Hellou Tämmöistä lähdin tiedustelemaan onko jollakulla sattunut vastaavaa ongelmaa eteen. Otin eilen pyörän talviteloilta ja kytkin ei meinaa ottaa vaikka vivusta on säädetty maximi asentoon. eli kierrokset tippuvat vaihdepäällä ollessa ja kytkin pohjassa. Sit pyörää kulkee hitaasti kytkinpohjasta. Luin "service manualista" että kytkin tulisi ilmata...Osaako joku kertoa miten tämä tapahtuu tässä mallissa. jos homma ei ole kummempi niin säästän siinä ison pennin kun en vie valtuuttettuun huoltoliikeeseen.
Miika Hiltunen
Pistä nippusiteellä tai kumilenksulla kytkin pohjaan ja käy kahvilla. Kun tulet takaisin niin kytkin on ilmannut itse itsensä.
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
Mihinkäs tämä perustuu? Minne ne ilmakuplat siirtyy?(TeroT @ Huhti. 09 2010,14:19) kirjoitti
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Kytkinletkun alapäässä on pieni nippa.(miikamo @ Huhti. 09 2010,14:18) kirjoitti
- kytkinkahva pohjaan
- alapään nippaa varovasti vähän auki.
- ilmakuplan pitäisi napsahtaa ulos sieltä samantien ja nippa heti kiinni takaisin
Homman tulisi olla kunnossa.
.
Isot pojat ovat opettaneet. En ole miettinyt mihin perustuu.(jyk4 @ Huhti. 09 2010,14:28) kirjoitti
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
Periaatteessa niin kuin vma neuvoi mutta kandee laittaa letku ilmanippaan ihan niinkuin jarrujenkin kanssa. Varmista, että nestettä on riittävästi niin ettei järjestelmään mene lisää ilmaa.
Viisaammat korjatkoon![]()
Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää...
Tulipahan hätäseen kirjoitettua. Se letku tulee siis siihen sen takia, että näke ilman todella poistuva ja estää ilman menemästä takaisinpäin.
Siitä sitten en tiedä onko nippa sellainen ettei päästä takaisinpäin ilmaa joten voi toimia ilman sitä letkua silloin. Mielestäni ainakin näkee selkeämmin kaiken ilman poistuvan jos käyttää letkua.
Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää...