Ei kyllä mikään vaihdu niin nopeesti ku mielipide... Nyt taas hirveet himot saada edes se pulssianturin koppa että pääsis kokeileen toimiiko toi paksa. Nyt vaan reippaasti kättä pystyyn että täällä ois niin kipasen sen hakemassa jos nyt ei liian pitkällä oo..
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Wanha matkalehmä (1100F) tekee ihan samaa, ensin kuvittelin olevan renkaista kiinni, kun oli etunen kulunut melkein v-profiiliin, mutta tekee uusillakin samaa, ilmeisesti ominaisuus. Huomaa parhaiten hitaassa kaupunkimatelussa, kun letkan vauhti on kolmenkympin pinnassa.(mkoskenk @ Heinä. 30 2010,13:06) kirjoitti
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Jos ei muu auta niin viimeistään ma, soittelet purkaamot läpi. http://www.purkuosat.net/ Luulisi löytyvän?(Suzu-ukko @ Heinä. 31 2010,10:26) kirjoitti
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
On noita tosiaan purkaamot pullollaan vaan koitappa vklon aikana moinen alumiini kimpale saada niin huhhu ompas helppoa(tkard @ Heinä. 31 2010,11:19) kirjoitti
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Nähtävästi täsmää sitten.. Itekin syytin ensin laakereita, sitten takakumia ja lopuksi omaa päätä kun ei mistään muualta tuntunut löytyvän vikaa(ts18056 @ Heinä. 31 2010,10:48) kirjoitti
Aika jännä ilmiö sinänsä. Koetin tiirailla tankkiin josko siellä olisi jotain väliseiniä jotka jakaisivat tankin kahteen tai kolmeen osioon joka vois vähentää tuota heijaamista, mutta en kyllä huomannut että siellä olis ollu mitään muuta se 'patti' minkä ali runko kulkee. Onneksi tuo ei kuiten mitenkään merkittävästi vaikuta ajoon. Ei muutako ählypitserian kautta massaa hankkimaan niin lakkaa rouva vikuroimasta alla *![]()
-97 CBR 1100 XX
-91 GSX 750F (ex)
Juu hyvin totteli ohjausta ku itellä painoa ~100kg *ja penkistä reilu 160 kg(mkoskenk @ Heinä. 31 2010,12:20) kirjoitti
Ei kannata liian pienistä "häiriintyä" onhan se pyöräkin jo miehen iässä ja massaa silläkin...
Ite laitoin tilalle vielä halvemman hiukan kevyemmän 600 cebarin, matkaominaisuudet huonommat mutta eipä paljon kerkiä ajellakkaan.
Ei muutakuin turvallisia kilometrejä!
-K.L-
Pieni pieni mopo kuume iski... Ostakaa ostakaa![]()
http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/992780
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Myys osina niin heti säntään apajille(tkard @ Elo. 01 2010,12:24) kirjoitti
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
(Suzu-ukko @ Elo. 01 2010,12:50) kirjoitti
Ei pysty![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
juu jos löytyy vehkeet joilla tehdä tarpeeksi tiukat laakeripesät(Geeäsäxähvä @ Heinä. 29 2010,22:55) kirjoitti
noissa äffän koiranluiden yläpääsähän on neulalaakerit. ite teetätin
Protoshopissa työkalualumiinista ja maksoi muistaakseni n. 250€. kuitit on tallessa, voin katella kunhan ehdin![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Joutuuko perhana laitteleen uuden otsikon kun tais tulla hommattua Gsx 750 F 1999....![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Nii, haittaisko vaikka tässä olisi uuskoppaset kans? Lähes sama moottori ja muutenkin aika samankaltainen laitos. Monet osatkin ovat vaihtokelpoisia. Muistaakseni tähänkin ketjuun on osallistuneet uudemman mallin omistavia. Vai onko sille jo oma ketju?
Onnea uudelle mopolle ja pahoittelut vanhasta. Siistin näköinen pelihän se oli. Nyt lienee lunastuksessa/AVK:lla?
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Juu toistaseksi seisoo korjaamon tiloissa mutta siintä se surusaattuessa matkaa vimeiseen lepoonsa AVK:n huomaan.(Geeäsäxähvä @ Elo. 03 2010,22:50) kirjoitti
Sama taitaa tosiaan olla tässä juttua jatkaa uuden mopedin kanssa.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Onnea (tai taitoa) uuden prätkän kanssa Suzu-ukolle!
Ite oon katsellut 1100 gsx-g, 1100F, SV1000, 1400gsx. Lähinnä budjettia tuo gee tai isompi äffä.
GSX-R1100 -96
GSX 750 F -93
Yamaha XJ-900 -84
Honda CB-500 K3 -79
Suzuki Pv 50 -82
Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
Onnea tässä taidetaan tarvita ja taitoakin ainakin hälyttimen asennukseen...........(Malmis @ Elo. 04 2010,11:00) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Mitäs sanoo isännät tälläsestä?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Joskus leikittelin ajatuksella hitsata kunnon teräspala keskiseisontatukeen ja vastapala vaikka takahaarukkaan. Siihen sitten Abloyn järeä lukko kiinni. Olis rosvoilla punnertamista keskiseisontatuen ollessa alhaalla(Suzu-ukko @ Elo. 04 2010,11:32) kirjoitti
![]()
GSX-R1100 -96
GSX 750 F -93
Yamaha XJ-900 -84
Honda CB-500 K3 -79
Suzuki Pv 50 -82
Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
No sen verran hulluksi tulin tuosta varkaudesta että meinaan laitella hälyn,kettingin,levylukon ja hifistellä piiloon virralle tappokytkimen.... Joo hulluutta ja vainoharhasuutta ilmassa mutta nyky gsx saa luvan pysyä tontilla ...kelesh(Malmis @ Elo. 04 2010,20:49) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Juupa jaapa ja joopa joo. Kattelin tuossa pikkisen että tuoho 99 malliin o melkosen kivasti kaikkea "tuning" kamaa saatavilla.... joutuu vissii ens talvena tekeen pikkise siint oman näkösen ...Pikku juttui vaan mielessä eli noi vdun kauheet etuvilkut vaihtuu kirkkaisi ja äänenvaimennin varmaan saa myös siirtyä syrjään ja uutta kivempaa tilalle...samoin tuo takateline o oikee hirvistys YÖK seki saa uutta ilmettä jollai tavalla. Alakate häiritsevän harmaa eli kate huomanee talvella muuttuneen samaan väriin kuin muut katteet....pleksi vaihtuu ....ja tärkein juttu on se että tkard saapi laitella kahvalämppärit mut ei kerrota sitä vielä sille ;)
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
No ei tuo hälytin ole ainakaan hinnalla pilattu. Siihen vielä joku jämäkkä lisälukitus kaveriksi.
GSX-R1100 -96
GSX 750 F -93
Yamaha XJ-900 -84
Honda CB-500 K3 -79
Suzuki Pv 50 -82
Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
Joo, ollaan ihan hiljaa niistä kahvalämppäreistä. Uudempaan F:ään on tarjolla vaikka mitä, vanhemman mallin kaikki joskus valmistetut rojut on jo myyty loppuun tai sitten niitä ei oo tehtykään. Varaosia on kyllä hyvin saatavilla vanhaankin.
Sivumennen sanoen kyllä pitäis pyöritellä paskassa se joka vie toisen mopon
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Sanomasi innoistaman jo kyykyssä istun ja kasaa kasvatan ja voit sen uskoa että jos se tyyppi löytyy....ni en voi sano mitään mitä hälle tapahtuu kun kompastuu............mutta laastari ja tikit o iha pop kamaa!(Geeäsäxähvä @ Elo. 04 2010,22:42) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Nyt on sit turha enään kuolata mopon perään, mopo vaihtoi omistajaa(tkard @ Elo. 01 2010,12:24) kirjoitti
Eli perheessä on enään yksi suzuki sv, ja kaveriksi tuli kasavika -zx-9r:ä
Mitä mitä?? Kahvalämppäreitä susuukille? Noh, ajappas joku päivä kylään, 15min työ,
jos itse hifistelet sähköt virtalukkoon tai mihin haluatjos joudun itse hifistelemään, niin siinä tilanteessa suoraan akulle
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Juupa joo kyllä mä ne johdotukset teen ei siin mitään mutta sulla vissii oli jo kokemusta tuosta kaffojen gummejen vaihdosta(tkard @ Elo. 07 2010,10:43) kirjoitti
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
On ja voidaan laittaa joku päivä, ei ongelmaa..(Suzu-ukko @ Elo. 09 2010,13:51) kirjoitti
Tänään pääsin purkamaan kawan atomeiksi
Kaikkea kivaa löyty ja sit ei niinkään kivaa, etu ratas niin huono kun ikinä voi olla![]()
No.. nopeaahan noi vaihtaa![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Heti siis töihin pääsit.(tkard @ Elo. 09 2010,21:50) kirjoitti
Pääsen tällä viikolla joku päivä hakeen suitsan nii kattellaan sitten joskus niitä kahvoja.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
ok(Suzu-ukko @ Elo. 09 2010,21:54) kirjoitti
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Hojo hojo !!
Nyt on kauhee mietintä pystyssä !! Tässä sellanen kysymys että Delvac ei kelpaa tällä haavan vastaukseksi!! Eli mitäpä öljyä laittasin -99 versioon...oisko esim joku motul 10-40 ok ??
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Itsellä samanlainen vekotin alla ja oon käyttänyt Valvolinen 10W-40 öljyä, hyvin pelaa ja vaihteistokin tuntuu tykkäävän.(Suzu-ukko @ Elo. 11 2010,17:56) kirjoitti
Omassa äffässä alkaakin olla jo aika hyvin kilsoja, kohta pyörähtää mittari ympäri, eikä mitään isompaa ongelmaa ole ollut. *![]()
Harrastus on väärä jos jää rahaa vaatteisiin ja ruokaan.
No perhana nuo sun mopottimen kilsat tarkottaa sitä että taitaa mun mopedi vielä tovin kestää kun ei ole vielä ede 60 000km mittarissa(siBuli @ Elo. 11 2010,18:52) kirjoitti
![]()
Valvoline hmmm miks ei voishan sitä testata..
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!