Hyvää päivää kaikille, olen hommaamassa sivulaukkuja kesäksi kawasaki zr-7s pyörään ja ajattelin ostaa tekstiili laukut. Mutta tekeekö niillä mitään ( pysyvätkö paikoillaan ajossa? ) ja mitkä kannattaisi ostaa? Lämmintä odotellessa![]()
Honda CB twin 125 -81,Kawasaki KE 125 -82, Suzuki gsx 600f -89, Jytä-Jammu custom,Honda CB 750K -81, Kawasaki EN 500 custom-98, Yamaha 660 Tenere -93, Kawasaki zr-7s -03, BMW F650 GS Dakar -04, Honda Deauville -02, Honda VFR 750 -94
Noh, kaikentyyppisillä mp-laukuilla on omat + ja – puolensa. Vähän niinkuin on itse pyörienkin laita. Ei sitä oikein voi toisen puolesta mennä sanomaan, mikä on paras, koska se riippuu niin suuresti omista mieltymyksistä, ja missä reissaa ja miten.
Kyllä tekstiilikassit saa pysymään ainakin suomalaisissa nopeuksissa ihan hyvin paikallaan. Jonkinlaista kevyttä tukirautaa tosin voi joutua asentamaan, sekä parit sidontaremmit.
Minulla löytyy muuten ylimääräisenä yhden reissun verran käytetyt Givi T411 sivukassit, tilavuus säädettävissä 21-30L per laukku, täysin ehjät ja muutenkin aika laadukkaan oloiset, vahvat vetoketjut jne. Ostettu syyskuussa -09, oltiin USA:ssa reissulla, ja sinne haluttiin viedä mukana laukut, jotka sai kanniskeltua lentokoneessa. Laita vaikka yv:nä tai s-postiini (pexa@mbnet.fi) yhteystiedot, jos kiinnostaa.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Jos ajelet yksin, osta joku Bags-connectionin kangaslaukku takapenkille. Valikoima/hinnat löytyy RM Heinon sivuilta. Loistavia tuotteita laadultaan!Itselläni on nykyisin Racebag.