Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Noniin. Taas on Bemu viritetty kautta varten ja semmonen sadan kilsan koelenkki +2 asteen kelissä "fiilistelty".

    En ymmärrä joidenkin tuskailua moottoripyörän huollon vaikeuden ja kalleuden kanssa. Öljynvaihtoihin koneeseen, askiin ja perään meni puoli tuntia. Ölpät maksoi yhteensä semmosen pari kymppiä. Takapyörän vetobooreihin pikkusen rasvaa ja huipentumana venttiillien tarkistus ja säätö. Se otti melkein kaksikymmentä minuuttia.

    Näillä eväillä rikkoutunee tänä kesänä Bemuni 300.000 kilsan taival. Ei ihan huono mopo.
    On se niiiin väärin!
  2. #2
    Hyvin on kilometrejä tullut mittariin, onko ollut uudesta asti ja onko ollut koneessa isompia murheita? Olettaisin ettei ole vielä edes tarvinnut avata.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  3.  
  4. #3
    Bokseri ilmeisesti kyseessä kun noin vikkelään venojen säätö tapahtui :P

    Itse pitäisi viikolla kanssa huolto tehdä, tosin en muuta ajatellut kuin jarruletkujen ja palojen vaihto, ilmansuodattimen putsaus, ketjujen rasvaus, renkaiden paineiden tarkastus ja kovaa ajoa. Öljyt vaihdettiin neljästi viimekesänä niin enään ei viitsi