Täällä yksi märkäkorva aloittelee harastelua ja haluaisi perehtyä tulevaan pyöräänsä myös paperilla. Jos jollain olisi lainata manuaalia, olisin kovin kiitollinen.
Malli siis vn 800 classic vuodelta 1997
Kiitos!
T:![]()
Mulla olis pdf:nä service manuaali VN 800 96-04. 180Mt mahtuuko sähköpostilaatikkoon?
No sellainen mulle jo osoitettiin olkani takaa. Eli tarkennan haluavani user manualin. Noi räjäytykset ei nyt ihan ekana oo mielessä. *![]()
Sitä user manualia kannattaa varmaankin kysellä Sumekolta, luulis että nyt sentään semmoisen saisivat hommattua.
Heips!
Minä kans aloittelija, ostin kys. pyörän ilman manuaalia ja sen perään nyt kyselen.. Sumekolta ei vastata, tai ainakaan vielä ole vastattu, kun asiaa tiedustelin. Oma väinöni on vm -99.
Onko ehdotuksia mistä kysellä?
Ma come vanno veloce, gli altri..
Kannattaa soittaa sinne.(Gatto @ Huhti. 28 2010,21:55) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Ainakin 4 vuotta sitten laitoin kyselyn Sumekolle emailla , he kysyivät kotiosoitetta ja alle viikossa manuaaali tuli kotiin , ILMAISEKSI
Tälläista oli inboxissa tänään:
> From: kawasaki@sgn.fi
> Date: 03.05.2010 12:07
> Subject: VS: User manual - Kawasaki VN800 Classic vm. 2004 ?
>
> Moi,
>
> Ko. malliin on saatavana suomenkielinen ohjekirja veloituksetta.
> Haluatteko kirjan postilla vai sähköpostilla?
>
> Terveisin,
> Milja Autio
Juu, tulihan se manuaali komiasti kotiportille saakka, kun vain sain viestin oikeaan osoitteeseen... Kiitokset avusta, nyt pääsen opiskelemaan potpuriani!!![]()
Ma come vanno veloce, gli altri..