Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    elikkäs olen etsinyt maihinnousukenkiä mutten löydä ,eli mulla oli joskus vuonna 85-90 tuommoset us army bootsit joita oli myynnissä käytettynä muutaman kympin hintaan ,pohja oli muistaakseni kersanttikannalla ei teräskärkeä todella tilava lesti, punkkareilla yleinen jalkine tuohon aikaan,eli mistä pirusta löydän samanlaiset korvikkeet ei kiinnosta ,jos jollakulla on hyväkuntoiset kokoa 44 niin voin ostaa.
    Varustelekassa on jotain maihareita, käytettyjäkin. En tosin tiedä onko juuri hakemasi laisia.
    -nomen est omen-
    jep tuo para maihari lähinnä sitä mitä etsin muttei aivan sama katellaan josko jostain hyppää eteen.
    Tuolla myös PV malli

Mulla oli muistaakseni Sievin tekemät PV maiharit palveli hyvin aikansa ja nyt on broidilla. Kevyt ja tukeva kenkä.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Ja se perinteisin paikka aikanaan näille taisi olla Salainen Agentti
    Abusus non tollit usum
    Salaisen Agentin maiharit on täällä (vieläkin) käytössä. Ostin alennuksesta 99 markalla 18 vuotta sitten. Hinta kyllä moninkertaistui, kun laitatin jossain vaiheessa uudet pohjat, mutta pakko oli, kun yhtä hyviä ei SA:sta löytynyt.

Menee varmaankin hiukan ohi aiheen mutta jos ei oikein kovaan menoon kenkiä tarvitse niin noin biljoona kertaa mukavammat ovat helle maiharit. Esim Hantaurukselta Magnumit. Eivät kilpaile kestävyydessä oikeiden nahkakenkien kanssa mutta monesti ja varsinkin kesällä ovat paljon mukavammat. Niin ja M05 varsikenkää saattaa olla kahta eri mallia liikkeellä. En muista miten päin erot menivät mutta pohjissa oli eroja. Olisikohan uudemmissa ollut jalaksen pohjat?
    Jälleen suzukisti
    Leather Magnumit ostin joskus 5v sitten Sportian alelaarista, ei mitään moitittavaa, paitsi että nauhat eivät kestäneet hitsauskipinöitä Joskus töissä noita tuli käytettyä, nilkkaan asti sai olla vettä ja sukat pysyi vielä kuivana.

Eli vissiin sama malli, kuin nyt tuo Classic, nahkaa noissa vanhoissa vaan näyttää olevan enempi.
    KTM MX 80cc -89 -> Yamaha RD 125 LC -84 -> Kawasaki ZZ-R600D -90

Sisko tahtoisin näädän, mutta moottoritiel' on puuma
    Jalaksen taistelijanjalkine M05 tuli tilattua. On vielä kaupasta noutamatta. 120e oli tingattu hinta lähimmästä varaosaliikkeestä. Varusteleka yms puljut myyvät 150-170e hintaan. Kakkoslaatua saattaa saada alle satasen, jos jostain sattuu löytämään.
    636 -> 998
  10.  
    Magnum Elite on pelannut hyvin muutaman nettokuukauden verran kevyehköissä hommissa sisällä ja ulkona. Jotkut rypemishommia harrastavat kertovat että kalvo repeää tai teipit irtoavat jolloin vedenpitävyys menee. Minä olen sen verran hienohelmaillut näillä (kun on muut bootsit ryskyhommiin) että on hyvässä kuosissa edelleen.

Jonkin verran ne tuulettuvatkin vaikka siellä on se muovipussi laminoituna. Omalla jalkahikoilulla silläkin on paljon merkitystä. Silti jos on pitkän päivän jaloillaan on kenkä kuivausta vailla. Kuivuu kyllä paremmin kuin kokonahkainen.