Hitto(Suzu-ukko @ Kesä. 30 2010,21:24) kirjoitti
Hyvä hinta, Voipi olla että tollaiset hommaan itsekkin jossain vaiheessaHintakin paljon vähemmän mitä luulin.
Neulat kuluneet, mutta toimii vielä![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Mulla on ne vanhat neulat tallella nii jos törmättäs nii näkisit miten ne oli kuluneet .. kolme aivan ruvella ja yks kuin uusi vaan tarkemmalla kattomisella perhana sepä oliki osanu kulua niin tasasesti että vasta mauseri näytti probleemin.(tkard @ Kesä. 30 2010,21:31) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Juu, Noi oman mopottimen neulat on jo nähnyt parhaat päivät mut palvelee vielä suht uskollisesti(Suzu-ukko @ Kesä. 30 2010,21:33) kirjoitti
Kiva huomata ero kun kun joskus vaihdan uusiin..
Niin ja jos oli tarvetta synkkauslaitteelle niin täällähän se on![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Jep se homma tehdään jos vielä vaan passaa? menee vaan hieman aikaa siihen kun tahtoo poistaa viat veks mitkä haittaa säätöä.(tkard @ Kesä. 30 2010,21:53) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Eiköhän se passaa(Suzu-ukko @ Kesä. 30 2010,21:57) kirjoitti
Täytyy vaan varata iltapäivä vapaaksi![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
2 ukkoa 1 mopedi ...kaippa ne kalenterit kohtaa ....nii ja ne venttiilit .... damn...(tkard @ Kesä. 30 2010,22:07) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Helsingin (Nakkilan?) Pyörä ja Mopo osti kai joskus jonkun maahantuojan (Ekström?) vanhan Suzuki-varaosavaraston, niiltä löytyy aika paljon sellaista vanhempaa Suzuki-kamaa, mitä muut diilerit tilaa Saksasta, jossa sijaitsee jonkinlainen keskusvarasto. Hinnatkin on olleet ihan kohtuullisia.
Edit: jätkät hei, kesällä ajetaan, talvella ruuvataan ja lyödään päätä seinään
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Hei(Geeäsäxähvä @ Heinä. 01 2010,10:27) kirjoitti
Pitää sitä kesälläkin jotain pientä olla![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Jos itte sais päättää ni kyllä kesällä ajetaan ja talvella ruuvataan... mutta sattu tuo perkeleen Suzuki oleen eri mieltä(Geeäsäxähvä @ Heinä. 01 2010,10:27) kirjoitti
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tekniikka on kummallista(Suzu-ukko @ Heinä. 03 2010,13:40) kirjoitti
Välillä toimii ja välillä tulee odottamattomia käänteitä
Ja 20v vanhoissa pyörissä voi tulla ihan mitä vaan![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Tattista vaan vielä kerran!(tkard @ Heinä. 04 2010,17:57) kirjoitti
Kyllä tuo nyt ilosemmin kelaa vauhtia ylös **
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
HUH!(Suzu-ukko @ Heinä. 04 2010,18:24) kirjoitti
Hyvä
Ihmeitähän se tekee että kolmonenkin lopetti lomailun ja on myös mukana![]()
Toivottavasti toimii ja pääsee nauttimaan hyvistä ajokeleistä ja kulutus toivon mukaan jää reippaasti alle 10l/100km![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Mamma tossa just vetelee hyntteitä niskaan niin lähdetään ottamaan vähän testi kilsoja.(tkard @ Heinä. 04 2010,18:30) kirjoitti
Nyt se on menoa!
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Ei muuta kun tervetuloa kahville jos vahingossa Tuusulassa pyöritte(Suzu-ukko @ Heinä. 04 2010,18:32) kirjoitti
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Tilasinpa Mikuni-tophamilta Saksasta uudet neulat+neulaputket kaasuttimiin (hintaa tuli muuten n.110e postikuluineen), ja kulutus tippui heti 7L/100km --> 5,6L/100km.
Positiivisten kulutuslukemien lisäksi remontti toi jotain negatiivistakin, nimittäin pyörä aavistuksen "miettii" kun syöttää pienillä kierroksilla kaasua. Tämä on huomattavissa etenkin kylmällä koneella, siis ensimmäisellä 5km:lla jopa tällaisena helleaikana.Käynnistettäessä, kun on antanut koneen käydä hetken ryypyn kanssa, pitää kaasua hieman "härnätä" kun ryypyn ottaa pois..muuten kone sammuu helposti.
Pyörässä on K&N ilmansuodatin vakiokotelossa, sekä ilmeisesti putkisto hengittää vakiota paremmin..ainakin äänet ovat möreät vaikka putkisto näyttää vakiolta ulospäin. Pääsuuttimet olivat 112,5.
Neulat ovat "vakioasennossaan" eli prikka keskimmäisessä urassa.
Tyhmyyksissäni en tajunnut katsoa missä asennossa seosruuvit olivat kun kaasarit olivat irti..
Mainittakoon vielä että ennen remonttia mopo toimi hyvin kylmälläkin koneella. Tuo ryypyn toiminta käynnistettäessä oli sama kuin nytkin.
Kysymys kuuluukin kannattaako neulan asennoille tehdä jotain? Osaako kukaan (kuka tajusi em. selostuksestani jotain) sanoa näiden oireiden perusteella käykö moottori kenties laihalla?
**Yamaha FZS 1000 vm.2005**
Kyllä kahveet tullaan ryystämään kun niille nurkille eksytään.(tkard @ Heinä. 04 2010,18:34) kirjoitti
Oli sitten melkoset koeajot. Vääntöä rutkasti enemmän eikä tartte jatkuvaan vaihteitten kanssa leikkiä. Mutta ei se pelkkää ruusuilla tanssimista ollut tuo ajo ei... Tais olla jotain puhetta kytkinvaijjerista... no poikki räpsähti mutta onneksi kahvanpuolelta.. huh ... 5min pika remppa ja![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
... neulat ja seosputket eivät vuoda enään läpi, niin kone käy pikkukierroksilla laihemmalla, avasin seosruuveja ensin vaikka ½ kierrosta isommalle, ja jos vielä ontuu niin sit vähän lisää, mulla itsellä kn ja suoraputki niin seokset 3 kierros auki.kirjoitti
2x vag, lynksi ja kittycat..... ja 750 äfffä
hmm voisko tossa olla syy munki mopottimen heikohkolle starttamiselle ...(jussi67 @ Heinä. 04 2010,22:30) kirjoitti
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Niin se käynti taas meni persiilleen... No sen verran sitä sai taas korjailtua takas että käy ihan ok mutta viiveen pirulainen tuli hätäseen lähtöön.(Suzu-ukko @ Heinä. 04 2010,20:59) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Ei jeesus sentäs tota mopedia... Nyt se taas toimii ku engeli ja tiedä taas toimiiko ens startilla... Pitäskö sinne vielä pikkasen vääntää seosta lisää..
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Yksi uusi äffäilijä ilmoittautuu mukaan joukkoon tummaan
Viikonlopun alla käväsin hakemassa otsikonmukaisen -91 suskan ja ohasepoka mukava peliMukava nähdä että tällainen vanhempikin ratsu herättää vielä näinkin vilkasta keskustelua. Nyt vaan ootellaan sadekelejä että malttais vähän ruuvatakin pyörää
Pientä siniaaltoa muistuttavaa huojuntaa puolelta toiselle on havaittavissa hitaalla ajettaessa, tällä hetkellä vahvimpia epäilyksen kohteita ovat kulunut takagummi tai ohjauslaakeri. Lisäksi listalla olisi toisen etupumpun stefojen uusinta + takajarrupalat. Noista iskareista näytti jo täälläkin olevan juttua, joten eiköhän tällainen perustorvikin osaa niiden + Haynesin valikoitujen palojen avulla pistää keulan päreiksi (ja toivottavasti vielä kasaankin
).
Niin ja tosiaan vielä allekironneesta; mopokortti tuli taskuun viime torstaina ja vaikka alkukesästä oli hurjat puheet "En minä omaa pyörää varmaan ekavuonna, kavereilta lainaan tai vuokraan" niin eikös sitä jo kortin jälkeisenä päivänä syljetty kämmeniin ja lyötiin nimet paperiin *Joomut, hieno laji. 15 vuotta on siitä ku kilvettömällä mopolla ajellu peltoteillä ja nyt sitten kolmenkympin kynnyksellä kuume kävi sietämättömäksi *grin*
-97 CBR 1100 XX
-91 GSX 750F (ex)
Moi.(mkoskenk @ Heinä. 06 2010,11:18) kirjoitti
Tere tulemas joukkoon! Toivotaan huolettomia kilometrejä.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tackar och pockar. Justiisa lähti tilaukseen Michelininen Pilot Road 2 takaläskiksi, voisin kirjotella kokemuksia siitä tänne jahka saa tuntumaa. Näytti ko renkaalle oma threadikin olevan mutta katotaan miten se suskan alla potkii. Autokoulussa er6 oli kyseisillä kumeilla varustettu ja sen perusteella ei ainakaan pahaa sanottavaa ole. Tosin, siinä vaiheessa oli muutenkin niin leviä virne naamalla että kypäräkin on varmaan jo ovaalin muotoinen kun pääsi ensimmäisiä kertoja päristelemään isojen poikien leluilla niin ei siinä ehtiny renkaita sen kummemmin seuraamaan *![]()
-97 CBR 1100 XX
-91 GSX 750F (ex)
Tervetuloa F-kuskien vieläkin melko sankkaan joukkoon.
Ainakin kyseinen kumi kestää. Ja kestää ja kestää. Mun BMW:ssä jo 11 000 kilsaa eikä vieläkään ole sakoilla. On se ihan hyvä muutenkin, eli pitoakin on, kunhan ei kilvan aja.
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Just joo eli eile laittelin kumitulpat takas kaasareihi ja laskin neulat 1 naksaus alaspäin ja varttikiekka seosta isommalle = paskat toimii.
Noh tänään helpoimman kautta eli neulat se 1 naksaus ylöspäin ja toimii taas melkosen hienosti .... hitto mikä vekotin ..
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
20vuotta vanhalta peliltä voi odottaa mitä vaan(Suzu-ukko @ Heinä. 06 2010,16:15) kirjoitti
Aika kumma että toimii ja sit ei toimi ja sit taas toimii ?
Oliko niin että vasemman puolasi johdot on teipillä kiinni? Onko kosketus hyvä vai pääseekö tärisemään ja kosketus huonohko?
Kaikki neljä pyttyä toimii vai tippuuko joku välillä pelistä pois?
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Molemmilla puolilla piuhat teipillä kiini kun ne perhanan klipsit mureni.... Mutta ei ainakaan tunnu että pyttyjä tippus pelistä. Tyhjäkäynti se nyt on se suurin ongelma. Laskeutuu hitaasti kierrokset alas ja aina eivät viitti alle 2000 edes laskea.(tkard @ Heinä. 06 2010,20:08) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Uskonpa että vika kaasarissa. Joko synkronointi kärsinyt tai sit jotain vastaavaa joka sotkee bensan syöttöä pahemman kerran?(Suzu-ukko @ Heinä. 06 2010,20:17) kirjoitti
Jos tyhjäkäynti on ja pysyy korkella niin kaasari pöydälle ja vikaa etsimään?
Kun tarkistit seosta, niin katsoitko miten läpät oli? Jos paljonkin heittoa niin siinäpä varmaankin syy ja onko tyhjäkäynti ruuvi paikoillaan?
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Eipä siinä tullu ihmeitä katteltua näppylät paikoilleen seosta nips ylös neulat alas ja testaamaan... jonka jälkeen pikkanen hermokolotus vaan lisäänty.(tkard @ Heinä. 06 2010,20:38) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tässä on jotain jos itse haluaa askarrella ja vähän jotain tietoakin?
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....l=tkard
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=99760
ja guuglettamalla löytyy lisää![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön