Sivu: 16 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 977:sta
  1. #451
    Lainaa (Suzu-ukko @ Elo. 11 2010,19:02) kirjoitti
    Lainaa (siBuli @ Elo. 11 2010,18:52) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Elo. 11 2010,17:56) kirjoitti
    Hojo hojo !!

    Nyt on kauhee mietintä pystyssä !! Tässä sellanen kysymys että Delvac ei kelpaa tällä haavan vastaukseksi!! Eli mitäpä öljyä laittasin -99 versioon...oisko esim joku motul 10-40 ok ??
    Itsellä samanlainen vekotin alla ja oon käyttänyt Valvolinen 10W-40 öljyä, hyvin pelaa ja vaihteistokin tuntuu tykkäävän.
    Omassa äffässä alkaakin olla jo aika hyvin kilsoja, kohta pyörähtää mittari ympäri, eikä mitään isompaa ongelmaa ole ollut. *
    No perhana nuo sun mopottimen kilsat tarkottaa sitä että taitaa mun mopedi vielä tovin kestää kun ei ole vielä ede 60 000km mittarissa *

    Valvoline hmmm miks ei voishan sitä testata..
    Yli 35tkm oon itte sillä ajellu ja aina on toiminut moitteettomasti perushuollot kun tekkee mm.öljyt oon vaihtanu 6-7tkm välein niin onse melkoinen ikiliikkuja.
    Jos rengas-suosituksia tarttet, niin itsellä on koko ajan ollut Pirellin Diablo Stradat. Sopii tuohon pyörään kuin nenä päähän
    Harrastus on väärä jos jää rahaa vaatteisiin ja ruokaan.
  2. #452
    Lainaa (siBuli @ Elo. 11 2010,19:09) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Elo. 11 2010,19:02) kirjoitti
    Lainaa (siBuli @ Elo. 11 2010,18:52) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Elo. 11 2010,17:56) kirjoitti
    Hojo hojo !!

    Nyt on kauhee mietintä pystyssä !! Tässä sellanen kysymys että Delvac ei kelpaa tällä haavan vastaukseksi!! Eli mitäpä öljyä laittasin -99 versioon...oisko esim joku motul 10-40 ok ??
    Itsellä samanlainen vekotin alla ja oon käyttänyt Valvolinen 10W-40 öljyä, hyvin pelaa ja vaihteistokin tuntuu tykkäävän.
    Omassa äffässä alkaakin olla jo aika hyvin kilsoja, kohta pyörähtää mittari ympäri, eikä mitään isompaa ongelmaa ole ollut. *
    No perhana nuo sun mopottimen kilsat tarkottaa sitä että taitaa mun mopedi vielä tovin kestää kun ei ole vielä ede 60 000km mittarissa *

    Valvoline hmmm miks ei voishan sitä testata..
    Yli 35tkm oon itte sillä ajellu ja aina on toiminut moitteettomasti * perushuollot kun tekkee mm.öljyt oon vaihtanu 6-7tkm välein niin onse melkoinen ikiliikkuja.
    Jos rengas-suosituksia tarttet, niin itsellä on koko ajan ollut Pirellin Diablo Stradat. Sopii tuohon pyörään kuin nenä päähän *
    Renkaiksi taitaa tulla Pirellin Angel, ne oli edellisessä kulkineessa ja tykkäsin.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  3. #453
    Taitaakin tulla kiirus sen Angelin hankinnan kanssa kun tuossa mietin että mitä tänään tapahtu ja ei tossa perhana hevoset riitä tapahtuneeseen ihan helpolla. Mutkasta ulostullessa kaasua auki ja perä alkaa valumaan ja suoralla kiihdyttäen kaikki mitä irti lähtee niin selkeästi Metzleristä pito karkailee ..taitaa olla loppuun ajettu gummi!



    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  4. #454
    Millaset säädöt teillä on -99 mallissa kaasareissa. Seos jne..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  5. #455
    Päivitin pyörän, mutta Suzukissa pysyttiin. Uudessa prätkässä kaikki muuten hyvin, mutta takaiskarin kaasut on karannu johonkin. Pitää varmaan nakata iskari korjaukseen kun ajokelit loppuu syksyllä. Eli nyt vaan ajoa*
    GSX-R 1100 -96
    GSX-R1100 -96
    GSX 750 F -93
    Yamaha XJ-900 -84
    Honda CB-500 K3 -79
    Suzuki Pv 50 -82

    Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
  6. #456
    No hö, kaikki vaihtaa leiriä
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  7. #457
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Elo. 15 2010,19:24) kirjoitti
    No hö, kaikki vaihtaa leiriä
    No Suzukissa sentään ollaan pysytty ja eipä tuossa omassakaan vaihtunut kuin vuosimalli ja väri
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  8. #458
    Lainaa (Malmis @ Elo. 15 2010,17:33) kirjoitti
    Päivitin pyörän, mutta Suzukissa pysyttiin. Uudessa prätkässä kaikki muuten hyvin, mutta takaiskarin kaasut on karannu johonkin. Pitää varmaan nakata iskari korjaukseen kun ajokelit loppuu syksyllä. Eli nyt vaan ajoa*
    GSX-R 1100 -96
    Topi Servise, riihimäki, kormu, sitä suosittelen jos et itse jaksa ihmetellä pumppua Hintakaan ei paha, joten miksi liata käsiä
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  9. #459
    Lainaa (Suzu-ukko @ Elo. 15 2010,20:25) kirjoitti
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Elo. 15 2010,19:24) kirjoitti
    No hö, kaikki vaihtaa leiriä
    No Suzukissa sentään ollaan pysytty ja eipä tuossa omassakaan vaihtunut kuin vuosimalli ja väri *
    Leiriä vaihdettu, mut on pihalla vielä yksi suzuki En siis mitenkään morkkaa suzukia, mut hitto kun kasavika on loistava
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  10. #460
    Lainaa (tkard @ Elo. 15 2010,22:13) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Elo. 15 2010,20:25) kirjoitti
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Elo. 15 2010,19:24) kirjoitti
    No hö, kaikki vaihtaa leiriä
    No Suzukissa sentään ollaan pysytty ja eipä tuossa omassakaan vaihtunut kuin vuosimalli ja väri *
    Leiriä vaihdettu, mut on pihalla vielä yksi suzuki * En siis mitenkään morkkaa suzukia, mut hitto kun kasavika on loistava *
    ½ petturi
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  11. #461
    Eile säikäytti parit kerrat kun eturengas tekee mutkassa pienen luistoliikkeen. Auttasko asiaan jos vähän laittas notkeemmalle etupään joustoa? Tämä kaikki tapahtu samaloilla teillä millä vanhalla mopolla puskin menemään ja tämäpä nykynen on pikkisen herkkä luistaan mutkissa. Alla kuluneet Metzelerit mutta kuitenkin pintaa vielä reunoissa ihan jees.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  12. #462
    Iskarien säätöjen vaikutus.
    Alla vähän lainausta, jos ei jaksa tai kehtaa linkkiä kliksutella.


    Vinkki:

    - lue aina manuaali ennen säätämistä!!!
    - tee muutokset yksi kerrallaan ja yritä oppia tulkitsemaan jokaisen muutoksen vaikutus pyörän käytökseen
    - tee aina muistiinpanot muutoksista ja vaikutuksesta!!!

    TAKAISKUNVAIMENNIN:

    Liika paluuvaimennus aiheuttaa:
    - takapää "hyppii" epätasaisuuksissa pinnan seuraamisen sijaan
    - takapää "lähtee ulos" jarrutettaessa
    - takapää pysyy mutkassa alhaalla ja pyörä aliohjautuu
    - takaiskari lämpenee liikaa ja menettää iskunvaimennustaan

    Liian vähän paluuvaimennusta aiheuttaa:
    - takaiskari lyö ylös jarrutettaessa ja takarengas hyppii
    - pyörä tuntuu epävakaalta

    Liika iskunvaimennus aiheuttaa:
    - takarengas liukuu (sutii) kiihdyttäessä
    - tuntuu liian kovalta epätasaisuuksissa

    Liian vähän iskunvaimennusta aiheuttaa:
    - takarengas hyppii sivulle mutkasta ulos kiihdyttäessä
    - pyörä "niiaa" liikaa" (takapää liian alhaalla) ja etupää menettää pitoaan

    Liika jousen esijännitys aiheuttaa:
    - helppo kääntää mutkiin
    - takapää tuntuu kovalta
    - huono pito takarenkaalla

    Liian vähän jousen esijännitystä aiheuttaa:
    - hyvä pito kiihdytettäessä
    - aliohjautuu mutkaan sisään mennessä
    - joustaa liikaaja pyörä on vaikea heittää puolelta toiselle
    - etupää tuntuu kevyeltä

    ETUISKUNVAIMENNIN:

    Liika paluuvaimennus aiheuttaa:
    - yliohjautumista!!!
    - huono pito eturenkaassa
    - tuntuu kuin etupyörä jää alas mutkissa

    Liian vähän paluuvaimennusta aiheuttaa:
    - aliohjautumista!!!
    - etupää tuntuu epävakaalta

    Liika iskunvaimennus aiheuttaa:
    - hyvä tuntuma jarruttaa
    - tuntuu liian kovalta epätasaisuuksissa

    Liian vähän iskunvaimennusta aiheuttaa:
    - voimakasta eupään sukeltamista jarrutettaessa (vinkki: iskunvaimennus pitäisi säätää yhdessä etuputkien öljymäärän kanssa)

    Liika jousen esijännitys aiheuttaa:
    - hyvä jarruttaa
    - aliohjautuu
    - tuntuu kovalta mutkassa

    Liian vähän jousen esijännitystä aiheuttaa:
    - helppo kääntää mutkiin
    - yliohjautuu
    - etupää voi jäädä alas mutkassa
    - huono jarruttaa (sukeltaa ja pohjaa helposti)

    Muista säätää VAIN 1-2 napsua kerrallaan ja VAIN yhtä säätöä kerrallaan. Tee muistiinpanoja ja pyri tulkitsemaan säädön vaikutus. Jos et tiedä mitä pyörältä haluat (esim. vähemmän etupään sukeltamista), älä koske säätöihin!!!
    GSX-R1100 -96
    GSX 750 F -93
    Yamaha XJ-900 -84
    Honda CB-500 K3 -79
    Suzuki Pv 50 -82

    Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
  13. #463
    Kiitoksia Malmikselle, näillä vinkeillä varmaan saan fillarin pysymään asfaltissa kiini!
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  14. #464
    Jos ei säädöt mene kohdille, niin onhan näitä kikkoja
    http://www.google.fi/imgres?....rl=http
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  15. #465
    Lainaa (tkard @ Elo. 17 2010,10:01) kirjoitti
    Jos ei säädöt mene kohdille, niin onhan näitä kikkoja *
    http://www.google.fi/imgres?....rl=http
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  16. #466
    Kui halvatussa tosta -99 vempeleestä lähtee tankki irti? Availin ne kaks pulttia mitkä on penkinalla ja katteen 2 per puoli kateruuvit ja silti vaan tuntuu istuvan kuin paska junttilantuvan seinässä. Siintä keskeltä tankkia vissiin jotenkin kiini vaan miten??

    Saa nauraa yms kuha vaa kertoo että repimälläkö vai onko piilossa jotain kiinnikkeitä??
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  17. #467
    Lainaa (Suzu-ukko @ Elo. 17 2010,21:40) kirjoitti
    Kui halvatussa tosta -99 vempeleestä lähtee tankki irti? Availin ne kaks pulttia mitkä on penkinalla ja katteen 2 per puoli kateruuvit ja silti vaan tuntuu istuvan kuin paska junttilantuvan seinässä. Siintä keskeltä tankkia vissiin jotenkin kiini vaan miten??

    Saa nauraa yms kuha vaa kertoo että repimälläkö vai onko piilossa jotain kiinnikkeitä??
    Oukkei valosallapa tuon kivasti näki joten no propleemi enään..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  18. #468
    Suzu-ukko? Joko vaimennukset löyty kohdalleen. Katsoin, että käväisit Porkkalantiellä. Siellä varmasti huomaa, jos ei pelitä.
    En muuten malttanu olla kajoomatta oman pyörän iskariin. Lykkäsin hätäapuna 2,5bar paineen säiliöön ja katos vua joha toimii. Pajallehan se iskari joutaa, mut ajetaanhan nyt ensin.



    GSX-R1100 -96
    GSX 750 F -93
    Yamaha XJ-900 -84
    Honda CB-500 K3 -79
    Suzuki Pv 50 -82

    Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
  19. #469
    Lainaa (Malmis @ Elo. 19 2010,20:56) kirjoitti
    Suzu-ukko? Joko vaimennukset löyty kohdalleen. Katsoin, että käväisit Porkkalantiellä. Siellä varmasti huomaa, jos ei pelitä.
    En muuten malttanu olla kajoomatta oman pyörän iskariin. Lykkäsin hätäapuna 2,5bar paineen säiliöön ja katos vua joha toimii. Pajallehan se iskari joutaa, mut ajetaanhan nyt ensin.
    Ei oikein uskaltanu pukata menne vauhdilla mennessään porkkalaan ja takas tullessa kasvatin vähä vauhtia ja kappas iha jees menee tosin taitaa olla eturenkaan pinta kaput tai ainakin tasapainotus kun 70 kmh kohalla vatkaa niin että ei tankslapper oo kaukana
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  20. #470
    Tänää sitte tukin keulaa ei oo ihme että o vaikea ajella ...tolpat huollettu millolie. Niiaa todella alas ja tuntuu muutekin että sisällä ei oo oikeen mitää. Huolletaas sitte putket uusilla jousilla lirautetaas uudet ölpätkin nii eiköhä ajominaisuudet parane kerralla.

    Sitten uus mietintä jos herroille passaa? Pleksi lienee originaali ja perseestähän se on, naarmunen ja hienosti suuntaa ilmat just nii suoraan kun vaan mahdollistan on nii kypärään. Pitäskö laitella spoileri vai sportti versio että sain tuo ilmavirran laskettua tuohon rintakehän kohille?? Linkkii kanssa saa pukata mistä niitä saa ja värin pitäs olla savu tai kirkas.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  21. #471
    Tuntuu että ei ole tehoa enää 10tk kierroksen jälkeen. jylyä riittää mutta tuntuu että luistaa.. Kytkin? Mitä pitää vaihtaa että alkais pelittämään? Vaijeri pitäis ainakin kun jumittelee ja on kankea aina aamuisin
  22. #472
    Lainaa (timmu @ Syys. 10 2010,21:41) kirjoitti
    Tuntuu että ei ole tehoa enää 10tk kierroksen jälkeen. jylyä riittää mutta tuntuu että luistaa.. Kytkin? Mitä pitää vaihtaa että alkais pelittämään? Vaijeri pitäis ainakin kun jumittelee ja on kankea aina aamuisin *
    otapas se kytkin auki ja tarkasta levyjen kunto. tai siis ihan ensiksi vaihdat sen vaijerin



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  23. #473
    Lainaa (Salmon @ Syys. 10 2010,22:11) kirjoitti
    Lainaa (timmu @ Syys. 10 2010,21:41) kirjoitti
    Tuntuu että ei ole tehoa enää 10tk kierroksen jälkeen. jylyä riittää mutta tuntuu että luistaa.. Kytkin? Mitä pitää vaihtaa että alkais pelittämään? Vaijeri pitäis ainakin kun jumittelee ja on kankea aina aamuisin *
    otapas se kytkin auki ja tarkasta levyjen kunto. tai siis ihan ensiksi vaihdat sen vaijerin
    Katellaan talvella... kohta n 3tkm tullu tässä kesässä.... ajellaan kun vielä tarkenee
  24. #474
    Xenonia tekisi mieli laitella äffään mutta eipä taida helposti onnistua. Vinkkiä peliin kuinka ootte laitellu vai onko kukaan edes laitellut 99 äffään?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  25. #475
    Nyt alko Sussu käymään kolmella, kun koleena ja kosteana aamulla starttailin. Rupesin ropeltamaan tulpanhattuja ja sain sähköiskut sormille, eli tulpanhatut ja johdot menee vaihtoon.

    Alkoi onneksi kuitenkin käymään taas normaalisti muutaman minuutin kuluttua, että pääs liikkeelle...

    Saako tuohon hyvin käyviä tulpanhattuja esim ngk:lta tms vai kannattaako ostaa Suzukilta orkkikset, että saa ne tulpankolojen kumisuojatkin hyvin paikalleen?
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

    Sussu 750F -89
  26. #476
    Lainaa (Samzon @ Syys. 20 2010,11:21) kirjoitti
    Nyt alko Sussu käymään kolmella, kun koleena ja kosteana aamulla starttailin. Rupesin ropeltamaan tulpanhattuja ja sain sähköiskut sormille, eli tulpanhatut ja johdot menee vaihtoon.

    Alkoi onneksi kuitenkin käymään taas normaalisti muutaman minuutin kuluttua, että pääs liikkeelle...

    Saako tuohon hyvin käyviä tulpanhattuja esim ngk:lta tms vai kannattaako ostaa Suzukilta orkkikset, että saa ne tulpankolojen kumisuojatkin hyvin paikalleen?
    Vanhaan sussuuni laittelin NGK tulpanhatut ja jätin ne suojagummit pois. Pärjäilee ilmagummejakin kun puhaltelee vaikka paineilmalla roskat sun muut veks ennen kun alkaa tulppia vaihtelemaan.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  27. #477
    Mimmoset tarkalleen ostit?

    Ite kattelin, että joku Tällänen vois olla passeli...

    Ilmeisesti nuo käy kaikki kuitenkin kaikkiin tulppiin, vai? *
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

    Sussu 750F -89
  28. #478
    Lainaa (Samzon @ Syys. 23 2010,10:02) kirjoitti
    Mimmoset tarkalleen ostit?

    Ite kattelin, että joku Tällänen vois olla passeli...

    Ilmeisesti nuo käy kaikki kuitenkin kaikkiin tulppiin, vai? *
    Juu just ton näköset laittelin.

    Noita siis kahta kokoa olemassa eli toinen tulpille missä on se hattu ja toiset ilma hattuja oleville.



    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  29. #479
    Haloo haloo. Ajattelin tuossa talven pimeinä iltoina laitella Leo Vincen ja Dynojetit. Kertokaas tuoko tuo rahansa edestä iloa vai onko turha sijoitus?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  30.  
  31. #480
    Lainaa (Suzu-ukko @ Syys. 24 2010,20:31) kirjoitti
    Haloo haloo. Ajattelin tuossa talven pimeinä iltoina laitella Leo Vincen ja Dynojetit. Kertokaas tuoko tuo rahansa edestä iloa vai onko turha sijoitus?
    Itsekkin mietin, että olis vaihtanu äffään nokat, sytkäpyörän, sytkäboksin, pakoputkiston ja kaasareihin sisälle helyt.
    Päädyin sitten kuitenkin vaihtamaan koneen isompaan +55hp (gsx-r 1100). Välirahakin oli ihan kohtuullinen lisähevosten tuomaan hupiin nähden. Laiskan miehen valinta, mutta toimii laakista, ei säätämistä ja kikkailua. Tuskin olisin vaihtanu pyörää ellei ajeltaisi niin paljoa kakspäällä, nyt on vääntöäkin hiukan reilummin. *
    GSX-R1100 -96
    GSX 750 F -93
    Yamaha XJ-900 -84
    Honda CB-500 K3 -79
    Suzuki Pv 50 -82

    Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
Sivu: 16 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen