Sivu: 30 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2028293031 ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 902:sta
  1. #871
    Kiitos nopeesta vastauksesta!

    Nopeella haulla ko putkea ei löydy suoraan ainakaan pyörän mallilla. Osaatko sanoo mikä "malli" menee siis heittämällä kiinni? Tai lähinnä et minkä mallin sovitteella. Vai joutuukohan tossa ite värkkäämään.

    Ja juu näköjään saa stormistakin noita vaihdenäyttöjä. Köyhälle vaan pirun kalliin oloisia kun niitä kiinan malleja saa reippaalla kympillä kotiovelle toimitettuna

    Ja kiitos vinkeistä ton öljyn suhteen!


    Lisätään vielä loppuun kyssäri onko pidempiselkäiset kokeilleet noita spoiler pleksejä? Ite oon 187 pitkä ja kaikenlisäks kai viel pitkäselkäinen. Vanhassa pyörässä tosta touring pleksistä oli vaan enemmän haittaa kun nosti ilmavirran rintakehästä johonkin tohon visiirin korkeuksille.
    Viimeksi muokannut: pexi_u; 20.02.2017 klo 01:09.
  2. #872
    Lainaa pexi_u kirjoitti Katso viesti
    Kiitos nopeesta vastauksesta!

    Nopeella haulla ko putkea ei löydy suoraan ainakaan pyörän mallilla. Osaatko sanoo mikä "malli" menee siis heittämällä kiinni? Tai lähinnä et minkä mallin sovitteella. Vai joutuukohan tossa ite värkkäämään.

    Ja juu näköjään saa stormistakin noita vaihdenäyttöjä. Köyhälle vaan pirun kalliin oloisia kun niitä kiinan malleja saa reippaalla kympillä kotiovelle toimitettuna

    Ja kiitos vinkeistä ton öljyn suhteen!


    Lisätään vielä loppuun kyssäri onko pidempiselkäiset kokeilleet noita spoiler pleksejä? Ite oon 187 pitkä ja kaikenlisäks kai viel pitkäselkäinen. Vanhassa pyörässä tosta touring pleksistä oli vaan enemmän haittaa kun nosti ilmavirran rintakehästä johonkin tohon visiirin korkeuksille.
    Tuosta löytyi esim.pikaisella etsinnällä: http://www.redmoto.cz/leovince/0750-...al-evo-ii-6903 Menee suoraan alkuperäisen tilalle ilman poppaskonsteja

    Tai tuosta: https://www.leovince-uitlaten.nl/det...-1998-2006-alu

    Tai: http://www.186mph.com/index.php/SPOR.../p_115888.html

    Tuosta DP_Killeri ko.putkeen Suomesta: https://www.allrightshop.fi/tuote/436926 Tuolta vois soittamalla kysäistä myös itse putkea tilauksella.. toi killeri luulis tulevan kyllä putken mukana
    Viimeksi muokannut: PR4; 20.02.2017 klo 17:09.
  3. #873
    Tuontyyppinen plexi toiminut minulla hyvin, pituutta 172cm.

    Toisessa kuvassa tuo LeoVince.
    Viimeksi muokannut: PR4; 15.04.2017 klo 10:26.
  4. #874
    Lainaa PR4 kirjoitti Katso viesti
    Tuontyyppinen plexi toiminut minulla hyvin, pituutta 172cm.

    Toisessa kuvassa tuo LeoVince.
    Kiitoksia näistä! Pitääpä tutkiskella asiaa tarkemmin!

    On muuten tyylikäs satula tuossa!
  5. #875
    Lainaa pexi_u kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia näistä! Pitääpä tutkiskella asiaa tarkemmin!

    On muuten tyylikäs satula tuossa!
    Top-sellerie geelipenkki
  6. #876
    Onkos kukaan availlut tuota F:n mittaristoa? Pohdin josko sinne sisälle istuttaisi tuolta idästä tilatun kello/lämpömittari/volttimittari-näytön. Sen voisi hyvällä tuurilla saada mahtumaan tuohon varoitusvaloikkunaan. Toki vaatisi sitten niiden uudelleen sijoituksen. Toisaalta näissä euroopan malleissa ei ole kelloa tuossa toisen pienen mittarin paikalla, joten siihen tilaan voisi ehkä nuo varoitusvalot siirtää.
  7. #877
    Lainaa pexi_u kirjoitti Katso viesti
    Onkos kukaan availlut tuota F:n mittaristoa? Pohdin josko sinne sisälle istuttaisi tuolta idästä tilatun kello/lämpömittari/volttimittari-näytön. Sen voisi hyvällä tuurilla saada mahtumaan tuohon varoitusvaloikkunaan. Toki vaatisi sitten niiden uudelleen sijoituksen. Toisaalta näissä euroopan malleissa ei ole kelloa tuossa toisen pienen mittarin paikalla, joten siihen tilaan voisi ehkä nuo varoitusvalot siirtää.
    Kello oli muistaakseni lisävaruste aina jonnekin -02 saakka, jonka jälkeen löytyi jo vakiona.

    Miettinyt myös tuohon tyhjälle paikalle kelloa tms.
  8. #878
    Mä meinasin tilata tälläsen:

    https://www.aliexpress.com/item/0-56...999.264.HKXFZV

    Ei tosin mahdu siihen kellon tilalle mutta mutta...
  9. #879
    https://img37.otomoto.pl/images_otom...na-_rev001.jpg

    Tossa näyttäis olevan myös joku neljäs merkkivalo mitä ainakaan omasta pyörästä ei löydy... Nopeesti kun vilkasin nii Vapaa, Pitkät ja Öjyn merkkivalo.
  10. #880
    Lainaa pexi_u kirjoitti Katso viesti
    Kiitos nopeesta vastauksesta!

    Nopeella haulla ko putkea ei löydy suoraan ainakaan pyörän mallilla. Osaatko sanoo mikä "malli" menee siis heittämällä kiinni? Tai lähinnä et minkä mallin sovitteella. Vai joutuukohan tossa ite värkkäämään.

    Ja juu näköjään saa stormistakin noita vaihdenäyttöjä. Köyhälle vaan pirun kalliin oloisia kun niitä kiinan malleja saa reippaalla kympillä kotiovelle toimitettuna

    Ja kiitos vinkeistä ton öljyn suhteen!


    Lisätään vielä loppuun kyssäri onko pidempiselkäiset kokeilleet noita spoiler pleksejä? Ite oon 187 pitkä ja kaikenlisäks kai viel pitkäselkäinen. Vanhassa pyörässä tosta touring pleksistä oli vaan enemmän haittaa kun nosti ilmavirran rintakehästä johonkin tohon visiirin korkeuksille.
    Täältä löytyy putkia ko. kulkineeseen: http://www.blackwidowexhausts.co.uk/...1997-132-c.asp Tilasin omaan raaceri projektiin tuolta koko putkiston vaimentimineen eilen ja tänään postissa. Ja tuo on ihan bolt on...
  11. #881
    Vähän on kovan hintaisia Löysin käytetyn yoshimura... pikkusen oli saanut osumaa, mutta eipä ole pyöräkään enää uus. Nyt pitäis enää löytää siihen db-killeri ja pikkusen taivutella jotenkin tota putkea kun tossa on laukkusarja ja ottaa laukun pohjaan kiinni orkkis asennossa
  12. #882
    Hei. Olis tarvetta -99 pyörään orkkis vaimenninta/putkistoa. Nyt on jokin tehoputki ja haluisin saada siitä hiljaisemman. Mistähän vois löytyy halvalla käytettyä?
  13. #883
    Tämä ei olis kamalan kallis mutta lähetyskulut on sitten mysteeri. Tosin tuossa vain oikeapuoli. Myyjältä kysymällä selviäisi. Täältä voit kanssa selailla ja täältä kanssa. Tässä vielä 1 ja Goole kertoilee lisää. Onko sulla killeriä siinä nykysessä putkessa? Jos ei niin hommaa.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  14. #884
    Lainaa jysse71 kirjoitti Katso viesti
    Hei. Olis tarvetta -99 pyörään orkkis vaimenninta/putkistoa. Nyt on jokin tehoputki ja haluisin saada siitä hiljaisemman. Mistähän vois löytyy halvalla käytettyä?
    185€ lähes uudenveroinen alkuperäinen SGP vaimennin + postit. Laita numerosi yv:nä niin pistän kuvia jos kiinnostaa
  15. #885
    -99 750 F

    Ongelma on sellainen, että polttaa taka ja mittarivalon(taustavalo) sulakkeen joko heti käynnistäessä tai 3-5min ajon jälkeen. Ongelma tippui kuin taivaasta eli, yhden ajolenkin päätteeksi huomasin että mittarivalo on pimeänä. Ensimmäisenä katsoin sulakkeen ja sehän oli kärtsännyt. Noh, vaihdoin sulakkeen, löin pyörän käyntiin ja kaikki näytti olevan ok. Ensimmäinen tunneli (matkaa tunnelille n. 3km) ja huomasin että mittarivalo sekä takavalo taas pimeänä. Onko jollain kokemusta tai hajua mikä voisi olla?¨

    T: Uusi foorumilainen
  16. #886
    Johto taitaa päästää virrat maihin. Käy johdot läpi ja varmista, ettei eriste ole kulunut puhki runkoa vasten.
    (*_*)
  17. #887
    Omassa -99 äffässä tuli viime reissun jälkeen semmoinen vika, että töötti ei toiminut enää. johdoissa ei ole vikaa, vaan itse laitteessa.
    Onkohan ollut liian vähällä käytöllä, mittarissa toki on jo 131tkm ja tämä on ollut ainoa varsinainen vika.
    Mutta siis, käykö tuohon ihan mikä vaan sireeni vai yritänkö katsoa mp purkamoista?
    Harrastus on väärä jos jää rahaa vaatteisiin ja ruokaan.
  18. #888
    GSX750F vuosituhannen taitteesta eikä meinaa millään lähteä käyntiin jos hieman pitempään seisoo. Syksyllä sai viikon tauon jälkeen sahata tolkuttoman kauan käyntiin, talvella ei lähtenyt käyntiin eikä tietenkään sitä jaksanut vikoa ennenkuin alkoi tienpintaa paljastumaan Bensahana vaikuttaisi toimivan koska bensaa tulee startatessa siinä "normaaliasennossa", ja pri-asennossa koko ajan. Ei kuitenkaan lähtenyt käyntiin hanan asennosta riippumatta ennen kuin laittoi tilkan kaasareihin, jonka jälkeen kyllä pelasi aivan normaalisti. Nyt lähinnä mietityttää että kasaanko tuon todetakseni parin päivän päästä että saan purkaa uudelleen atomeiksi

    Hyviä ideoita?
  19. #889
    Erittäin tavallisia nuo kaasutinongelmat Äffässä.

    Minusta sinun kannattaa purkaa kaasuttimet atomeiksi ja puhdistaa kunnolla niinhin kertyneestä moskasta.
    Eikä kannata pihistellä, vaan laittaa samalla uudet uimurikammion tiivisteet, neulaventtiilit, tyhjäkäyntisuuttimet sekä mieluusti vielä kaasuttimien neuloja nostavat alipainekalvot.
    Bensapinnatkin on hyvä säätää, jos osaa tehdä sen oikein. Haynesia kyllä tarvitaan siihen operaatioon.

    ÄFfää ei pidä koskaan jättää talveksi seisomaan vanhoilla bensoilla.
    Paras olisi tyhjentää uimurikammiot niiden pohjissa olevista ruuveista. Toiseksi paras on tankata talveksi pienkonebensaa. Kolmas vaihtoehto on laittaa bensan joukkoon säilytysainetta. Tää viimenen keino on epävarmin.

    Sitten varoitus: uimurikammion ristipääruuvit ovat pehmeää tavaraa. Varo ettet nuljaa niitä pilalle. Sitten on vaikeuksia tiedossa. Itse sain helmikuussa ne auki vain iskumeisselillä ja irrotusöljyllä.
  20. #890
    MEinas unohtua: osta uusi ilmansuodatin. Kustantaa noin 30 euroa. Äffän suodatin tukkeutuu helposti ja sillä tavalla, että sitä on vaikea nähdä.
  21. #891
    GSX750F -03 sai kylkihiontaa, kiitos ranskalaisten siltainsinöörien ja teräksisten liikuntasaumaelementtien. Ehkä tuli hieman liian rohkeasti kantattua liittymää kohti, vauhtia ei sateen vuoksi juuri ollut. Vaikuttaisi että esteettiset haitat jos unohdetaan, niin vähällä selviäisi.

    http://aijaa.com/AkK6hP
    http://aijaa.com/wfq5ZB

    Pyörä tosiaan Ranskassa, ja työkalut melko vähissä. Sen verran suolaista hintaa olivat ainakin ensi yrittämällä täällä vailla, että täytyy kokeilla itse rassata läjään. Öljyt siis valui tuosta vaihteiston kannen (11351-26E01) halkeamasta, mutta kovin syvään ei ole painunut. Onkohan tuossa takana heti jotain muuta särkyvää? Kannen ja jalkatapit vaikuttaisi saavan vaihdettua ihan perustyökaluilla.
  22. #892
    Terve!

    Täällä uusi vanhuksen kuski. Mopona -90 vuoden gsx750f ja ajettu 92tkm. Hommasin tuon isältäni ja nytten kaivattaisi apuja kaasarien säätöihin. Kulutus aivan järkyttävä(Tankilla meni sellanen 180km) tätä foorumia lueskelin ja saanut jo aika hyviä oppeja. Neulat kaasareista otin pois ja nehän olivat kuluneet puoliksi melkein. Tilasin uudet neulat, mutta eivät ole vielä saapuneet. Kysymyksenä siis, onko neulojen vakio asento se jolloin prikat ovat keski lovessa? seos/ilma ruuvi nyt 2kierrosta auki. Kaasarit putsattu. Neulaputkia en ole tarkastanut, jos ne ovat kierot niin näkeekö sen ihan silmämääräisesti?

    Venat säädetty, uudet tulpat, uusi ilmansuodatin ja kaasarit putsattu. otan vielä kaasarit irti kun neulat saapuvat ja teen huolellisen putsauksen ja tietty kun unohdin niin kohot säätöihin.

    Eikös näillä huolloilla ja säädöillä pitäisi jo olla aika lähellä toimivaa kokonaisuutta?
  23. #893
    Lainaa Jami karhu kirjoitti Katso viesti
    Neulat kaasareista otin pois ja nehän olivat kuluneet puoliksi melkein. Tilasin uudet neulat, mutta eivät ole vielä saapuneet. Kysymyksenä siis, onko neulojen vakio asento se jolloin prikat ovat keski lovessa? seos/ilma ruuvi nyt 2kierrosta auki. Kaasarit putsattu. Neulaputkia en ole tarkastanut, jos ne ovat kierot niin näkeekö sen ihan silmämääräisesti?

    Venat säädetty, uudet tulpat, uusi ilmansuodatin ja kaasarit putsattu. otan vielä kaasarit irti kun neulat saapuvat ja teen huolellisen putsauksen ja tietty kun unohdin niin kohot säätöihin.
    Jos neuloista oli kulunut puolet pois, niin kyllä sen neulaputken soikeuden pitäisi näkyä silmälläkin. Hyvällä onnella kuluma on nimenomaan niissä, mutta melko todennäköisesti putkissakin on kulumaa.

    Kohokammion neulaventtiilit istukan o-renkaineen vaihtaisin, ettei pääse kaasarit tulvimaan konetta täyteen bensaa jos hana jää auki.
  24. #894
    Kaasareiden korjaussarjan asensinkin tuossa samalla kun kaasarit purin viimeksi, joten tiivisteet ja neulaventtiilit on ok. Kun nyt vaan saapuisivat nuo neulat niin pääsisi testaamaan pyörän toimivuutta.

    Kysymys siis vielä, että neulojen prikat keskiasentoon ja seos ruuvit 2kierrosta auki? Olisiko tämä hyvä lähtökohta pyörän säätämiseen?
  25. #895
    Eiku… Alla olevat siis vuodesta 1998 eteenpäin. Sinulla taisi olla tuota vanhempi peli.

    (Haynesin manuaalin mukaan, sokka neulan kolmanteen uraan ylhäältä lukien. Ruuvit 2 1/4 kierrosta auki. Jos vielä kohon korkeuden haluat tarkastaa, niin 17 +/- 1mm.)
    Viimeksi muokannut: hidas-ja-kankee; 24.06.2018 klo 18:33.
  26. #896
    Kiitos teille! Kirjottelen tänne kunhan saan osat paikoillee.
  27. #897
    Neulat vaihdettu, kohot säädetty ja kaikki putsattu. Pyörä tuntuu toimivan ihan hyvin, mutta tyhjäkäynti seilaa ja kierrokset jää leijailemaan välillä. Kaasua kun antaa nii tipahtaa normaaliin. Kylmänä ei käy tyhjää ilman ryyppyä.

    Säädin ne seos ruuvit manuaalin antamaan arvoon 1 ja 5/8 kierrosta auki. Onkohan tuo tyhjäkäytii ongelma juuri tästä tyhjäkäyntiseoksesta kiinni vaiko imuvuoto? Ostin tuossa varuiksi starttisprayta jos kokeilisi imuvuodot ensiksi ennen kuin lähtee noita seoksia säätelemään.
  28. #898
    Kaasareiden synkronointi tässä vaiheessa voisi auttaa. Kuulostaa minusta että tyhjäkäntiseosruuveja voisi ainakin kokeilla avat neljäsosakierrosta, ehkä puolikierrostakin. Imuvuotojen metsästämiselle peukku.

    Sitten kaasaripeleissä on vissiin aina yksi sormin kierrettävä tyhjäkäynnin säätöruuvi (voi olla vaijerin päässä) joka rajoittaa kaasuläppien sulkeutumista (voi piilottaa huonon synkronoinnin). XJssä ja RFssä tuosta kun säätää tyhjäkäyntiä ylös, niin aina on jäänyt kierrokset leijumaan jne.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  29. #899
    Toi tyhjäkäynnin leijailu on perinteinen laihan seoksen merkki, eli ilmavuotojen tarkistus ja seosruuvien vähäinen avaus on hyvä lähestymistapa. Kun ottaa tuon alkuarvon huomioon, niin en avaisi yli neljäsosakierrosta summamutikassa. Kaasareiden synkkaus kannattaa tehdä viimeisenä, koska sekä ilmavuodot että seossäätö vaikuttavat myös synkkaan.

    Sellainen tuli vielä mieleen, että onhan kaasuvaijeri oikein säädetty, eli että siinä on se muutaman millin vapaaliike kahvan kehältä mitattuna? Liian tiukka vaijerikin voi aiheuttaa tuon kierrosten kantamaan jäännin.
  30.  
  31. #900
    Kiitos neuvoista! Lisäyksenä tähän, että ennen kun otin kaasarit pois niin kävi tyhjää hyvin ja seosruuvit olivat 2kierrosta auki. Taidan kokeilla laittaa ne takaisin ja sen jälkeen synkkaus.

    Jostain luin, että tyhjäkäynninsäätöruuvi pitäisi olla kokonaan pois päältä, eli ettei käännä kaasuläppiä ja tällöin säädettäisiin tyhjäkäyntiseos, pitääkö tämä paikkansa? Tämän jälkeen sitten nostellaan tyhjäkäyntiä ruuvista jos tarvetta?

    Kaasuvaijeri on säädetty oikein.
Sivu: 30 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2028293031 ViimeinenViimeinen