No mistähä hemmetistä sitten kattelin kun ittekki tarttis eteen uudet.(tkard @ Touko. 22 2010,13:26) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
En itse löytänyt stormilta/all rightiltakaan. Kyllähän noita saa, mut mihin hintaan?(Suzu-ukko @ Touko. 22 2010,13:27) kirjoitti
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Kiva yllätys, stefoja vaihtaessa eteen.. toisesta iskarista puuttu yksi kiva pikku osa ja oli täynnä vettä.. ihan harmaata hyvin juoksevaa litkua iskarissa![]()
No eipä tullut turhaan vaihtoa aloiteltua.(timmu @ Touko. 22 2010,14:19) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Mitäs teillä mahtuu tankkiin siinä vaiheessa kun joutuu varatankin ottamaan käyttöön? Omaan menee vajaata 12l tankkiin kun varatankki pitää ottaa käyttön..
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Niinpä.. pyörä ajossa joskus juhannuksen jälkeen(Suzu-ukko @ Touko. 22 2010,16:22) kirjoitti
![]()
Mikäs osa sieltä puuttuu?(timmu @ Touko. 22 2010,19:57) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Oiskohan ohjauslaakeri sökö kun alkaa tossa 150 vauhissa menee aika levottomaksi kulkeminen?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Romikselta vm -94 70€ pari.(tkard @ Touko. 22 2010,13:35) kirjoitti
GSX-R1100 -96
GSX 750 F -93
Yamaha XJ-900 -84
Honda CB-500 K3 -79
Suzuki Pv 50 -82
Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
Voipi vaikuttaa monikin asia(Suzu-ukko @ Touko. 22 2010,21:13) kirjoitti
Väärät rengaspaineet, renkaat, keulan öljyt/liikaa/vähän tai muuta vikaa, ja juuri tuo ohjauslaakerin jumittuminen, omassa mopossani ohjauslaakeri on sanonut sopimuksen irti jo vuosia sitten
Ensi talvella laitan muutenkin keulaa kuntoon niin siinä samalla vaihtuu laakeritkin eteen. Laakerin kunto häiritsee mulla ainoastaan mutkapätkillä
muuten ei valittamista
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Kiitti Malmis(Malmis @ Touko. 22 2010,21:57) kirjoitti
Jos ei muuten nappaa niin purkaamot täytyy käydä läpi![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Jo vain.
Piti sitten kipasta moottoritiellä ajelemassa ja top vauhti oli 150kmh. No siintä sitten perintönä seuras se että tyhjäkäynti päätti alkaa vaeltamaan jonniin verran. Tänään käytin takin poissa paikoiltaan ja suihkuttelin startti pilottia ehkäpä liianki huolella ja ainakaan imuvuotoa ei mukamas ollut. Ilman putsarin tsekkasin=puhdas. Tulpanjohdot ok. Tulpat vaihdettu tossa hiukkaa aikasemmin ja toimi moitteetta. Ryyppy tuntuu jumivan päälle vaan senhän saapi sormella siintä tankinhanan alta näppärästi tökättyä pois päältä. *Missäs tuossa vekottimessa on pensan suodatin? + Mitä muuta pitäs tsekata vai pitääkö samoin tein purkaa kaasarit?
Vastaa kasuun normaalisti ja liikkuu niiku pitääki..
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
bensansuodatin on bensahanan jatkona tankin sisällä
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
No nii sevaan passaa koska suunnitelmissa on kunnostaa hana niin samalla vaihtuu sitte se suodinkin.(Salmon @ Touko. 25 2010,19:10) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
se on itseasiassa sellanen sihti jonka voi puhdistaa. en tiedä saako niitä edes tarvikkeena.(Suzu-ukko @ Touko. 25 2010,19:12) kirjoitti
onkos tossa sun mopossa kaasarit synkattu milloin viimeksi ja venttiilien välykset tarkastettu
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Ei mitään tietoa millo synkattu tai venat katottu. Venttiilien säätöä oonki miettiny vaa onko tossa ne paloilla vai ei. Synkkaukseen se saa mennä se on saletti.(Salmon @ Touko. 25 2010,19:14) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
venat on ruuvisäätöiset. voi nimittäin se tyhjäkäynnin seilaaminen johtua siitäkin, että synkat ja välykset ei ole ihan kohdillaan(Suzu-ukko @ Touko. 25 2010,19:20) kirjoitti
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Hieno homma että ei oo niitä paloja. Täytyypä laitella mopedi säätöihinsä.(Salmon @ Touko. 25 2010,19:25) kirjoitti
Kiitos tiedoista.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Mihinkähän tuon veis säätöön ? Frankille meinasin ekaks soitella vaa mitä muita ois kelle kannattas pirautella ja nimen omaan inkoo - vantaa akselilla?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
MJL- Huolto
Prätkäpaja
tossa olis pari ihan hyvää paikkaa
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Jees tattistal(Salmon @ Touko. 25 2010,20:18) kirjoitti
Huomenna soitto rumba päälle :-D
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
No ennenkun minnee ees soitan ni mikäs mahtas olla rahallinen summa millä sen pitä aboutten hoitua?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
onhan siinä muutaman tunnin työ, olisko tollanen 3-4h. siitä sitten laskemaan.(Suzu-ukko @ Touko. 25 2010,21:50) kirjoitti
ite otat katteet pois niin saat vähän säästöä.
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Mustiolla olis Ahlrothin Danu...(Suzu-ukko @ Touko. 25 2010,20:12) kirjoitti
linkki
Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
Jotain muutakin mätää on kuin venttiilinvälykset ja kaasarien synkronointi jos mopo ei mene kuin 150 kmh. No, se bensansuodin kannattaa tietty ensin tsekata, mutta kaasaritkin kandee purkaa ja putsata ennen synkronointia. Muuten saapi tehdä koko homman uudestaan.
Muoks: Ja kaasuttimien kansien alla on sitten tosi pienet o-renkaat, jotka helposti putoavat avattaessa ja kasattaessa ei välttämättä huomaa, että ne uupuvat ja siitä seuraa sitten käyntihäiriöitä ja muuta hauskaa ohjelmaa.
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Hiio hoi ja niin siinä kävi että tulpan johdot pistin uusiksi ja käynti normalisoitui *
Ei ne vanhat johdot sitten ollutkaan ok.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Täälläkin korjattiin tulpanjohdot. Lauantain rankkasateessa tultiin kotiin poliisiauton edessä milloin kolmella, milloin kahdella pytyllä
Oli ihan fyysisesti vettä yhden puolan sytkäjohdon reijässä, sekä venttiilikopan tulpanpoteron suojakumeja liian ylhäällä, raollaan jopa. Sen suojakumin saa vedettyä pois omalta paikaltaan helposti ja sitten vuotaa vedet tulpan juureen. No nyt tuolla voip ajella vaikka järveen.
GSX-R1100 -96
GSX 750 F -93
Yamaha XJ-900 -84
Honda CB-500 K3 -79
Suzuki Pv 50 -82
Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
Näppärää hommaa ku metritavarasta voipi tehä(Malmis @ Touko. 26 2010,17:44) kirjoitti
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
(Malmis @ Touko. 26 2010,17:44) kirjoitti
Äffäkin voi siis juoda kun sieniOnneksi itse olen selvinnyt suuremmilta ongelmilta
Avopuolison sv:ssä on juuri tuo ärsyttävä vika etummaisessa sylinterissä joka on siis etufillarin läheisyydessä ja kura lentää todella helposti
Tänäänkin sateella kävi miten kävi.. Koska kohan sitä jaksaisi ostaa sen lokarin jatkeen että pääsisi tästä ominaisuudesta
Itse kun viime kesällä hifistelin noita sytkän johtaja omasta moposta niin hapettumaa oli niin pirusti! Pätkä pois ja taas toimi![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Toisesta aiheesta bongattu linkkivinkki:
Paljon porua aiheuttava viinalla terästetty E10 ei sitten käy tähän vanhaan F:ään, eli 98:ia tankkiin sitten kun 95 korvataan tuolla E10:llä
Suzukin suositus
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.