Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Pitäis uusia tälle suvelle ajokamoja. Kiinnostaa Hanxin tuoteet. Aikaisempiin halpispukuihin olen ollut ihan tyytyväinen eli siis vaatimustaso ei ole rukkatasoa .

Siis kokemusperäisiä tietoja Hanxin tekstiiliasuista....semmosista perusmallin kalvollisista "pappamalleista"
    On se niiiin väärin!
    No jos vaatimustaso on matala, niin ehkä noihin sitten on tyytyväinen. Itsellä kokemusta yhdestä "vedenpitävästä ja hengittävästä" takista. Pitää siis sadeveden hyvin sisäpuolella ja hengittää melkein yhtä hyvin kuin muovipussi. Parhaimmillaan kylmällä kelillä ja kuivissa oloissa.
    BMW F800GT
    Itsellä kokemusta yhdestä Hanxin setistä housuja ja takkeja. Vettä eivät kyllä päästäneet sisäpuolelle pitkässäkään ajossa rankassa sateessa rekan perässä. Puvun pinta imee kyllä vettä, mutta kuivuu nopeasti.

Kesällä vaan tahtoivat olla aivan liian kuumia. Omakohtaisesti todettu sopivan ulkolämpötilan puvulle olevan alle +16C. Kuumuuden vuoksi siirryin itse nahka-asuun ja mukana kulkee tarvittaessa erillinen sadeasu.
    https://reissu.org
    Mulla on koko setti Hanxilta ja muuten olen tyytyväinen, mutta takki ei tosiaan hengitä helteillä. Lämpötilat kun menee +20 niin joku kevyempi takki olisi tarpeen. Nyt +5 - +10 keleillä se puolestaan on just hyvä ja olen pitänyt vielä irroitettavaa vuortakin alla, ei tule maantiellä vilu. Housut ja hanskat on ok. Ja mun kengät olikin jo jotain ulkomaantuontia. Niin ja ei taida muita suomalaisia mp-vaatteita enää ollakaan kuin Hanx?
    K1200GT & 701Enduro
    Oon käyttänyt 9 vuotta, vesi pysyy ulkona, lämpimällä liian kuuma, kylmemmälle kelille puku ihan paikallaan. Huolto ja korjauspalvelu toimii, tekevät myös mittapukuja ja asiakkaan haluamat muutokset asuun.
    Taivas saa odottaa
    Lainaa (Type @ Huhti. 11 2010,22:42) kirjoitti
    No jos vaatimustaso on matala, niin ehkä noihin sitten on tyytyväinen. Itsellä kokemusta yhdestä "vedenpitävästä ja hengittävästä" takista. Pitää siis sadeveden hyvin sisäpuolella ja hengittää melkein yhtä hyvin kuin muovipussi. Parhaimmillaan kylmällä kelillä ja kuivissa oloissa.
    Samat kokemukset ja mulla oli eka ja vika hanxi samalla kertaa. Jopa mp-asu on parempi ja sekään ei laadullaan kehuja ansaitse.
    Mulle osu ainakin ihan kohtuu hyvä rotsi hintaansa nähden. Kunnon sateella päästää vähän vettä vetoketjun läpi, mutta se on aika harmiton juttu. Helvetin kuuma se takki tosiaan on, mutta eihän helteellä viileää takkia olekaan.
    zx9r -00
    Lainaa (Hanuri @ Huhti. 12 2010,08:06) kirjoitti
    mutta eihän helteellä viileää takkia olekaan.
    Riippuu viileän määrittelystä mutta reijitetyssä nahkatakissa ei kovin kuuma ole helteelläkään..

Itse aiheesta sen verran että taitaa halvimmissa takeissa olla "kalvot" mallia muovipussi, pitää kyllä vettä mutta eivät hengitä. Omat huonot kokemukset perustuu sweepin ajovarusteisiin. Nyt sain aidot goretexit, kunhan käytännön testeihin pääsen niin tiedän enemmän..
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Hanxillakin on eroja niissä kamoissa. Itsellä ollut joku halvemman mallin takki (olikohan Classic), josta kyllä vetoketju päästi veden sisään. Kalliimpi Hanxin takki, taisi olla Apollo nimeltään on huomattavasti parempi ja kevyempikin. Ei tule vesi tupaan vaikka sataisi reilumminkin. En tiedä onko kalvokin eri, mutta ei se minusta ihan muovipussilta päällä tunnun kuumallakaan kelillä.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
    Tiedä sitten pitääkö omaa kommenttia kirjoittaakaan... Yhdet Hanxin housut on joskus ollut... Ei kommentoitavaa, toimivat senkuin pitikin...

Sittemmin (viimevuonna) ostin ekan Rukka -puvun... Paluuta halpispukuihin on enää vaikea kuvitella... Rukka Armax oli yllättävän viileä myös kuumalla, ja yllättävän lämmin kylmällä... Heidän mainostamansa Cool Black on siis mitä lupaavatkin (ei maksettu mainos... ainakaan vielä, Rukka edustajat voivat lähestyä yksityisviestillä, ja heti annan tilinumeron )

Nyt sitten kutistuttuani, ostin Rukka Armas -puvun... Jännityksellä kesää odotellessa, suurinpiirtein samasta puvustahan (vrt. Armax) tuossa on kyse, joten ei pitäisi maailman mullistua, mutta toisaalta, sehän mullistuikin jo edellisen puvun myötä viimevuonna...
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Hanxista kokemusta housujen osalta: toimivat yhden kesän ihan hyvin, vesi ulkona eikä hiostanut. Toisena kesänä sitten sade pysyi melkein ulkona.
    Takki Rukan mallistosta, ei mitään moittimista, lämmin viileällä, ei kuuma kesälläkään. Seuraavat rätit tulevat vain Rukalta.
    Viides kesä alkoi juuri Hanxin vehkeillä.
    Vesi pysyy ulkopuolella, hengittävyydellä voidaan tarkoittaa sitten montaa eri asiaa. Itse miellän sen sellaiseksi että höyry poistuu pihalle, mikä toimii myös. Kuumalla ilmalla puku (onkohan tämä Classic tai jotain) on kuuma, kylmällä tarkenee kun on alla tarpeeksi vermettä. Kaikki taskut pitää veden ulkopuolella, ei tarvi miettiä sadekuurossa jotta missäs taskussa se puhelin ja rekisteriote olikaan.
    Ihan jees-vetimet. Varmasti Rukka on parempi, vaan niin on hintakin toinen.

Hellekelille on sitte toiset Hanxin kevyemmät byysat ja joku mikälie-nahkarotsi.
    GSF600 -98
    MTX125-R -84
  13.  
    Mulla on yksi kankainen setti Hanxilta. Tarkoitettu kesäkäyttöön, käytän vain talvella. Housuissa on noissa kiinteä kalvo ja se toimii hyvin myös loskakeleillä. Takin irroitettava vuori on ihan aikuisten oikeasti lämmin, ilman vuoriakaan en voisi kuvitella pitäväni kesällä.
    Kesäksi vain nahkaa. Nekin tosin itselläni Hanxia.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)