Sivu: 4 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 390:sta
  1. #91
    Nyt on ilmottauduttu kouluun ja B-kortin korotuksen AB:ksi pitäisi kuulemma käydä nopeasti

    750e + viranomaiskulut Vantaalla.



  2. #92
    mä oon ruvennu pohtimaan, että vaihtaisko autokoulua..löyty toinen missä ajamaan pääsis pikkaasen aikasemmin ku kesäkuussa.. ei vaan tiä kehtaako ruveta hyppimään..ja kestääkö lompsa moista.
    jos pysyn tässä nykyisessäni, niin mun on PAKKO onnistua takomaan taidot päähäni siinä neljässä ajokerrassa tai lisätuntien kanssa venyy jonneki elokuulle ja sithän se kesä meni jo..
    jos vaihdan, niin siellä toisessa paikassa sanottiin jo heti, etten opi normaalituntien puitteissa kun ei mitään kokemusta vaihdemopoista, mutta sais ne lisätunnitki sitte aikasemmin ku elokuussa..
    neuvoja, tai jotain..
    Älä huoli, kyllä se siitä vielä vituiksi menee..
  3. #93
    Inssiajo läpi aamulla, ja nyt takana semmonen 200km
    If something's hard to do, then it's not worth doing
  4. #94
    Lainaa (Pekkake @ Huhti. 27 2010,18:48) kirjoitti
    Inssiajo läpi aamulla, ja nyt takana semmonen 200km
    Huoh oispa sama tilanne täällä.. Onnea alkaneelle ajouralle!
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  5. #95
    Täällä uusi A-kortin havittelija, pohjalla BC. Viime syksynä käyty teoriatunnit, viimeviikolla teoriakoe. Ja oli kyllä niin ylityperä koe, ja mä vielä jännitin ihan hirveesti sitä. No 9/10, eka väärin ja sekin ku luin niin hätäsesti. Kysymyksiä esim. milloin tienpinta on liukkain? a)sateen alkaessa b) kun on satanut jonkun aikaa c)sateen päättyessä jne.
    Eilen oli eka ajotunti ja pikkasen jännätti ku ainoat kokemukset on joskus 15-16v ajettu mopolla pikkupätkiä. Pari kertaa sain sammumaan, mutta kun pääsi vaihteitten vaihtoon ja kaasutteluun, niin laantu jännitys ja se oli aika ihanaa * Torstaina seuraavat ajot ja open mukaan tällä vauhdilla viimistään toukokuun lopussa olis kortti *
    Niin joo ja hintaa öpaut 700 ekee kaikkineen kuulemma.
  6. #96
    Ja hoplaa!

    Kortti taskussa *


    ei mennyt kuin 20 päivää autokoulun aloituksesta, sit vielä se haasteellisin osuus eli auton myynti! *
    Suzuki Hayabusa
  7. #97
    taas käyty ajemassa ja aikas kivasti meni,ens viikolla ois käsittely/ajokoe.
    Mopoton
  8. #98
    Eka autokoulun ajo takana tälle keväälle, syksyllä aloitin ja jäin kiinni käsittelykokeen pujotteluun . Nyt kuitenki ajo meni tosi mukavasti, hyvä fiilis, käsittelykokeen muut osat täysin hyväksyttävästi, mutta ko se mopo ei käänny oikealle pujottelussa .. Kovaa harjottelua omalla pyörällä, on onneksi samanlainen ku autokoulussa ja sitten inssiin. Teoria ens viikolla.

    Vielä olisin ikionnellinen kaikista pujottelua koskevista vinkeistä, vaikka se katse taitaa olla se tärkein
    --------------------------------------
    Miehellä Honda CBR1100 XX -97
    Itsellä oli, Honda CBF 600 -09, mutta kortti jäi haaveeksi oikeelle kääntymisen kanssa. Jossain vaiheessa sitten ;)
  9. #99
    Lainaa (Metami @ Huhti. 29 2010,18:40) kirjoitti
    Eka autokoulun ajo takana tälle keväälle, syksyllä aloitin ja jäin kiinni käsittelykokeen pujotteluun *. Nyt kuitenki ajo meni tosi mukavasti, hyvä fiilis, käsittelykokeen muut osat täysin hyväksyttävästi, mutta ko se mopo ei käänny oikealle pujottelussa *.. Kovaa harjottelua omalla pyörällä, on onneksi samanlainen ku autokoulussa ja sitten inssiin. Teoria ens viikolla.

    Vielä olisin ikionnellinen kaikista pujottelua koskevista vinkeistä, vaikka se katse taitaa olla se tärkein *
    Jalat tankkiin, hartiat ja kädet rentona, kyynärpäät pois kyljistä, jalat paikoillaan tapeilla, katse ylös.
    I'm Rick James, Bitch.

    Kawasaki Gpz750 vm. 1984
  10. #100
    Itseäni auttoi pujottelussa se, että pyrin pitämään painoa pitkälti jalkatappien varassa ja sitten se katse sinne tulevaan kurviin, takajarrun lievä laahaaminen...
    FZ6-S *-08
  11. #101
    Jipii!! Kortti tuli tänään taskuun ja omaa Hondaa on jo ulkoilutettu!

    Pujottelu oli muuten helppo kun eilen harjoittelin kevarimitoilla... Oli edelliseltä jäänyt ja opettaja ei huomannut kuin vasta sitten kun ihmettelin ääneen ahtautta... Tärkein asia on varmasti se katse, pää kääntyy tarpeeksi kaarroksen suuntaan.



    Honda VFR 800 -06
  12. #102
    Lainaa (Kiskis @ Huhti. 29 2010,18:56) kirjoitti
    Jipii!! Kortti tuli tänään taskuun ja omaa Hondaa on jo ulkoilutettu!

    Pujottelu oli muuten helppo kun eilen harjoittelin kevarimitoilla... Oli edelliseltä jäänyt ja opettaja ei huomannut kuin vasta sitten *ihmettelin ääneen ahtautta... Tärkein asia on varmasti se katse, pää kääntyy tarpeeksi kaarroksen suuntaan.
    Onnittelut *!!

    Perästä tullaan, ihan varmasti. Kiitokset vinkeistä, yritän muistaa kun ympyrää pyörin *
    --------------------------------------
    Miehellä Honda CBR1100 XX -97
    Itsellä oli, Honda CBF 600 -09, mutta kortti jäi haaveeksi oikeelle kääntymisen kanssa. Jossain vaiheessa sitten ;)
  13. #103
    Ittelläki toi pujottelu tuottaa ongelmia, jännitän varmaan hartioita liikaa. Ajotuntejakaan ei ole enää kauheesti jäljellä* Kaikki muu tuntuu kohtuu helpolta.
    Onnittelut kortin jo saaneille *
    Honda CB600 Hornet -10 -> Honda CBR600ABS -09
  14. #104
    Kortin hankinta alkoi huhtikuun alussa, pohjalla BECD. Kuopiossa maksaa korotus 800 eur + tutkintomaksu + ajokorttimaksu.

    28.4. oli teoriakoe, joka meni läpi 10/10.

    3.5. on ekat ajotunnit, harjoitellaan käsittelyä. Toivottavasti menisi hyvi, jotta saisin käsittelykokeen ja inssin jo viikolle 19.
  15. #105
    Lainaa (Veicco @ Huhti. 27 2010,16:35) kirjoitti
    Nyt on ilmottauduttu kouluun ja B-kortin korotuksen AB:ksi pitäisi kuulemma käydä nopeasti

    750e + viranomaiskulut Vantaalla.
    Nopeus on tossa suhteellista. Meikäläinen on ainaki odottanu poliisilaitoksen opetuslupaa jo 6 viikkoa... Mihin ajokouluun menit? Ite oo Martsarissa
    Nykyinen
    -11 Kawasaki Versys 650
    Vanhat
    -04 Kawasaki Z750
    -07 Qingqi Zoner 125
    -95 Yamaha XJ600 Diversion
    -07 Qingqi Zoner 125
    -88 Kawasaki GPZ500S
  16. #106
    Lainaa (HenkkaM @ Touko. 01 2010,21:41) kirjoitti
    Lainaa (Veicco @ Huhti. 27 2010,16:35) kirjoitti
    Nyt on ilmottauduttu kouluun ja B-kortin korotuksen AB:ksi pitäisi kuulemma käydä nopeasti

    750e + viranomaiskulut Vantaalla.
    Nopeus on tossa suhteellista. Meikäläinen on ainaki odottanu poliisilaitoksen opetuslupaa jo 6 viikkoa... Mihin ajokouluun menit? Ite oo Martsarissa
    Kirkkonummella kesti 2 arkipäivää
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  17. #107
    Lainaa (Metami @ Huhti. 29 2010,18:40) kirjoitti
    Eka autokoulun ajo takana tälle keväälle, syksyllä aloitin ja jäin kiinni käsittelykokeen pujotteluun *. Nyt kuitenki ajo meni tosi mukavasti, hyvä fiilis, käsittelykokeen muut osat täysin hyväksyttävästi, mutta ko se mopo ei käänny oikealle pujottelussa *.. Kovaa harjottelua omalla pyörällä, on onneksi samanlainen ku autokoulussa ja sitten inssiin. Teoria ens viikolla.

    Vielä olisin ikionnellinen kaikista pujottelua koskevista vinkeistä, vaikka se katse taitaa olla se tärkein *
    Pujottelussa kannattaa niissä käännöksissä pitää vähän enenpi vetoa päällä toisin sanoen älä yritä liian hitaasti tehdä sitä käännöstä. Katse sinne minne aikoo mennä. Ei niitä keiloja/tötteröitä kannata katella, silloin varmasti jalka osuu maahan..

    Eli vauhtia sopivasti, rentoutta ja katse sinne minne aikoo mennä

    Tsemppiä
    Kahvankääntäjä
    Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
  18. #108
    Lainaa (Paso @ Touko. 01 2010,23:03) kirjoitti
    Lainaa (Metami @ Huhti. 29 2010,18:40) kirjoitti
    Eka autokoulun ajo takana tälle keväälle, syksyllä aloitin ja jäin kiinni käsittelykokeen pujotteluun *. Nyt kuitenki ajo meni tosi mukavasti, hyvä fiilis, käsittelykokeen muut osat täysin hyväksyttävästi, mutta ko se mopo ei käänny oikealle pujottelussa *.. Kovaa harjottelua omalla pyörällä, on onneksi samanlainen ku autokoulussa ja sitten inssiin. Teoria ens viikolla.

    Vielä olisin ikionnellinen kaikista pujottelua koskevista vinkeistä, vaikka se katse taitaa olla se tärkein *
    Pujottelussa kannattaa niissä käännöksissä pitää vähän enenpi vetoa päällä toisin sanoen älä yritä liian hitaasti tehdä sitä käännöstä. Katse sinne minne aikoo mennä. Ei niitä keiloja/tötteröitä kannata katella, silloin varmasti jalka osuu maahan..

    Eli vauhtia sopivasti, rentoutta ja katse sinne minne aikoo mennä *

    Tsemppiä *
    Thänks, näin mun siippanikin sanoo ja täytyy huomenna pitää mielessä ku mennään harjotteleen jos ei tuu sikana vettä
    --------------------------------------
    Miehellä Honda CBR1100 XX -97
    Itsellä oli, Honda CBF 600 -09, mutta kortti jäi haaveeksi oikeelle kääntymisen kanssa. Jossain vaiheessa sitten ;)
  19. #109
    Juu rakkaani, vauhtikin on joskus hyväksi!

    -kulssukka-
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  20. #110
    Lainaa (Harri M. @ Touko. 01 2010,23:16) kirjoitti
    Juu rakkaani, vauhtikin on joskus hyväksi! *

    -kulssukka-
    Jep, jep
    --------------------------------------
    Miehellä Honda CBR1100 XX -97
    Itsellä oli, Honda CBF 600 -09, mutta kortti jäi haaveeksi oikeelle kääntymisen kanssa. Jossain vaiheessa sitten ;)
  21. #111
    Teoria läpi 10/10

    Tuntu koko homma vähä rahastukselta...
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  22. #112
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 03 2010,11:12) kirjoitti
    Teoria läpi 10/10 *

    Tuntu koko homma vähä rahastukselta...
    Onnittelut , mulla humenna edessä
    --------------------------------------
    Miehellä Honda CBR1100 XX -97
    Itsellä oli, Honda CBF 600 -09, mutta kortti jäi haaveeksi oikeelle kääntymisen kanssa. Jossain vaiheessa sitten ;)
  23. #113
    Lainaa (Metami @ Touko. 03 2010,12:00) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 03 2010,11:12) kirjoitti
    Teoria läpi 10/10 *

    Tuntu koko homma vähä rahastukselta...
    Onnittelut *, mulla humenna edessä *
    Kiits.

    Onnittelut jo valmiiksi sinnekkin


    Menee varmasti läpi nuo kokeet sen verran on helpot että huhhuh.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  24. #114
    Tarviinko nyt siis uudet passikuvat ja lääkärintodistuksen, kun
    B -kortissa lukee kohdassa:

    4a. myönnetty 2004 ja kohdassa
    10. myönnetty 1998

    A -kortin lisäys siis B-korttiin ja ajokorttilupaa varten.
  25. #115
    Lainaa (Veicco @ Touko. 04 2010,06:20) kirjoitti
    Tarviinko nyt siis uudet passikuvat ja lääkärintodistuksen, kun
    B -kortissa lukee kohdassa:

    4a. myönnetty 2004 ja kohdassa
    10. myönnetty 1998

    A -kortin lisäys siis B-korttiin ja ajokorttilupaa varten.
    Meniköhän se nyt niin että jos kortin on saanut 1986 jälkeen niin lääkärintodistusta ei tarvitse. Kuvat menee käsittääkseni uusiin.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  26. #116
    Nythän tämä vasta lystiksi meni. Vettä tulee tasasena pötkönä ja pitäs lähteä 2h ajo treeniin
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  27. #117
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 04 2010,07:28) kirjoitti
    Nythän tämä vasta lystiksi meni. Vettä tulee tasasena pötkönä ja pitäs lähteä 2h ajo treeniin *
    Tuohan on ihan hyvä ilma, täällä satoi välillä vettä, räntää ja lunta. Lämpötila siinä 0-1 asteen luokkaa. Tuli oikein kunnolla itse havainnoitua että kuinka liukas on sateella jarrutella.

    Minulle sanoivat että lääkärintodistusta ei tarvita jos edellinen kortti on myönnetty joskus vuoden 1996-1997 paikkeilla. Kuvat piti kyllä viedä.
    Honda VFR 800 -06
  28. #118
    Lainaa (Kiskis @ Touko. 04 2010,07:53) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 04 2010,07:28) kirjoitti
    Nythän tämä vasta lystiksi meni. Vettä tulee tasasena pötkönä ja pitäs lähteä 2h ajo treeniin *
    Tuohan on ihan hyvä ilma, täällä satoi välillä vettä, räntää ja lunta. Lämpötila siinä 0-1 asteen luokkaa. Tuli oikein kunnolla itse havainnoitua että kuinka liukas on sateella jarrutella.

    Minulle sanoivat että lääkärintodistusta ei tarvita jos edellinen kortti on myönnetty joskus vuoden 1996-1997 paikkeilla. Kuvat piti kyllä viedä.
    Täälläkin nyt hulppeat +2
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  29. #119
    Lainaa (Kiskis @ Touko. 04 2010,07:53) kirjoitti
    *klips*

    Minulle sanoivat että lääkärintodistusta ei tarvita jos edellinen kortti on myönnetty joskus vuoden 1996-1997 paikkeilla. Kuvat piti kyllä viedä.
    Umm.. Mun piti Cn lisäykseen käydä lääkärintodistus hakemassa vuonna -08 ja Bkortti ollut -99'stä.. An lisäykseen ei sitten -09 tarvinnut kun edellisestä todistuksesta oli se pyöreä vuosi..

    Vai onko näissä eroja mitä korttia on ajamassa kuinka lääkärintodistukset tarvitaan?
    "On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
    * * * *
    Kawasaki GPZ500S -88 : 2010
    Yamaha FZS600 Fazer -99 : 2011->
  30.  
  31. #120
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 04 2010,07:58) kirjoitti
    Lainaa (Kiskis @ Touko. 04 2010,07:53) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 04 2010,07:28) kirjoitti
    Nythän tämä vasta lystiksi meni. Vettä tulee tasasena pötkönä ja pitäs lähteä 2h ajo treeniin *
    Tuohan on ihan hyvä ilma, täällä satoi välillä vettä, räntää ja lunta. Lämpötila siinä 0-1 asteen luokkaa. Tuli oikein kunnolla itse havainnoitua että kuinka liukas on sateella jarrutella.

    Minulle sanoivat että lääkärintodistusta ei tarvita jos edellinen kortti on myönnetty joskus vuoden 1996-1997 paikkeilla. Kuvat piti kyllä viedä.
    Täälläkin nyt hulppeat +2 *
    +1 ja räntäsade = kuivana sukat ja kypärähuppu

    Nyt sauna päälle ja
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
Sivu: 4 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen