Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Pakasta vedettyä tai uudehkoa pyörää ostamassa - Yamahalta vaihtoehtoina fz6-s / fz6-n / Xj6, ainakin nettisurffailun perusteella. Onko noissa fz6:ssa jotakin muita eroja kuin kate ? Onko ajoasennossa jotakin eroja ? Mites tuo Xj6 eroaa fz-n:sta - pata tietysti erilainen ja mitat, mutta onko jotakin muuta oleellista mitä kannattaa huomioida (koeajot vielä tekemättä) / käyttökokemuksia ?

Itse ole 183cm pitkä ja pyörällä tarkoitus hoitaa työmatkat kaupunkimaisemassa ja pyrähtää joskus mökillä 80 km:n päässä (rajoitukset 80/100km/h) sekä joskus heittää joku pitempikin lenkki kun kerran on kunnon ajokki alla. Jos päätyy täysin nakuun, niin minkälaisia kokemuksia on tarvike ohjaimista - onko niistä apua pidemmillä matkoilla ?
    Triumph Tiger 1200 -12 (2012)
    BMW F800R -10 (2010)
    Vespa 200 GT -04 (2007)
    FZ6:ssa enemmän tehoa mut olisko taas XJ6:ssa vääntöä alemmilta kierroksilta?

Itellä on FZ6-N ja siinä on orggis plexi. Motari nopeuksilla helpompi ajella kun ei ota ihan niin paljoa tuuli rintaan mutta taas kypärän melu itellä kasvaa ku tuuli pyörii just kypärän kohdilla. Ite oon kyllä vaan 172 pitkä joten sun pää voi olla seen verran korkeemmalla et tuuli ei suhise kypärän kohdilla.
    Yamaha FZ6-N -06 -> BMW F800GS -11
    Mutua, mutta luulen kyllä että xj6 tuntuu aika munattomalta fz6:n jälkeen. Fz:ssa kuiteski r6-kone hieman detuunattuna, eli repäseekin tarvittaessa. Ite en ainakaan jaksais tollasta xj6 tapaista "nuhapumppua". Tietty eka pyöräks vois olla niin ei ainakaan karkaa mihinkään. T:Fz1-kuski
    GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
  4.  
    Tälläviikolla 500km ajettuna fz6-n ja sanoisin että ihan hyvin silläkin 80km matkat menee vaikkei ole mitään pleksiä. Tietenki mielummin pysyttelee poissa noilta isommilta teiltä kun toi 100+km/h vauhdeissa ei niin mukava istua tuulen riepoteltavana.
    Fz6-s mallista koeajelin viime kesänä ja tälläselle reilulle 190cm pitkälle se pieni kate aiheutti kauheasti pyörteitä kypärän alueelle.
    Sitten mitä tuosta xj6 tulee niin lue vaikka uudesta Tekniikan maailmasta nakupyörävertailu (keskityttiin matkustusominaisuuteen). Siellä oli jammu edustettuna Xj6 voimin. Trumpalle meni se testi..
    Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i