Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Ebaysta tilasin kun halvalla sain 70punnalla tuli kotiin tuollainen voyager 5000m.. ihan sama kun Spy:n ja Beretin 5000m-mallit.

    Kirjastosta haynesin opus lainaan ni kävi helposti kytkeminen.. mutta kun ei tuo kaukokäynnistys toimi, tai siis toimii mutta starttaa vaan ja hissin valo syttyy palamaan..

    Milläs te muut ootte kaukokäynnistykset saanu toimimaan Hondan ajoneston ohi?

    Kyseessä siis tuo Super mustarastas mihin olen laittamassa.
    Tubla Äksä 2001.. menemene katsoo kuvia! http://s11.photobucket.com/albums/a186/Ksalmi/blackbird
  2. #2
    Heh, ei onnistu, paitsi jos haluat jättää avaimet virtalukkoon että saat kaukokäynnistää pyöräsi..

    Mihin btw tarvitsee koko kaukokäynnistystä.. Kaataa vaan moponsa kerran kun unohdat vaihteen päälle (jos ei ole tehty jotain suojauskytkentää)
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  3. #3
    Itelläni on toi Spy 5000m laite. Pätevän oloinen tuntuu olevan. Pelitti viime syksyn ainakin hyvin. Kaukokäynnistys toimii itelläni ainakin. Pyörässäni ei ole vakiona käynnistyksenestoa. Ainut joka tossa ärsyttää on toi hälyttimen muistutusääni 8s virran katkaisun jälkeen.



    CBR 1100 xx
  4. #4
    Käynnistyksen estoa ei voi ohittaa. Muutenhan siitä ei olisi mitään hyötyä. Kaukokäynnistys toimii parhaiten pyörissä jotka on ruiskumallisia ja ILMAN käynnistyksenestoa. Kaasaripelit on kans ok mutta ryyppy pitää mennä vääntämään päälle eli vesittää hieman tuon kaukokäynnistyksen idean :P
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  5. #5
    No kylläkai tuo tulisi pääasiallisesti siihen parkkiksella lesoiluun. Ja tiedän kyllä että on vaara että vaihde päällä kun yrittää käynnistää, mutta tuolle suojapiirin tekeminen ei tarvitse kuin releen ja tiedon vaikka vapaan valolta.

    Kai se sitten täytyy unohtaa, katsotaan nyt mitä tuo hälytinliike mistä värkin ostin vastaa sähköpostiin. Ja tottakai ajoneston pystyy ohittamaan, se vaan että miten paljon työtä se teettää ja onko se kaikki sitten sen arvosta on eri juttu

    Googlettelemalla olen jo löytänyt että sen avaimelta tulevan signaalin pystyisi hämäämään syöttämällä tarkkaa 9v jännitettä eculle. Mikä nyt ei pitäis olla paha homma tehdä pienellä kytkennällä, jännitteenjako ja muutamalla konkalla vakauttamaan ettei tule piikkejä.
    Toinen oli mitä löyty oli että joku myy ns. "hakkeroituja" ecuja mistä toi ajonesto olisi poistettu käytöstä.
    Tubla Äksä 2001.. menemene katsoo kuvia! http://s11.photobucket.com/albums/a186/Ksalmi/blackbird
  6. #6
    Lainaa (Ksalmi @ Huhti. 10 2010,13:06) kirjoitti
    No kylläkai tuo tulisi pääasiallisesti siihen parkkiksella lesoiluun. Ja tiedän kyllä että on vaara että vaihde päällä kun yrittää käynnistää, mutta tuolle suojapiirin tekeminen ei tarvitse kuin releen ja tiedon vaikka vapaan valolta.

    Kai se sitten täytyy unohtaa, katsotaan nyt mitä tuo hälytinliike mistä värkin ostin vastaa sähköpostiin. Ja tottakai ajoneston pystyy ohittamaan, se vaan että miten paljon työtä se teettää ja onko se kaikki sitten sen arvosta on eri juttu

    Googlettelemalla olen jo löytänyt että sen avaimelta tulevan signaalin pystyisi hämäämään syöttämällä tarkkaa 9v jännitettä eculle. Mikä nyt ei pitäis olla paha homma tehdä pienellä kytkennällä, jännitteenjako ja muutamalla konkalla vakauttamaan ettei tule piikkejä.
    Toinen oli mitä löyty oli että joku myy ns. "hakkeroituja" ecuja mistä toi ajonesto olisi poistettu käytöstä.
    Ecun integroitua estoa ei ohiteta millään jännitejakokytkennällä. *
    Jos välttämättä haluat ohittaa sen niin ota siru vara-avaimesta ja kätke lähelle virtalukkoa.
    "Haistava" induktiosilmukka on se musta rinkula virtalukon ympärillä.

    Eikös tuossa ole starttaaminen jo valmiiksi estetty vaihdepäällä, ilman että kytkin on pohjassa?

    PS: Mulla vastaava häly, mutta jätin tuon kytkemättä.
    Laitan ennemmin webaston jos tarvitsen lähteä lämpimällä koneella. *



  7. #7
    Itelläni ei ainakaan toimi kaukokäynnistys vaihde päällä.



    CBR 1100 xx
  8.  
  9. #8
    Lainaa (AimoPamaus @ Huhti. 10 2010,17:32) kirjoitti
    Ecun integroitua estoa ei ohiteta millään jännitejakokytkennällä. *
    Jos välttämättä haluat ohittaa sen niin ota siru vara-avaimesta ja kätke lähelle virtalukkoa.
    "Haistava" induktiosilmukka on se musta rinkula virtalukon ympärillä.

    Eikös tuossa ole starttaaminen jo valmiiksi estetty vaihdepäällä, ilman että kytkin on pohjassa?

    PS: Mulla vastaava häly, mutta jätin tuon kytkemättä.
    Laitan ennemmin webaston jos tarvitsen lähteä lämpimällä koneella. *
    Juu onhan se estetty juu ettei vaihde päällä tapahdu starttinappulasta yhtikäs mitään, piti kokeilla oikein tänään

    Kovin ainakin suuvaahdossa se tyyppi selitti että 9volttia vaan tarvitsee syöttää jossain 600rr -foorumilla. Mutta Haynesin kirjassakin sanotaan tuosta H.I.S.Sstä että avaimelta tulee koodattu signaali eculle joka sitten antaa ok:n starttireleelle.

    Sain vastauksen tuolta hälytin firmaltakin:

    Lainaa (ZeroFear.com @ Huhti. 10 2010,13:10) kirjoitti
    Honda Ignition Security System (H.I.S.S.)

    Honda's highly capable H.I.S.S. anti-theft system features a fail-safe electronic interlock that prevents the engine from being started in any other way than using the motorcycle's two original keys. Totally disabling the engine at the very heart of its ignition system, the system cannot be bypassed by either hot-wiring the ignition or exchanging the ignition switch module, thus effectively deterring joyriders and greatly reducing the possibility of ride-away theft.

    The only possible way is to swap the ECU for a race one which costs around £300.



    Best Regards

    Mark

    Zero-fear.com
    Unohdetaan koko homma, kalliiksi tulisi tuo mikä ei loppujen lopuksi olisi kuin "vähänkö siistiii!"-juttu. Enkä ala tuota alkuperäistä avaintakaan skalpeeraamaan.. Hyvä hälytin se tuntuu olevan noinkin..
    Tubla Äksä 2001.. menemene katsoo kuvia! http://s11.photobucket.com/albums/a186/Ksalmi/blackbird