Sivu: 9 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 978:sta
  1. #241
    Lainaa (tkard @ Touko. 22 2010,13:26) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 22 2010,13:14) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Touko. 22 2010,11:06) kirjoitti
    Olisiko kenelläkään ylimääräisenä jalkatappi sarjaa Meno etiäpäin olisi mukavampaa "kunnon" jalkatapeilla.
    Moro.

    Mullapa on sellanen muistikuva että stormilla ois LSL tappei sovittimineen kohtuu hinnalla.
    Ei oo Taidan lipasta mamman sv:stä jalkatapit takaa Ei se kummiskaan ota ketään kyytiin *

    Hirveitä hintaeroja noilla tapeillakin
    No mistähä hemmetistä sitten kattelin kun ittekki tarttis eteen uudet.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  2. #242
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 22 2010,13:27) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Touko. 22 2010,13:26) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 22 2010,13:14) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Touko. 22 2010,11:06) kirjoitti
    Olisiko kenelläkään ylimääräisenä jalkatappi sarjaa Meno etiäpäin olisi mukavampaa "kunnon" jalkatapeilla.
    Moro.

    Mullapa on sellanen muistikuva että stormilla ois LSL tappei sovittimineen kohtuu hinnalla.
    Ei oo Taidan lipasta mamman sv:stä jalkatapit takaa Ei se kummiskaan ota ketään kyytiin *

    Hirveitä hintaeroja noilla tapeillakin
    No mistähä hemmetistä sitten kattelin kun ittekki tarttis eteen uudet.
    En itse löytänyt stormilta/all rightiltakaan. Kyllähän noita saa, mut mihin hintaan?
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  3. #243
    Kiva yllätys, stefoja vaihtaessa eteen.. toisesta iskarista puuttu yksi kiva pikku osa ja oli täynnä vettä.. ihan harmaata hyvin juoksevaa litkua iskarissa
  4. #244
    Lainaa (timmu @ Touko. 22 2010,14:19) kirjoitti
    Kiva yllätys, stefoja vaihtaessa eteen.. toisesta iskarista puuttu yksi kiva pikku osa ja oli täynnä vettä.. ihan harmaata hyvin juoksevaa litkua iskarissa *
    No eipä tullut turhaan vaihtoa aloiteltua.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  5. #245
    Mitäs teillä mahtuu tankkiin siinä vaiheessa kun joutuu varatankin ottamaan käyttöön? Omaan menee vajaata 12l tankkiin kun varatankki pitää ottaa käyttön..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  6. #246
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 22 2010,16:22) kirjoitti
    Lainaa (timmu @ Touko. 22 2010,14:19) kirjoitti
    Kiva yllätys, stefoja vaihtaessa eteen.. toisesta iskarista puuttu yksi kiva pikku osa ja oli täynnä vettä.. ihan harmaata hyvin juoksevaa litkua iskarissa *
    No eipä tullut turhaan vaihtoa aloiteltua.
    Niinpä.. pyörä ajossa joskus juhannuksen jälkeen
  7. #247
    Lainaa (timmu @ Touko. 22 2010,19:57) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 22 2010,16:22) kirjoitti
    Lainaa (timmu @ Touko. 22 2010,14:19) kirjoitti
    Kiva yllätys, stefoja vaihtaessa eteen.. toisesta iskarista puuttu yksi kiva pikku osa ja oli täynnä vettä.. ihan harmaata hyvin juoksevaa litkua iskarissa *
    No eipä tullut turhaan vaihtoa aloiteltua.
    Niinpä.. pyörä ajossa joskus juhannuksen jälkeen *
    Mikäs osa sieltä puuttuu?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  8. #248
    Oiskohan ohjauslaakeri sökö kun alkaa tossa 150 vauhissa menee aika levottomaksi kulkeminen?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  9. #249
    Lainaa (tkard @ Touko. 22 2010,13:35) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 22 2010,13:27) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Touko. 22 2010,13:26) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 22 2010,13:14) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Touko. 22 2010,11:06) kirjoitti
    Olisiko kenelläkään ylimääräisenä jalkatappi sarjaa Meno etiäpäin olisi mukavampaa "kunnon" jalkatapeilla.
    Moro.

    Mullapa on sellanen muistikuva että stormilla ois LSL tappei sovittimineen kohtuu hinnalla.
    Ei oo Taidan lipasta mamman sv:stä jalkatapit takaa Ei se kummiskaan ota ketään kyytiin *

    Hirveitä hintaeroja noilla tapeillakin
    No mistähä hemmetistä sitten kattelin kun ittekki tarttis eteen uudet.
    En itse löytänyt stormilta/all rightiltakaan. Kyllähän noita saa, mut mihin hintaan?
    Romikselta vm -94 70€ pari.
    GSX-R1100 -96
    GSX 750 F -93
    Yamaha XJ-900 -84
    Honda CB-500 K3 -79
    Suzuki Pv 50 -82

    Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
  10. #250
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 22 2010,21:13) kirjoitti
    Oiskohan ohjauslaakeri sökö kun alkaa tossa 150 vauhissa menee aika levottomaksi kulkeminen?
    Voipi vaikuttaa monikin asia Väärät rengaspaineet, renkaat, keulan öljyt/liikaa/vähän tai muuta vikaa, ja juuri tuo ohjauslaakerin jumittuminen, omassa mopossani ohjauslaakeri on sanonut sopimuksen irti jo vuosia sitten Ensi talvella laitan muutenkin keulaa kuntoon niin siinä samalla vaihtuu laakeritkin eteen. Laakerin kunto häiritsee mulla ainoastaan mutkapätkillä muuten ei valittamista
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  11. #251
    Lainaa (Malmis @ Touko. 22 2010,21:57) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Touko. 22 2010,13:35) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 22 2010,13:27) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Touko. 22 2010,13:26) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 22 2010,13:14) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Touko. 22 2010,11:06) kirjoitti
    Olisiko kenelläkään ylimääräisenä jalkatappi sarjaa Meno etiäpäin olisi mukavampaa "kunnon" jalkatapeilla.
    Moro.

    Mullapa on sellanen muistikuva että stormilla ois LSL tappei sovittimineen kohtuu hinnalla.
    Ei oo Taidan lipasta mamman sv:stä jalkatapit takaa Ei se kummiskaan ota ketään kyytiin *

    Hirveitä hintaeroja noilla tapeillakin
    No mistähä hemmetistä sitten kattelin kun ittekki tarttis eteen uudet.
    En itse löytänyt stormilta/all rightiltakaan. Kyllähän noita saa, mut mihin hintaan?
    Romikselta vm -94 70€ pari.
    Kiitti Malmis

    Jos ei muuten nappaa niin purkaamot täytyy käydä läpi
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  12. #252
    Jo vain.

    Piti sitten kipasta moottoritiellä ajelemassa ja top vauhti oli 150kmh. No siintä sitten perintönä seuras se että tyhjäkäynti päätti alkaa vaeltamaan jonniin verran. Tänään käytin takin poissa paikoiltaan ja suihkuttelin startti pilottia ehkäpä liianki huolella ja ainakaan imuvuotoa ei mukamas ollut. Ilman putsarin tsekkasin=puhdas. Tulpanjohdot ok. Tulpat vaihdettu tossa hiukkaa aikasemmin ja toimi moitteetta. Ryyppy tuntuu jumivan päälle vaan senhän saapi sormella siintä tankinhanan alta näppärästi tökättyä pois päältä. *Missäs tuossa vekottimessa on pensan suodatin? + Mitä muuta pitäs tsekata vai pitääkö samoin tein purkaa kaasarit?

    Vastaa kasuun normaalisti ja liikkuu niiku pitääki..



    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  13. #253
    bensansuodatin on bensahanan jatkona tankin sisällä
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  14. #254
    Lainaa (Salmon @ Touko. 25 2010,19:10) kirjoitti
    bensansuodatin on bensahanan jatkona tankin sisällä
    No nii sevaan passaa koska suunnitelmissa on kunnostaa hana niin samalla vaihtuu sitte se suodinkin.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  15. #255
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 25 2010,19:12) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Touko. 25 2010,19:10) kirjoitti
    bensansuodatin on bensahanan jatkona tankin sisällä
    No nii sevaan passaa koska suunnitelmissa on kunnostaa hana niin samalla vaihtuu sitte se suodinkin.
    se on itseasiassa sellanen sihti jonka voi puhdistaa. en tiedä saako niitä edes tarvikkeena.

    onkos tossa sun mopossa kaasarit synkattu milloin viimeksi ja venttiilien välykset tarkastettu



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  16. #256
    Lainaa (Salmon @ Touko. 25 2010,19:14) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 25 2010,19:12) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Touko. 25 2010,19:10) kirjoitti
    bensansuodatin on bensahanan jatkona tankin sisällä
    No nii sevaan passaa koska suunnitelmissa on kunnostaa hana niin samalla vaihtuu sitte se suodinkin.
    se on itseasiassa sellanen sihti jonka voi puhdistaa. en tiedä saako niitä edes tarvikkeena.

    onkos tossa sun mopossa kaasarit synkattu milloin viimeksi ja venttiilien välykset tarkastettu
    Ei mitään tietoa millo synkattu tai venat katottu. Venttiilien säätöä oonki miettiny vaa onko tossa ne paloilla vai ei. Synkkaukseen se saa mennä se on saletti.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  17. #257
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 25 2010,19:20) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Touko. 25 2010,19:14) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 25 2010,19:12) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Touko. 25 2010,19:10) kirjoitti
    bensansuodatin on bensahanan jatkona tankin sisällä
    No nii sevaan passaa koska suunnitelmissa on kunnostaa hana niin samalla vaihtuu sitte se suodinkin.
    se on itseasiassa sellanen sihti jonka voi puhdistaa. en tiedä saako niitä edes tarvikkeena.

    onkos tossa sun mopossa kaasarit synkattu milloin viimeksi ja venttiilien välykset tarkastettu
    Ei mitään tietoa millo synkattu tai venat katottu. Venttiilien säätöä oonki miettiny vaa onko tossa ne paloilla vai ei. Synkkaukseen se saa mennä se on saletti.
    venat on ruuvisäätöiset. voi nimittäin se tyhjäkäynnin seilaaminen johtua siitäkin, että synkat ja välykset ei ole ihan kohdillaan
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  18. #258
    Lainaa (Salmon @ Touko. 25 2010,19:25) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 25 2010,19:20) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Touko. 25 2010,19:14) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 25 2010,19:12) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Touko. 25 2010,19:10) kirjoitti
    bensansuodatin on bensahanan jatkona tankin sisällä
    No nii sevaan passaa koska suunnitelmissa on kunnostaa hana niin samalla vaihtuu sitte se suodinkin.
    se on itseasiassa sellanen sihti jonka voi puhdistaa. en tiedä saako niitä edes tarvikkeena.

    onkos tossa sun mopossa kaasarit synkattu milloin viimeksi ja venttiilien välykset tarkastettu
    Ei mitään tietoa millo synkattu tai venat katottu. Venttiilien säätöä oonki miettiny vaa onko tossa ne paloilla vai ei. Synkkaukseen se saa mennä se on saletti.
    venat on ruuvisäätöiset. voi nimittäin se tyhjäkäynnin seilaaminen johtua siitäkin, että synkat ja välykset ei ole ihan kohdillaan
    Hieno homma että ei oo niitä paloja. Täytyypä laitella mopedi säätöihinsä.

    Kiitos tiedoista.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  19. #259
    Mihinkähän tuon veis säätöön ? Frankille meinasin ekaks soitella vaa mitä muita ois kelle kannattas pirautella ja nimen omaan inkoo - vantaa akselilla?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  20. #260
    MJL- Huolto

    Prätkäpaja

    tossa olis pari ihan hyvää paikkaa
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  21. #261
    Lainaa (Salmon @ Touko. 25 2010,20:18) kirjoitti
    MJL- Huolto

    Prätkäpaja

    tossa olis pari ihan hyvää paikkaa
    Jees tattistal
    Huomenna soitto rumba päälle :-D
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  22. #262
    No ennenkun minnee ees soitan ni mikäs mahtas olla rahallinen summa millä sen pitä aboutten hoitua?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  23. #263
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 25 2010,21:50) kirjoitti
    No ennenkun minnee ees soitan ni mikäs mahtas olla rahallinen summa millä sen pitä aboutten hoitua?
    onhan siinä muutaman tunnin työ, olisko tollanen 3-4h. siitä sitten laskemaan.
    ite otat katteet pois niin saat vähän säästöä.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  24. #264
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 25 2010,20:12) kirjoitti
    Mihinkähän tuon veis säätöön ? Frankille meinasin ekaks soitella vaa mitä muita ois kelle kannattas pirautella ja nimen omaan inkoo - *vantaa akselilla?
    Mustiolla olis Ahlrothin Danu...

    linkki
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  25. #265
    Jotain muutakin mätää on kuin venttiilinvälykset ja kaasarien synkronointi jos mopo ei mene kuin 150 kmh. No, se bensansuodin kannattaa tietty ensin tsekata, mutta kaasaritkin kandee purkaa ja putsata ennen synkronointia. Muuten saapi tehdä koko homman uudestaan.

    Muoks: Ja kaasuttimien kansien alla on sitten tosi pienet o-renkaat, jotka helposti putoavat avattaessa ja kasattaessa ei välttämättä huomaa, että ne uupuvat ja siitä seuraa sitten käyntihäiriöitä ja muuta hauskaa ohjelmaa.



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  26. #266
    Hiio hoi ja niin siinä kävi että tulpan johdot pistin uusiksi ja käynti normalisoitui *

    Ei ne vanhat johdot sitten ollutkaan ok.



    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  27. #267
    Täälläkin korjattiin tulpanjohdot. Lauantain rankkasateessa tultiin kotiin poliisiauton edessä milloin kolmella, milloin kahdella pytyllä
    Oli ihan fyysisesti vettä yhden puolan sytkäjohdon reijässä, sekä venttiilikopan tulpanpoteron suojakumeja liian ylhäällä, raollaan jopa. Sen suojakumin saa vedettyä pois omalta paikaltaan helposti ja sitten vuotaa vedet tulpan juureen. No nyt tuolla voip ajella vaikka järveen.
    GSX-R1100 -96
    GSX 750 F -93
    Yamaha XJ-900 -84
    Honda CB-500 K3 -79
    Suzuki Pv 50 -82

    Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
  28. #268
    Lainaa (Malmis @ Touko. 26 2010,17:44) kirjoitti
    Täälläkin korjattiin tulpanjohdot. Lauantain rankkasateessa tultiin kotiin poliisiauton edessä milloin kolmella, milloin kahdella pytyllä
    Oli ihan fyysisesti vettä yhden puolan sytkäjohdon reijässä, sekä venttiilikopan tulpanpoteron suojakumeja liian ylhäällä, raollaan jopa. Sen suojakumin saa vedettyä pois omalta paikaltaan helposti ja sitten vuotaa vedet tulpan juureen. No nyt tuolla voip ajella vaikka järveen.
    Näppärää hommaa ku metritavarasta voipi tehä
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  29. #269
    Lainaa (Malmis @ Touko. 26 2010,17:44) kirjoitti
    Täälläkin korjattiin tulpanjohdot. Lauantain rankkasateessa tultiin kotiin poliisiauton edessä milloin kolmella, milloin kahdella pytyllä
    Oli ihan fyysisesti vettä yhden puolan sytkäjohdon reijässä, sekä venttiilikopan tulpanpoteron suojakumeja liian ylhäällä, raollaan jopa. Sen suojakumin saa vedettyä pois omalta paikaltaan helposti ja sitten vuotaa vedet tulpan juureen. No nyt tuolla voip ajella vaikka järveen.


    Äffäkin voi siis juoda kun sieni Onneksi itse olen selvinnyt suuremmilta ongelmilta Avopuolison sv:ssä on juuri tuo ärsyttävä vika etummaisessa sylinterissä joka on siis etufillarin läheisyydessä ja kura lentää todella helposti Tänäänkin sateella kävi miten kävi.. Koska kohan sitä jaksaisi ostaa sen lokarin jatkeen että pääsisi tästä ominaisuudesta

    Itse kun viime kesällä hifistelin noita sytkän johtaja omasta moposta niin hapettumaa oli niin pirusti! Pätkä pois ja taas toimi
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  30.  
  31. #270
    Toisesta aiheesta bongattu linkkivinkki:

    Paljon porua aiheuttava viinalla terästetty E10 ei sitten käy tähän vanhaan F:ään, eli 98:ia tankkiin sitten kun 95 korvataan tuolla E10:llä

    Suzukin suositus
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Sivu: 9 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen