Sivu: 18 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 977:sta
  1. #511
    Kädetön kääntyilijä
    Liittyi Sep 2008
    Varsinais-suomi
    MotOrg ry jäsen
    5-7 hujakoilla, riippuu mitä teitä myöten ajelee, motarilla menee toi 7l/100km kun ajaa tollast 130-140 km/h ja -02 kyseessä.
    Husqvarna Norden 901 -22
    ex. Ducati 749 -06
    ex. CBR 900RR -01
    ex. CBR 900RR -96
    ex. GSX750F -02
  2. #512
    No kyllä tuo kulutus näyttäisi olevan aika lailla kohdillaan, trippi 245km ja alkoi punarajalla olemaan, tosin tuli kyllä välillä vähän poljettuakin joten menovesi maistuu silloin paremmalta..
    Honda CBR1000F 1996
  3. #513
    Kävi niin hassusti, että oma GSX 750 F -90 lopetti toimintansa. Sen verran vikaa ollaan paikallistettu, että se voisi olla toisessa sytytyspuolassa. Toisella antaa kipinää ja toisella ei.

    Näyttää olevan aika arvokkaita nuo sytytyspuolat. Käykö GSX 750 F -90:n esim. GSX 600 sytytyspuola vai onko aina mallikohtainen?

    Ja vinkkejä voi ja saa antaa, että mistä kannattaa ostaa puola. Joko uusi tai käytetty... Halvalla... *
  4. #514
    Kysyppä täältä -- http://www.purkuosat.net/
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  5. #515
    Vähän edelliseen viitaten, miten varmistaa helpoiten käykö kone kaikilla pytyillä, välillä tuntuu että ei kävisi?
    Honda CBR1000F 1996
  6. #516
    Lainaa (tkard @ Huhti. 28 2011,10:39) kirjoitti
    Kysyppä täältä -- http://www.purkuosat.net/
    Ei tuntuisi olevan...

    Motomaster sivustolla näyttäisi olevan: http://www.motomaster.fi/kauppa//pro...ails.php?p=759

    Ja sen huomasin, että sytytyspuolissa on erilaiset koodit. Eli 1 puola olisi 1 ja 4 sylinterille, 2 puola olisi 2 ja 3 sylinterille. Tai jotenkin noin...

    Onko niissä todellakin eroa? Eli sytytyspuola 1 ei esimerkiksi käy 2 ja 3 sylinterille?



  7. #517
  8. #518
    Lainaa (kolpu @ Huhti. 28 2011,20:14) kirjoitti
    Ja sen huomasin, että sytytyspuolissa on erilaiset koodit. Eli 1 puola olisi 1 ja 4 sylinterille, 2 puola olisi 2 ja 3 sylinterille. Tai jotenkin noin...

    Onko niissä todellakin eroa? Eli sytytyspuola 1 ei esimerkiksi käy 2 ja 3 sylinterille?
    Kun katsoo varaosakirjan kuvaa http://www.alpha-sports.com/spst/1990%20GSX750F/21.gif niin näkee, että noissa "kätisyys" poikkeaa toisistaan. Eli toi lyhyempi syttyjohto lähtee kummallakin puolella ylemmästä liitoksesta. Kyllähän ilmeisesti "väärän" puolen puolankin saa istutettua paikalleen, ero on vain kosmeettinen.

    Edit: Miten toi vika on paikallistettu puolaan? Vaihdat puolat päittäin, ja jos vika siirtyy puolan mukana toiselle puolelle, se on viallinen, muuten pitää vikaa hakea johdotuksesta tai syttyboksista. Pulssiantureitahan tässä ei ole kuin yksi, joten se kaikesta päätellen toimii.



    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  9. #519
    Ferodon platinumit laittelin viime syssyllä eteen kuluneitten jarrupalojen tilalle ja toimi tod nätisti. Mutta nyt kun tänä suvena rullanu sen 3000+ niin ottaa takkuillen ja ulisee kun jarruttaa...damn.. Mistä tuo nyt sit johtus? Puhtaat on palat ja puhtaat on levyt. Onko nyt niin että levyissä jotai ei toivottua(kieroutta esim)vai onko palat lasittuneet?? Eli kokonaisuudessaan oon noilla paloilla ajanu about 6000km ja pintaa jäljellä rutosi..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  10. #520
    Uudet tulpat hankittu mutta ei vielä asennettu, voisiko välillä tuleva polttoaineen haju jostain viitata sylinterin poissaoloon tai kipinän puutteeseen ja polttoaine tulla ulos raakana äänenvaimentimesta, pa vuotoja ei ole löytynyt mistään.
    Honda CBR1000F 1996
  11. #521
    Tavallaan samojen ongelmien kanssa taistelen eli välillä bensa haisee mutta ei kone mulla nakuta tai käy esim kolmella tai laihalla tai muutakaan vuotoa yms löytyny. Haiskoon, kulkeepa perhana ja vieläpä hyvin. Ränni mulla suora ja isommat suuttimet ja yms muutoksia ...Muokkaan sen verran vielä että tuo kaikki mitä oon omaa käkstintä muuttanu ni tyhjäkäytni on niin ku olla voi mutta kulkua ja hupia yllättäin tälläkin käksättimellä saa aikaseksi iha riittävästi.



    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  12. #522
    Kyllähän tuo kulkupuoli ok mutta olis tuo ajoittainen tyhjäkäynti seilaaminen mukava selvittää kun muuten jo imuvuodot ja synkat saatu kohilleen, pa hajuja ei viime kaudella esiintynyt olleskaan *
    Honda CBR1000F 1996
  13. #523
    Lainaa (mate72 @ Huhti. 26 2011,20:52) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Huhti. 26 2011,08:28) kirjoitti
    Lainaa (mate72 @ Huhti. 24 2011,00:36) kirjoitti
    morjes tkard
    oon tainnu ostaa sun vanhan äffän ja hyvin pelittää vieläkikilsoja tullu reilus viikos jo kuutisensataa ...pyörä nykyään sipoossa
    äffä rules
    Moro vaan *

    Jaa että mun vanhan äffän menit ostamaan * Juu elämää on äffä nähnyt ja möin mopon viimevuonna jonkun sortin jopparille? ja siitä sit seuraavalle myyjälle jne, mut hyvä että mopo kelpaa

    Tallissa on vielä ylimääräiset äffän etutolpat+kaasutin, jos tulee tarve saada varaosaa *:
    ookkei jos tarvist tulee ni palataan
    oliks sulla äffän kans mitään isompia "onkelmia"?
    en oo viel kerenny näit juttuja täält paljoo lukee mut sun kuvat(ennen maalausta ja maalauksen jälkeen) osu silmään ja tuttu rekkari
    Äffän kans ongelmia? No ei totellakaan Kulutusosaa joutu vähäsen vaihtelemaan ja muutamia kertoja niiden takia kiroilemaan Mut pihasta kun mopedi lähti, niin kunnossa oli. Sitä tiedä kuinka paljon sitä on sen jälkeen raiskattu
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  14. #524
    Lainaa (Samzon @ Huhti. 03 2011,10:24) kirjoitti
    Jälleen kysymys siitä kuuluisasta ohjauslaakerista... Eli miten olette saaneet sen alemman laakerin irti siitä putkesta? Tuntuu istuvan melko tiukassa. Auttaisikohan lämmitys kuumailmapuhaltimella??
    Varmaan jo ongelma ratkaistu? Monia konstejahan tuohon on. Joko helkutin kallis ulosvetäjä, Omatekoinen ulosvetäjä (halvempi) Ja sit tietenkin vasara+ruuvari.. Mut itse otin dremelin ja pienen laikan ja n. minuutin verran tien näppiä uraa ja rukarilla autoin laakerin poies
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  15. #525
    Lainaa (V071JAK @ Huhti. 29 2011,20:29) kirjoitti
    Kyllähän tuo kulkupuoli ok mutta olis tuo ajoittainen tyhjäkäynti seilaaminen mukava selvittää kun muuten jo imuvuodot ja synkat saatu kohilleen, pa hajuja ei viime kaudella esiintynyt olleskaan *
    Selvisihän se että ajoittain ei käy kaikilla ja syynä kovettuneet (alkuperäiset ken ties) tulpanjohdot. Vaihtelin tulpat ja johdot paikoilleen ja nelosen hatun kieppeillä välillä komea sininen kipinä. Otin alkajaisiksi johdosta pätkän pois kun tähän hätään ei johtoa saatavilla mistään, onko nuo johdot vaihdettavissa, nopeesti katsoen puolien ja johdon liitoksessa jokin klipsi systeemi ?
    Honda CBR1000F 1996
  16. #526
    Lainaa (V071JAK @ Huhti. 30 2011,17:48) kirjoitti
    Lainaa (V071JAK @ Huhti. 29 2011,20:29) kirjoitti
    Kyllähän tuo kulkupuoli ok mutta olis tuo ajoittainen tyhjäkäynti seilaaminen mukava selvittää kun muuten jo imuvuodot ja synkat saatu kohilleen, pa hajuja ei viime kaudella esiintynyt olleskaan *
    Selvisihän se että ajoittain ei käy kaikilla ja syynä kovettuneet (alkuperäiset ken ties) tulpanjohdot. Vaihtelin tulpat ja johdot paikoilleen ja nelosen hatun kieppeillä välillä komea sininen kipinä. Otin alkajaisiksi johdosta pätkän pois kun tähän hätään ei johtoa saatavilla mistään, onko nuo johdot vaihdettavissa, nopeesti katsoen puolien ja johdon liitoksessa jokin klipsi systeemi ?
    Joku klipsi systeemi oli omassanikin? Toisesta puolasta taisi puuttuakkin? Ja teipillä taisin tukea sen että ei pääse elämään

    Johdot lähtee irti kiertämällä, kuten hatunkin puolelta
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  17. #527
    Kiittää, täytyy jossain vaiheessa laittaa johdot vaihtoon.
    Honda CBR1000F 1996
  18. #528
    Lainaa (ts18056 @ Huhti. 29 2011,18:09) kirjoitti
    Lainaa (kolpu @ Huhti. 28 2011,20:14) kirjoitti
    Ja sen huomasin, että sytytyspuolissa on erilaiset koodit. Eli 1 puola olisi 1 ja 4 sylinterille, 2 puola olisi 2 ja 3 sylinterille. Tai jotenkin noin...

    Onko niissä todellakin eroa? Eli sytytyspuola 1 ei esimerkiksi käy 2 ja 3 sylinterille?
    Kun katsoo varaosakirjan kuvaa http://www.alpha-sports.com/spst/1990%20GSX750F/21.gif niin näkee, että noissa "kätisyys" poikkeaa toisistaan. Eli toi lyhyempi syttyjohto lähtee kummallakin puolella ylemmästä liitoksesta. Kyllähän ilmeisesti "väärän" puolen puolankin saa istutettua paikalleen, ero on vain kosmeettinen.

    Edit: Miten toi vika on paikallistettu puolaan? Vaihdat puolat päittäin, ja jos vika siirtyy puolan mukana toiselle puolelle, se on viallinen, muuten pitää vikaa hakea johdotuksesta tai syttyboksista. Pulssiantureitahan tässä ei ole kuin yksi, joten se kaikesta päätellen toimii.
    Juurikin noin. Vaihdettiin puolat keskenään ja toinen antoi kipinän ja toinen ei.
  19. #529
    Venttiilit olisi tarkoitus tarkastaa / säätää samalla kun purkaa ja vaihtelee tulpan johdot, mitenkäs olette toimineet venttiliili kannessa olevien tiivisteiden kanssa, uudet tiivisteet vai vanhoilla kasaan?
    Honda CBR1000F 1996
  20. #530
    Riippuu koska on vaihdettu viimeksi? Jos ok kuntoinen ja ei vuotoja/hikoilua ole ollut niin voihan sitä vanhaa vielä kokeilla? Uusi ei kyllä ihmeitä maksa, oliko jossain 30e kohdilla??
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  21. #531
    Lainaa (tkard @ Huhti. 30 2011,17:55) kirjoitti
    Lainaa (V071JAK @ Huhti. 30 2011,17:48) kirjoitti
    Lainaa (V071JAK @ Huhti. 29 2011,20:29) kirjoitti
    Kyllähän tuo kulkupuoli ok mutta olis tuo ajoittainen tyhjäkäynti seilaaminen mukava selvittää kun muuten jo imuvuodot ja synkat saatu kohilleen, pa hajuja ei viime kaudella esiintynyt olleskaan *
    Selvisihän se että ajoittain ei käy kaikilla ja syynä kovettuneet (alkuperäiset ken ties) tulpanjohdot. Vaihtelin tulpat ja johdot paikoilleen ja nelosen hatun kieppeillä välillä komea sininen kipinä. Otin alkajaisiksi johdosta pätkän pois kun tähän hätään ei johtoa saatavilla mistään, onko nuo johdot vaihdettavissa, nopeesti katsoen puolien ja johdon liitoksessa jokin klipsi systeemi ?
    Joku klipsi systeemi oli omassanikin? Toisesta puolasta taisi puuttuakkin? Ja teipillä taisin tukea sen että ei pääse elämään *

    Johdot lähtee irti kiertämällä, kuten hatunkin puolelta
    Johtojen vaihtoa. Puolien päässä olevat klipsit vanhuuttaan niin kovettuneita että ehjänä niitä ei irti saanut. Puolassa olevassa piikissä mihin johto painetaan ei ole kierrettä joten vaikka kuinka kiertäisi johto lähtee irti helposti puolasta, tarttuisikohan vaikka kuumaliimalla kiinni takaisin ??
    Honda CBR1000F 1996
  22. #532
    Lainaa (V071JAK @ Touko. 02 2011,22:16) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Huhti. 30 2011,17:55) kirjoitti
    Lainaa (V071JAK @ Huhti. 30 2011,17:48) kirjoitti
    Lainaa (V071JAK @ Huhti. 29 2011,20:29) kirjoitti
    Kyllähän tuo kulkupuoli ok mutta olis tuo ajoittainen tyhjäkäynti seilaaminen mukava selvittää kun muuten jo imuvuodot ja synkat saatu kohilleen, pa hajuja ei viime kaudella esiintynyt olleskaan *
    Selvisihän se että ajoittain ei käy kaikilla ja syynä kovettuneet (alkuperäiset ken ties) tulpanjohdot. Vaihtelin tulpat ja johdot paikoilleen ja nelosen hatun kieppeillä välillä komea sininen kipinä. Otin alkajaisiksi johdosta pätkän pois kun tähän hätään ei johtoa saatavilla mistään, onko nuo johdot vaihdettavissa, nopeesti katsoen puolien ja johdon liitoksessa jokin klipsi systeemi ?
    Joku klipsi systeemi oli omassanikin? Toisesta puolasta taisi puuttuakkin? Ja teipillä taisin tukea sen että ei pääse elämään *

    Johdot lähtee irti kiertämällä, kuten hatunkin puolelta
    Johtojen vaihtoa. Puolien päässä olevat klipsit vanhuuttaan niin kovettuneita että ehjänä niitä ei irti saanut. Puolassa olevassa piikissä mihin johto painetaan ei ole kierrettä joten vaikka kuinka kiertäisi johto lähtee irti helposti puolasta, tarttuisikohan vaikka kuumaliimalla kiinni takaisin ??
    Ei kierritettävää puola mallia? * Kuumaliima ajaa hyvin asian *

    Omassa mopossa oli puolien päät rakennettu fiksummin,

    Ja tälläinen löyty, http://www.huuto.net/kohteet....4831413 jos tarvetta



    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  23. #533
    Tuli mieleen mahtaako kuumaliima kestää, mitenkä paljon puolat lämpenee...?
    Honda CBR1000F 1996
  24. #534
    Tulpankohdotkin nyt vaihdettu ja ennen vaihtoa koneen käydessä kuului selvä "naputus" ääni jostain niin kuin johto löisi jostain läpi mutta vesisumullakaan ei kipinöitä löytynyt, johtojen myötä ääni hävisi ja kas kummaa kun käynti parani ! Johdot oli kovettuneen ajan saatossa ja mittaamalla olisi ehkä jotain vikaa niistä löytynytkin mutta mitäpä niistä kun uudet tilalla.
    Honda CBR1000F 1996
  25. #535
    Uusi ongelma. Etupään stefat vaihdoin joku aika sitten, taas vuotaa toinen puoli, ehjänä kyllä stefat paikoilleen. Mikähän tässä nyt mennyt pieleen?
    Honda CBR1000F 1996
  26. #536
    Lainaa (V071JAK @ Touko. 07 2011,09:52) kirjoitti
    Uusi ongelma. Etupään stefat vaihdoin joku aika sitten, taas vuotaa toinen puoli, ehjänä kyllä stefat paikoilleen. Mikähän tässä nyt mennyt pieleen? *
    Eihän nyt kuitenki ole käynyt niin että jotain kakkaa välissä tai sitten stefaa paikoilleen laittessa sattunut pieni kupru?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  27. #537
    Lainaa (V071JAK @ Touko. 07 2011,09:52) kirjoitti
    Uusi ongelma. Etupään stefat vaihdoin joku aika sitten, taas vuotaa toinen puoli, ehjänä kyllä stefat paikoilleen. Mikähän tässä nyt mennyt pieleen? *
    Ei tossa oikein mitään voi mokata? Jos tarvike stefat, niin taitaa syy olla siinä??
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  28. #538
    Lainaa (tkard @ Touko. 07 2011,09:57) kirjoitti
    Lainaa (V071JAK @ Touko. 07 2011,09:52) kirjoitti
    Uusi ongelma. Etupään stefat vaihdoin joku aika sitten, taas vuotaa toinen puoli, ehjänä kyllä stefat paikoilleen. Mikähän tässä nyt mennyt pieleen? *
    Ei tossa oikein mitään voi mokata? Jos tarvike stefat, niin taitaa syy olla siinä??
    SV:ssä vuotaa kanssa oikeapuoli ja veikkaan että vituiks vaan laitettu..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  29. #539
    Joo tarviketta on stormilta...
    Honda CBR1000F 1996
  30.  
  31. #540
    Pitänee nyt aluksi käyttää tuo pölysuoja auki ja koittaa vaikka tuota vanhaa filmi kikkaa jos olis vain paskaa väliin joutunut...
    Honda CBR1000F 1996
Sivu: 18 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen