Sivu: 12 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 977:sta
  1. #331
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 30 2010,21:24) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Kesä. 30 2010,21:17) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 29 2010,19:56) kirjoitti
    Sitten se helpotus vaivoihin eli kaasarin neulat tosi kuluneet ja ne uusin
    Paljonkos neuloista joutuu köyhtymään ja mistäpäin tilailit?? *
    Moi!

    Tilailin tuolta Helllsingin pyörästä ja moposta ja 15.75 per kpl. Ja lupasvat tarviketta vaan oudosti luki pussissa missä neulat oli että made in jaappania original sussuki parts ja myyjäki kehu että nyt kävi säkä...tiiä sitte mutta sen ne makso.
    Hitto

    Hyvä hinta, Voipi olla että tollaiset hommaan itsekkin jossain vaiheessa Hintakin paljon vähemmän mitä luulin.

    Neulat kuluneet, mutta toimii vielä
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  2. #332
    Lainaa (tkard @ Kesä. 30 2010,21:31) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 30 2010,21:24) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Kesä. 30 2010,21:17) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 29 2010,19:56) kirjoitti
    Sitten se helpotus vaivoihin eli kaasarin neulat tosi kuluneet ja ne uusin
    Paljonkos neuloista joutuu köyhtymään ja mistäpäin tilailit?? *
    Moi!

    Tilailin tuolta Helllsingin pyörästä ja moposta ja 15.75 per kpl. Ja lupasvat tarviketta vaan oudosti luki pussissa missä neulat oli että made in jaappania original sussuki parts ja myyjäki kehu että nyt kävi säkä...tiiä sitte mutta sen ne makso.
    Hitto *

    Hyvä hinta, Voipi olla että tollaiset hommaan itsekkin jossain vaiheessa * Hintakin paljon vähemmän mitä luulin.

    Neulat kuluneet, mutta toimii vielä
    Mulla on ne vanhat neulat tallella nii jos törmättäs nii näkisit miten ne oli kuluneet .. kolme aivan ruvella ja yks kuin uusi vaan tarkemmalla kattomisella perhana sepä oliki osanu kulua niin tasasesti että vasta mauseri näytti probleemin.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  3. #333
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 30 2010,21:33) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Kesä. 30 2010,21:31) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 30 2010,21:24) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Kesä. 30 2010,21:17) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 29 2010,19:56) kirjoitti
    Sitten se helpotus vaivoihin eli kaasarin neulat tosi kuluneet ja ne uusin
    Paljonkos neuloista joutuu köyhtymään ja mistäpäin tilailit?? *
    Moi!

    Tilailin tuolta Helllsingin pyörästä ja moposta ja 15.75 per kpl. Ja lupasvat tarviketta vaan oudosti luki pussissa missä neulat oli että made in jaappania original sussuki parts ja myyjäki kehu että nyt kävi säkä...tiiä sitte mutta sen ne makso.
    Hitto *

    Hyvä hinta, Voipi olla että tollaiset hommaan itsekkin jossain vaiheessa * Hintakin paljon vähemmän mitä luulin.

    Neulat kuluneet, mutta toimii vielä
    Mulla on ne vanhat neulat tallella nii jos törmättäs nii näkisit miten ne oli kuluneet .. kolme aivan ruvella ja yks kuin uusi vaan tarkemmalla kattomisella perhana sepä oliki osanu kulua niin tasasesti että vasta mauseri näytti probleemin.
    Juu, Noi oman mopottimen neulat on jo nähnyt parhaat päivät mut palvelee vielä suht uskollisesti Kiva huomata ero kun kun joskus vaihdan uusiin..

    Niin ja jos oli tarvetta synkkauslaitteelle niin täällähän se on
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  4. #334
    Lainaa (tkard @ Kesä. 30 2010,21:53) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 30 2010,21:33) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Kesä. 30 2010,21:31) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 30 2010,21:24) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Kesä. 30 2010,21:17) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 29 2010,19:56) kirjoitti
    Sitten se helpotus vaivoihin eli kaasarin neulat tosi kuluneet ja ne uusin
    Paljonkos neuloista joutuu köyhtymään ja mistäpäin tilailit?? *
    Moi!

    Tilailin tuolta Helllsingin pyörästä ja moposta ja 15.75 per kpl. Ja lupasvat tarviketta vaan oudosti luki pussissa missä neulat oli että made in jaappania original sussuki parts ja myyjäki kehu että nyt kävi säkä...tiiä sitte mutta sen ne makso.
    Hitto *

    Hyvä hinta, Voipi olla että tollaiset hommaan itsekkin jossain vaiheessa * Hintakin paljon vähemmän mitä luulin.

    Neulat kuluneet, mutta toimii vielä
    Mulla on ne vanhat neulat tallella nii jos törmättäs nii näkisit miten ne oli kuluneet .. kolme aivan ruvella ja yks kuin uusi vaan tarkemmalla kattomisella perhana sepä oliki osanu kulua niin tasasesti että vasta mauseri näytti probleemin.
    Juu, Noi oman mopottimen neulat on jo nähnyt parhaat päivät mut palvelee vielä suht uskollisesti * Kiva huomata ero kun kun joskus vaihdan uusiin..

    Niin ja jos oli tarvetta synkkauslaitteelle niin täällähän se on *
    Jep se homma tehdään jos vielä vaan passaa? menee vaan hieman aikaa siihen kun tahtoo poistaa viat veks mitkä haittaa säätöä.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  5. #335
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 30 2010,21:57) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Kesä. 30 2010,21:53) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 30 2010,21:33) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Kesä. 30 2010,21:31) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 30 2010,21:24) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Kesä. 30 2010,21:17) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 29 2010,19:56) kirjoitti
    Sitten se helpotus vaivoihin eli kaasarin neulat tosi kuluneet ja ne uusin
    Paljonkos neuloista joutuu köyhtymään ja mistäpäin tilailit?? *
    Moi!

    Tilailin tuolta Helllsingin pyörästä ja moposta ja 15.75 per kpl. Ja lupasvat tarviketta vaan oudosti luki pussissa missä neulat oli että made in jaappania original sussuki parts ja myyjäki kehu että nyt kävi säkä...tiiä sitte mutta sen ne makso.
    Hitto *

    Hyvä hinta, Voipi olla että tollaiset hommaan itsekkin jossain vaiheessa * Hintakin paljon vähemmän mitä luulin.

    Neulat kuluneet, mutta toimii vielä
    Mulla on ne vanhat neulat tallella nii jos törmättäs nii näkisit miten ne oli kuluneet .. kolme aivan ruvella ja yks kuin uusi vaan tarkemmalla kattomisella perhana sepä oliki osanu kulua niin tasasesti että vasta mauseri näytti probleemin.
    Juu, Noi oman mopottimen neulat on jo nähnyt parhaat päivät mut palvelee vielä suht uskollisesti * Kiva huomata ero kun kun joskus vaihdan uusiin..

    Niin ja jos oli tarvetta synkkauslaitteelle niin täällähän se on *
    Jep se homma tehdään jos vielä vaan passaa? menee vaan hieman aikaa siihen kun tahtoo poistaa viat veks mitkä haittaa säätöä.
    Eiköhän se passaa

    Täytyy vaan varata iltapäivä vapaaksi
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  6. #336
    Lainaa (tkard @ Kesä. 30 2010,22:07) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 30 2010,21:57) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Kesä. 30 2010,21:53) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 30 2010,21:33) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Kesä. 30 2010,21:31) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 30 2010,21:24) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Kesä. 30 2010,21:17) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 29 2010,19:56) kirjoitti
    Sitten se helpotus vaivoihin eli kaasarin neulat tosi kuluneet ja ne uusin
    Paljonkos neuloista joutuu köyhtymään ja mistäpäin tilailit?? *
    Moi!

    Tilailin tuolta Helllsingin pyörästä ja moposta ja 15.75 per kpl. Ja lupasvat tarviketta vaan oudosti luki pussissa missä neulat oli että made in jaappania original sussuki parts ja myyjäki kehu että nyt kävi säkä...tiiä sitte mutta sen ne makso.
    Hitto *

    Hyvä hinta, Voipi olla että tollaiset hommaan itsekkin jossain vaiheessa * Hintakin paljon vähemmän mitä luulin.

    Neulat kuluneet, mutta toimii vielä
    Mulla on ne vanhat neulat tallella nii jos törmättäs nii näkisit miten ne oli kuluneet .. kolme aivan ruvella ja yks kuin uusi vaan tarkemmalla kattomisella perhana sepä oliki osanu kulua niin tasasesti että vasta mauseri näytti probleemin.
    Juu, Noi oman mopottimen neulat on jo nähnyt parhaat päivät mut palvelee vielä suht uskollisesti * Kiva huomata ero kun kun joskus vaihdan uusiin..

    Niin ja jos oli tarvetta synkkauslaitteelle niin täällähän se on *
    Jep se homma tehdään jos vielä vaan passaa? menee vaan hieman aikaa siihen kun tahtoo poistaa viat veks mitkä haittaa säätöä.
    Eiköhän se passaa *

    Täytyy vaan varata iltapäivä vapaaksi *
    2 ukkoa 1 mopedi ...kaippa ne kalenterit kohtaa ....nii ja ne venttiilit .... damn...
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  7. #337
    Helsingin (Nakkilan?) Pyörä ja Mopo osti kai joskus jonkun maahantuojan (Ekström?) vanhan Suzuki-varaosavaraston, niiltä löytyy aika paljon sellaista vanhempaa Suzuki-kamaa, mitä muut diilerit tilaa Saksasta, jossa sijaitsee jonkinlainen keskusvarasto. Hinnatkin on olleet ihan kohtuullisia.

    Edit: jätkät hei, kesällä ajetaan, talvella ruuvataan ja lyödään päätä seinään



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  8. #338
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Heinä. 01 2010,10:27) kirjoitti
    Helsingin (Nakkilan?) Pyörä ja Mopo osti kai joskus jonkun maahantuojan (Ekström?) vanhan Suzuki-varaosavaraston, niiltä löytyy aika paljon sellaista vanhempaa Suzuki-kamaa, mitä muut diilerit tilaa Saksasta, jossa sijaitsee jonkinlainen keskusvarasto. Hinnatkin on olleet ihan kohtuullisia.

    Edit: jätkät hei, kesällä ajetaan, talvella ruuvataan ja lyödään päätä seinään
    Hei

    Pitää sitä kesälläkin jotain pientä olla
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  9. #339
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Heinä. 01 2010,10:27) kirjoitti
    Helsingin (Nakkilan?) Pyörä ja Mopo osti kai joskus jonkun maahantuojan (Ekström?) vanhan Suzuki-varaosavaraston, niiltä löytyy aika paljon sellaista vanhempaa Suzuki-kamaa, mitä muut diilerit tilaa Saksasta, jossa sijaitsee jonkinlainen keskusvarasto. Hinnatkin on olleet ihan kohtuullisia.

    Edit: jätkät hei, kesällä ajetaan, talvella ruuvataan ja lyödään päätä seinään
    Jos itte sais päättää ni kyllä kesällä ajetaan ja talvella ruuvataan... mutta sattu tuo perkeleen Suzuki oleen eri mieltä
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  10. #340
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 03 2010,13:40) kirjoitti
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Heinä. 01 2010,10:27) kirjoitti
    Helsingin (Nakkilan?) Pyörä ja Mopo osti kai joskus jonkun maahantuojan (Ekström?) vanhan Suzuki-varaosavaraston, niiltä löytyy aika paljon sellaista vanhempaa Suzuki-kamaa, mitä muut diilerit tilaa Saksasta, jossa sijaitsee jonkinlainen keskusvarasto. Hinnatkin on olleet ihan kohtuullisia.

    Edit: jätkät hei, kesällä ajetaan, talvella ruuvataan ja lyödään päätä seinään
    Jos itte sais päättää ni kyllä kesällä ajetaan ja talvella ruuvataan... mutta sattu tuo perkeleen Suzuki oleen eri mieltä *
    Tekniikka on kummallista

    Välillä toimii ja välillä tulee odottamattomia käänteitä

    Ja 20v vanhoissa pyörissä voi tulla ihan mitä vaan
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  11. #341
    Lainaa (tkard @ Heinä. 04 2010,17:57) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 03 2010,13:40) kirjoitti
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Heinä. 01 2010,10:27) kirjoitti
    Helsingin (Nakkilan?) Pyörä ja Mopo osti kai joskus jonkun maahantuojan (Ekström?) vanhan Suzuki-varaosavaraston, niiltä löytyy aika paljon sellaista vanhempaa Suzuki-kamaa, mitä muut diilerit tilaa Saksasta, jossa sijaitsee jonkinlainen keskusvarasto. Hinnatkin on olleet ihan kohtuullisia.

    Edit: jätkät hei, kesällä ajetaan, talvella ruuvataan ja lyödään päätä seinään
    Jos itte sais päättää ni kyllä kesällä ajetaan ja talvella ruuvataan... mutta sattu tuo perkeleen Suzuki oleen eri mieltä *
    Tekniikka on kummallista *

    Välillä toimii ja välillä tulee odottamattomia käänteitä *

    Ja 20v vanhoissa pyörissä voi tulla ihan mitä vaan *
    Tattista vaan vielä kerran!

    Kyllä tuo nyt ilosemmin kelaa vauhtia ylös * *
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  12. #342
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 04 2010,18:24) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Heinä. 04 2010,17:57) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 03 2010,13:40) kirjoitti
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Heinä. 01 2010,10:27) kirjoitti
    Helsingin (Nakkilan?) Pyörä ja Mopo osti kai joskus jonkun maahantuojan (Ekström?) vanhan Suzuki-varaosavaraston, niiltä löytyy aika paljon sellaista vanhempaa Suzuki-kamaa, mitä muut diilerit tilaa Saksasta, jossa sijaitsee jonkinlainen keskusvarasto. Hinnatkin on olleet ihan kohtuullisia.

    Edit: jätkät hei, kesällä ajetaan, talvella ruuvataan ja lyödään päätä seinään
    Jos itte sais päättää ni kyllä kesällä ajetaan ja talvella ruuvataan... mutta sattu tuo perkeleen Suzuki oleen eri mieltä *
    Tekniikka on kummallista *

    Välillä toimii ja välillä tulee odottamattomia käänteitä *

    Ja 20v vanhoissa pyörissä voi tulla ihan mitä vaan *
    Tattista vaan vielä kerran!

    Kyllä tuo nyt ilosemmin kelaa vauhtia ylös * *
    HUH!

    Hyvä

    Ihmeitähän se tekee että kolmonenkin lopetti lomailun ja on myös mukana

    Toivottavasti toimii ja pääsee nauttimaan hyvistä ajokeleistä ja kulutus toivon mukaan jää reippaasti alle 10l/100km
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  13. #343
    Lainaa (tkard @ Heinä. 04 2010,18:30) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 04 2010,18:24) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Heinä. 04 2010,17:57) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 03 2010,13:40) kirjoitti
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Heinä. 01 2010,10:27) kirjoitti
    Helsingin (Nakkilan?) Pyörä ja Mopo osti kai joskus jonkun maahantuojan (Ekström?) vanhan Suzuki-varaosavaraston, niiltä löytyy aika paljon sellaista vanhempaa Suzuki-kamaa, mitä muut diilerit tilaa Saksasta, jossa sijaitsee jonkinlainen keskusvarasto. Hinnatkin on olleet ihan kohtuullisia.

    Edit: jätkät hei, kesällä ajetaan, talvella ruuvataan ja lyödään päätä seinään
    Jos itte sais päättää ni kyllä kesällä ajetaan ja talvella ruuvataan... mutta sattu tuo perkeleen Suzuki oleen eri mieltä *
    Tekniikka on kummallista *

    Välillä toimii ja välillä tulee odottamattomia käänteitä *

    Ja 20v vanhoissa pyörissä voi tulla ihan mitä vaan *
    Tattista vaan vielä kerran!

    Kyllä tuo nyt ilosemmin kelaa vauhtia ylös * *
    HUH!

    Hyvä *

    Ihmeitähän se tekee että kolmonenkin lopetti lomailun ja on myös mukana

    Toivottavasti toimii ja pääsee nauttimaan hyvistä ajokeleistä ja kulutus toivon mukaan jää reippaasti alle 10l/100km *
    Mamma tossa just vetelee hyntteitä niskaan niin lähdetään ottamaan vähän testi kilsoja.

    Nyt se on menoa!
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  14. #344
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 04 2010,18:32) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Heinä. 04 2010,18:30) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 04 2010,18:24) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Heinä. 04 2010,17:57) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 03 2010,13:40) kirjoitti
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Heinä. 01 2010,10:27) kirjoitti
    Helsingin (Nakkilan?) Pyörä ja Mopo osti kai joskus jonkun maahantuojan (Ekström?) vanhan Suzuki-varaosavaraston, niiltä löytyy aika paljon sellaista vanhempaa Suzuki-kamaa, mitä muut diilerit tilaa Saksasta, jossa sijaitsee jonkinlainen keskusvarasto. Hinnatkin on olleet ihan kohtuullisia.

    Edit: jätkät hei, kesällä ajetaan, talvella ruuvataan ja lyödään päätä seinään
    Jos itte sais päättää ni kyllä kesällä ajetaan ja talvella ruuvataan... mutta sattu tuo perkeleen Suzuki oleen eri mieltä *
    Tekniikka on kummallista *

    Välillä toimii ja välillä tulee odottamattomia käänteitä *

    Ja 20v vanhoissa pyörissä voi tulla ihan mitä vaan *
    Tattista vaan vielä kerran!

    Kyllä tuo nyt ilosemmin kelaa vauhtia ylös * *
    HUH!

    Hyvä *

    Ihmeitähän se tekee että kolmonenkin lopetti lomailun ja on myös mukana

    Toivottavasti toimii ja pääsee nauttimaan hyvistä ajokeleistä ja kulutus toivon mukaan jää reippaasti alle 10l/100km *
    Mamma tossa just vetelee hyntteitä niskaan niin lähdetään ottamaan vähän testi kilsoja.

    Nyt se on menoa!
    Ei muuta kun tervetuloa kahville jos vahingossa Tuusulassa pyöritte
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  15. #345
    Tilasinpa Mikuni-tophamilta Saksasta uudet neulat+neulaputket kaasuttimiin (hintaa tuli muuten n.110e postikuluineen), ja kulutus tippui heti 7L/100km --> 5,6L/100km.

    Positiivisten kulutuslukemien lisäksi remontti toi jotain negatiivistakin, nimittäin pyörä aavistuksen "miettii" kun syöttää pienillä kierroksilla kaasua. Tämä on huomattavissa etenkin kylmällä koneella, siis ensimmäisellä 5km:lla jopa tällaisena helleaikana. Käynnistettäessä, kun on antanut koneen käydä hetken ryypyn kanssa, pitää kaasua hieman "härnätä" kun ryypyn ottaa pois..muuten kone sammuu helposti.

    Pyörässä on K&N ilmansuodatin vakiokotelossa, sekä ilmeisesti putkisto hengittää vakiota paremmin..ainakin äänet ovat möreät vaikka putkisto näyttää vakiolta ulospäin. Pääsuuttimet olivat 112,5.
    Neulat ovat "vakioasennossaan" eli prikka keskimmäisessä urassa.
    Tyhmyyksissäni en tajunnut katsoa missä asennossa seosruuvit olivat kun kaasarit olivat irti..

    Mainittakoon vielä että ennen remonttia mopo toimi hyvin kylmälläkin koneella. Tuo ryypyn toiminta käynnistettäessä oli sama kuin nytkin.

    Kysymys kuuluukin kannattaako neulan asennoille tehdä jotain? Osaako kukaan (kuka tajusi em. selostuksestani jotain ) sanoa näiden oireiden perusteella käykö moottori kenties laihalla?
    **Yamaha FZS 1000 vm.2005**
  16. #346
    Lainaa (tkard @ Heinä. 04 2010,18:34) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 04 2010,18:32) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Heinä. 04 2010,18:30) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 04 2010,18:24) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Heinä. 04 2010,17:57) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 03 2010,13:40) kirjoitti
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Heinä. 01 2010,10:27) kirjoitti
    Helsingin (Nakkilan?) Pyörä ja Mopo osti kai joskus jonkun maahantuojan (Ekström?) vanhan Suzuki-varaosavaraston, niiltä löytyy aika paljon sellaista vanhempaa Suzuki-kamaa, mitä muut diilerit tilaa Saksasta, jossa sijaitsee jonkinlainen keskusvarasto. Hinnatkin on olleet ihan kohtuullisia.

    Edit: jätkät hei, kesällä ajetaan, talvella ruuvataan ja lyödään päätä seinään
    Jos itte sais päättää ni kyllä kesällä ajetaan ja talvella ruuvataan... mutta sattu tuo perkeleen Suzuki oleen eri mieltä *
    Tekniikka on kummallista *

    Välillä toimii ja välillä tulee odottamattomia käänteitä *

    Ja 20v vanhoissa pyörissä voi tulla ihan mitä vaan *
    Tattista vaan vielä kerran!

    Kyllä tuo nyt ilosemmin kelaa vauhtia ylös * *
    HUH!

    Hyvä *

    Ihmeitähän se tekee että kolmonenkin lopetti lomailun ja on myös mukana

    Toivottavasti toimii ja pääsee nauttimaan hyvistä ajokeleistä ja kulutus toivon mukaan jää reippaasti alle 10l/100km *
    Mamma tossa just vetelee hyntteitä niskaan niin lähdetään ottamaan vähän testi kilsoja.

    Nyt se on menoa!
    Ei muuta kun tervetuloa kahville jos vahingossa Tuusulassa pyöritte *
    Kyllä kahveet tullaan ryystämään kun niille nurkille eksytään.

    Oli sitten melkoset koeajot. Vääntöä rutkasti enemmän eikä tartte jatkuvaan vaihteitten kanssa leikkiä. Mutta ei se pelkkää ruusuilla tanssimista ollut tuo ajo ei... Tais olla jotain puhetta kytkinvaijjerista... no poikki räpsähti mutta onneksi kahvanpuolelta.. huh ... 5min pika remppa ja
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  17. #347
    Lainaa kirjoitti
    Tyhmyyksissäni en tajunnut katsoa missä asennossa seosruuvit olivat kun kaasarit olivat irti.. *

    Mainittakoon vielä että ennen remonttia mopo toimi hyvin kylmälläkin koneella. Tuo ryypyn toiminta käynnistettäessä oli sama kuin nytkin.
    ... neulat ja seosputket eivät vuoda enään läpi, niin kone käy pikkukierroksilla laihemmalla, avasin seosruuveja ensin vaikka ½ kierrosta isommalle, ja jos vielä ontuu niin sit vähän lisää, mulla itsellä kn ja suoraputki niin seokset 3 kierros auki.



    2x vag, lynksi ja kittycat..... ja 750 äfffä
  18. #348
    Lainaa (jussi67 @ Heinä. 04 2010,22:30) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Tyhmyyksissäni en tajunnut katsoa missä asennossa seosruuvit olivat kun kaasarit olivat irti.. *

    Mainittakoon vielä että ennen remonttia mopo toimi hyvin kylmälläkin koneella. Tuo ryypyn toiminta käynnistettäessä oli sama kuin nytkin.
    ... neulat ja seosputket eivät vuoda enään läpi, niin kone käy pikkukierroksilla laihemmalla, avasin seosruuveja ensin vaikka ½ kierrosta isommalle, ja jos vielä ontuu niin sit vähän lisää, mulla itsellä kn ja suoraputki niin seokset 3 kierros auki.
    hmm voisko tossa olla syy munki mopottimen heikohkolle starttamiselle ...
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  19. #349
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 04 2010,20:59) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Heinä. 04 2010,18:34) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 04 2010,18:32) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Heinä. 04 2010,18:30) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 04 2010,18:24) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Heinä. 04 2010,17:57) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 03 2010,13:40) kirjoitti
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Heinä. 01 2010,10:27) kirjoitti
    Helsingin (Nakkilan?) Pyörä ja Mopo osti kai joskus jonkun maahantuojan (Ekström?) vanhan Suzuki-varaosavaraston, niiltä löytyy aika paljon sellaista vanhempaa Suzuki-kamaa, mitä muut diilerit tilaa Saksasta, jossa sijaitsee jonkinlainen keskusvarasto. Hinnatkin on olleet ihan kohtuullisia.

    Edit: jätkät hei, kesällä ajetaan, talvella ruuvataan ja lyödään päätä seinään
    Jos itte sais päättää ni kyllä kesällä ajetaan ja talvella ruuvataan... mutta sattu tuo perkeleen Suzuki oleen eri mieltä *
    Tekniikka on kummallista *

    Välillä toimii ja välillä tulee odottamattomia käänteitä *

    Ja 20v vanhoissa pyörissä voi tulla ihan mitä vaan *
    Tattista vaan vielä kerran!

    Kyllä tuo nyt ilosemmin kelaa vauhtia ylös * *
    HUH!

    Hyvä *

    Ihmeitähän se tekee että kolmonenkin lopetti lomailun ja on myös mukana

    Toivottavasti toimii ja pääsee nauttimaan hyvistä ajokeleistä ja kulutus toivon mukaan jää reippaasti alle 10l/100km *
    Mamma tossa just vetelee hyntteitä niskaan niin lähdetään ottamaan vähän testi kilsoja.

    Nyt se on menoa!
    Ei muuta kun tervetuloa kahville jos vahingossa Tuusulassa pyöritte *
    Kyllä kahveet tullaan ryystämään kun niille nurkille eksytään.

    Oli sitten melkoset koeajot. Vääntöä rutkasti enemmän eikä tartte jatkuvaan vaihteitten kanssa leikkiä. *Mutta ei se pelkkää ruusuilla tanssimista ollut tuo ajo ei... Tais olla jotain puhetta kytkinvaijjerista... no poikki räpsähti mutta onneksi kahvanpuolelta.. huh ... 5min pika remppa ja *
    Niin se käynti taas meni persiilleen... No sen verran sitä sai taas korjailtua takas että käy ihan ok mutta viiveen pirulainen tuli hätäseen lähtöön.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  20. #350
    Ei jeesus sentäs tota mopedia... Nyt se taas toimii ku engeli ja tiedä taas toimiiko ens startilla... Pitäskö sinne vielä pikkasen vääntää seosta lisää..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  21. #351
    Yksi uusi äffäilijä ilmoittautuu mukaan joukkoon tummaan

    Viikonlopun alla käväsin hakemassa otsikonmukaisen -91 suskan ja ohasepoka mukava peli Mukava nähdä että tällainen vanhempikin ratsu herättää vielä näinkin vilkasta keskustelua. Nyt vaan ootellaan sadekelejä että malttais vähän ruuvatakin pyörää Pientä siniaaltoa muistuttavaa huojuntaa puolelta toiselle on havaittavissa hitaalla ajettaessa, tällä hetkellä vahvimpia epäilyksen kohteita ovat kulunut takagummi tai ohjauslaakeri. Lisäksi listalla olisi toisen etupumpun stefojen uusinta + takajarrupalat. Noista iskareista näytti jo täälläkin olevan juttua, joten eiköhän tällainen perustorvikin osaa niiden + Haynesin valikoitujen palojen avulla pistää keulan päreiksi (ja toivottavasti vielä kasaankin ).

    Niin ja tosiaan vielä allekironneesta; mopokortti tuli taskuun viime torstaina ja vaikka alkukesästä oli hurjat puheet "En minä omaa pyörää varmaan ekavuonna, kavereilta lainaan tai vuokraan" niin eikös sitä jo kortin jälkeisenä päivänä syljetty kämmeniin ja lyötiin nimet paperiin * Joomut, hieno laji. 15 vuotta on siitä ku kilvettömällä mopolla ajellu peltoteillä ja nyt sitten kolmenkympin kynnyksellä kuume kävi sietämättömäksi *grin*
    -97 CBR 1100 XX
    -91 GSX 750F (ex)
  22. #352
    Lainaa (mkoskenk @ Heinä. 06 2010,11:18) kirjoitti
    Yksi uusi äffäilijä ilmoittautuu mukaan joukkoon tummaan

    Viikonlopun alla käväsin hakemassa otsikonmukaisen -91 suskan ja ohasepoka mukava peli Mukava nähdä että tällainen vanhempikin ratsu herättää vielä näinkin vilkasta keskustelua. Nyt vaan ootellaan sadekelejä että malttais vähän ruuvatakin pyörää Pientä siniaaltoa muistuttavaa huojuntaa puolelta toiselle on havaittavissa hitaalla ajettaessa, tällä hetkellä vahvimpia epäilyksen kohteita ovat kulunut takagummi tai ohjauslaakeri. Lisäksi listalla olisi toisen etupumpun stefojen uusinta + takajarrupalat. Noista iskareista näytti jo täälläkin olevan juttua, joten eiköhän tällainen perustorvikin osaa niiden + Haynesin valikoitujen palojen avulla pistää keulan päreiksi (ja toivottavasti vielä kasaankin ).

    Niin ja tosiaan vielä allekironneesta; mopokortti tuli taskuun viime torstaina ja vaikka alkukesästä oli hurjat puheet "En minä omaa pyörää varmaan ekavuonna, kavereilta lainaan tai vuokraan" niin eikös sitä jo kortin jälkeisenä päivänä syljetty kämmeniin ja lyötiin nimet paperiin * Joomut, hieno laji. 15 vuotta on siitä ku kilvettömällä mopolla ajellu peltoteillä ja nyt sitten kolmenkympin kynnyksellä kuume kävi sietämättömäksi *grin*
    Moi.

    Tere tulemas joukkoon! Toivotaan huolettomia kilometrejä.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  23. #353
    Tackar och pockar. Justiisa lähti tilaukseen Michelininen Pilot Road 2 takaläskiksi, voisin kirjotella kokemuksia siitä tänne jahka saa tuntumaa. Näytti ko renkaalle oma threadikin olevan mutta katotaan miten se suskan alla potkii. Autokoulussa er6 oli kyseisillä kumeilla varustettu ja sen perusteella ei ainakaan pahaa sanottavaa ole. Tosin, siinä vaiheessa oli muutenkin niin leviä virne naamalla että kypäräkin on varmaan jo ovaalin muotoinen kun pääsi ensimmäisiä kertoja päristelemään isojen poikien leluilla niin ei siinä ehtiny renkaita sen kummemmin seuraamaan *
    -97 CBR 1100 XX
    -91 GSX 750F (ex)
  24. #354
    Tervetuloa F-kuskien vieläkin melko sankkaan joukkoon.

    Ainakin kyseinen kumi kestää. Ja kestää ja kestää. Mun BMW:ssä jo 11 000 kilsaa eikä vieläkään ole sakoilla. On se ihan hyvä muutenkin, eli pitoakin on, kunhan ei kilvan aja.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  25. #355
    Just joo eli eile laittelin kumitulpat takas kaasareihi ja laskin neulat 1 naksaus alaspäin ja varttikiekka seosta isommalle = paskat toimii.

    Noh tänään helpoimman kautta eli neulat se 1 naksaus ylöspäin ja toimii taas melkosen hienosti .... hitto mikä vekotin ..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  26. #356
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 06 2010,16:15) kirjoitti
    Just joo eli eile laittelin kumitulpat takas kaasareihi ja laskin neulat 1 naksaus alaspäin ja varttikiekka seosta isommalle = paskat toimii.

    Noh tänään helpoimman kautta eli neulat se 1 naksaus ylöspäin ja toimii taas melkosen hienosti .... hitto mikä vekotin ..
    20vuotta vanhalta peliltä voi odottaa mitä vaan

    Aika kumma että toimii ja sit ei toimi ja sit taas toimii ?


    Oliko niin että vasemman puolasi johdot on teipillä kiinni? Onko kosketus hyvä vai pääseekö tärisemään ja kosketus huonohko?

    Kaikki neljä pyttyä toimii vai tippuuko joku välillä pelistä pois?
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  27. #357
    Lainaa (tkard @ Heinä. 06 2010,20:08) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 06 2010,16:15) kirjoitti
    Just joo eli eile laittelin kumitulpat takas kaasareihi ja laskin neulat 1 naksaus alaspäin ja varttikiekka seosta isommalle = paskat toimii.

    Noh tänään helpoimman kautta eli neulat se 1 naksaus ylöspäin ja toimii taas melkosen hienosti .... hitto mikä vekotin ..
    20vuotta vanhalta peliltä voi odottaa mitä vaan

    Aika kumma että toimii ja sit ei toimi ja sit taas toimii ?


    Oliko niin että vasemman puolasi johdot on teipillä kiinni? Onko kosketus hyvä vai pääseekö tärisemään ja kosketus huonohko?

    Kaikki neljä pyttyä toimii vai tippuuko joku välillä pelistä pois?
    Molemmilla puolilla piuhat teipillä kiini kun ne perhanan klipsit mureni.... Mutta ei ainakaan tunnu että pyttyjä tippus pelistä. Tyhjäkäynti se nyt on se suurin ongelma. Laskeutuu hitaasti kierrokset alas ja aina eivät viitti alle 2000 edes laskea.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  28. #358
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 06 2010,20:17) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Heinä. 06 2010,20:08) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 06 2010,16:15) kirjoitti
    Just joo eli eile laittelin kumitulpat takas kaasareihi ja laskin neulat 1 naksaus alaspäin ja varttikiekka seosta isommalle = paskat toimii.

    Noh tänään helpoimman kautta eli neulat se 1 naksaus ylöspäin ja toimii taas melkosen hienosti .... hitto mikä vekotin ..
    20vuotta vanhalta peliltä voi odottaa mitä vaan

    Aika kumma että toimii ja sit ei toimi ja sit taas toimii ?


    Oliko niin että vasemman puolasi johdot on teipillä kiinni? Onko kosketus hyvä vai pääseekö tärisemään ja kosketus huonohko?

    Kaikki neljä pyttyä toimii vai tippuuko joku välillä pelistä pois?
    Molemmilla puolilla piuhat teipillä kiini kun ne perhanan klipsit mureni.... Mutta ei ainakaan tunnu että pyttyjä tippus pelistä. Tyhjäkäynti se *nyt on se suurin ongelma. Laskeutuu hitaasti kierrokset alas ja aina eivät viitti alle 2000 edes laskea.
    Uskonpa että vika kaasarissa. Joko synkronointi kärsinyt tai sit jotain vastaavaa joka sotkee bensan syöttöä pahemman kerran?

    Jos tyhjäkäynti on ja pysyy korkella niin kaasari pöydälle ja vikaa etsimään?

    Kun tarkistit seosta, niin katsoitko miten läpät oli? Jos paljonkin heittoa niin siinäpä varmaankin syy ja onko tyhjäkäynti ruuvi paikoillaan?
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  29. #359
    Lainaa (tkard @ Heinä. 06 2010,20:38) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 06 2010,20:17) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Heinä. 06 2010,20:08) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 06 2010,16:15) kirjoitti
    Just joo eli eile laittelin kumitulpat takas kaasareihi ja laskin neulat 1 naksaus alaspäin ja varttikiekka seosta isommalle = paskat toimii.

    Noh tänään helpoimman kautta eli neulat se 1 naksaus ylöspäin ja toimii taas melkosen hienosti .... hitto mikä vekotin ..
    20vuotta vanhalta peliltä voi odottaa mitä vaan

    Aika kumma että toimii ja sit ei toimi ja sit taas toimii ?


    Oliko niin että vasemman puolasi johdot on teipillä kiinni? Onko kosketus hyvä vai pääseekö tärisemään ja kosketus huonohko?

    Kaikki neljä pyttyä toimii vai tippuuko joku välillä pelistä pois?
    Molemmilla puolilla piuhat teipillä kiini kun ne perhanan klipsit mureni.... Mutta ei ainakaan tunnu että pyttyjä tippus pelistä. Tyhjäkäynti se *nyt on se suurin ongelma. Laskeutuu hitaasti kierrokset alas ja aina eivät viitti alle 2000 edes laskea.
    Uskonpa että vika kaasarissa. Joko synkronointi kärsinyt tai sit jotain vastaavaa joka sotkee bensan syöttöä pahemman kerran?

    Jos tyhjäkäynti on ja pysyy korkella niin kaasari pöydälle ja vikaa etsimään?

    Kun tarkistit seosta, niin katsoitko miten läpät oli? Jos paljonkin heittoa niin siinäpä varmaankin syy ja onko tyhjäkäynti ruuvi paikoillaan?
    Eipä siinä tullu ihmeitä katteltua näppylät paikoilleen seosta nips ylös neulat alas ja testaamaan... jonka jälkeen pikkanen hermokolotus vaan lisäänty.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  30.  
  31. #360
    Tässä on jotain jos itse haluaa askarrella ja vähän jotain tietoakin?

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....l=tkard


    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=99760



    ja guuglettamalla löytyy lisää
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Sivu: 12 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen