Sivu: 6 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 977:sta
  1. #151
    Lainaa (nocturnal @ Touko. 05 2010,09:44) kirjoitti
    Lainaa (Kalma @ Touko. 03 2010,22:09) kirjoitti
    Mistäs löysit noin makeet vilkkupeilit ja joutuko modifioimaan paljonkin paikalleen laitossa
    Stormilta hommattu. Käy suoraan alkuperästen vilkkujen paikalle, tosin on mulla vaan yhellä pultilla kiinni. Onhan ne sirommat ja tyylikkäämmät ku alkuperäset, mutta ei noista kyl hirveesti taakse näe
    Kiitän tiedosta, pitää pistää noin peilit harkinnan alle.
    ex Suzuki GSX 750F -93
    Nyk. Kawasaki ZZR 1100 -93
  2. #152
    Lainaa (Kalma @ Touko. 06 2010,21:52) kirjoitti
    Lainaa (nocturnal @ Touko. 05 2010,09:44) kirjoitti
    Lainaa (Kalma @ Touko. 03 2010,22:09) kirjoitti
    Mistäs löysit noin makeet vilkkupeilit ja joutuko modifioimaan paljonkin paikalleen laitossa
    Stormilta hommattu. Käy suoraan alkuperästen vilkkujen paikalle, tosin on mulla vaan yhellä pultilla kiinni. Onhan ne sirommat ja tyylikkäämmät ku alkuperäset, mutta ei noista kyl hirveesti taakse näe
    Kiitän tiedosta, pitää pistää noin peilit harkinnan alle.
    Tosiaankin harkita pitää eihän siintä nyt mitään tule jos kohta kaikissa samanlaiset peilit
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  3. #153
    Moro, tuli tuossa hommattua GSX 750F, vm.92.
    Miten hajallinen ohjauslaakeri oireilee?
    Pyöräni ohjauksessa ei tunnu väljyyttä missään suunnassa, eikä oikein liian tiukaltakaan tunnu, mutta ajaessa n. yli 120km/h mittarinopeutta pyörä alkaa "vaappua" pituusakselinsa ympäri oikealta vasemmalle. Ei oikein uskalla nopeutta enempää nostaa kun tuntuu että vaappuminen voi muuttua "voblaamiseksi".
    Vai voiko em. ilmiö johtua jostain muusta? Renkaat ovat melko loppu, ja menevät pikapuolin vaihtoon.
    **Yamaha FZS 1000 vm.2005**
  4. #154
    Kyllä ne renkaat vaikuttaa. Itellä lähteny pari kertaa heilahtelemaan etunen, kun oon yhdellä kädellä moottorijarruttanut sadan vauhdista ja eturengas on huono.
    GSX-R1100 -96
    GSX 750 F -93
    Yamaha XJ-900 -84
    Honda CB-500 K3 -79
    Suzuki Pv 50 -82

    Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
  5. #155
    1100F souti huonolla eturenkaalla pikkunopeuksissa samalla tavalla, vauhdissa tasoittui. Uusi etunen korjasi tuon.
    Pyörän laakerit, ja swingin väljyys kannattaa myös tarkistaa.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  6. #156
    Hain Stormilta jarrupalat ja vaihdoin nesteet samalla. Ei oikein vakuuta tuo tuntuma noissa. Samasta paikasta saa teräspunosletkut, myyjä arvaili hinnan asettuvan 100-150 euron hujakoille. Talvella vois vaihtaa kaikki letkut parempiin. *
    GSX-R1100 -96
    GSX 750 F -93
    Yamaha XJ-900 -84
    Honda CB-500 K3 -79
    Suzuki Pv 50 -82

    Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
  7. #157
    Lainaa (antsajtp @ Touko. 06 2010,22:57) kirjoitti
    Moro, tuli tuossa hommattua GSX 750F, vm.92.
    Miten hajallinen ohjauslaakeri oireilee?
    Pyöräni ohjauksessa ei tunnu väljyyttä missään suunnassa, eikä oikein liian tiukaltakaan tunnu, mutta ajaessa n. yli 120km/h mittarinopeutta pyörä alkaa "vaappua" pituusakselinsa ympäri oikealta vasemmalle. Ei oikein uskalla nopeutta enempää nostaa kun tuntuu että vaappuminen voi muuttua "voblaamiseksi".
    Vai voiko em. ilmiö johtua jostain muusta? Renkaat ovat melko loppu, ja menevät pikapuolin vaihtoon.

    Tämä selvisi; laitoin renkaisiin oikeat ilmanpaineet ja suoristin takarenkaan (eli pykälän verran vinossa).



    **Yamaha FZS 1000 vm.2005**
  8. #158
    Lainaa (antsajtp @ Touko. 11 2010,16:32) kirjoitti
    Lainaa (antsajtp @ Touko. 06 2010,22:57) kirjoitti
    Moro, tuli tuossa hommattua GSX 750F, vm.92.
    Miten hajallinen ohjauslaakeri oireilee?
    Pyöräni ohjauksessa ei tunnu väljyyttä missään suunnassa, eikä oikein liian tiukaltakaan tunnu, mutta ajaessa n. yli 120km/h mittarinopeutta pyörä alkaa "vaappua" pituusakselinsa ympäri oikealta vasemmalle. Ei oikein uskalla nopeutta enempää nostaa kun tuntuu että vaappuminen voi muuttua "voblaamiseksi".
    Vai voiko em. ilmiö johtua jostain muusta? Renkaat ovat melko loppu, ja menevät pikapuolin vaihtoon.

    Tämä selvisi; laitoin renkaisiin oikeat ilmanpaineet ja suoristin takarenkaan (eli pykälän verran vinossa).
    Milläs konstilla laittelit takarenkaan suoraan? Luotitko vaan niihin kohdistus lätkiin vai muulla tavallako laittelit?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  9. #159
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 11 2010,16:55) kirjoitti
    Lainaa (antsajtp @ Touko. 11 2010,16:32) kirjoitti
    Lainaa (antsajtp @ Touko. 06 2010,22:57) kirjoitti
    Moro, tuli tuossa hommattua GSX 750F, vm.92.
    Miten hajallinen ohjauslaakeri oireilee?
    Pyöräni ohjauksessa ei tunnu väljyyttä missään suunnassa, eikä oikein liian tiukaltakaan tunnu, mutta ajaessa n. yli 120km/h mittarinopeutta pyörä alkaa "vaappua" pituusakselinsa ympäri oikealta vasemmalle. Ei oikein uskalla nopeutta enempää nostaa kun tuntuu että vaappuminen voi muuttua "voblaamiseksi".
    Vai voiko em. ilmiö johtua jostain muusta? Renkaat ovat melko loppu, ja menevät pikapuolin vaihtoon.

    Tämä selvisi; laitoin renkaisiin oikeat ilmanpaineet ja suoristin takarenkaan (eli pykälän verran vinossa).
    Milläs konstilla laittelit takarenkaan suoraan? Luotitko vaan niihin kohdistus lätkiin vai muulla tavallako laittelit?
    Kohdistuslätkiin luotin. Paukautin vaan molemmilta puolilta "löysät pois" samaan suuntaan, eli eteenpäin. Jossei renkaasta täysin suoraa tullut, niin ainakin entistä parempi...sekä lätkien mukaan että ajettavuudeltaan.
    **Yamaha FZS 1000 vm.2005**
  10. #160
    -91 gsx750f
    Mikä logiikka on niissä etuiskareiden pikasäädöissä, eli mustat muovirenkulat joissa numerot 1,2,3. Onko portaaton vai portaallinen säätö, miten ku pyörivät vaikka kymmenen kierrosta... Tulipa vaan mieleen kysyä kun en ajossa huomaa mitään eroa vaikka kuin pyörittäis. Ja sama kysymys koskee sitä penkin alla olevaa mötikkää jossa säätö mutteri kiertyy noin 2,5 kierrosta, onko kiinni tiukempi, korkeampi vai miten tuo vaikuttaa vaimennukseen? Hemmetin kova kyyti tuossa pyöräs on.
  11. #161
    Molemmat nuppisäädöt "vaikuttaa" paluuvaimennukseen. Takajousta saa kiristettyä kiertämällä säätörengasta haka-avaimella iskarin alapäästä. Etupäätä on porukat kikkaillu jäykemmäksi öljynmäärällä ja viskositeetilla. Eteen näyttää saavan jäykempiä jousiakin, jos sellaisia kaipaa.
    GSX-R1100 -96
    GSX 750 F -93
    Yamaha XJ-900 -84
    Honda CB-500 K3 -79
    Suzuki Pv 50 -82

    Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
  12. #162
    Kyllää ne etupumppujen säädöt vaikuttaa ihan oikeasti, eli 1 pehmeä, 2 siltä väliltä ja kolmonen on megasport Jos ei löydy eroa näiden väliltä niin vikaa on jossain, veikkaus olisi, että liian vähän öljyä/Wanhat wäsyneet öljyt.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  13. #163
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Touko. 12 2010,22:54) kirjoitti
    Kyllää ne etupumppujen säädöt vaikuttaa ihan oikeasti, eli 1 pehmeä, 2 siltä väliltä ja kolmonen on megasport Jos ei löydy eroa näiden väliltä niin vikaa on jossain, veikkaus olisi, että liian vähän öljyä/Wanhat wäsyneet öljyt.
    Saankoa puuttua sen verran asiaan että eikös nuo etutlpan säädöt vaikuta siihen että kuinka se tolppa pumppaa nokan takas ylös. eli summa summaarum monttu ja tööt vaa kui se tolppa nousee.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  14. #164
    Mun muistaakseni säätö ei vaikuta paluuvaimennukseen, vaan juurikin sisäänjouston vaimennukseen. Eli keula tuntuu sisäänpäin pumpatessa kovemmalta kun laittaa isomman numeron. Paha sanoa, mulla on aina asennossa 2, mutta on niissä eroa, siitä vaan on niin kauan kun viimeksi koskin säätöön, että en voi varmasti sanoa, kumpaan se vaikuttaa. Sen muistan kuitenkin varmasti, että eroa on.

    Säätö pyörii tosiaan ympäri, yhtään kolmosta kovemmalle sitä ei saa vaikka pyörittäisi akkuporakoneella
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  15. #165
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Touko. 12 2010,23:13) kirjoitti
    Mun muistaakseni säätö ei vaikuta paluuvaimennukseen, vaan juurikin sisäänjouston vaimennukseen. Eli keula tuntuu sisäänpäin pumpatessa kovemmalta kun laittaa isomman numeron. Paha sanoa, mulla on aina asennossa 2, mutta on niissä *eroa, siitä vaan on niin kauan kun viimeksi koskin säätöön, että en voi varmasti sanoa, kumpaan se vaikuttaa. Sen muistan kuitenkin varmasti, että eroa on.

    Säätö pyörii tosiaan ympäri, yhtään kolmosta kovemmalle sitä ei saa vaikka pyörittäisi akkuporakoneella
    No on se Suzukin piirtäjä antenu melle ainkin jos ei muuta niin 3 asentoisen juttelun
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  16. #166
    Voi kevät

    Ehdin kehua f:ää muutama viikko sitten täällä ja nyt perkule on kehut kaukana

    Mopo sanoi todella yllättäen sopimuksen irti ja käy vain kahdella

    Pitää huomenna ihmetellä mistä moinen oireilu johtuukaan Vahva tunne on että kaasarissa on joku roska tai muuten jotain pielessä.
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  17. #167
    Lainaa (tkard @ Touko. 12 2010,23:40) kirjoitti
    tai muuten jotain pielessä.
    No näinhän se epäilemättä on. Asiasta mitään sen syvemmin tietämättä tuli mieleen, että olisiko jompi kumpi puola pimeänä syystä tai toisesta? Ei tarvitse olla kuin esim. piuha irti. Yksi puola kun antaa sähköä kahdelle pytylle.

    Jos se ei muuten kuulostanut Hiroshimalle niin jostain tollaisesta voisi vikaa etsiä.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  18. #168
    Huh!

    Vielä en ole enempää tutkinut tai hutkinutkaan mutta kone taitaa käydä aavistuksen laihalla.

    Mittasin juuri puristukset ja taitaa olla arvoissaan. Meni jokaisessa yli 8 bars iö koneen normaali puristus taisi olla vajaan 10 ja minimi vajaa kasi.

    Eli toivossa on hyvä elää, ja ei toistaiseksi tarvi konetta ihmetellä


    Tulen kiroilemaan tänne kun jotain saan selville
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  19. #169
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Touko. 13 2010,00:23) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Touko. 12 2010,23:40) kirjoitti
    tai muuten jotain pielessä.
    No näinhän se epäilemättä on. Asiasta mitään sen syvemmin tietämättä tuli mieleen, että olisiko jompi kumpi puola pimeänä syystä tai toisesta? Ei tarvitse olla kuin esim. piuha irti. Yksi puola kun antaa sähköä kahdelle pytylle.

    Jos se ei muuten kuulostanut Hiroshimalle niin jostain tollaisesta voisi vikaa etsiä.
    Johdot + muut on kiinni. Täytyy katsoa tulppien kunto seuraavaksi. Vaihdoin iridium tulpat talvella, pitäisi olla kestävät..

    Jos on pimeiksi mennyt niin kummastuttaa. Se mitä huomasin niin 1,2 ja 4 kärjet vaaleita ja 3 taas tummaa tummempi

    Kaasarin seossäätöön en ole koskenut, löytyykö mistä ja kuinka paljon pitäisi olla auki? Kone käy vain ryypyllä muuten sammuu


    En vieläkään halua ajatella mäntä vikaa ja vastaavaa venttiilin palamista jne...
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  20. #170
    ei kellään sattus olemaan suzuki gsx 750f vuosimallia -89 pyörään käypäsiä etujarrulevyjä edullisesti käytetytkin käy kunhan ei ole niiteissä väljää ja muuten käyttökelpoiset!!
    Nykyinen: Kawasaki GTR 1000 -86

    edellinen: Suzuki GSX 750 F -89
  21. #171
    No niin

    Toimii taas

    Viat: Ilmanputsari kotelo oli lähtenyt irti 3 ja 4 kaasari aivan tukossa. Tuli sit putsattua kaasari talven putsauksistahan on jo aikaa niin ja bensaletku oli vähän lytyssä.

    Paljonko f:n huiput pitäisi olla??
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  22. #172
    Olisko mittarin mukaan 230-240km/h. Otin tänään testilenkillä +200 ilman katteita helposti.
    GSX-R1100 -96
    GSX 750 F -93
    Yamaha XJ-900 -84
    Honda CB-500 K3 -79
    Suzuki Pv 50 -82

    Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
  23. #173
    Eli jotain vielä pielessä omassa mopossani

    Haaveilen vielä +200:sta
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  24. #174
    Kyllä mä olen saanut mittariin 230 aika helposti ja mopo olisi vieläkin mennyt vaikka kuinka kun olisi vaan jatkanut, loppui vaan kuskilta uskallus kesken. 180:stä kiihtyy vielä niin että kiihtyvyyden huomaa, siinä on ero tuohon emännän CBF 600:seen, joka ei noista vauhdeista enää kovin hyvin kiihdy. "Virallinen" huippunopeus taisi olla 240 km/h, silloin mittari näyttää jo varmaan lähemmäs 260.

    Edit:mopo on siis täysin vakio, jos vapaavirtaussuodatinta ei lasketa viritykseksi. Tkardilla taitaa olla vieläkin kaasariongelmia jos tulpat mustuu. Joku käy rikkaalla ja joku ehkä laihalla?



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  25. #175
    Jotain vielä pielessä

    Hyvin jaksaa vetää satasen paremmalle puolelle, täytyy ajella vähän aikaa ja katsoa tulpat.

    Kolmos tulppa oli mustana kun muut tulpat näytti siltä että aaveen olisi nähnyt

    Seoksiin en vieläkään ole puuttunut, sen enempää edes ihmetellyt mistä niitä säädänkään ja miten

    Mut käy ja kukkuu neljällä
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  26. #176
    Tuli sitten tänään lopuilleen vaihdettua ne tulpat ja eipä ollut hankalaa. Tuntu pääsevän hienosti tulppiin käsiksi kun takin vaan syrjään laitteli. Rupes suzuki laulamaan eri oktaavilla tuon operaation jälkeen
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  27. #177
    Uudet tulpat tekevät ihmeitä

    Pakko heittää tyhmä kysymys, kun turistina pyörin näiden mopojen seassa
    Eli tappokytkin, onko väliä sammuttaako avaimella mopon vai siitä kytkimestä
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  28. #178
    Lainaa (tkard @ Touko. 14 2010,20:16) kirjoitti
    Uudet tulpat tekevät ihmeitä *

    Pakko heittää tyhmä kysymys, kun turistina pyörin näiden mopojen seassa
    Eli tappokytkin, onko väliä sammuttaako avaimella mopon vai siitä kytkimestä *
    Kaveri sammutti tyylillä sivuständillä. Ei ole mitään väliä, kaikki katkaisee sytytysvirrat.
    GSX-R1100 -96
    GSX 750 F -93
    Yamaha XJ-900 -84
    Honda CB-500 K3 -79
    Suzuki Pv 50 -82

    Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
  29. #179
    Lainaa (tkard @ Touko. 14 2010,20:16) kirjoitti
    Uudet tulpat tekevät ihmeitä *

    Pakko heittää tyhmä kysymys, kun turistina pyörin näiden mopojen seassa
    Eli tappokytkin, onko väliä sammuttaako avaimella mopon vai siitä kytkimestä *
    Joo tuntuu tosiaan tekevän. Mitähän sitä seuraavaksi tekis Pesis vaikka kaiken rempan jäliltä
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  30.  
  31. #180
    Mä vaan ajelen Talvet on remonttia varten
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Sivu: 6 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen