Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Elikkäs testasin tuossa aikani kuluksi pyörän imupuolta ja sen pitävyyttä..ruiskasin hieman starttipilottia kaasarien lähelle ja meinas pyörä sammua??

    Tarkoittaako tuo nyt sitä että kumikurkut vuotaa ja se imas sieltä sen aineen, mut mä oon käsittäny et kierrosten pitäs nousta eikä laskea? Siis tosiaan pyörä sammui ekalla kertaa kun ruiskutin ja toisella kertaa meinas sammua....

    Aikoinaan kun auton imuvikaa etsin niin kierrokset kyl nousi kun tuota ruiskasin mut voiko se mennä toisinkin päin?
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  2. #2
    Tavallisesti imuvuodon ilmetessä seokset laihenevat ja pilotti rikastaa jolloin kierrokset nousevat, jos tyhjäkäyntiseos on säädetty rikkaalle vuodosta huolimatta käy noin että kone tukehtuu liian rikkaan seoksen ollessa syttymiskelvotonta.
  3.  
  4. #3
    Lainaa (naukkis @ Huhti. 07 2010,15:34) kirjoitti
    Tavallisesti imuvuodon ilmetessä seokset laihenevat ja pilotti rikastaa jolloin kierrokset nousevat, jos tyhjäkäyntiseos on säädetty rikkaalle vuodosta huolimatta käy noin että kone tukehtuu liian rikkaan seoksen ollessa syttymiskelvotonta.
    Kiitokset vastauksesta! Jotain tuon suuntaista aattelinkin... Nyt alkaakin melkoinen savotta kun pitää irrottaa tankki, ilmanputsarin kotelo, kaasarit ja imukurkut... Sit pitää tietysti säätää kaasarit balanssiin kun uudet osat on kiinni jne.

    Tulipas paljon tekemistä pienen vuodon takia
    Menee helposti 5-7h aikaa...
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999