis mittarin sisällä , niin siitä ne ongelmat vasta sitten alkoivatkin. Pyörästä hävis kokonaan tyhjäkäynnit ja tuskaa saada käyntiin, ja sit ku kävi nii röpöttti aika hyvästi ja sai hinkata tovin aikaa ja houkutella kaasulla käyntiin.

    Aikani siinä säätelin suuntaan jos toiseen, kirosin ja totesin ettei tästä tuu vit**vaa, kahtoin sit huoltomanuskasta että kaasareitten purun yhteydessä pitäs säätää kaasuläpät siihen asentoon että niitten alapuolella olevista 3:sta pienestä reijästä näkyy 1, tein sen, niin sit se meniki vaikeeksi. Eka lähti ihan hyvin käyntiin imu päällä mutta ei käynyt kuin se päällä, laitto imun pois, sammu heti, sen jälkeen vaa yritteli käymään. Välillä pikkusen tupsahtaa, ei väliä missä asennossa imu, taikka pikku kaasulla yrittelee houkutella käymään niin ei vaan lähe ja akkuki jo tyhjeni et pittää laittaa yöksi latuuseen. *

    Tommonen on nyt siis tilanne, oisko mitään kätevää kikkaa tyhmälle neuvoa millä sais helposti/helpommin ton vehkeen säätöihin?

    Ps. Koko purku operaationhan tekiin sen takia koska oli hiton huono lähtee käymään lämpimänä (sai kaasulla houkutella käymään) ja eikä sitten tahtonu pysyä käynnissä.

    Ps. 2 Oma pyöräni (täysin samanlainen vm.-94), lähtee pelkästä napista ongelmitta käyntiin, mutta tämä kaverini pyörä (vm. -93) (ja joka siis nyt nikottelee) oli juuri se että piti kaasulla houkutella käymään lämpimänä, eikä tahtonut pysyä käynnissä.

    Tiedän että sekava viesti näin iltatuimaan ja koko päivän bensahöyryjä hengittäneenä, mut jospa sais selvää, kiitoksia etukäteen..
    Aikani säätelin ja sain toimii vehkeen taas, edellee vähä heikkoa käyntiin lähtö lämpimänä.
    Venttiilit oli ok, imu 0,15, pako 0,20, tulpat uusin (JR9C), öljyt vaihdoin (TB Superbike) nyt vaa sit ajella ja katella jatkaako se öljyn puhaltamista ilman putsariin.
    Suzuki GSX 750F -94 (turbotettu & ikuisuus projekti)
    Suzuki SV 1000 S -03 ("touring"/katu/näppäily)
    Suzki GSXR 600 -06 (ratalelu)
  22. #622
    Olen ajatellut tilatata Hampurin pojilta Suizaan Leovincen vaimentimen. Tuo varmaan menee paikoilleen ilman suurempaa jumppaamista ja hitsikoneen kanssa leikkimistä, mutta tarviiko jotain muuta huomioida? Pystyykö joku peruspeten paja (lue ilma penkkiä) säätämään seokset kohdalleen, ettei tule mitään yllätyksiä? Vai tarviiko laite yleensäottaen sen ihmeempiä säätöjä vai meneekö automaattisesti liian laihalle?
    ex. Suzuki pv50 -92
    ex. Suzuki S1 -93
    ex. Suzuki GSX-f 750 -99
    ex. Suzuki SV 1000s -06
    Yamaha FZ1-S -08
    Tunturi pappa -74
  23. #623
    Näyttäisi olevan huonosti saatavilla -91 gsx750f:ään venttilikopan tiivistettä ja kaasuvaijeria, aika monella poistunut valikoimasta. Ehdotuksia mistä tilaamaan ?
    Honda CBR1000F 1996
  24. #624
    vaijereita näyttää olevan ainakin Stormilla, varmaan sieltä saa venakopan tiivisteitäkin. Jos ei niin suzuki kauppiaalta ainakin
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  25. #625
    Jaa pitänee hankkia silmälasit kun juuri stormin sivuja kattelin ja eipä ollut, uudempaan kyllä mutta liekkö sitten sopii.
    Honda CBR1000F 1996
  26. #626
    Nyt lykkäsi ongelman alipainepolttoainehanan kanssa. Remontin yhteydessä katosi hanan sisältä messingin värinen kierukan näköinen laatta jolla hana menee PRI asentoon, hana toimii mutta PRI asennossa ei tule mitään hanasta ulos ilman alipainetta. Mahtaisiko keneltäkään löytyä tuota osaa tai vaikka koko hanaa tai kuvaa osasta että vois vaikka itse virittää moisen?
  27. #627
    Millä polttimokannalla 99 vuoden ajovalot on?
  28. #628
    Lainaa Stormis kirjoitti Katso viesti
    Millä polttimokannalla 99 vuoden ajovalot on?
    Eikös se ole H4
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  29. #629
    Pitäisi vaihtaa ketju ja rattaat GSX 750F -90 moottoripyörään.

    Motonetistä varmaankin haen varaosat. Mitä noista suosittelisitte?

    http://kauppa.motonet.fi/motonet/ren...=736&year=1990

    Ketju/ratas paketti maksaisi 149€ ja näköjään pelkkää ketjua myydään 155.50€ hintaan...
  30.  
  31. #630
    vaihdoin itse did vx 530,motorradteile-hamburg 112e.koko sarja (kotiovelle)
Sivu: 21 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen