Yli 35tkm oon itte sillä ajellu ja aina on toiminut moitteettomasti(Suzu-ukko @ Elo. 11 2010,19:02) kirjoitti
perushuollot kun tekkee mm.öljyt oon vaihtanu 6-7tkm välein niin onse melkoinen ikiliikkuja.
Jos rengas-suosituksia tarttet, niin itsellä on koko ajan ollut Pirellin Diablo Stradat. Sopii tuohon pyörään kuin nenä päähän![]()
Harrastus on väärä jos jää rahaa vaatteisiin ja ruokaan.
Renkaiksi taitaa tulla Pirellin Angel, ne oli edellisessä kulkineessa ja tykkäsin.(siBuli @ Elo. 11 2010,19:09) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Taitaakin tulla kiirus sen Angelin hankinnan kanssa kun tuossa mietin että mitä tänään tapahtu ja ei tossa perhana hevoset riitä tapahtuneeseen ihan helpolla. Mutkasta ulostullessa kaasua auki ja perä alkaa valumaan ja suoralla kiihdyttäen kaikki mitä irti lähtee niin selkeästi Metzleristä pito karkailee ..taitaa olla loppuun ajettu gummi!
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Millaset säädöt teillä on -99 mallissa kaasareissa. Seos jne..
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Päivitin pyörän, mutta Suzukissa pysyttiin. Uudessa prätkässä kaikki muuten hyvin, mutta takaiskarin kaasut on karannu johonkin. Pitää varmaan nakata iskari korjaukseen kun ajokelit loppuu syksyllä. Eli nyt vaan ajoa*
GSX-R 1100 -96
GSX-R1100 -96
GSX 750 F -93
Yamaha XJ-900 -84
Honda CB-500 K3 -79
Suzuki Pv 50 -82
Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
No hö, kaikki vaihtaa leiriä![]()
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
No Suzukissa sentään ollaan pysytty ja eipä tuossa omassakaan vaihtunut kuin vuosimalli ja väri(Geeäsäxähvä @ Elo. 15 2010,19:24) kirjoitti
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Topi Servise, riihimäki, kormu, sitä suosittelen jos et itse jaksa ihmetellä pumppua(Malmis @ Elo. 15 2010,17:33) kirjoitti
Hintakaan ei paha, joten miksi liata käsiä
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Leiriä vaihdettu, mut on pihalla vielä yksi suzuki(Suzu-ukko @ Elo. 15 2010,20:25) kirjoitti
En siis mitenkään morkkaa suzukia, mut hitto kun kasavika on loistava
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
½ petturi(tkard @ Elo. 15 2010,22:13) kirjoitti
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Eile säikäytti parit kerrat kun eturengas tekee mutkassa pienen luistoliikkeen. Auttasko asiaan jos vähän laittas notkeemmalle etupään joustoa? Tämä kaikki tapahtu samaloilla teillä millä vanhalla mopolla puskin menemään ja tämäpä nykynen on pikkisen herkkä luistaan mutkissa. Alla kuluneet Metzelerit mutta kuitenkin pintaa vielä reunoissa ihan jees.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Iskarien säätöjen vaikutus.
Alla vähän lainausta, jos ei jaksa tai kehtaa linkkiä kliksutella.
Vinkki:
- lue aina manuaali ennen säätämistä!!!
- tee muutokset yksi kerrallaan ja yritä oppia tulkitsemaan jokaisen muutoksen vaikutus pyörän käytökseen
- tee aina muistiinpanot muutoksista ja vaikutuksesta!!!
TAKAISKUNVAIMENNIN:
Liika paluuvaimennus aiheuttaa:
- takapää "hyppii" epätasaisuuksissa pinnan seuraamisen sijaan
- takapää "lähtee ulos" jarrutettaessa
- takapää pysyy mutkassa alhaalla ja pyörä aliohjautuu
- takaiskari lämpenee liikaa ja menettää iskunvaimennustaan
Liian vähän paluuvaimennusta aiheuttaa:
- takaiskari lyö ylös jarrutettaessa ja takarengas hyppii
- pyörä tuntuu epävakaalta
Liika iskunvaimennus aiheuttaa:
- takarengas liukuu (sutii) kiihdyttäessä
- tuntuu liian kovalta epätasaisuuksissa
Liian vähän iskunvaimennusta aiheuttaa:
- takarengas hyppii sivulle mutkasta ulos kiihdyttäessä
- pyörä "niiaa" liikaa" (takapää liian alhaalla) ja etupää menettää pitoaan
Liika jousen esijännitys aiheuttaa:
- helppo kääntää mutkiin
- takapää tuntuu kovalta
- huono pito takarenkaalla
Liian vähän jousen esijännitystä aiheuttaa:
- hyvä pito kiihdytettäessä
- aliohjautuu mutkaan sisään mennessä
- joustaa liikaaja pyörä on vaikea heittää puolelta toiselle
- etupää tuntuu kevyeltä
ETUISKUNVAIMENNIN:
Liika paluuvaimennus aiheuttaa:
- yliohjautumista!!!
- huono pito eturenkaassa
- tuntuu kuin etupyörä jää alas mutkissa
Liian vähän paluuvaimennusta aiheuttaa:
- aliohjautumista!!!
- etupää tuntuu epävakaalta
Liika iskunvaimennus aiheuttaa:
- hyvä tuntuma jarruttaa
- tuntuu liian kovalta epätasaisuuksissa
Liian vähän iskunvaimennusta aiheuttaa:
- voimakasta eupään sukeltamista jarrutettaessa (vinkki: iskunvaimennus pitäisi säätää yhdessä etuputkien öljymäärän kanssa)
Liika jousen esijännitys aiheuttaa:
- hyvä jarruttaa
- aliohjautuu
- tuntuu kovalta mutkassa
Liian vähän jousen esijännitystä aiheuttaa:
- helppo kääntää mutkiin
- yliohjautuu
- etupää voi jäädä alas mutkassa
- huono jarruttaa (sukeltaa ja pohjaa helposti)
Muista säätää VAIN 1-2 napsua kerrallaan ja VAIN yhtä säätöä kerrallaan. Tee muistiinpanoja ja pyri tulkitsemaan säädön vaikutus. Jos et tiedä mitä pyörältä haluat (esim. vähemmän etupään sukeltamista), älä koske säätöihin!!!
GSX-R1100 -96
GSX 750 F -93
Yamaha XJ-900 -84
Honda CB-500 K3 -79
Suzuki Pv 50 -82
Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
Kiitoksia Malmikselle, näillä vinkeillä varmaan saan fillarin pysymään asfaltissa kiini!
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Jos ei säädöt mene kohdille, niin onhan näitä kikkoja
http://www.google.fi/imgres?....rl=http
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
(tkard @ Elo. 17 2010,10:01) kirjoitti
![]()
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Kui halvatussa tosta -99 vempeleestä lähtee tankki irti? Availin ne kaks pulttia mitkä on penkinalla ja katteen 2 per puoli kateruuvit ja silti vaan tuntuu istuvan kuin paska junttilantuvan seinässä. Siintä keskeltä tankkia vissiin jotenkin kiini vaan miten??
Saa nauraa yms kuha vaa kertoo että repimälläkö vai onko piilossa jotain kiinnikkeitä??
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Oukkei valosallapa tuon kivasti näki joten no propleemi enään..(Suzu-ukko @ Elo. 17 2010,21:40) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Suzu-ukko? Joko vaimennukset löyty kohdalleen. Katsoin, että käväisit Porkkalantiellä. Siellä varmasti huomaa, jos ei pelitä.
En muuten malttanu olla kajoomatta oman pyörän iskariin. Lykkäsin hätäapuna 2,5bar paineen säiliöön ja katos vua joha toimii. Pajallehan se iskari joutaa, mut ajetaanhan nyt ensin.
GSX-R1100 -96
GSX 750 F -93
Yamaha XJ-900 -84
Honda CB-500 K3 -79
Suzuki Pv 50 -82
Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
Ei oikein uskaltanu pukata menne vauhdilla mennessään porkkalaan ja takas tullessa kasvatin vähä vauhtia ja kappas iha jees menee tosin taitaa olla eturenkaan pinta kaput tai ainakin tasapainotus kun 70 kmh kohalla vatkaa niin että ei tankslapper oo kaukana(Malmis @ Elo. 19 2010,20:56) kirjoitti
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tänää sitte tukin keulaa ei oo ihme että o vaikea ajella ...tolpat huollettu millolie. Niiaa todella alas ja tuntuu muutekin että sisällä ei oo oikeen mitää. Huolletaas sitte putket uusilla jousilla lirautetaas uudet ölpätkin nii eiköhä ajominaisuudet parane kerralla.
Sitten uus mietintä jos herroille passaa? Pleksi lienee originaali ja perseestähän se on, naarmunen ja hienosti suuntaa ilmat just nii suoraan kun vaan mahdollistan on nii kypärään. Pitäskö laitella spoileri vai sportti versio että sain tuo ilmavirran laskettua tuohon rintakehän kohille?? Linkkii kanssa saa pukata mistä niitä saa ja värin pitäs olla savu tai kirkas.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tuntuu että ei ole tehoa enää 10tk kierroksen jälkeen. jylyä riittää mutta tuntuu että luistaa.. Kytkin? Mitä pitää vaihtaa että alkais pelittämään? Vaijeri pitäis ainakin kun jumittelee ja on kankea aina aamuisin![]()
otapas se kytkin auki ja tarkasta levyjen kunto. tai siis ihan ensiksi vaihdat sen vaijerin(timmu @ Syys. 10 2010,21:41) kirjoitti
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Katellaan talvella... kohta n 3tkm tullu tässä kesässä.... ajellaan kun vielä tarkenee(Salmon @ Syys. 10 2010,22:11) kirjoitti
![]()
Xenonia tekisi mieli laitella äffään mutta eipä taida helposti onnistua. Vinkkiä peliin kuinka ootte laitellu vai onko kukaan edes laitellut 99 äffään?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Nyt alko Sussu käymään kolmella, kun koleena ja kosteana aamulla starttailin. Rupesin ropeltamaan tulpanhattuja ja sain sähköiskut sormille, eli tulpanhatut ja johdot menee vaihtoon.
Alkoi onneksi kuitenkin käymään taas normaalisti muutaman minuutin kuluttua, että pääs liikkeelle...
Saako tuohon hyvin käyviä tulpanhattuja esim ngk:lta tms vai kannattaako ostaa Suzukilta orkkikset, että saa ne tulpankolojen kumisuojatkin hyvin paikalleen?
Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!
Sussu 750F -89
Vanhaan sussuuni laittelin NGK tulpanhatut ja jätin ne suojagummit pois. Pärjäilee ilmagummejakin kun puhaltelee vaikka paineilmalla roskat sun muut veks ennen kun alkaa tulppia vaihtelemaan.(Samzon @ Syys. 20 2010,11:21) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Mimmoset tarkalleen ostit?
Ite kattelin, että joku Tällänen vois olla passeli...
Ilmeisesti nuo käy kaikki kuitenkin kaikkiin tulppiin, vai? *![]()
Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!
Sussu 750F -89
Juu just ton näköset laittelin.(Samzon @ Syys. 23 2010,10:02) kirjoitti
Noita siis kahta kokoa olemassa eli toinen tulpille missä on se hattu ja toiset ilma hattuja oleville.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Haloo haloo. Ajattelin tuossa talven pimeinä iltoina laitella Leo Vincen ja Dynojetit. Kertokaas tuoko tuo rahansa edestä iloa vai onko turha sijoitus?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Itsekkin mietin, että olis vaihtanu äffään nokat, sytkäpyörän, sytkäboksin, pakoputkiston ja kaasareihin sisälle helyt.(Suzu-ukko @ Syys. 24 2010,20:31) kirjoitti
Päädyin sitten kuitenkin vaihtamaan koneen isompaan +55hp (gsx-r 1100). Välirahakin oli ihan kohtuullinen lisähevosten tuomaan hupiin nähden. Laiskan miehen valinta, mutta toimii laakista, ei säätämistä ja kikkailua. Tuskin olisin vaihtanu pyörää ellei ajeltaisi niin paljoa kakspäällä, nyt on vääntöäkin hiukan reilummin. *![]()
GSX-R1100 -96
GSX 750 F -93
Yamaha XJ-900 -84
Honda CB-500 K3 -79
Suzuki Pv 50 -82
Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.