Sivu: 6 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 390:sta
  1. #151
    Lainaa (TheDuck @ Touko. 07 2010,10:41) kirjoitti
    Ens kerralla sais ajaa jos liikenteessä opettajan perässä ja sit vielä jarruttelua ja sit vissiin tuo "vastaohjaus"/"väistö" se mua pelottaa ehkä eniten. Kokoajan miettii et mitä jos sen kippaa siinä tai tekee liian nopeen liikkeen, jotenki mun järki ei anna näin autoilijana periksi että käännetään päin vastaseen suuntaan mihin halutaan?!?!?

    Et jos te kokeneemmat osaisitte jotain hyviä käytännön vinkkejä heittää ne keskiviikon ajotunneille niin olisin kiitollinen
    Miten se onnistuu tuo vastaohjaus:

    Jos siinä on epävarmuutta niin aloitat hitaasta vauhdista, haluat väistää vasemmalta, työnnät siis vasemmalla kädellä!

    Tasaa nopeus ennen väistöradalle tuloa, lukitse kaasu hyvissä ajoin näyttämään tasan sen 30km/h ettei tarvitse siihen keskittyä. Ero 30km/h ja 40km/h nopeudessa väistössä on kokemattomalle suuri!

    Pyörä kallistuu, mene rohkeasti mukana. Hitaassa vauhdissa kallistus on niin pieni että et voi kaatua.

    Radalle tullessa katse väistettävään kohteeseen, heti työnnettyäsi kahvasta katse ulos johtaviin portteihin tai kauemmas! Tämä helpottaa pyörän oikaisussa ja kääntämisessä toiseen suuntaan väistön jälkeen.

    Kasvata sarvet päähän, kokeile eri nopeuksilla rajoja mistä sen uskallat tehdä, nosta nopeutta 30km/h:sta 5 pykälissä vaikka 45km/h ja ANNA MENNÄ. Lopussa runttaat jo sen 50 lasissa.
    I'm Rick James, Bitch.

    Kawasaki Gpz750 vm. 1984
  2. #152
    Kiitoksia hyvistä vinkeistä, eiköhän sen jotenki saa onnistumaan=pakko saada onnistuun!

    Pitäis vaan keksiä hyvä jemmapaikka täältäpäin mihin vois mennä tolla emännän pyörällä harjotteleen salaa ettei tarvisi ainakaan noita kalliita lisätunteja alata ottamaan.

    Niin ja se vielä, ku mulle vähä epäselvää tuo teoriakoe. Korotan siis B -> AB niin onko siinä teorissa ne pelkät 10 kysymystä, vai tuleeko myös kuvat?



    Kawasaki ZZ-R 600D -91 (Ex)
    Älä huoli vituiksi se menee kumminki.
  3. #153
    Lainaa (TheDuck @ Touko. 07 2010,10:59) kirjoitti
    Kiitoksia hyvistä vinkeistä, eiköhän sen jotenki saa onnistumaan=pakko saada onnistuun!

    Pitäis vaan keksiä hyvä jemmapaikka täältäpäin mihin vois mennä tolla emännän pyörällä harjotteleen salaa ettei tarvisi ainakaan noita kalliita lisätunteja alata ottamaan.

    Niin ja se vielä, ku mulle vähä epäselvää tuo teoriakoe. Korotan siis B -> AB niin onko siinä teorissa ne pelkät 10 kysymystä, vai tuleeko myös kuvat?
    10 kysymystä joissa ei voi ns. feilata.
    I'm Rick James, Bitch.

    Kawasaki Gpz750 vm. 1984
  4. #154
    Lainaa (TheDuck @ Touko. 07 2010,10:59) kirjoitti
    Kiitoksia hyvistä vinkeistä, eiköhän sen jotenki saa onnistumaan=pakko saada onnistuun!

    Pitäis vaan keksiä hyvä jemmapaikka täältäpäin mihin vois mennä tolla emännän pyörällä harjotteleen salaa ettei tarvisi ainakaan noita kalliita lisätunteja alata ottamaan.

    Niin ja se vielä, ku mulle vähä epäselvää tuo teoriakoe. Korotan siis B -> AB niin onko siinä teorissa ne pelkät 10 kysymystä, vai tuleeko myös kuvat?
    Ei muuta ko illalla paikallisen marketin pihalle tai katsastuskonttorin pihalle harjotteleen, niin minäkin teen. Mulla ei onneksi ole muissa tehtävissä mitään vaikeutta, kun pujottelun oikeelle kääntymisessä.

    Mutta kaikki me korttia ajavat olemme yhden ajokauden ajaneita vuoden kuluttua .
    --------------------------------------
    Miehellä Honda CBR1100 XX -97
    Itsellä oli, Honda CBF 600 -09, mutta kortti jäi haaveeksi oikeelle kääntymisen kanssa. Jossain vaiheessa sitten ;)
  5. #155
    Nyt tippu huolet veks. Pääsin nyt ekaa kertaa ajamaan niitä pujotteluita sun muita baletti osuuksia ja läpi ois inssi menny kuulemma ja vielä pääsee toisenkin kerran reiluksi tunniksi pyörittelemään rataa ennen inssiä
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  6. #156
    Pakko se on tännekki tulla hyppimään innosta * Nyt puuttuu enää prätkä! * *Ei ollu mikään ihanne keli ajella, mutta ei haittaa.
    Inssisetä kävi jossain painepesurikaupassa kesken arvioinnin * Luulin että se oli joku testi että osaanko parkeerata, mutta se meniki sitten liikeeseen sisään.
    Honda CB600 Hornet -10 -> Honda CBR600ABS -09
  7. #157
    Lainaa (goljat @ Touko. 07 2010,18:27) kirjoitti
    Pakko se on tännekki tulla hyppimään innosta * Nyt puuttuu enää prätkä! * *Ei ollu mikään ihanne keli ajella, mutta ei haittaa.
    Inssisetä kävi jossain painepesurikaupassa kesken arvioinnin * Luulin että se oli joku testi että osaanko parkeerata, mutta se meniki sitten liikeeseen sisään.
    Tuhannesti onnea , perästä tullaan!!

    Tai miehän alan olla jo lähes toivoton tapaus, sen verta on omalla pyörällä harjotustunteja takana, mutta kyllä se kortti vielä tulee , ihan varmasti.
    --------------------------------------
    Miehellä Honda CBR1100 XX -97
    Itsellä oli, Honda CBF 600 -09, mutta kortti jäi haaveeksi oikeelle kääntymisen kanssa. Jossain vaiheessa sitten ;)
  8. #158
    Lainaa (goljat @ Touko. 07 2010,18:27) kirjoitti
    Pakko se on tännekki tulla hyppimään innosta * Nyt puuttuu enää prätkä! * *Ei ollu mikään ihanne keli ajella, mutta ei haittaa.
    Inssisetä kävi jossain painepesurikaupassa kesken arvioinnin * Luulin että se oli joku testi että osaanko parkeerata, mutta se meniki sitten liikeeseen sisään.
    Onneksi olkoon tuoreen pärräkortin omistajalle! *

    Ja tsemppiä kaikille, jotka A:ta monessa eri muodossaan ovat vääjäämättä hankkimassa.

    Pari mietettä, jotka auttoivat omalla kohdalla:

    -Katse ohjaa, tuntuu tylsältä toistolta tekstinä, mutta tosielämässä tähän on keskityttävä kun se vaan toimii. Kannattaa keskittyä pään kääntämiseen, katse on silloin helpompi pitää siellä minne ollaan menossa seuraavaksi sen sijaan, että kyttää sitä metrin päässä olevaa keilaa.

    -Nivuset tankkiin ja kroppa hyvään ryhtiin/timmiksi, kädet rennoiksi. Tarkoituksena on pitää kuski tiukasti pyörän päällä perseellä/reisillä, jalat toimii tarvittaessa iskareina ja kädet ohjaa rentona.

    -Hitaassa ajossa pieni etukeno antaa käsille tilaa olla rentona, näin saa keveyttä ohjaamiseen ja tasapainopisteen liikuttelu on rauhallisempaa.

    -Hitaan ajon pujottelussa ei tarvi ajaa mahdollisimman hitaasti. Itselläni ihan pieni vauhdin nosto muutti menoa täysin. Kaasu sopivaan asentoon (esim. 4000rpm, omaan korvaan tuntui kauhean korkealta mutta äkkiä siihen tottuu) ja kytkimellä sekä takajarrulla hoidetaan loput. Kyllä te tämän fraasin tiedätte. Tuo radan pienentäminen harjoittelussa on hyvä kikka.

    -Noissa väistö yms. kokeissa kun luottaa pyörään niin niissä testinopeuksissa ei ole mitään pelättävää. Kun ohjaa niin pyörä kääntyy jne. Uskoa mukaan niin alkaa rentoutta löytyä. *

    On se vaan hauskaa kun samoja asioita kirjoittaa mitä itse on lukenut useita kertoja ennen kortin hankkimista. Ja se etunen kestää suorassa linjassa kyllä aika reipasta jarrua. Sain pari kertaa takapyörän ihan kunnolla irti kun vaan keskityin rauhalliseen ja tasaiseen etukahvan puristukseen. Tuntui hyvältä kun sai kunnolla käsitystä pidosta, eihän tämä lukitu millään!

    Tsemiä!
    Mopoton
  9. #159
    -Hitaassa ajossa pieni etukeno antaa käsille tilaa olla rentona, näin saa keveyttä ohjaamiseen ja tasapainopisteen liikuttelu on rauhallisempaa.

    Toi oli juuri se poppakonsti mikä mua autto.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  10. #160
    Kiitos Trapezoid ja Suzu-ukko viisaista sanoistanne , yritän muistaa kaiken kun seuraavan kerran harjoittlen .

    Eikhän se kortti siitä sitten lohkee..
    --------------------------------------
    Miehellä Honda CBR1100 XX -97
    Itsellä oli, Honda CBF 600 -09, mutta kortti jäi haaveeksi oikeelle kääntymisen kanssa. Jossain vaiheessa sitten ;)
  11. #161
    Lainaa (Metami @ Touko. 07 2010,21:32) kirjoitti
    Tai miehän alan olla jo lähes toivoton tapaus, sen verta on omalla pyörällä harjotustunteja takana, mutta kyllä se kortti vielä tulee *, ihan varmasti.
    Kyllä mäkin jouduin ottamaan parit ylimääräiset ajotunnit pujottelun takia. Kyllä sä sen vielä tuut hallitsemaan. *
    Honda CB600 Hornet -10 -> Honda CBR600ABS -09
  12. #162
    Lainaa (goljat @ Touko. 07 2010,22:37) kirjoitti
    Lainaa (Metami @ Touko. 07 2010,21:32) kirjoitti
    Tai miehän alan olla jo lähes toivoton tapaus, sen verta on omalla pyörällä harjotustunteja takana, mutta kyllä se kortti vielä tulee *, ihan varmasti.
    Kyllä mäkin jouduin ottamaan parit ylimääräiset ajotunnit pujottelun takia. Kyllä sä sen vielä tuut hallitsemaan. *
    Juu, näin minäkin uskon. Autokoulun tunteja ei oo tarvinu ottaa ku kaks tälle keväälle, kävin syksyllä jo kaikki tunnit ym. Itellä on sama CBF600, mikä autokoulussakin niin pääsee samalla pyörällä harjotteleen.. (sehän tässä "epätoivosta" onkin kun mahikset olis niin hyvät vaan ku se pää ei käänny sinne oikeelle, vielä). Katse, katse ja katse..
    --------------------------------------
    Miehellä Honda CBR1100 XX -97
    Itsellä oli, Honda CBF 600 -09, mutta kortti jäi haaveeksi oikeelle kääntymisen kanssa. Jossain vaiheessa sitten ;)
  13. #163
    Lainaa (Metami @ Touko. 07 2010,22:41) kirjoitti
    Lainaa (goljat @ Touko. 07 2010,22:37) kirjoitti
    Lainaa (Metami @ Touko. 07 2010,21:32) kirjoitti
    Tai miehän alan olla jo lähes toivoton tapaus, sen verta on omalla pyörällä harjotustunteja takana, mutta kyllä se kortti vielä tulee *, ihan varmasti.
    Kyllä mäkin jouduin ottamaan parit ylimääräiset ajotunnit pujottelun takia. Kyllä sä sen vielä tuut hallitsemaan. *
    Juu, näin minäkin uskon. Autokoulun tunteja ei oo tarvinu ottaa ku kaks tälle keväälle, kävin syksyllä jo kaikki tunnit ym. Itellä on sama CBF600, mikä autokoulussakin niin pääsee samalla pyörällä harjotteleen.. (sehän tässä "epätoivosta" onkin kun mahikset olis niin hyvät vaan ku se pää ei käänny sinne oikeelle, vielä). Katse, katse ja katse..
    Pahoittelut toistosta, mutta koetan vielä vinkata. Keskity ensin pään käätämiseen ihan konkreettisesti. Sitten alkaa se katsekin vetää sinne käännöksen suuntaan.
    Mopoton
  14. #164
    Lainaa (Trapezoid @ Touko. 07 2010,22:44) kirjoitti
    Lainaa (Metami @ Touko. 07 2010,22:41) kirjoitti
    Lainaa (goljat @ Touko. 07 2010,22:37) kirjoitti
    Lainaa (Metami @ Touko. 07 2010,21:32) kirjoitti
    Tai miehän alan olla jo lähes toivoton tapaus, sen verta on omalla pyörällä harjotustunteja takana, mutta kyllä se kortti vielä tulee *, ihan varmasti.
    Kyllä mäkin jouduin ottamaan parit ylimääräiset ajotunnit pujottelun takia. Kyllä sä sen vielä tuut hallitsemaan. *
    Juu, näin minäkin uskon. Autokoulun tunteja ei oo tarvinu ottaa ku kaks tälle keväälle, kävin syksyllä jo kaikki tunnit ym. Itellä on sama CBF600, mikä autokoulussakin niin pääsee samalla pyörällä harjotteleen.. (sehän tässä "epätoivosta" onkin kun mahikset olis niin hyvät vaan ku se pää ei käänny sinne oikeelle, vielä). Katse, katse ja katse..
    Pahoittelut toistosta, mutta koetan vielä vinkata. Keskity ensin pään käätämiseen ihan konkreettisesti. Sitten alkaa se katsekin vetää sinne käännöksen suuntaan.
    Kiitos, käsittääkseni tuota asiaa ei korosta koskaan liikaa!

    Löysin yhden linkin youtubesta, jossa päänkääntäminen näkyy oikein hyvin, mutta en osaa sitä tänne lyhentää, mutta toivottavasti näkyy näinkin: http://www.youtube.com/watch?v=e8sRn...ature=related, tai sitten ei..
    --------------------------------------
    Miehellä Honda CBR1100 XX -97
    Itsellä oli, Honda CBF 600 -09, mutta kortti jäi haaveeksi oikeelle kääntymisen kanssa. Jossain vaiheessa sitten ;)
  15. #165
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mulle tuo pujottelu ei yllättäen tuntunut oikeastaan mitenkään hirmuvaikealta, alko muutaman keran jälkeen jo lapsettaa sen verran että piti kokeilla vetää se sillälailla "tosta vaan" ja heti meni a) keila nurin ja b) jalka tantereeseen Joo, nöyryys pitää muistaa! Ja kun ajoja on jäljellä niin koittaa saada vielä toistoja..

    Saa nähdä miten se porttitehtävä.. (väistöä ja jarrutuksia ei ole vielä kokeiltukaan) Opettaja sanoi että se vauhti 30 km/h mitataan siinä sivussa olevien eli keskimmäisten porttien kohdalla... Eli ehkä ei haittaa jos viimeiseen porttiin ei tule ihan kolmeekymppii enää.. Toisaalta muuten tossa autokoulun kirjassa taisi olla että kokeen suorittajalle sallitaan kolmaskin yritys jos kyse on ainoastaan siitä, että vaadittua minniminopeutta tehtävässä ei saavuteta. No, ehkä se kääntö/vastaohjaus menee paremmin kun tulee ajometrejä lisää...
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  16. #166
    Lainaa (Metami @ Touko. 07 2010,23:08) kirjoitti
    Lainaa (Trapezoid @ Touko. 07 2010,22:44) kirjoitti
    Lainaa (Metami @ Touko. 07 2010,22:41) kirjoitti
    Lainaa (goljat @ Touko. 07 2010,22:37) kirjoitti
    Lainaa (Metami @ Touko. 07 2010,21:32) kirjoitti
    Tai miehän alan olla jo lähes toivoton tapaus, sen verta on omalla pyörällä harjotustunteja takana, mutta kyllä se kortti vielä tulee *, ihan varmasti.
    Kyllä mäkin jouduin ottamaan parit ylimääräiset ajotunnit pujottelun takia. Kyllä sä sen vielä tuut hallitsemaan. *
    Juu, näin minäkin uskon. Autokoulun tunteja ei oo tarvinu ottaa ku kaks tälle keväälle, kävin syksyllä jo kaikki tunnit ym. Itellä on sama CBF600, mikä autokoulussakin niin pääsee samalla pyörällä harjotteleen.. (sehän tässä "epätoivosta" onkin kun mahikset olis niin hyvät vaan ku se pää ei käänny sinne oikeelle, vielä). Katse, katse ja katse..
    Pahoittelut toistosta, mutta koetan vielä vinkata. Keskity ensin pään käätämiseen ihan konkreettisesti. Sitten alkaa se katsekin vetää sinne käännöksen suuntaan.
    Kiitos, käsittääkseni tuota asiaa ei korosta koskaan liikaa!

    Löysin yhden linkin youtubesta, jossa päänkääntäminen näkyy oikein hyvin, mutta en osaa sitä tänne lyhentää, mutta toivottavasti näkyy näinkin: http://www.youtube.com/watch?v=e8sRn...ature=related, tai sitten ei..
    Hyvä löytö aiheesta. Minusta tuota pään kääntämistä voi harjoittelussa oikein liioitellakin. Kun se alkaa tulemaan jo hieman itsestään niin se muuttuu tuollaiseksi hienovaraiseksi. Tuossakin huomasi, että kaveri oli katseella koko ajan hieman "edellä".
    Mopoton
  17. #167
    http://www.youtube.com/watch?v=sIGBa...eature=related

    Tuossa vielä parempi video pään kääntämiseen liittyen.


    (Muoks:Mitenhän tänne linkki laitetaan oikein???)



    Honda VFR 800 -06
  18. #168
    Lainaa (Kiskis @ Touko. 07 2010,23:41) kirjoitti
    http://www.youtube.com/watch?v=sIGBa...eature=related

    Tuossa vielä parempi video pään kääntämiseen liittyen.


    (Muoks:Mitenhän tänne linkki laitetaan oikein???)
    Oikeen hyvin näky ko kopioi linkin ja liitti selaimeen, kiitos! Hyvin näkyi tuo pään kääntyminen tuossa.

    Eilen ajoin tosiaan niin että leuka oli oikeessa olassa kiinni ja hyvin meni, tänään ei ollu niin hyvä päivä kuin eilen mutta kyllä se siitä! Mies kuvasi sen videolle, täytynee alkaa kattoon siitä miltä se näytti .
    --------------------------------------
    Miehellä Honda CBR1100 XX -97
    Itsellä oli, Honda CBF 600 -09, mutta kortti jäi haaveeksi oikeelle kääntymisen kanssa. Jossain vaiheessa sitten ;)
  19. #169
    Lainaa (Kiskis @ Touko. 07 2010,23:41) kirjoitti
    http://www.youtube.com/watch?v=sIGBa...eature=related

    Tuossa vielä parempi video pään kääntämiseen liittyen.


    (Muoks:Mitenhän tänne linkki laitetaan oikein???)
    Kun kirjoitat vastausta paina "IB koodi näppäimet" (hyvää suomea ) -riviltä "http://" -näppäintä.


    Näytölle aukeaa ikkuna, johon kirjoitetaan linkin kohdeosoite.


    Tämän jälkeen "OK" napin painalluksen jälkeen aukeaa uusi ikkuna, johon kirjoitetaan itse vastaukseen ilmestyvän linkin teksti.


    Lopuksi "Ok" -näppäimen jälkeen sivuston ohjelmisto tekee toimivan linkin antamiesi tietojen perusteella.

    Mopoton
  20. #170
    Lainaa (Kiskis @ Touko. 07 2010,23:41) kirjoitti
    http://www.youtube.com/watch?v=sIGBa...eature=related

    Tuossa vielä parempi video pään kääntämiseen liittyen.


    (Muoks:Mitenhän tänne linkki laitetaan oikein???)
    http://www.youtube.com/watch?v=sIGBa...eature=related
    Mopoton
  21. #171
    Lainaa (Kiskis @ Touko. 07 2010,23:41) kirjoitti
    http://www.youtube.com/watch?v=sIGBa...eature=related

    Tuossa vielä parempi video pään kääntämiseen liittyen.


    (Muoks:Mitenhän tänne linkki laitetaan oikein???)
    Mukavan eleettömän näköistä menoa. Taidan jäädä paljon jälkeen ketterämmällä pyörällä
    Mopoton
  22. #172
    Lainaa (Trapezoid @ Touko. 08 2010,00:08) kirjoitti
    Lainaa (Kiskis @ Touko. 07 2010,23:41) kirjoitti
    http://www.youtube.com/watch?v=sIGBa...eature=related

    Tuossa vielä parempi video pään kääntämiseen liittyen.


    (Muoks:Mitenhän tänne linkki laitetaan oikein???)
    Mukavan eleettömän näköistä menoa. Taidan jäädä paljon jälkeen ketterämmällä pyörällä *
    Siis kiitos todella yksityiskohtaisita ohjeista!

    Itse tuossa katselin omaa ajovideota niin täytyy sanoa että ne hartiat oli TODELLAKIN kovissa ja asento JÄYKKÄ. Siinä siis petraamista
    --------------------------------------
    Miehellä Honda CBR1100 XX -97
    Itsellä oli, Honda CBF 600 -09, mutta kortti jäi haaveeksi oikeelle kääntymisen kanssa. Jossain vaiheessa sitten ;)
  23. #173
    Lainaa (Metami @ Touko. 08 2010,00:40) kirjoitti
    Lainaa (Trapezoid @ Touko. 08 2010,00:08) kirjoitti
    Lainaa (Kiskis @ Touko. 07 2010,23:41) kirjoitti
    http://www.youtube.com/watch?v=sIGBa...eature=related

    Tuossa vielä parempi video pään kääntämiseen liittyen.


    (Muoks:Mitenhän tänne linkki laitetaan oikein???)
    Mukavan eleettömän näköistä menoa. Taidan jäädä paljon jälkeen ketterämmällä pyörällä *
    Siis kiitos todella yksityiskohtaisita ohjeista!

    Itse tuossa katselin omaa ajovideota niin täytyy sanoa että ne hartiat oli TODELLAKIN kovissa ja asento JÄYKKÄ. Siinä siis petraamista *
    Oli omassa ajossa kanssa hauska huomata se että kun ylävartalo muuttu velliksi ja niskat kääntyy sen 360 astetta ni jo vain pyörä tuntuu kääntyvän minne vaan
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  24. #174
    Heh, tänää soittelin ties kuin monta kertaa opetusluvan perään. Autokoulun sihteeri oli näköjään räyhännyt poliisille tarpeeksi jotta saavat sen hoidettua. Keskiviikkona sit kokeeseen ja alustavasti pyörää muijan kans katottu
    Nykyinen
    -11 Kawasaki Versys 650
    Vanhat
    -04 Kawasaki Z750
    -07 Qingqi Zoner 125
    -95 Yamaha XJ600 Diversion
    -07 Qingqi Zoner 125
    -88 Kawasaki GPZ500S
  25. #175
    Lainaa (HenkkaM @ Touko. 10 2010,14:17) kirjoitti
    Heh, tänää soittelin ties kuin monta kertaa opetusluvan perään. Autokoulun sihteeri oli näköjään räyhännyt poliisille tarpeeksi jotta saavat sen hoidettua. Keskiviikkona sit kokeeseen ja alustavasti pyörää muijan kans katottu
    Minun tapauksessa taas autokoulun opettaja räyhäsi minulle joten tajusin lupahakemuksen viedä ajoissa säästyinpähän ruuhkalta! Tästä aikaa siis vuosi.

    Minkäslaista pyörää olet(te) kattonu?
    I'm Rick James, Bitch.

    Kawasaki Gpz750 vm. 1984
  26. #176
    Lainaa (goljat @ Touko. 07 2010,22:37) kirjoitti
    Lainaa (Metami @ Touko. 07 2010,21:32) kirjoitti
    Tai miehän alan olla jo lähes toivoton tapaus, sen verta on omalla pyörällä harjotustunteja takana, mutta kyllä se kortti vielä tulee *, ihan varmasti.
    Kyllä mäkin jouduin ottamaan parit ylimääräiset ajotunnit pujottelun takia. Kyllä sä sen vielä tuut hallitsemaan. *
    Parhaat vinkit mitä sain opettajalta pujotteluun oli: Tarpeeks iso pohjakaasu, että saa kytkimellä paremman tuntuman ja kun alat kääntymään teet ensin terävän kääntöliikkeen ja loppuu kohdin loivennat. Tsemppii kyllä se menee
  27. #177
    Tänään tuli suoritettua 12 aikoihin käsittelykoe joka meni läpi ja sen jälkeen inssiajo jonka jälkeen virkailija kehu että kyllä meni nätisti ja kirjoitteli väliaikaisen ajolupa lapun jolla saan ajella kunhan uusi ajokortti valmistuu.

    JES nyt
    Mopoton
  28. #178
    Lainaa (Prestige @ Touko. 10 2010,14:34) kirjoitti
    Lainaa (HenkkaM @ Touko. 10 2010,14:17) kirjoitti
    Heh, tänää soittelin ties kuin monta kertaa opetusluvan perään. Autokoulun sihteeri oli näköjään räyhännyt poliisille tarpeeksi jotta saavat sen hoidettua. Keskiviikkona sit kokeeseen ja alustavasti pyörää muijan kans katottu
    Minun tapauksessa taas autokoulun opettaja räyhäsi minulle joten tajusin lupahakemuksen viedä ajoissa säästyinpähän ruuhkalta! Tästä aikaa siis vuosi.

    Minkäslaista pyörää olet(te) kattonu?
    Kyllä minäkin vein ne heti teoriatunneilla, ne kuvat vaan tosin laitoksella hukkuivat...
    Ihan peruspyörän perässä ollaan, Honda CB500 vm. 2003 käytiin kattomassa ja on aika vahvoilla mutta näin opiskelijana hinta vaikuttaa lopulliseen päätökseen aika paljon et saa sit nähdä...
    Nykyinen
    -11 Kawasaki Versys 650
    Vanhat
    -04 Kawasaki Z750
    -07 Qingqi Zoner 125
    -95 Yamaha XJ600 Diversion
    -07 Qingqi Zoner 125
    -88 Kawasaki GPZ500S
  29. #179
    Lainaa (tanttaa @ Touko. 10 2010,15:51) kirjoitti
    Tänään tuli suoritettua 12 aikoihin käsittelykoe joka meni läpi ja sen jälkeen inssiajo jonka jälkeen virkailija kehu että kyllä meni nätisti ja kirjoitteli väliaikaisen ajolupa lapun jolla saan ajella kunhan uusi ajokortti valmistuu.

    JES nyt *
    Onnittelut!!
    --------------------------------------
    Miehellä Honda CBR1100 XX -97
    Itsellä oli, Honda CBF 600 -09, mutta kortti jäi haaveeksi oikeelle kääntymisen kanssa. Jossain vaiheessa sitten ;)
  30.  
  31. #180
    Onnittelut täältäkin!
    Itse kävin tänään tilaamassa pyörän(Honda CB600 Hornet), perjantaina pitäs tulla Kävin myös kattomassa vakuutuksia, hinnat löytyy vakuutusketjusta. Ja tumma visiirikin saapui postiin, tänään on ollut hyvä päivä * *..niin ja vielä palkkapäiväki, tosin kaikki menee pyörään *
    Honda CB600 Hornet -10 -> Honda CBR600ABS -09
Sivu: 6 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen