Että semmosta.
Kun toi 50 kriisi lähenee ja pitäis keksiä jotain , jottei ero tulis, niin .
Tarttis vissiin tehdä jotain.
ELi keulamuutos.
Olen muutoin tyytyväinen paukuttimeeni, mutta haluan loivemman keulan 150 renkaalla.
Tahi sit molempiin 200 nen.
Siis eteen ja taa.
Toi 48 on renkaiden puolesta maukas, mutta haluan loivan keulan ja etu/takarengas synkronin.
How mutch ja missä kanntais teettää?
Aihio on HD XL 1200 Sportster 1200 N Nighster.
Takarenkaasta eturunkoon ok, keulaa lisää pyytää hän.
kiitos.
<p>Vanha patu..</p>
Vilkaise ja kysäise Flying Choppers on aika osaaja, teki mm. mp09 teemapyörän.
TL1000S 1999 Kadulle
GSXR600 -08 Radalle
GSX1300R -02 Tourinkiin
Suzuki DR650 -99 EX
RSV1000R -04 EX
Kuinka paljon sitä keulaa pitäis kallistaa ja kuinka pitkät putket keulaan pitäis saada? Jonkun verran saa vaikutelmaa jo sillä, jos slämmää perän lyhyimmillä mahdollisilla iskareilla, laittaa kulmalliset t-kappaleet ja frisco-tankin. Mutta tietty jos oikeasti kopteria haluaa, niin varmaan yläputkea pitäisi vähän nostaa, että saa myös korkeutta stuukkiin... Osui tossa joku aika sitten silmään nettimotosta yksi mielestäni onnistunut swingiperäinen sporttichopperi:(barfly @ Huhti. 23 2010,18:28) kirjoitti
http://www.nettimoto.com/harley-davi...ortster/922387
Tuo tietty kaipaisi pikkutankin, mutta stuukki jotenkin miellyttää mun silmää. Ehkä tuota sokeripalaa pitäisi hitusen vielä muotoilla, mutta sillä sportin normaalisti lattana perä saa vähän muotoa.
Jäykät rungot sitten erikseen...
EDIT: Flying Choppers on näyttöjen perusteella kova, kuten edellä todettiin, toinen olisi varmaan Moore.